Tuning spustu w AA TX200

Warsztat wiatrówkowy

Moderator: Moderatorzy wiatrówkowi

kucykall
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 15
Rejestracja: 20 października 2023, 09:26
Tematy: 1
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Tuning spustu w AA TX200

Post autor: kucykall »

Ludzie kombinują z długopisowymi. Nic nie ryzykujesz więc sprawdź.
realone
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 155
Rejestracja: 21 kwietnia 2008, 23:56
Tematy: 5
Lokalizacja: Wrocław
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Tuning spustu w AA TX200

Post autor: realone »

Rozkręciłem kilka długopisów i niestety ale te sprężynki są zadelikatne .
AA PROSPORT + DOT
STEYR CHALLENGE HFT + LEUPOLD EFR
Awatar użytkownika
ktr21
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 115
Rejestracja: 07 czerwca 2020, 10:47
Tematy: 1
Lokalizacja: Lubaczów, podkarpackie
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Tuning spustu w AA TX200

Post autor: ktr21 »

U mnie przygoda ze sprężynkami skończyła się tak, że znalazłem na alledrogo sprzedawcę, wrzuciłem do koszyka po kilka z każdego rozmiaru drutu, długości i średnicy (tych mniejszych) i dobierałem na czuja. Jak trzeba było skrócić to żaden problem, grunt by weszła w otwór od dołu i zablokowała się w poziomym kamieniu.
Ostatnimi czasy dorobiłem też regulację cofnięcia języka spustu, mianowicie wywalony został pin blokujący język który go ograniczał "w przód" a w to miejsce wspawana została płytka. Następnie wystarczyło nawiercić otwór,.zrobić gwint i wstawić robaczka jak z języka spustowego. Oczywiście na kleju. Co mi to dało? Wkręcając robaczka mogę cofnąć język spustu i dostosować jego położenie (w spoczynku) pod moją łapę i widzi mi się. Wykręcając przesuwam język w przód. Proste i skuteczne. (Oczywiście późniejszą regulacja drogi jest obowiązkowa)
TX200 + Valiant 10x32
Dragon Team
ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Warsztat - Wiatrówki”