HW45 Demontaż montaż

Warsztat wiatrówkowy

Moderator: Moderatorzy wiatrówkowi

bruno_Hof
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 507
Rejestracja: 02 lutego 2023, 21:43
Tematy: 7
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: HW45 Demontaż montaż

Post autor: bruno_Hof »

Senio pisze: 17 października 2023, 23:11 Prawie dostał w łeb i jeszcze przy okazji fona by uśmiercił :).
No przecież mówi,że nie jest rzemieślnikiem i lubi improwizować :), przy okazji zaoszczędził kilkadziesiąt euro za robociznę. :one:
HW95K HW50S Typhoon FT.
zbdu
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 82
Rejestracja: 05 sierpnia 2006, 10:36
Tematy: 23
Lokalizacja: Żywiec
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: HW45 Demontaż montaż

Post autor: zbdu »

Senio pisze: 17 października 2023, 19:48 Samo odwrócenie prowadnicy lepiej prowadzi sprężynę z tyłu, ale lekki tłok powoduje spadek energii bo ta prowadnica z przodu go dociąża. Żeby to zrównoważyć zrobiłem taki patent i działa jak fabryczny, a nie brzęczy nie zgrzyta nie krzywi sprężyny. Też zdjęć nie ma już ale przeczytaj to zrozumiesz

viewtopic.php?t=74082
Dzięki za porady. Operacja rozbiórki i złożenia się udała, pomagałem sobie brzuchem, łatwo nie było ale jakoś poszło. Odwróciłem prowadnicę, nasmarowałem całość i złożyłem. Nie dałem dociążenia do tłoka bo nie mam jak zrobić, w tłoku jest goła sprężyna. Niestety nie mam porównania przy strzelaniu, kupiłem używkę która dłuższy czas nie była używana i wolałem najpierw rozebrać i przesmarować. Wydaje mi się że pistolet nie ma dużego kopa tak jak to było opisywane w tym modelu, ale może też ta sprężyna jest już wyrobiona, ma 3 lata i nie była wymieniana. Nie mam też chrono żeby pomierzyć.
Dzięki za rady
Pozdrawiam
TX 200 MK3 ( by Hogan)+Dampa+Bushnell Legend 5-15x 40mm
Awatar użytkownika
Senio
Moderator globalny
Moderator globalny
Reactions:
Posty: 9728
Rejestracja: 16 października 2004, 00:39
Tematy: 310
Lokalizacja: Koło.wlkp
Grupa: Moderatorzy globalni

Re: HW45 Demontaż montaż

Post autor: Senio »

Jak odciążyłeś tłok to kop maleje ale i energia. Niestety w HW45 musi być dociążnik w tłoku żeby utrzymywał fabryczne parametry V0. A reszta to wróżenie z fusów. Nie przestrzelisz przez chrono niczego się nie dowiesz. Fabryczna uszczelka to też niezły bubel. Jak się rozbiera dobrze naciąć w oryginale wargę. A najlepiej u Eresa kupić z poliuretanu i wymienić na prawdziwą uszczelkę.
ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Warsztat - Wiatrówki”