O co tu chodzi?

Łódzka Grupa "Orzeł"

Moderator: Moderatorzy wiatrówkowi

wicy
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 26
Rejestracja: 06 stycznia 2008, 20:00
Tematy: 0
Lokalizacja: Łódź
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Kontakt:

O co tu chodzi?

Post autor: wicy »

Witam,
Dość niedawno zakupiłem sobie wiatrówkę i jako że nie mam aspiracji prostego puszkobijcy zacząłem sprawdzać się w strzelaniu do tarczy. Na razie jestem początkującym i wszystko, co dotyczy zarówno strzelania, jak i spraw okołostrzeleckich rozpatruję na zasadzie badania rany :)
Obserwując niejako przy okazji środowisko zapaleńców z Łodzi, chciałem się zorientować jak to wygląda pod kątem organizacyjnym. Czy istnieje grupa, do której z czasem mógłbym wejść. Czy jest to grupa czysto "sportowo-rekreacyjna", czy grupa ludzi z aspiracjami zawodniczymi, którzy ofukną mnie jako żółtodzioba ledwo trafiającego póki co w "8" z 10m.
Rozglądam się, czytam (może za dużo) i już nie wiem o co tu chodzi. Jakieś grupy strzeleckie w klubach strzeleckich, jakieś członkowstwa, składki, walki i kłótnie o strzelnice, nagrzewnice, o traktowanie z buta przez klub do którego chyba się należy... Nie wiem co o tym myśleć... Dlaczego to tak wygląda? Ja osobiście z dnia na dzień nie stanę się "strzelcem". Nie chcę należeć do żadnych klubów, żeby nie czuć się tam totalnym zerem pneumatycznym, ale z drugiej strony chciałbym kiedyś raz podjechać na takie strzeleckie zgrupowanie, poznać ludzi, poznać sprzęt, zobaczyć jak się strzela, jak powinno a jak nie. Nie chcę wchodzić w Orła ani na Orła. Nie mam broni pneumatycznej i nie muszę korzystać tylko i wyłącznie ze strzelnicy (mam jeszcze jakieś niezbyt miłe wrażenia w pamięci z ostrych strzelań na Orle) dlatego nie chcę wchodzić ani w członkowstwa, ani w składki bo jest mi to do niczego nie potrzebne. Czy jest jakaś grupa ludzi nie związana z łódzkim Orłem?? Czy spotkania wiążą się zawsze z Orłem??

Pozdrawiam
Witek
Pozdrawiam
Witek
Bartek z Łodzi