STRZELNICA - zasady

Moderator: Marin205

Markus-47
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 69
Rejestracja: 15 grudnia 2015, 17:35
Tematy: 0
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

STRZELNICA - zasady

Post autor: Markus-47 »

Mam do Was pytanie.
Do tej pory strzelam wyłącznie na strzelnicach wojskowych i tam bez kierownika strzelania nie ma możliwości sobie postrzelać.
Powiedzcie mi jak jest na strzelnicach cywilnych, prywatnych, komercyjnych itp. Czy rezerwując sobie oś strzelecką, płacąc za korzystanie mogę strzelać, czy również musi być osoba prowadząca strzelanie. Czy na takich strzelnicach są takie osoby ? Podpowiedzcie jak to w praktyce wygląda.
Dzięki
Michał 05-09-1999
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 144
Rejestracja: 06 grudnia 2015, 12:35
Tematy: 0
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: STRZELNICA - zasady

Post autor: Michał 05-09-1999 »

Witam,

Nie mam za dużego doświadczenia co do strzelnic, ponieważ konsekwentnie strzelam na jednej.

Wygląda to tak. Opłacasz oś jako posiadasz własnej broni i amunicji a potem sobie strzelasz. Nie ma żadnego prowadzącego strzelanie. Są tylko instruktorzy którzy albo się kimś zajmują ( bo wykupił indywidualną godzinę instruktorską) albo po prostu są. Dbają o zasady bezpieczeństwa. I tyle.

W razie innych wątpliwości służę pomocą.
Awatar użytkownika
go43
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 791
Rejestracja: 09 października 2007, 10:59
Tematy: 5
Lokalizacja: Kwidzyn
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: STRZELNICA - zasady

Post autor: go43 »

Michał 05-09-1999 pisze: Nie ma żadnego prowadzącego strzelanie. Są tylko instruktorzy którzy albo się kimś zajmują ( bo wykupił indywidualną godzinę instruktorską) albo po prostu są.
Na 99,9% instruktor ma uprawnienia prowadzącego strzelanie, btw ktoś powinien też pełnić tą funkcję.
KSSK Gward Kwidzyn
Markus-47
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 69