Koszty hobby pt.: Long Range Shooting

Moderator: Moderatorzy WBP

prycek26
Reactions:
Posty: 3
Rejestracja: 16 lutego 2007, 12:15
Tematy: 1
Lokalizacja: Pabianice
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Koszty hobby pt.: Long Range Shooting

Post autor: prycek26 »

Dzień dobry,
Na wstępie powiem, że jestem nowicjuszem w temacie.
Chciałbym się dowiedzieć jakie są orientacyjne koszty (na przykład roczne - dla uproszczenia) posiadania hobby, które się nazywa LRS, jako iż dość poważnie zastanawiam się nad rozpoczęciem przygody z tą formą strzelectwa, a nie wiem czy mnie na to stać :)
Pomijam tutaj oczywiście sam zakup karabinu i optyki, gdzie w moim przypadku byłby to pewnie model Tikka T3X Tactical A1 (kaliber .308) i jakaś nienajgorsza luneta do 4-5 tyś zł.
Chciałbym brać udział w zawodach ze 3-4 razy w roku. Jestem z woj. łódzkiego. '
Z góry dziękuję za informacje.
Awatar użytkownika
Artur555
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 44
Rejestracja: 23 września 2016, 17:25
Tematy: 1
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Koszty hobby pt.: Long Range Shooting

Post autor: Artur555 »

Cóż...prawda jest taka, że kosztuje tyle, ile wydasz ;)

Wiem, że nie pomogłem, ale tak to właśnie faktycznie jest.
Braterstwo.eu
Awatar użytkownika
biper
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 3247
Rejestracja: 20 stycznia 2015, 09:28
Tematy: 18
Lokalizacja: okolice 3city
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Koszty hobby pt.: Long Range Shooting

Post autor: biper »

Sam myślę o LR w nieodległej przyszłości, dlatego chyba bardziej doświadczeni koledzy się zgodzą (bo to na tym forum wyczytałem), że jeśli już, to lepiej na początek kupić lepszą (droższą) optykę, a ew. karabin później sobie wymienić..
Ja przynajmniej w tą stronę będę kombinował - raczej szkło za bliżej 6-10k, a karabin za 4-6k (.308).. [choć T3X A1 BARDZO mi się podoba :) ]