Drodzy Użytkownicy,

Od dnia 25 maja 2018 r. wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, określane jako RODO.

W związku z tym poniżej regulaminu forum zostały zamieszczone wytyczne związane z tym rozporządzeniem.

Bardzo proszę poświęcić chwilkę i wczytać się w te przepisy, nie jest tego dużo.

Regulamin i rozporządzenie

Pozdrawiamy,
Administracja forum

Magnum 4.5/.177 wymiana części/smarowanie

Tematy dotyczące wiatrówek

Moderator: Moderatorzy wiatrówkowi

Fufi
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 2018-09-16, 13:43
Grupa: Nowo zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Magnum 4.5/.177 wymiana części/smarowanie

Postautor: Fufi » 2018-09-16, 19:23

Witam jak w temacie a mianowicie.
Kilka dni temu dostałem od znajomego ową wiatrówkę. Kupił mi ja na prezent w lombardzie.
Jako że nie wiedziałem nic o tych zabawkach jakiś czas temu parę dni z niej postrzelaliśmy, do czasu gdy pojawił się dymek po wystrzale, zapach spalonego smaru i większy odrzut,
wtedy zaprzestaliśmy zabawy i troszkę poczytałem. Co do opisanych problemów poczyniłem kroki rozbierając całość na części.
Tu zaczyna się zabawa tam gdzie pewnie miał być smar to pozostała raczej sztywna breja co troszkę utrudniło wyciągniecie tłoka.
Uszczelka na tłoku raczej w opłakanym stanie tak samo ta w lufie i co przed rozebraniem dopiero zauważyłem lekki luz na lufie.
Moje pytania:
1. Uszczelka od tłoka jest odkręcana czy zdejmowana (szczerze próbowałem odkręcić ale bez imadła się nie obejdzie).
2. Uszczelkę z lufy idzie wymontować żeby kupić i wsadzić nową
3. Jakiego smarowidła użyć do sprężyny/tłoka
4. Jak zniwelować luz na lufie

Oto zdjęcia jeśli czegoś dokładnie nie widać postaram się zrobić lepszej jakości
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Wróć do „Wiatrówki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: dragonblade, michi, olafpol, rrb108 i 15 gości