Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Moderator: Moderatorzy WBP

raiden_pl
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 354
Rejestracja: 02 kwietnia 2015, 09:27
Tematy: 11
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: raiden_pl »

Hoplofob pisze: 15 kwietnia 2024, 07:58 Ja apelowałem o powstrzymanie się od pochopnych wniosków, zatrzymanie hejtu i życzliwość dla sklepu.
Ratunek dla sklepu to logiczne działanie - także w interesie Adama_L i innych "zaliczkowiczów".
Ja się nawet w pewnych sytuacjach mógłbym z ta teza zgodzić, tylko widzisz - to by wymagało wzajemnego szacunku i zaufania, w relacji klient-sklep. Stawiamy sprawę jasno - tak, mamy kłopoty, jesteśmy w potrzebie kupujcie u nas towar który mamy na magazynie to pomożecie stanąć nam na nogi. Gdyby kolega A dostał rzetelne wyjaśnienia od sklepu, to pewnie nie próbowałby tutaj zrozumieć sytuacji w jakiej się znajduje.

A otrzymane wsparcie z forum to informacja , że mój dzieciak dostał lizaka, więc biorę stronę sklepu. Lub apel o rozsądek, kiedy jest wkurwiony bo czuje się oszukany.

Swoją drogą, to sklepu nie znam. Może nawet masz rację z przeszłymi zasługami. Ale w wątku na braterstwie wypowiada się kilka , jeżeli nie kilkanaście osób w podobnej sytuacji. Więc nie jest to raczej pechowy wypadek przy pracy, tylko obecna metoda działania, nieprawdaż ?
--
KKS Arsenał
adam_l
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 202
Rejestracja: 18 lutego 2009, 14:30
Tematy: 20
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: adam_l »

Dzisiejszy telefon i zapowiedź wejścia na drogę sądową sprawiły, że przelew został wykonany może w 5 minut po telefonie.
Tak, niefortunnym sklepem był Garand.
Osobiście nie mogę polecić, ale też jestem człowiekiem, i życzę im jaknajlepiej - szczególnie więcej transparentności - jakby powiedzieli że na sprzęt czy zwrot miałbym czekać x miesięcy, to pewnie bym się zgodził, głodny nie latam.
Sytuację uznaje za zakończoną z mojej strony.

Do kolegów z forum - jestem zdziwiony podejściem "dajcie im się odkuć" / "zrobili dużo dobrego".
Ok, a może ja też zrobiłem dużo dobrego? A może te pieniądze idą na głodujące kotki/dzieci/cokolwiek?
Opisując moje doświadczenia, robię to po to, aby:
1) Poradzić się, ponieważ na publicznym forum jest dużo osób, i prawdopodobieństwo że ktoś miał podobną sytuację i może doradzić najlepszy ciąg kroków aby ją rozwiązać jest wysokie.
2) Ostrzec spolecznosc forum przed czyms, co moze ich narazić na nieprzyjemności.

W żadnym momencie nie było pomówień, też do samego końca unikałem nazwy sklepu, pomimo że dużo osób się domyśliło samo. Także trochę empatii dla drugiego człowieka, że nie chce "je*** sklepu zeby upadl", tylko odzyskac swoje pieniądze. Ciesze się że komuś z dzieckiem doradzili, dali lizaka czy upust na ammo - też zakładam że to ludzie, ale nie oznacza to że nagle można sobie pozwalać na mniej czyste zagrywki wobec nowych klientów.

Pozdrawiam i reszcie osób z problematyczną sytuacją z nimi życzę również pomyslnego rozwiąznia sprawy.
A.
9x19, 5.56x45, .357
Awatar użytkownika
strk
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 3022
Rejestracja: 16 lipca 2014, 17:37
Tematy: 52
Lokalizacja: 3miasto
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: strk »

Ostatnio dokonałem zakupu w Atena. Szybko, miło i bez problemu+odroczona płatność. Oraz cena tak ze 200pln mniej niż w Pomorskim.
Polecam!
PSSK-DB vice-president
LOK Certified Range Officer
Obrazek
[evil laugh]Kto nie elaboruje ten przegrał życie. Taniej już było[/evil laugh]
adam_l
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 202
Rejestracja: 18 lutego 2009, 14:30
Tematy: 20
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: adam_l »

To tak na osłodę tematu, żeby nie było że tylko narzekam:
Bardzo polecam Atenagun, jestem tam często, zostawiłem już sporo hajsu na beretki i amunicję, polecam. Zawsze można pogadać, przy większych zakupach też jak człowiek nie cuduje to spory rabat dostanie.

Gunszop.pl już któryś raz transakcja z dowozem pod drzwi, zero problemów, wszystko na czas, terminowo i cena dobra.
Gatshop.pl - mały sklep znajomego, ale ogarnął sprowadzenie holosunów z ACSS w dobrej cenie i płytki pod koli do beretek z włoch, również polecam.
9x19, 5.56x45, .357
repo
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 42
Rejestracja: 02 października 2014, 20:07
Tematy: 12
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: repo »

Nie polecam sklepu KRAV VIP-SYSTEM.
31.03.2024 zamówiłem i zapłaciłem za muszkę światłowodową do Glock 19.Kilkukrotnie pytałem co z przesyłką - SMS,tel. Dzisiaj tel.i nic. Jak napisałem e-mail z pytaniem co z moim zamówieniem - odpowiedz ,,Brak towaru - zwrot pieniędzy''.Lekka kpina.
cycylio
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 20
Rejestracja: 16 lipca 2022, 14:12
Tematy: 1
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: cycylio »

Gunmonkey/hubertech Jaworzno. Zdecydowanie nie polecam. Poza wręcz chamskim podejściem pracownika kiedy prowadziłem u nich gościnnie szkolenie 3 sytuację z rzędu.
1. Podjechałem po amunicje...nagle w sklepie cenny wyższe niż na stronie internetowej. Na zwrócenie uwagi sprzedawczyni dowiedziałem się, że mogłem sobie zamówić przez internet i przyjechać w innym dniu.
2. Zamówione w pt pestki do filli w Katowicach. Sklep poinformował mnie, że w poniedziałek będą do odbioru.
Jako, że status na profilu się nie zmienił, po telefonie zostałem zapewniony, że dostawa już jest na miejscu i to błąd strony internetowej, nim pojechałem przedzwonilem do Katowic...części zamówienia brak, Jaworzno obiecało dostarczyć to na drugi dzień.
Wtorek...zapewnienie że dostarcza w środę do 13...
Środa chwila przed 13 dzwonie...zapomnieli, już jedzie pracownik...dotarl po 15.
3. Zamówiłem parę dni temu znowu pestki z dostawą do Katowic. Wiem że majówka itd. Dzisiaj mail, że nie mają ich na magazynie....maila z zapytaniem, jak to możliwe skoro strona pokazuje, że mają na miejscu.
Odp. Mają tylko w Jaworznie ale dzisiaj będą do odbioru w Katowicach...jak myślicie? Oczywiście że dalej cisza i nie dotarły...ciekawe ile razy będę musiał się przypominać.
Awatar użytkownika
Mumin_
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 1216
Rejestracja: 24 marca 2019, 16:15
Tematy: 12
Lokalizacja: między Polską a Czechami
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Mumin_ »

cycylio pisze: 06 maja 2024, 17:01 Gunmonkey/hubertech Jaworzno.[...] filli w Katowicach[...] Jaworzno obiecało dostarczyć [...] z dostawą do Katowic. [...] Jaworznie ale dzisiaj będą do odbioru w Katowicach
Ja rozumiem, że to zagranica, ale z drugiej strony - jest Schengen, paszportu nie trzeba, a to tylko 20km. Jak sklep nie ogarnia, to samemu można podjechać ;)
My od lat już gawędzimy o Maryni i to nawet - szczerze mówiąc - nie o całej

Слава Україні!
Awatar użytkownika
Dexter
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 2044
Rejestracja: 11 lutego 2006, 18:00
Tematy: 7
Lokalizacja: Kraków
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Dexter »

Pewnie by tak zrobił. Gdyby mu nie obiecywali, że "jutro będzie".
Awatar użytkownika
Mumin_
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 1216
Rejestracja: 24 marca 2019, 16:15
Tematy: 12
Lokalizacja: między Polską a Czechami
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Mumin_ »

Dexter pisze: 06 maja 2024, 18:13 Pewnie by tak zrobił. Gdyby mu nie obiecywali, że "jutro będzie".
Za pierwszym razem. Za drugim i kolejnymi juz bym się nie dał nabrać :) Już nie mówiąc o tym, że perspektywa jutrzejszego błądzenia po brynowskich uliczkach i tak przegrywa z szybkim skokiem autostradą.
Sam tam regularnie robię zakupy ale nie słucham, co obiecują pracownicy, tylko obserwuję status zamówienia na stronie. Jak jest "gotowe do odbioru", to jadę i odbieram. I jeszcze się nie zdarzyło, żeby nie było. A różnicę cen "internetowych" i "stacjonarnych" też przerabiałem, ale od drugiej strony - jak kupowałem pistolet, to pan w sklepie zwrócił uwagę, że przez internet będzie znacząco taniej. Przy nim wyklikałem na telefonie i chwilę później odebrałem...
My od lat już gawędzimy o Maryni i to nawet - szczerze mówiąc - nie o całej

Слава Україні!
cycylio
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 20
Rejestracja: 16 lipca 2022, 14:12
Tematy: 1
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: cycylio »

Mumin_ akurat mi to robi różnicę, bo Kato mam po drodze do roboty, a trumna mnie wkur...na autostradzie 🤪
cycylio
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 20
Rejestracja: 16 lipca 2022, 14:12
Tematy: 1
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: cycylio »

Status na stronie - oczekiwanie na dostawę
E-mail brak odpowiedzi
Telefon....wie Pan co, część jest już w Katowicach tylko Pana nie poinformowaliśmy, reszty zamówienia nie będzie bo się sprzedało, a jak Pan przyjedzie to coś sobie Pan innego wybierze....serio wykonanie telefonu ich przerasta.
ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Broń i amunicja - WBP”