Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Moderator: Moderatorzy WBP

Poprzedni tematNastępny temat
salve76
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 332
Rejestracja: 30 stycznia 2015, 09:02
Lokalizacja: okolice Gdańska

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: salve76 »

Sklep jest w piętrowym budynku za kasą stacji benzynowej.
Czynne z tego co wiem od 11.00 do 18.00-19.00. Nie wiem czy w sb. czynne. Chyba lepiej zadzwonić ...

Awatar użytkownika
Wedymin
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 389
Rejestracja: 21 września 2015, 09:51
Lokalizacja: Warszawa

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Wedymin »

Jak ktoś chce PPS-a 43 za 555 zeta, to Bażant z Raciborza właśnie zaczął grupona :)
"A gun by itself is worthless if you don’t know how to use it." Frank Castle

rhett
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 51
Rejestracja: 28 sierpnia 2008, 14:00

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: rhett »

Jakieś opinie o sklepie Kaliber 7,62 z Zabrza?
Chciałbym kupić używaną broń i parę drobiazgów, a mam dość daleko.

boolean1981
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 29
Rejestracja: 07 grudnia 2011, 13:29

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: boolean1981 »

Kalber 7.62 to sklep... trochę inny niż wszystkie. Za pewno zanim sie wybierzesz, to zadzwoń w sprawie oferowanego sprzętu. Oferta na stronie jest nieaktualna a kontakt mailowy słaby.

LongTom
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 1320
Rejestracja: 21 maja 2012, 22:00

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: LongTom »

Ja już nie pierwszy raz polecam Astro Classic w Poznaniu/Tarnobrzegu
https://www.astroclassic.pl/
Zarezerwowali dla mnie broń, przewieźli z Tarnobrzegu do Poznania, poczekali aż będę mógł przyjechać, a na miejscu ugościli kawą, dali rabat mimo i tak dobrej ceny.
Szczerze polecam.
PSSK Do broni
SSK Olimp
trochę nieprzypominającej broni wojskowej WBP, trochę wiatru, CP i BB

Awatar użytkownika
Cezary73
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: 14 listopada 2019, 10:19

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Cezary73 »

Wniosek nasuwa się sam lepiej z inna firma zgubić niż z magnum znaleźć. Reklamacje canika - to podobno u nich droga przez mękę. Znam takie dwa przypadki, jeden gdzie sprzedawcy nie uwzględniono ewidentnej wady towaru, z hurtu, a co dopiero można powiedzieć o detalu. W detalu to rzucanie grochem o ścianę.

Awatar użytkownika
biper
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 2639
Rejestracja: 20 stycznia 2015, 09:28
Lokalizacja: okolice 3city

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: biper »

@salve76 - nawiązując do Twojego wpisu..

Nie bardzo rozumiem, jak w XXI w. sklep mający własną stronę www z ofertą może mieć na niej inne (nieaktualne) ceny. Jeszcze pół biedy, jak nie wrzuci pełnego asortymentu, ale ceny?!
Przecież to pierwsza rzecz, na co patrzy osoba szukająca danej rzeczy w sieci. Jakbym miał tak wydzwaniać do każdego sklepu po aktualną ofertę, to po cholerę mi internet i ich strony www? :roll:
W dodatku mowa o NOWYM sklepie.. Ktoś tam chyba jest nie z tej epoki.

A wracając do tematu..
VISMAG, strona bron-sklep.pl
Nie będę już opisywał całej sytuacji, ale MEGA pozytyw za szybką i elastyczną obsługę, nawet jak klient zmienia zdanie jak chorągiewka kierunek na wietrze ;)
SKS Ardea || Pomorskie Stowarzyszenie Strzelecko-Kolekcjonerskie "DO BRONI"

salve76
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 332
Rejestracja: 30 stycznia 2015, 09:02
Lokalizacja: okolice Gdańska

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: salve76 »

Kolego biper, normalnie.
Lubiany przez wielu sklep Skawiński od dawna ma nieaktualne dane na swojej stronie. I to taki szanowany, taki super. Taki że przez telefon Ci obieca że wszystko ma, póki dojedziesz te xx km i się dowiesz że wcale nikt z Tobą nie rozmawiał i takowego produktu nie ma.
Ile sklepów ma strony z nieaktualnymi danymi i ofertami, to widać choćby po porównywarce cen broni i amunicji. Że niby na ich stronie pistolet czy pompka jest w super cenie, a jak się wybierzesz w ciemno to możesz przeżyć lekki szok.

Właśnie: To nowy sklep i co przerażające Ci którzy z go odwiedzili mają dobre opinie. Szokujące.
Ale już przeżyłem falę "komentarzy" jak śmiałem napisać że zostałem dobrze potraktowany przez Magnum z Poznania czy też 4shooter.
Więc wciąż pozostanę przy swojej interpretacji tematu jako subiektywne oceny podejścia do kilenta

Awatar użytkownika
biper
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 2639
Rejestracja: 20 stycznia 2015, 09:28
Lokalizacja: okolice 3city

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: biper »

@salve76
Spokojnie.. to nie był zarzut w Twoim kierunku, tylko w kierunku samych sklepów.
Po prostu nie mogę tego zrozumieć, że w dzisiejszych czasach ktoś może zaniedbywać najważniejsze medium informacyjne, jakim jest internet (zwłaszcza w dobie pandemii, gdzie spora część handlu przeniosła się właśnie do sieci).

To oczywiście nie zmienia faktu, że sam sklep i obsługa mogą być na super poziomie, a klient zawsze wychodzić z gębą ucieszoną od ucha do ucha.

O ile jeszcze jestem w stanie pojąć, że taki sklep, jak w Dziemianach nie do końca pilnuje www, bo powstał chyba w czasach, gdzie internet nie był podstawowym narzędziem szukania informacji, o tyle w przypadku nowych sklepów, które muszą ostrzej powalczyć o klienta, jest to dla mnie mniej zrozumiałe.
Szczerze.. gdyby nie Twój wpis tutaj, to nawet nie wiedziałbym, że coś nowego w Trójmieście się pojawiło. No i dla przykładu.. pierwsze co robię to nie dzwonię, tylko wchodzę na ich stronę..

Podobny przykład z naszej okolicy, to sklep Dixie Pomerania, który także klienci lubią odwiedzać, a który nie ma nawet swojej strony.. Jedyne ich wirtualne oblicze, to profil na facebooku.. Dlatego rzadko tam zaglądam, bo raz, że trudno na takim profilu znaleźć porządną aktualną ofertę (pojedyncze wpisy), a dwa - nie mając konta na tym badziewiu trzeba się nakombinować, żeby cokolwiek tam podejrzeć.
SKS Ardea || Pomorskie Stowarzyszenie Strzelecko-Kolekcjonerskie "DO BRONI"

Awatar użytkownika
chodzewmoro
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 43
Rejestracja: 07 lutego 2020, 21:49
Lokalizacja: Orunia City

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: chodzewmoro »

Podobny przykład z naszej okolicy, to sklep Dixie Pomerania, który także klienci lubią odwiedzać, a który nie ma nawet swojej strony.. Jedyne ich wirtualne oblicze, to profil na facebooku.. Dlatego rzadko tam zaglądam, bo raz, że trudno na takim profilu znaleźć porządną aktualną ofertę (pojedyncze wpisy), a dwa - nie mając konta na tym badziewiu trzeba się nakombinować, żeby cokolwiek tam podejrzeć.
Z tym się zgadzam.

Słyszałem dobre opinie o tym sklepie, już kilka razy miałem się wybrać, ale nie wiedząc co zobaczę, jakie ceny czy nawet jaki jest podstawowy asortyment - odpuszczam na rzecz innych sklepów nawet tych w których cena online jest nieaktualna - ale przynajmniej wiem o co mogę zapytać.
Zawartość poniższego okna będzie dołączana jako twój podpis do napisanych przez ciebie postów/wiadomości. Maksymalna dozwolona liczba znaków: 255.

andwal
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 507
Rejestracja: 18 listopada 2018, 08:05

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: andwal »

W Dixie możesz zapytać o wszystko,jeśli nie ma to się dowie i poda cenę i kiedy może mieć lub nie.

Awatar użytkownika
biper
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 2639
Rejestracja: 20 stycznia 2015, 09:28
Lokalizacja: okolice 3city

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: biper »

Nie w tym rzecz.. W każdym sklepie możesz zapytać o wszystko.
Czy jak szukasz butów, części do auta, opon.. czegokolwiek online to dzwonisz do każdego sklepu i pytasz?
Jest 21 wiek!

Życie prywatne ludzie przerzucili do internetu, chwalą się tym co jedzą, niedługo będą się chwalić online tym z wyjdzie drugą stroną przewodu pokarmowego, ale do większości sklepów z naszej branży trzeba dzwonić i pytać.. :583:
SKS Ardea || Pomorskie Stowarzyszenie Strzelecko-Kolekcjonerskie "DO BRONI"

Awatar użytkownika
Hoz85
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 575
Rejestracja: 26 czerwca 2018, 22:33
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Hoz85 »

Dla mnie kwestia nieaktualnych cen i asortymentu na stronach internetowych jest naganna.
Tyczy się to wszystkich sklepów i branż. Jeżeli tworzysz stronę internetową z podstawowymi funkcjonalnościami e-commerce (asortyment i ceny bez możliwości zakupu i płatności) dbaj o to żeby informacje były aktualne.

Przejdź szkolenie żebyś mógł samodzielnie aktualizować informacje. Znajdź usługodawców, którzy dają przyjazne dla użytkownika narzędzia do zarządzania. Wpisz do kalendarza, że co tydzień, w piątek na koniec dnia będziesz aktualizował sklep/stronę internetową. To na prawdę jest takie proste. Wystarczy chcieć.

Ja rozumiem, że branża strzelecka była kiedyś bardzo analogowa, ale jej rozwój w Polsce jest mocno dynamiczny. Pojawia się dużo młodych ludzi którzy robią pozwolenia...pracownicy korpo, programiści, informatycy, którzy cenią narzędzia e-commerce i na pewno będą piętnować podejście do handlu rodem z lat 90'tych.

Biorąc powyższe pod uwagę, mój ranking stanu e-commerce sklepów które znam:
- Skawiński - słabo oj słabo, asortyment często i gęsto nieaktualny, ceny podobnie - weźcie kogoś ogarniętego kto zapanuje nad waszą stroną. Wiem, że macie w ch... roboty, dużo czasu tracicie na rozmowy telefoniczne - po to jest e-commerce! Ma odciążyć waszych pracowników z czasochłonnych zadań.
- Dh Arel - sklep ok, asortyment w miarę aktualny, podobnie z cenami, na FB aktualne informacje o dostowach...no ale nie ukrywajmy, że z mojego zestawienia jest to najmniejszy sklep.
- Czapla - brak sklepu, jest strona, ale brak cen, asortyment na stronie wydaje mi się, że jest nieaktualizowany, wygląda to bardziej jak ulotka pt. "sprzedajemy glocki, cztki, DD itp. oraz amko takich i takich producentów" ale szczegółów nie widzę.
- Wojski i Montowski - sklep ok, ceny aktualne, asortyment ze statusami, jedyny mój zarzut to, że trzymają na stronie pozycje które mają status "wycofany ze sprzedaży" - po co? Jak nie sprzedajecie to skasujcie pozycje.
- Dixie Pomerania - sklepu brak ALE ma grupę na FB na której znajduje się aktualny cennik i asortyment amunicji i broni. Znaleźć można też informacje o dostawach. Cennik i asortyment aktualizowany bardzo często. W mojej ocenie bardzo fajnie jeżeli nie masz problemu z używaniem FB...jeżeli nie używasz FB - lipa.

Oceniam tylko e-commerce.
Np. Skawińskiego bardzo lubię i większość zakupów robię u nich (szczególnie, że dowożą sprzęt i amko do trójmiasta - za free), ale ich bytność w internecie to słabizna.
Z drugiej strony z Dixie bardzo mało współpracuję, ale w necie znajdę wszystko czego oczekuję.

Awatar użytkownika
bezduszny
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 1526
Rejestracja: 06 stycznia 2017, 20:42

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: bezduszny »

biper pisze:
02 lutego 2021, 11:50
Nie w tym rzecz.. W każdym sklepie możesz zapytać o wszystko.
teoretycznie
Zadzwoniłem do VISMAG z pytaniem o części do HK... i po opowieści co chce kupić zostałem poproszony o napisanie pytania na @ ... co wydaje się logiczne.
Maila napisałem ze służbowego, podałem co chcę i numery części ....
... i od marca 2020 jest cisza, choć @ otrzymali co potwierdzałem telefonicznie :)

Awatar użytkownika
z99
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: 07 marca 2016, 10:55

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: z99 »

Czy ktoś wie o co chodzi z Saguaro-Arms?

Czy tylko ja mam wrażenie, że dla nich klient to zbędny problem?

A może od gwiazdorzenia na YT zapomnieli, że sklep mają?


A konkretnie - zawsze mieli niepoważne podejście do klienta - przez to nie kupiłem u nich dwóch gnatów (karabin i strzelba - zarobiła konkurencja). Od tamtej pory kupuję u nich już tylko drobiazgi. Jednak gdy napisałem maila z wątpliwościami co do zakupionego towaru to próżno czekać na odpowiedź.

Telefon też mają wyłączony któryś dzień.

Może tam trzeba wiadomości gołębiem pocztowym wysyłać, albo ewentualnie dyliżans pocztowy raz w miesiącu?

Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Broń i amunicja - WBP”