Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Moderator: Moderatorzy WBP
- kwaki
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 578
- Rejestracja: 11 sierpnia 2014, 11:29
- Tematy: 0
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
A ja tym razem polecam Warszawski Artemix. Dobry kontakt mailowy (co niestety nadal nie jest u nas normą). Bardzo sprawnie sprowadzili mi to, co chciałem, a czego akurat nie mieli w magazynie (również - wcale nie takie oczywiste jak by się mogło wydawać, nawet jeśli sklep prowadzi daną markę). Odbiór na miejscu też bardzo w porządku.
Ostatnio zmieniony 25 lutego 2020, 09:29 przez kwaki, łącznie zmieniany 1 raz.
Lack of confidence comes from lack of competence.
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 154
- Rejestracja: 21 września 2018, 14:48
- Tematy: 0
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Paczpan, a wszystkie dotychczasowe opinie jakie widziałem o nich, to że gburowate stare dziady co mają wszystko w du***, a już najgłębiej w du*** mają maile i zapytania od klienta detalicznego.Wielki_Wezyr pisze:Moja pierwsza wizyta w Cenzin w Warszawie, przyjemnie i profesjonalnie, dodatkowo wśród ludzi z obsługi wyczuwalny klimat "podjarania" sprzętem, który mają w sklepie, co pozytywnie dodatkowo nastraja klienta (w tym przypadku mnie):)
Kupiłem z przyjemnością to po co przyjechałem czyli Kel-Tec Sub 2000 + nieplanowane dodatkowe 250szt. ammo.
Odpowiadają na maile i wiadomości na FB, odbierają telefony, także pełna kultura.
Ciekawe. Może się tam wybiorę, jak tak miło.
- Wielki_Wezyr
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 414
- Rejestracja: 12 stycznia 2017, 19:33
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Może coś się zmieniło, byłem jeszcze dziś rano z uwagi na drobne nieporozumienie przy zakupie i sprawa została też załatwiona sprawnie, profesjonalnie i miło.Pan Boleslaw pisze:Paczpan, a wszystkie dotychczasowe opinie jakie widziałem o nich, to że gburowate stare dziady co mają wszystko w du***, a już najgłębiej w du*** mają maile i zapytania od klienta detalicznego.Wielki_Wezyr pisze:Moja pierwsza wizyta w Cenzin w Warszawie
/ .22 / 7,62x25 / 7,65 / 9 Short / 9 Makarow / 9 Para /
/ .357 Magnum /.44 Magnum /
/ 5,45x39 /
/ .357 Magnum /.44 Magnum /
/ 5,45x39 /
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 3741
- Rejestracja: 29 grudnia 2016, 06:51
- Tematy: 51
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Jak kiedyś miałem większe "nieporozumienie". Kupiłem u nich pistolet (tego malutkiego Diamondback-a -> DB9, czy jakoś tak), który podczas dokładnego obejrzenia w domu, przy czyszczeniu, okazał się taką pomyłką technologiczną (nierówna lufa wewnątrz ze śladami obróbki - w sklepie nie zauważyłem, bo był brudny po odstrzeleniu łusek dla WPA), że postanowiłem go zwrócić. Nie robili najmniejszych problemów. Wszystko sprawnie, profesjonalnie i miło.Wielki_Wezyr pisze:byłem jeszcze dziś rano z uwagi na drobne nieporozumienie przy zakupie i sprawa została też załatwiona sprawnie, profesjonalnie i miło.
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 61
- Rejestracja: 17 października 2016, 18:14
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Gdynia
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Dixie Pomerania gorąco polecam.
Jeżeli czegoś nie ma na stanie to bez problemu zawsze da się sprowadzić.
Doruk i Kel-Tec odebrany.
Ceny jak zwykle świetne oraz podejście do klienta na najwyższym poziomie.
Jeżeli czegoś nie ma na stanie to bez problemu zawsze da się sprowadzić.
Doruk i Kel-Tec odebrany.
Ceny jak zwykle świetne oraz podejście do klienta na najwyższym poziomie.
-
- Reactions:
- Posty: 13
- Rejestracja: 28 lutego 2010, 15:27
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Garand Warszawa Marysin Wawerski
Ceny niższe niż oficjalne. Bardzo dobrze wyposażony sklep. Miłe zaskoczenie. Sklep nie ma witryny trzeba dzwonić do właściciela. W weekend otworzy po uprzednim umówieniu. Można wszystko pomacać i fachowo porozmawiać. Polecam
Ceny niższe niż oficjalne. Bardzo dobrze wyposażony sklep. Miłe zaskoczenie. Sklep nie ma witryny trzeba dzwonić do właściciela. W weekend otworzy po uprzednim umówieniu. Można wszystko pomacać i fachowo porozmawiać. Polecam
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 3741
- Rejestracja: 29 grudnia 2016, 06:51
- Tematy: 51
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Strona wygląda ciekawie - ciekawe ile z tego mają fizycznie na miejscu...KorNat pisze:Garand Warszawa Marysin Wawerski
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 20
- Rejestracja: 07 stycznia 2019, 21:13
- Tematy: 0
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
...a w pliku nie ma Multi Gun z Wrocławia.
A można mu na pewno postawić 5/5!
A można mu na pewno postawić 5/5!
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 426
- Rejestracja: 14 stycznia 2008, 15:03
- Tematy: 17
- Lokalizacja: RSA
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Best Hunters...
Koledzy i koleżanki z forum "na B" znają tą przydługawą historię, ale postanowiłem się nią podzielić też tutaj.
Kupiłem S&W M&P 9 2.0 FDE. Opłaciłem go z góry, wstępnie określiłem kiedy zjawię się po niego. Niestety byłem tuż przed zamknięciem sklepu, więc cały zakup przebiegł dość szybko, na zasadzie "oto pistolet, proszę podpisać". Pistolet fabrycznie nowy, więc nie bawiłem się w rozkładanie itd. Do tego był brudny, po strzelaniu 3x. Przyjechałem sobie do domu, broń rozłożyłem, zobaczyłem, że lufa jest brudna i nic więcej. Podczas czyszczenia okazało się, że brud nie schodzi. Niestety ale to co uznałem za nagar, było wadą lufy.
Napisałem maila, wysłałem zdjęcia. Kazali czekać kilka dni, bo osoba odpowiedzialna za moje zamówienie jest na urlopie. Ok, nie pali mi się, to tylko pistolet, a nie np. pralka.
Po kilku tygodniach dostałem w końcu info: zapraszamy do sklepu, no to bilet, autobus, 7h jazdy i jestem. Zostawiłem pistolet, dostałem wstępną informację, że reklamacja na pewno będzie pozytywnie rozpatrzona.
No to ok, trudno, trafiło na mnie, nic się nie dzieje. Zgaduje, że pewnie za to dostanę jakiś magazynek gratis, albo coś fajnego. A Pan z obsługi, że zobaczymy, zapyta szefa itd.
Czyli kupiłem pistolet, który miał wadę w momencie kupna, nikt go nie sprawdził, teraz będę mieć składaka i oni nie wiedzą czy dać mi magazynek gratis.
Po 2 tygodniach otrzymałem informację, że wymienią mi lufę na nową, niestety o innych numerach. Nie chciałem na to przystać, więc od razu dopytałem czy będzie możliwość wymiany pistoletu na nowy. Oczywiście nie wiedzą. Prosiłem o telefon osoby decyzyjnej, tak by porozmawiać spokojnie, aby ustalić coś co każdemu będzie na rękę, tak by każdy był zadowolony. Nie doczekałem się ani maila, ani telefonu.
Poniżej wyciąg z dat:
27.07 kupno pistoletu
28.07 mail ze zdjęciami
14.10 zjawiam się w sklepie z bronią i składam reklamację na druku sklepu
31.10 telefon z decyzją o wymianie lufy na nową i informacją, że trzeba czekać na lufę do stycznia.
Następnie 2 maile z moimi pytaniami, propozycjami, prośbami o kontakt.
14.11 złożenie rękojmi - ze względu na to, że nie zaakceptowałem naprawy gwarancyjnej w takiej formie jak zaproponował to sklep. Dodatkowo nie doczekałem się żadnych odpowiedzi na moje pytania i prośby.
01.12 - zadzwoniłem do sklepu z pytaniem, czy już coś wiadomo o decyzji (termin minął 29.11), polecono mi czekać na kontakt
03.12 - dostaję maila od prawnika w imieniu BH. Mail bardzo długi, z cytatami z ustaw i sygnaturami wyroków, no miodzio. Prawnik twierdzi, że nie można składać jednocześnie rękojmi i reklamacji, na co odpisuję, że przecież procedura reklamacji zakończyła się w momencie gdy nie zgodziłem się na jej realizację poprzez naprawę pistoletu i, że w sumie termin rękojmi minął już tydzień wcześniej.
09.12 - kolejny mail od przemiłego prawnika, który informuje mnie, że jednak wymienią mi broń na nową, odpowiedziałem pytaniem co z resztą moich żądań (zwrot kosztów, na dojazdy do sklepów i WPA), na co niestety do dzisiaj nie otrzymałem odpowiedzi, ale pewnie przyjdzie w ciągu kilku dni. Tutaj niestety nie dostałem odpowiedzi.
05.02 dzwonię dopytać co z dostawą, która miała być do końca stycznia, mam zadzwonić następnego dnia, bo oni nie wiedzą.
06.02 dzwonię ponownie, dostaję informację, że w tej dostawie nie było takiego pistoletu, kolejna dostawa gdzieś w marcu, mam dzwonić pod koniec miesiąca.
25.02 kolejny telefon, w tej dostawie nie będzie pistoletu, będzie dopiero gdzieś w kwietniu, ale w sumie to proponują jednak oddanie pieniędzy, mam się zastanowić i pewnie tak to się skończy, bo coś bym sobie postrzelał. W końcu trafiam na pracownika (miła i kompetentna Pani), któremu udaje się podać mi konkretne informacje, zaproponować cokolwiek, zasugerować niektóre rzeczy.
03.2020 - pada decyzja o tym, że nie chcę czekać kolejnych kilku miesięcy, cała ta sprawa jest teraz prowadzona przez w/w Panią, która ma największe jaja w całej tej firmie. Wszystko udaje się ogarnąć w kilka dni, łącznie ze zwrotem pieniędzy i symbolicznym giftem. Odzyskałem koszty, które były związane z dostarczeniem broni, wyrejestrowaniem jej itd.
Gdyby całość została rozwiązana tak, jak ostatnie dni, to naprawdę nie miałbym najmniejszego problemu! A tak, przez wiele miesięcy nie byłem o niczym informowany, gdy sam dzwoniłem (a też nie byłem natarczywy, tych telefonów przez te miesiące było może 6), to nikt nic nie wiedział. Kazali czekać. Dopiero właśnie ostatnie kilkanaście dni pokazało, że jeśli się chce - to można. Jeśli pracownica nie wiedziała, to za kilka godzin lub dni już wiedziała i przekazywała mi wiedzę dalej. Informowała mnie o tym co się dzieje, na końcu zadzwoniła powiadomić, że wszystko zostało załatwione.
Szczerze mówiąc, gdyby od razu był taki kontakt i chęć załatwienia sprawy i sklep przystał na moją prośbę (prosiłem o dodatkowy magazynek za to całe zamieszanie, czyli moje wyjazdy, wymianę broni itd), to bym sobie spokojnie siedział i czekał nawet i jeszcze rok. Koniec końców sklep wyszedł na tym gorzej.
Dla uczciwości oceny, to nie mogę zarzucić złej obsługi przy zakupie. Same rozmowy telefoniczne z pracownikami też ok, ja zawsze staram się być miły i uprzejmy, dlatego z uśmiechem rozmawiamy.
Moja negatywna ocena dotyczy obsługi gdy coś pójdzie nie tak.
Szczerze mówiąc liczyłem, że obsługa będzie tragiczna do samego końca i po prostu obsmaruję ich tutaj, no ale końcówka była naprawdę ok. Odzyskałem kasę, zostałem odpowiednio obsłużony. Szkoda, że dopiero na samym końcu. Przez co teraz muszę nieco spuścić z tonu przy tej przydługiej recenzji...
Koledzy i koleżanki z forum "na B" znają tą przydługawą historię, ale postanowiłem się nią podzielić też tutaj.
Kupiłem S&W M&P 9 2.0 FDE. Opłaciłem go z góry, wstępnie określiłem kiedy zjawię się po niego. Niestety byłem tuż przed zamknięciem sklepu, więc cały zakup przebiegł dość szybko, na zasadzie "oto pistolet, proszę podpisać". Pistolet fabrycznie nowy, więc nie bawiłem się w rozkładanie itd. Do tego był brudny, po strzelaniu 3x. Przyjechałem sobie do domu, broń rozłożyłem, zobaczyłem, że lufa jest brudna i nic więcej. Podczas czyszczenia okazało się, że brud nie schodzi. Niestety ale to co uznałem za nagar, było wadą lufy.
Napisałem maila, wysłałem zdjęcia. Kazali czekać kilka dni, bo osoba odpowiedzialna za moje zamówienie jest na urlopie. Ok, nie pali mi się, to tylko pistolet, a nie np. pralka.
Po kilku tygodniach dostałem w końcu info: zapraszamy do sklepu, no to bilet, autobus, 7h jazdy i jestem. Zostawiłem pistolet, dostałem wstępną informację, że reklamacja na pewno będzie pozytywnie rozpatrzona.
No to ok, trudno, trafiło na mnie, nic się nie dzieje. Zgaduje, że pewnie za to dostanę jakiś magazynek gratis, albo coś fajnego. A Pan z obsługi, że zobaczymy, zapyta szefa itd.
Czyli kupiłem pistolet, który miał wadę w momencie kupna, nikt go nie sprawdził, teraz będę mieć składaka i oni nie wiedzą czy dać mi magazynek gratis.
Po 2 tygodniach otrzymałem informację, że wymienią mi lufę na nową, niestety o innych numerach. Nie chciałem na to przystać, więc od razu dopytałem czy będzie możliwość wymiany pistoletu na nowy. Oczywiście nie wiedzą. Prosiłem o telefon osoby decyzyjnej, tak by porozmawiać spokojnie, aby ustalić coś co każdemu będzie na rękę, tak by każdy był zadowolony. Nie doczekałem się ani maila, ani telefonu.
Poniżej wyciąg z dat:
27.07 kupno pistoletu
28.07 mail ze zdjęciami
14.10 zjawiam się w sklepie z bronią i składam reklamację na druku sklepu
31.10 telefon z decyzją o wymianie lufy na nową i informacją, że trzeba czekać na lufę do stycznia.
Następnie 2 maile z moimi pytaniami, propozycjami, prośbami o kontakt.
14.11 złożenie rękojmi - ze względu na to, że nie zaakceptowałem naprawy gwarancyjnej w takiej formie jak zaproponował to sklep. Dodatkowo nie doczekałem się żadnych odpowiedzi na moje pytania i prośby.
01.12 - zadzwoniłem do sklepu z pytaniem, czy już coś wiadomo o decyzji (termin minął 29.11), polecono mi czekać na kontakt
03.12 - dostaję maila od prawnika w imieniu BH. Mail bardzo długi, z cytatami z ustaw i sygnaturami wyroków, no miodzio. Prawnik twierdzi, że nie można składać jednocześnie rękojmi i reklamacji, na co odpisuję, że przecież procedura reklamacji zakończyła się w momencie gdy nie zgodziłem się na jej realizację poprzez naprawę pistoletu i, że w sumie termin rękojmi minął już tydzień wcześniej.
09.12 - kolejny mail od przemiłego prawnika, który informuje mnie, że jednak wymienią mi broń na nową, odpowiedziałem pytaniem co z resztą moich żądań (zwrot kosztów, na dojazdy do sklepów i WPA), na co niestety do dzisiaj nie otrzymałem odpowiedzi, ale pewnie przyjdzie w ciągu kilku dni. Tutaj niestety nie dostałem odpowiedzi.
05.02 dzwonię dopytać co z dostawą, która miała być do końca stycznia, mam zadzwonić następnego dnia, bo oni nie wiedzą.
06.02 dzwonię ponownie, dostaję informację, że w tej dostawie nie było takiego pistoletu, kolejna dostawa gdzieś w marcu, mam dzwonić pod koniec miesiąca.
25.02 kolejny telefon, w tej dostawie nie będzie pistoletu, będzie dopiero gdzieś w kwietniu, ale w sumie to proponują jednak oddanie pieniędzy, mam się zastanowić i pewnie tak to się skończy, bo coś bym sobie postrzelał. W końcu trafiam na pracownika (miła i kompetentna Pani), któremu udaje się podać mi konkretne informacje, zaproponować cokolwiek, zasugerować niektóre rzeczy.
03.2020 - pada decyzja o tym, że nie chcę czekać kolejnych kilku miesięcy, cała ta sprawa jest teraz prowadzona przez w/w Panią, która ma największe jaja w całej tej firmie. Wszystko udaje się ogarnąć w kilka dni, łącznie ze zwrotem pieniędzy i symbolicznym giftem. Odzyskałem koszty, które były związane z dostarczeniem broni, wyrejestrowaniem jej itd.
Gdyby całość została rozwiązana tak, jak ostatnie dni, to naprawdę nie miałbym najmniejszego problemu! A tak, przez wiele miesięcy nie byłem o niczym informowany, gdy sam dzwoniłem (a też nie byłem natarczywy, tych telefonów przez te miesiące było może 6), to nikt nic nie wiedział. Kazali czekać. Dopiero właśnie ostatnie kilkanaście dni pokazało, że jeśli się chce - to można. Jeśli pracownica nie wiedziała, to za kilka godzin lub dni już wiedziała i przekazywała mi wiedzę dalej. Informowała mnie o tym co się dzieje, na końcu zadzwoniła powiadomić, że wszystko zostało załatwione.
Szczerze mówiąc, gdyby od razu był taki kontakt i chęć załatwienia sprawy i sklep przystał na moją prośbę (prosiłem o dodatkowy magazynek za to całe zamieszanie, czyli moje wyjazdy, wymianę broni itd), to bym sobie spokojnie siedział i czekał nawet i jeszcze rok. Koniec końców sklep wyszedł na tym gorzej.
Dla uczciwości oceny, to nie mogę zarzucić złej obsługi przy zakupie. Same rozmowy telefoniczne z pracownikami też ok, ja zawsze staram się być miły i uprzejmy, dlatego z uśmiechem rozmawiamy.
Moja negatywna ocena dotyczy obsługi gdy coś pójdzie nie tak.
Szczerze mówiąc liczyłem, że obsługa będzie tragiczna do samego końca i po prostu obsmaruję ich tutaj, no ale końcówka była naprawdę ok. Odzyskałem kasę, zostałem odpowiednio obsłużony. Szkoda, że dopiero na samym końcu. Przez co teraz muszę nieco spuścić z tonu przy tej przydługiej recenzji...
Wiatr, CP, Nitro.
-
- Reactions:
- Posty: 13
- Rejestracja: 28 lutego 2010, 15:27
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
KG92RS pisze:Strona wygląda ciekawie - ciekawe ile z tego mają fizycznie na miejscu...KorNat pisze:Garand Warszawa Marysin Wawerski
Zaskakujaco dużo... Z mainstreamowych modeli ktore są na stronie brakowało tylko Shadow 2 i nie było kilku wersji kolorystycznych innych modeli a tak obiektywnie to różnorodnością sprzętu bardzo mnie to miejsce zaskoczyło. Okazało się że 500 m od domu mam 60% sprzetu z mojej listy życzeń ;p bylo kilka rzeczy ktorych nie widziałem wczesniej na stronie np sig 365. Dostawy cz co 3 tygodnie. Dostaliśmy tez niewielką zniżkę. Sprzedawca był uprzejmy. Co tu dużo pisać. Pozytywnie sie zaskoczyłem.
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 1109
- Rejestracja: 17 maja 2007, 12:52
- Tematy: 4
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Sklep praktycznie obok mnie. Od kiedy działa?
-
- Reactions:
- Posty: 13
- Rejestracja: 28 lutego 2010, 15:27
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Szczerze to nie wiem. Do tematyki broni palnej powrocilem jakis rok temu i wtedy sklep już działał ale z uwagi że na piechotę mam do niego 6 min to zawsze omijałem;)
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 20
- Rejestracja: 07 stycznia 2019, 21:09
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
W Artemix kupowalem swego czasu sporo ammo - głównie .22LR Rem Thunderbolt. Sklep typowo myśliwski - broni krotkiej praktycznie brak, jakas tam bron dluga i ammo ale glowny nacisk to ubranka i akcesoria mysliwskie. Ogolne wrazenia neutralne - raczej nie jest to sklep dla 'sportowcow' czy taki ktory zacheca do regularnego odwiedzania i rozgladania sie - raczej dla osob zdecydowanych na zakup konkretnej rzeczy.kwaki pisze:A ja tym razem polecam Warszawski Artemix. Dobry kontakt mailowy (co niestety nadal nie jest u nas normą). Bardzo sprawnie sprowadzili mi to, co chciałem, a czego akurat nie mieli w magazynie (również - wcale nie takie oczywiste jak by się mogło wydawać, nawet jeśli sklep prowadzi daną markę). Odbiór na miejscu też bardzo w porządku.
.22LR | 9x18mm | 9x19mm | .38 Special | .223 REM | 12/76
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 3741
- Rejestracja: 29 grudnia 2016, 06:51
- Tematy: 51
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Potwierdzam. Byłem dwa razy, będąc w pobliżu - mimo drobnych zakupów (trochę amunicji, jakieś zbijaki itp.), czułem się tam jak intruz.MtothaJ pisze: raczej nie jest to sklep dla 'sportowcow' czy taki ktory zacheca do regularnego odwiedzania i rozgladania sie - raczej dla osob zdecydowanych na zakup konkretnej rzeczy.
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 20
- Rejestracja: 07 stycznia 2019, 21:09
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Odczucie mialem identyczne - ze jestem intruzem. Ze strony sprzedawcy zero checi do nawiazania kontaktu / rozmowy, przy zakupie amunicji i podaniu ksiazeczki dluga cisza, gosciu kartkuje ta legitymacje i dluzszy czas przyglada sie jak by oczekiwal ze to falsyfikat.KG92RS pisze:Potwierdzam. Byłem dwa razy, będąc w pobliżu - mimo drobnych zakupów (trochę amunicji, jakieś zbijaki itp.), czułem się tam jak intruz.MtothaJ pisze: raczej nie jest to sklep dla 'sportowcow' czy taki ktory zacheca do regularnego odwiedzania i rozgladania sie - raczej dla osob zdecydowanych na zakup konkretnej rzeczy.
Ogolnie z tych mysliwskich sklepow zdecydowanie lepiej wypada IMHO Hubertus Pro Hunting - glownie kupowalem tam do tej pory amunicje, jakies akcesoria ale przy okazji cos tam podpowiedzieli, pokazali jakas bron itp. Niezle rowniez sprawy prezentuja sie u Siwiaszczyka w Łodzi - pod warunkiem ze sie rozmawia z tym mlodszym (chyba Łukasz) bo ten starszy myśliwy to klimaty ala Artemix niestety.
.22LR | 9x18mm | 9x19mm | .38 Special | .223 REM | 12/76