Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Moderator: Moderatorzy WBP

Ogrodnik16
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Reactions:
Posty: 2
Rejestracja: 14 maja 2018, 19:37
Tematy: 0
Lokalizacja: Staszów
Grupa: Nowo zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Ogrodnik16 »

Sklep Rosomak Kielce. Ostatnio kupowałem u nich swoją pierwszą broń. Bardzo miła obsługa. Wszystko wytłumaczyli pokazali, doradzili i pożartowali ;laughing: . Niezły wybór broni i amunicji. Trochę mało dodatków typu kabury. Niezły wybór amunicji. Osobiście polecam i na pewno do nich wrócę.
Awatar użytkownika
Ghav
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 22
Rejestracja: 01 lutego 2016, 20:39
Tematy: 0
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Ghav »

Halinka-Arms - polecam, bardzo dobry kontakt - odpowiedź na maila dostałem w ciągu kilkunastu minut, pomimo tego, że była niedziela.
Towar wysłali następnego dnia, zanim w ogóle doszedł do nich przelew za towar.
Awatar użytkownika
woytas
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 724
Rejestracja: 09 grudnia 2015, 11:19
Tematy: 14
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: woytas »

To chyba Halinkowy standard - też tak miałem. :)
Ścieżka sprawiedliwych wiedzie przez nieprawości samolubnych i tyranię złych ludzi. Błogosławiony ten, co w imię miłosierdzia i dobrej woli prowadzi słabych doliną ciemności, bo on jest stróżem brata swego i znalazcą zagubionych dziatek.
mustang88
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 53
Rejestracja: 11 października 2017, 21:05
Tematy: 0
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: mustang88 »

Halinka to jest przykład wzoru do naśladowania w kwestii obsługi klienta i budowania pozytywnych relacji.
Kupiłem u nich gadżety za około 80zł a czułem się jak VIP ponieważ sam osobiście rozmawiałem 2 razy bezpośrednio z Halinką i rozmowy trwały przynajmniej 30 min. Wyjaśniła wszystko, doradziła, pożartowała. A to był dopiero początek przygody ze strzelectwem i moje pytania mogły być tendencyjne ale nie dała mi odnieść wrażenia, że byłem amatorem.
Zamówione produkty otrzymałem zanim zdążyłem złożyć przelew, więc to też świadczy o dużym zaufaniu którym się daży klienta i traktuje się go przez to poważnie i profesjonalnie.
W związku z powyższym nawet jakbym miał więcej dopłacić do jakiegoś produktu to wolałbym właśnie to zrobić u Halinki bo taki sklep jest wart ceny. A ceny i tak mają atrakcyjne dla klientów :)
Osobiście nie spotkałem się nigdy z tak profensjonalną i miłą obsługą jak u Halinka Arms.
specnaz1
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 159
Rejestracja: 16 października 2012, 12:37
Tematy: 0
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: specnaz1 »

Piszcie wiecej o wysylania towaru przez sprzedawce za nim zrobiliscie przelew to za raz sie znajdzie uczciwy klient i sprzedawca bedzie mial tylko problem.
Awatar użytkownika
Serex
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 160
Rejestracja: 24 czerwca 2015, 14:42
Tematy: 1
Lokalizacja: Świebodzin
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Serex »

@specnaz1
A to jest jakis temat tabu ze Halinka obdarza klientow zaufaniem? Wydaje mi sie ze to super sprawa, takie cywilizowane podejscie i to z obu stron. Czemu zakladasz ze ktos chcialby od razu wykrecic wałek na sprzedawcy, oceniasz własną miarą? :027:
I po drugie, nawet idąc twoim tokiem myślenia, sądzisz że posiadacz pozwolenia zaryzykuje kontakty z policją za jakiś dziadowski przekręt na 100 pln-ów? Albo narazi się na ostracyzm niezbyt dużego jednak środowiska, bo taka sprawa wypłynęłaby natychmiast.
Żeby nie było, że nie na temat - również polecam Halinka-Arms, bezinteresowna pomoc i porada, zaufanie, prawdziwa przyjemność robić tam zakupy.
Maciej R
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 47
Rejestracja: 20 lutego 2018, 09:09
Tematy: 0
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Maciej R »

Ja z kolei polecam sklep Grubykaliber.
Karabin bez zarzutu. Kontakt z właścicielem dobry. Dodatkowy plus za dowóz z Przemyśla do Wrocławia.
Polecam
Awatar użytkownika
kwaki
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 578
Rejestracja: 11 sierpnia 2014, 11:29
Tematy: 0
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: kwaki »

BUOS, tym razem wysyłkowo. Generalnie OK, ale trochę długo, biorąc pod uwagę do czego przyzwyczaiły mnie zakupy w internecie. Zamówienie złożone w czwartek, zapłacone od razu "szybkim przelewem", informację o wysyłce ze sklepu dostałem w poniedziałek, a paczka dotarła w czwartek. Aż z ciekawości zobaczyłem jak określają czas wysyłki - z regulaminu sklepu:
Towar zostanie wysłany przez Przedsiębiorcę w terminie wskazanym w opisie towaru, w sposób wybrany przez Zamawiającego podczas składania zamówienia.
Problem w tym, że na stronie produktu brak jest tej informacji.

Nie zrażam się, ale sugestia dla sklepu - jeśli korzystacie z takiego zapisu, to dopilnujcie, żeby stosowna informacja była dostępna na stronie. Jeśli nie codziennie wysyłacie paczki, to też rozumiem, ale znów - przydała by się informacja na ten temat.
Lack of confidence comes from lack of competence.
Kadeka
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 96
Rejestracja: 09 października 2017, 12:53
Tematy: 0
Lokalizacja: Poznań
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Kadeka »

Może jestem staroswiecki ale zawsze daję każdemu, czy to jestem po stronie sprzedawcy, czy klienta, 5 dni na reakcję. Tyle czekam na wpłatę i też tyle czekam na wysyłkę (wysłanie towaru, NIE otrzymanie towaru). Dopiero po tym czasie zaczynam się dopytywać. Chyba, że wiem że coś muszę mieć jak najszybciej to dzwonie i upewniam się, że paczucha zostanie wysłana w terminie. Dlatego dziwią mnie negatywne komentarze, czy to tutaj, czy gdziekolwiek indziej, że "toster miał być w poniedziałek, a był w środę. Brak profesjonalizmu. Nigdy już tam nie kupię." Chyba nikt organów do przeszczepu nie zamawia żeby się wytrząsać o 2 dni zwłoki. Sam staram się wpłacać i wysyłać paczki jak najszybciej ale daje sobie te 2 dni marginesu.

Sam od jednego użytkownika tutaj dostawałem pomówienia, że chce go w ch*** zrobić i elaboraty jakiej to mi opinii nie wystawi właśnie w tym wątku. A dlaczego? Bo paczkę wysłałem w piątek, a nie w czwartek.

Żeby nie było offtopu, ponownie Astroclassic w Poznaniu. Tutaj zmieniam opinie z obojętnej na pozytywną. Wszystko można pomacać, panowie nie są w ogóle wylewni ale dla mnie to dobrze, nie lubię jak ktoś skacze wokół mnie jak piesek kiedy chce na spokojnie pooglądać graty. Kupiony karabin i na bieżąco amunicja.
Awatar użytkownika
Spitfire24
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 2550
Rejestracja: 20 września 2014, 18:49
Tematy: 26
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Spitfire24 »

kwaki pisze:BUOS, tym razem wysyłkowo. Generalnie OK, ale trochę długo, biorąc pod uwagę do czego przyzwyczaiły mnie zakupy w internecie. Zamówienie złożone w czwartek, zapłacone od razu "szybkim przelewem", informację o wysyłce ze sklepu dostałem w poniedziałek, a paczka dotarła w czwartek. Aż z ciekawości zobaczyłem jak określają czas wysyłki - z regulaminu sklepu:
Towar zostanie wysłany przez Przedsiębiorcę w terminie wskazanym w opisie towaru, w sposób wybrany przez Zamawiającego podczas składania zamówienia.
Problem w tym, że na stronie produktu brak jest tej informacji.

Nie zrażam się, ale sugestia dla sklepu - jeśli korzystacie z takiego zapisu, to dopilnujcie, żeby stosowna informacja była dostępna na stronie. Jeśli nie codziennie wysyłacie paczki, to też rozumiem, ale znów - przydała by się informacja na ten temat.
Ja z BUOSem miałem podobnie. Szybka zapłata w piątek z opcją dostawy kurierem UPS za 20 zł. Myślałem że wyślą w poniedziałek i na wtorek będę miał towar, a przesyłka dotarła w czwartek i to najgorszą spedycją jaka w tym kraju istnieje czyli Inpostem. Całe szczęście, zdążyłem odebrać tuż przed wyjazdem na strzelnicę.
Stado baranów prowadzone przez lwa jest groźniejsze niż stado lwów prowadzone przez barana.
Awatar użytkownika
kwaki
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 578
Rejestracja: 11 sierpnia 2014, 11:29
Tematy: 0
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: kwaki »

@Kadeka
Masz oczywiście rację, że 2 dni nikogo w tym przypadku nie zbawią. Nie oto chodzi. Podkreślam, że mojego komentarza nie należy traktować jako negatywnego. Zwracam jednak uwagę na pewne bolączki, które można łatwo naprawić tak, żeby doświadczenie zakupu w tym sklepie było pozytywne dla każdej ze stron. Oczywiście najlepszym rozwiązaniem była by wysyłka maksymalnie następnego dnia roboczego, ale jeśli na przykład z przyczyn organizacyjnych wysyłają raz w tygodniu, to OK, tylko wtedy trzeba umieścić stosowną informację na stronie, i każdy wie, czego się może spodziewać. Tylko tyle i aż tyle.
Lack of confidence comes from lack of competence.
ptaku_1
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 223
Rejestracja: 22 kwietnia 2005, 15:05
Tematy: 16
Lokalizacja: Jablonna
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: ptaku_1 »

Ktoś zna ten sklep http://garand.com.pl/pl/ google praktycznie nic o nim nie wie, a na ulicy pod tym adresem jest dom a nie sklep. Ktoś miał styczność?
Paweł
Strzelam dla radochy, najlepiej do puszek :)
lemuchr
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 397
Rejestracja: 10 maja 2017, 08:45
Tematy: 5
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: lemuchr »

Mam po drodze z roboty. Postaram się wpaść się rozejrzeć.
Midland Gun 30-06, Mosi OWG .308Win, AKM "strzałka w trójkącie" 1974, S&W MP15 .223Rem, Uzkon AS16 12Ga, Fair Sport 2x12Ga, CZ Brno ZH 301 2x16 Ga.

Szafa na broń jest jak telewizor. Nigdy za duża :D
Majster6
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 42
Rejestracja: 19 sierpnia 2016, 22:59
Tematy: 0
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Majster6 »

Miałem kontakt ze sklepem na strzelnicy Legii w Rembertowie. Sklep się tam wystawiał.
Ciekawy asortyment i dużo dodatków tuningowych których, niestety, na stronie nie widzę.
Sklep się chyba jeszcze organizuje.
ProTechGuns shooting team
blazej.g
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Reactions:
Posty: 11
Rejestracja: 04 października 2018, 18:08
Tematy: 0
Lokalizacja: Kalisz
Grupa: Nowo zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: blazej.g »

Colt Kalisz

Pozytywnie
. Mój pierwszy zakup broni w życiu, więc nie mam porównania, ale w sklepie przyjazna atmosfera. Glocka 17 piątej generacji nie było na stanie, ale sprowadzili i dotrzymali obiecanych terminów. Żadnych uwag. Na zachętę "na przyszłość" pooglądałem i pomacałem kilka karabinków ;)
Glock 17 gen 5, 9 Para
ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Broń i amunicja - WBP”