Beeman P17, HW40
Moderator: Moderatorzy wiatrówkowi
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 26
- Rejestracja: 25 czerwca 2018, 17:43
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Podlaskie
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Beeman P17, HW40
Witam
Czy ktoś miał taki przypadek - Beeman nowy, oddane kilkanaście strzałów. Po tym po naładowaniu i zamknięciu słychać jak ulatnia się powietrze z lufy. Oring tłoka i lufy jest ok. Może ktoś ma jakiś pomysł jak rozebrać i sprawdzić.Nie chcę odsyłać reklamacji.
Czy ktoś miał taki przypadek - Beeman nowy, oddane kilkanaście strzałów. Po tym po naładowaniu i zamknięciu słychać jak ulatnia się powietrze z lufy. Oring tłoka i lufy jest ok. Może ktoś ma jakiś pomysł jak rozebrać i sprawdzić.Nie chcę odsyłać reklamacji.
HW50S + Hawke Vantage 3-9x40 A0
Beeman P17 Kandar CP1 lvl.2
Beeman P17 Kandar CP1 lvl.2
- czemar
- Moderator
- Reactions:
- Posty: 1418
- Rejestracja: 17 marca 2007, 08:55
- Tematy: 23
- Lokalizacja: Koło/ZŁota
- Grupa: Moderatorzy wiatrówkowi
Re: Beeman P17, HW40
Poluzowała się nakrętka na zaworze .
Musisz ustalić od nowa optymalną wysokość i najlepiej lekkim klejem lub od biedy babskim lakierem zabezpieczyć ją przed ponownym odkręcaniem .
Przy okazji możesz umyć / wyczyścić zawor wewnątrz .
Jak wszystko będzie czyste a oring nie uszkodzony to pistolet pośmiga ładnych parę lat .
M.
Musisz ustalić od nowa optymalną wysokość i najlepiej lekkim klejem lub od biedy babskim lakierem zabezpieczyć ją przed ponownym odkręcaniem .
Przy okazji możesz umyć / wyczyścić zawor wewnątrz .
Jak wszystko będzie czyste a oring nie uszkodzony to pistolet pośmiga ładnych parę lat .
M.
Vortex na Kruszynie
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 26
- Rejestracja: 25 czerwca 2018, 17:43
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Podlaskie
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Beeman P17, HW40
Czyli rozumiem żółta nakrętka pod spodem w rączce, czy można dobrać się od strony rączki czy też lepiej wyjąć cały "cylinder" bo mam z tym problem
HW50S + Hawke Vantage 3-9x40 A0
Beeman P17 Kandar CP1 lvl.2
Beeman P17 Kandar CP1 lvl.2
- zbisz41
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 409
- Rejestracja: 19 stycznia 2016, 18:29
- Tematy: 25
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Beeman P17, HW40
Stawiam na uszczelkę tę malutką na zaworze . Tak miałem . Po drugie trzeba delikatnie oszlifować gniazdo gdzie ona siedzi na zaworze i w komorze
Walther LG+ Falcon 1-10x24 -*-FWB-150-*
"ten kto zajął ostatnie miejsce zawsze jest lepszy od tego, który nie brał udziału"
GraySaint
"ten kto zajął ostatnie miejsce zawsze jest lepszy od tego, który nie brał udziału"
GraySaint
- czemar
- Moderator
- Reactions:
- Posty: 1418
- Rejestracja: 17 marca 2007, 08:55
- Tematy: 23
- Lokalizacja: Koło/ZŁota
- Grupa: Moderatorzy wiatrówkowi
Re: Beeman P17, HW40
Zdejmij okładzinę i masz dostęp do nakrętki .
Żeby wyjąć cylinder musisz wybić bolce w tylnej części .
Jeden jest zabezpieczony pierścieniem .
Ze szlifowaniem poczekaj bo jak przesadzisz albo nagrzebiesz to Ci zostanie lufa na sprzedaż.
Mała rada rób sobie fotki po drodze
M.
Żeby wyjąć cylinder musisz wybić bolce w tylnej części .
Jeden jest zabezpieczony pierścieniem .
Ze szlifowaniem poczekaj bo jak przesadzisz albo nagrzebiesz to Ci zostanie lufa na sprzedaż.
Mała rada rób sobie fotki po drodze
M.
Vortex na Kruszynie
- zbisz41
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 409
- Rejestracja: 19 stycznia 2016, 18:29
- Tematy: 25
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Beeman P17, HW40
w moim beemanie jest tylko jeden bolec zabezpieczony śrubką od góry , przy wylocie powietrza , na kluczyk imbus .czemar pisze:Zdejmij okładzinę i masz dostęp do nakrętki .
Żeby wyjąć cylinder musisz wybić bolce w tylnej części .
Jeden jest zabezpieczony pierścieniem .
M.
Tłok jest na bolec też kontra śrubka .
Ostatnio zmieniony 13 listopada 2018, 21:07 przez zbisz41, łącznie zmieniany 1 raz.
Walther LG+ Falcon 1-10x24 -*-FWB-150-*
"ten kto zajął ostatnie miejsce zawsze jest lepszy od tego, który nie brał udziału"
GraySaint
"ten kto zajął ostatnie miejsce zawsze jest lepszy od tego, który nie brał udziału"
GraySaint
- kamazek
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 257
- Rejestracja: 21 marca 2016, 00:19
- Tematy: 14
- Lokalizacja: Wrocław
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Beeman P17, HW40
Też stawiam na oring w zaworze strzałowym, jest kiepskiej jakości, a i gniazdo zaworu wymaga dopieszczenia.
http://anotherairgunblog.blogspot.com/s ... results=20
http://anotherairgunblog.blogspot.com/s ... man%202004
Ja opanowałem rozbiórkę beemka na podstawie tych linków, wydaje się skomplikowane, dużo części,
ale na szczęście żadna sprężynka nie wystrzeli w kosmos
http://anotherairgunblog.blogspot.com/s ... results=20
http://anotherairgunblog.blogspot.com/s ... man%202004
Ja opanowałem rozbiórkę beemka na podstawie tych linków, wydaje się skomplikowane, dużo części,
ale na szczęście żadna sprężynka nie wystrzeli w kosmos
------------------------------
LaOs Wrocław zaprasza
LaOs Wrocław zaprasza
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 26
- Rejestracja: 25 czerwca 2018, 17:43
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Podlaskie
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Beeman P17, HW40
Panowie serdeczne dzięki.
Dzisiaj przyszedł kurierem i dzisiaj go musiałem rozebrać (ciśnienie synów) no bo jak to tyle czekać na darmo.
Rozbebeszyłem go całego i odkręciłem żółtą nakrętkę, która już na wstępie wydawała się być nieco za delikatnie dokręcona. Wyjąłem zawór był tam jakiś smalec czarny więc przemyłem go i całe gniazdo benzyną ekstrakcyjną. Założyłem spowrotem i tak jak ktoś tam na rysunku dałem odrobinę teflony i mocniej dokręciłem. Działa i jest ok nic nie syczy. Przy okazji usunąłem stary smar z tłok i delikatnie posmarowałem ŁT43. Cjodzi jakoś ciszej i słabo słychać zasysanie powietrza ale strzela ładnie. Zapomniałem posmarować oringów zaworu jakimś silikonem ale to na dniach może poprawię. Może ktoś z was wie jak to dokładnie posmarować to bym prosił. Nie wiem też jak zrobić polerowanie spustu. Dzięki za pomoc.
Dzisiaj przyszedł kurierem i dzisiaj go musiałem rozebrać (ciśnienie synów) no bo jak to tyle czekać na darmo.
Rozbebeszyłem go całego i odkręciłem żółtą nakrętkę, która już na wstępie wydawała się być nieco za delikatnie dokręcona. Wyjąłem zawór był tam jakiś smalec czarny więc przemyłem go i całe gniazdo benzyną ekstrakcyjną. Założyłem spowrotem i tak jak ktoś tam na rysunku dałem odrobinę teflony i mocniej dokręciłem. Działa i jest ok nic nie syczy. Przy okazji usunąłem stary smar z tłok i delikatnie posmarowałem ŁT43. Cjodzi jakoś ciszej i słabo słychać zasysanie powietrza ale strzela ładnie. Zapomniałem posmarować oringów zaworu jakimś silikonem ale to na dniach może poprawię. Może ktoś z was wie jak to dokładnie posmarować to bym prosił. Nie wiem też jak zrobić polerowanie spustu. Dzięki za pomoc.
HW50S + Hawke Vantage 3-9x40 A0
Beeman P17 Kandar CP1 lvl.2
Beeman P17 Kandar CP1 lvl.2
- czemar
- Moderator
- Reactions:
- Posty: 1418
- Rejestracja: 17 marca 2007, 08:55
- Tematy: 23
- Lokalizacja: Koło/ZŁota
- Grupa: Moderatorzy wiatrówkowi
Re: Beeman P17, HW40
Z tym spustem to tak delikatnie trzeba dopieścić części bo po fabryce to jest jak jest .
Czasem jest ładnie a czasem topornie , trzeba ostre krawędzie dopracować papietem ściernym tak od 240 w górę .Co do smarowania trzeba dbać szczególnie o oring w miejscu styku z lufą .Ja dobralem w miejscowym sklepie z oringami nieco grubszy .Jeden i lata już któryś rok z kolei .Radzę także wyjać lufkę i spolerować miejsce styku z tym oringiem na lustro .Najprościej wiertarka albo wkrętarka lufka w uchwyt od strony korony i za kilka sekund jest lusterko .Trzeba tylko dysponować papierem lub pianką wodną o gradacji od 400 w górę .Ja to robię na 400-tce lub 600-tce .Co do korony to trzeba też sprawdzić .
Skoro już znasz Benka od środka to wiesz co i jak z nim.
Pistolet jest wdzięczny i bezawaryjny po takim przeglądzie .Czasami pękają sprężyny te duże agrawkowe w chwycie ale to dotyczy wszystkich Trabantów i oryginalnych i kopii i licencyjnych .Po prostu zmęczenie materiału i przebiegi po x tyś strzałów .
W moim nic jeszcze nie klękło a jest to Lider S9 czyli Chińska kopia z nocnej środowej zmiany .Nie potrafię powiedzieć jaki ma przebieg ale na pewno ponad 10 paczek zazwyczaj ktk i exact .
M.
Czasem jest ładnie a czasem topornie , trzeba ostre krawędzie dopracować papietem ściernym tak od 240 w górę .Co do smarowania trzeba dbać szczególnie o oring w miejscu styku z lufą .Ja dobralem w miejscowym sklepie z oringami nieco grubszy .Jeden i lata już któryś rok z kolei .Radzę także wyjać lufkę i spolerować miejsce styku z tym oringiem na lustro .Najprościej wiertarka albo wkrętarka lufka w uchwyt od strony korony i za kilka sekund jest lusterko .Trzeba tylko dysponować papierem lub pianką wodną o gradacji od 400 w górę .Ja to robię na 400-tce lub 600-tce .Co do korony to trzeba też sprawdzić .
Skoro już znasz Benka od środka to wiesz co i jak z nim.
Pistolet jest wdzięczny i bezawaryjny po takim przeglądzie .Czasami pękają sprężyny te duże agrawkowe w chwycie ale to dotyczy wszystkich Trabantów i oryginalnych i kopii i licencyjnych .Po prostu zmęczenie materiału i przebiegi po x tyś strzałów .
W moim nic jeszcze nie klękło a jest to Lider S9 czyli Chińska kopia z nocnej środowej zmiany .Nie potrafię powiedzieć jaki ma przebieg ale na pewno ponad 10 paczek zazwyczaj ktk i exact .
M.
Vortex na Kruszynie
- kamazek
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 257
- Rejestracja: 21 marca 2016, 00:19
- Tematy: 14
- Lokalizacja: Wrocław
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Beeman P17, HW40
Spoleruj, najlepiej na lusterko, elementy styczne zaznaczone czerwonymi kółkami.
Ale tylko delikatnie przeszlifuj i spoleruj, aby nie zmienić kątów natarcia tych elementów.
Ja tak mam zrobione i przy odpowiednio ustawionej śrubce regulacji spustu jest on bardzo ładnie wyczuwalny.
Ale tylko delikatnie przeszlifuj i spoleruj, aby nie zmienić kątów natarcia tych elementów.
Ja tak mam zrobione i przy odpowiednio ustawionej śrubce regulacji spustu jest on bardzo ładnie wyczuwalny.
------------------------------
LaOs Wrocław zaprasza
LaOs Wrocław zaprasza
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 26
- Rejestracja: 25 czerwca 2018, 17:43
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Podlaskie
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Beeman P17, HW40
A oringi zaworu. Znów go wykręcić i dać tam jakiś silikon czy tak pozostawić jak jest?
HW50S + Hawke Vantage 3-9x40 A0
Beeman P17 Kandar CP1 lvl.2
Beeman P17 Kandar CP1 lvl.2
- kamazek
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 257
- Rejestracja: 21 marca 2016, 00:19
- Tematy: 14
- Lokalizacja: Wrocław
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Beeman P17, HW40
Wszystkie oringi należy natłuścić smarem silikonowym.
Tak samo współpracujące elementy metalowe trzeba pokryć smarem, ale do metalu, np grafitowym czy molibdenowym.
Ale tylko maznąć, a nie utopić w smarze
Warto całą powierzchnię tłoczka pokryć filmem ze smaru silikonowego, aby lepiej doszczelniał oring na nim.
Tak samo współpracujące elementy metalowe trzeba pokryć smarem, ale do metalu, np grafitowym czy molibdenowym.
Ale tylko maznąć, a nie utopić w smarze
Warto całą powierzchnię tłoczka pokryć filmem ze smaru silikonowego, aby lepiej doszczelniał oring na nim.
------------------------------
LaOs Wrocław zaprasza
LaOs Wrocław zaprasza
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 26
- Rejestracja: 25 czerwca 2018, 17:43
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Podlaskie
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Beeman P17, HW40
Hejka. Dzisiaj podczas strzelania doszedłem do wniosku, że znów mi coś ucieka, ale tylko po pewnym czasie od załadowania i przed strzałem. Pomogło mi wytarcie smaru LT43 którego chyba za dużo nawaliłem na tłok. Po umyciu tłoka i posmarowaniu bardzo cienką warstwą, posmarowałem również olejem silikonowym oring i sprzęt bardzo fajnie znów chodzi. Małe pytanie brzmi czy można gdzieś kupić komplet uszczelek - oringów lub czy można je gdzieś dobierać. Pozdrawiam .
HW50S + Hawke Vantage 3-9x40 A0
Beeman P17 Kandar CP1 lvl.2
Beeman P17 Kandar CP1 lvl.2
- kamazek
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 257
- Rejestracja: 21 marca 2016, 00:19
- Tematy: 14
- Lokalizacja: Wrocław
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Beeman P17, HW40
Oringi kupisz w sklepie z uszczelkami - oringami
Uprzedzając Twoje następne pytanie, wymiary oringów znajdziesz w necie, są takie same jak do HW40, lub możesz pomierzyć je sam
Uprzedzając Twoje następne pytanie, wymiary oringów znajdziesz w necie, są takie same jak do HW40, lub możesz pomierzyć je sam
------------------------------
LaOs Wrocław zaprasza
LaOs Wrocław zaprasza
- wiatq
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 156
- Rejestracja: 14 maja 2016, 18:53
- Tematy: 5
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Beeman P17, HW40
Albo po prostu wypruć oringi i pójść z nimi do magicznego sklepu z oringami i dobrać jeśli w domu suwmiarki brak
Ostatnio zmieniony 15 listopada 2018, 19:48 przez Jka, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: 2. Na Forum niedopuszczalne jest: j) cytowania zbędnych części postów, nie odnoszących się do zamieszczanej odpowiedzi. Zwłaszcza, w przypadku kiedy wypowiedź odnosi się do poprzedniego wpisu.
Powód: 2. Na Forum niedopuszczalne jest: j) cytowania zbędnych części postów, nie odnoszących się do zamieszczanej odpowiedzi. Zwłaszcza, w przypadku kiedy wypowiedź odnosi się do poprzedniego wpisu.