Wątek samochodowy kupujemy, jeździmy, naprawiamy etc. - Część 2
Moderatorzy: Moderatorzy WBP, Moderatorzy wiatrówkowi, Moderatorzy CP
- Michaus
- Moderator globalny
- Reactions:
- Posty: 1394
- Rejestracja: 20 maja 2010, 14:04
- Tematy: 69
- Lokalizacja: Pabianice
- Grupa: Moderatorzy globalni
Re: Wątek samochodowy kupujemy, jeździmy, naprawiamy etc. - Część 2
Adnikauto, to nie jest "nasz" Ursus, tylko jakiś nasz rodak ukradł/przywłaszczył sobie filmik i opublikował z własnego konta pod zmienionym tytułem.
Pojazd nazywa się "Volvo terror", a napędza go"B21ET engine from Volvo 240 turbo".
Tu jest link do tego, co wrzucił autor filmu: - wygląda podobnie do podlinkowanego wcześniej?
Pojazd nazywa się "Volvo terror", a napędza go"B21ET engine from Volvo 240 turbo".
Tu jest link do tego, co wrzucił autor filmu: - wygląda podobnie do podlinkowanego wcześniej?
"Nie muszę wyważać drzwi co już zostały wyważone."
- adnikauto
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 2544
- Rejestracja: 20 sierpnia 2013, 19:26
- Tematy: 214
- Lokalizacja: Wschodnie Wybrzeze
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Wątek samochodowy kupujemy, jeździmy, naprawiamy etc. - Część 2
Michaus... "dzizas" co za ludzie... ja sie dalem nabrac...
Guns have two enemies politicians and rust. Not sure, which is worst...
- Senio
- Moderator globalny
- Reactions:
- Posty: 9728
- Rejestracja: 16 października 2004, 00:39
- Tematy: 310
- Lokalizacja: Koło.wlkp
- Grupa: Moderatorzy globalni
Re: Wątek samochodowy kupujemy, jeździmy, naprawiamy etc. - Część 2
A kogo to interesuje co i komu płacisz ?. To jest temat o samochodach a nie o podatkach. Jeśli przyszedłeś tu zrobić bałagan to uwierz mi że na to nie pozwolę. Więc odpuść sobie temat jak nie masz tu nic do powiedzenia i tyle. Jeszce jedno takie agresywne twoje wystąpienie z wycieczkami osobistymi w stronę kogokolwiek, i będziesz miał długi czas na przemyślenia w samotności.mimut pisze:Senio pisze:@mimut I gwoli ścisłości, płace wystarczajaco wysokie podatki by móc powiedzieć że dorzucam się do garnuszka, a nie siedzę na nim. Tyle z offtopu
4.5 .44 .45 www.airgunservice.pl
- MicromaX
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 116
- Rejestracja: 19 marca 2017, 23:44
- Tematy: 0
- Lokalizacja: .:Jaworzno City:.
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
- Kontakt:
- variag
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 10180
- Rejestracja: 15 kwietnia 2003, 20:34
- Tematy: 192
- Lokalizacja: Bełchatów
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
- Kontakt:
Re: Wątek samochodowy kupujemy, jeździmy, naprawiamy etc. - Część 2
Nyską po płaskim udawało się "rozbujać" na dobrym silniku S-21 do 120 km/h (opór "decha") z klasycznym mostem na felgach 16". Bywały niestety silniki "muły" - nie brały oleju , nie miały przepałów - ale drętwe były jak nieboszczyk, choć wszystko ustawione było nominalnie. I pewien paradoks, większe oszczędności były na silnikach z gaźnikiem Ikov niż na dwugardzielowych FOS.MaciekSz pisze:No nie wiem - mój blaszak miał prędkość przelotową 60 km/h, prędkość rezonansową 70 km/h i prędkość absolutnie nieprzekraczalną 90 km/h
Zbyt często pragnienie tego czego nie mamy
nie pozwala nam się cieszyć tym co posiadamy.
nie pozwala nam się cieszyć tym co posiadamy.
- Senio
- Moderator globalny
- Reactions:
- Posty: 9728
- Rejestracja: 16 października 2004, 00:39
- Tematy: 310
- Lokalizacja: Koło.wlkp
- Grupa: Moderatorzy globalni
Re: Wątek samochodowy kupujemy, jeździmy, naprawiamy etc. - Część 2
Przelotowa stosowana na ogół w trasach była 85km/h. Jak nie było ciśnienia to leciał sobie wolno 70. Tak się tym jeździło "na co dzień". Mój jak pamiętam ze 110 poleciał ale w ten sposób prawie nigdy się nie jeździło. Z gaźnikami tak było. Na Icovie nie było stresu. Na tym dwu gardzielowym (to był chyba Fiatowski z innymi dyszami) mieli chłopaki problemy z paliwem. Zmieniali kolektory i zakładali Icovy.
4.5 .44 .45 www.airgunservice.pl
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 169
- Rejestracja: 18 stycznia 2006, 19:26
- Tematy: 9
- Lokalizacja: Tarnów
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 564
- Rejestracja: 11 października 2014, 20:04
- Tematy: 17
- Lokalizacja: Przegnily Wychodek
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Wątek samochodowy kupujemy, jeździmy, naprawiamy etc. - Część 2
Tak na szybko o tym wyjmowaniu S21....u nas tak to bylo rozplanowane ze spawacz tez musial miec robote...wiec po wyrzuceniu chlodnicy wycinalo sie przednia poprzeczke i auto pchalo sie w tyl a silnik zostawal na dechach...co firma to inne glowy
ps.o siedzeniu na garnuszku u Elzbiety the 2nd....ja sie nauczylem pierwszego dnia 3 nowych slow od Irlandczykow-bodge-fuszerka,ishka-woda po ichiemu ale najwazniejsze to bylo bollocks...Seniu,bollocks
ps.o siedzeniu na garnuszku u Elzbiety the 2nd....ja sie nauczylem pierwszego dnia 3 nowych slow od Irlandczykow-bodge-fuszerka,ishka-woda po ichiemu ale najwazniejsze to bylo bollocks...Seniu,bollocks
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 4535
- Rejestracja: 04 czerwca 2006, 16:22
- Tematy: 162
- Lokalizacja: Krakow
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Humor
Ale to nie jest Dacia 1310.toom69 pisze:Nie wierzyć we wszystko co napiszą .....
To test samochodu Dacia 1310...
Ehhhhh
Maciek
.62 i .69
.62 i .69
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 135
- Rejestracja: 16 lutego 2016, 15:38
- Tematy: 1
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Humor
Proszę: nadwozie z puszek po piwie, aby rama była mocna. Jak uderzenie nie pójdzie w ramę to "mięsne nadzienie" ma przechlapane:
“He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man.” - Dr. Johnson
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 4535
- Rejestracja: 04 czerwca 2006, 16:22
- Tematy: 162
- Lokalizacja: Krakow
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Humor
Tylko że ten film pokazuje coś dokładnie odwrotnego. Przechlapane ma kierowca Dyskoteki, choć rama ewidentnie dostała i to mocno.Klurik pisze:Proszę: nadwozie z puszek po piwie, aby rama była mocna. Jak uderzenie nie pójdzie w ramę to "mięsne nadzienie" ma przechlapane:
Zapominacie jeszcze, że rama może być pancerna i nie zgiąć się wcale, ale pasażerów wykończy przeciążenie.
Maciek
.62 i .69
.62 i .69
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 135
- Rejestracja: 16 lutego 2016, 15:38
- Tematy: 1
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Humor
Początkowo energia poszła również w ramę, ale że rama była twardsza niż otoczenie, to uderzający Espace ześlizgnął się na miękkie elementy. Może faktycznie za bardzo skróciłem wypowiedź, ale wg mnie widać, że nie całe uderzenie poszło w ramę.
A co do przeciążenia to nie zapominam, ale to już zbytnie rozgrzebywanie wątku w dziale humor
A co do przeciążenia to nie zapominam, ale to już zbytnie rozgrzebywanie wątku w dziale humor
Ostatnio zmieniony 10 kwietnia 2018, 14:23 przez Klurik, łącznie zmieniany 2 razy.
“He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man.” - Dr. Johnson
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 4535
- Rejestracja: 04 czerwca 2006, 16:22
- Tematy: 162
- Lokalizacja: Krakow
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Wątek samochodowy kupujemy, jeździmy, naprawiamy etc. - Część 2
Moim zdaniem nie, od ramy nie można wymagać, żeby brała na siebie całość energii. Rama jest w podwoziu i niemożliwością jest, żeby w realnych kolizjach zawsze ustawiała się jak do zdjęcia. Uderzenie zawsze może iść po całości nadwozia i dlatego Espace jest wyraźnie górą w teście NCAP, a w realnym zderzeniu byłoby to pewnie jeszcze bardziej widoczne.
Maciek
.62 i .69
.62 i .69