Stoję przed zadaniem przerobienia systemu pistoletu FWB mod.103 (PCA) na zasilanie CO2 (coś jak w pistoletach FWB C10 i C20).
Niestety nie wiem gdzie można kupić części potrzebne do tego i czy są gdzieś dostępne .
Generalnie potrzebne są części do mod 103
Uszczelka zaworu strzałowego nr 1750.214.1
Taki mały stożkowaty pierścień do tej uszczelki nr 1750.215.1
Oraz części do modelu FWB C10 lub C20 czyli:
Mocowanie kartusza 1850.127.1 (FWB mod C10) lub 1856.166.1 (mod. C20)
Ze 2-3 uszczelki nr 4.9.0005
Nr części zaczerpnięte z https://www.feinwerkbau.de/en/Service+D ... d-drawings
Mam nadzieję że się nigdzie nie "walnąłem" (jakby ktoś znalazł gdzieś błąd proszę o korektę).
Pomoże ktoś ? Strzelać mi się chce z tego a nie mam jak (kartusz od C10/C20 mam i butlę 12kg z CO2 oraz przetoczkę też ).
Przeróbka FWB mod.103 (PCA) na napęd CO2
Moderator: Moderatorzy wiatrówkowi
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 1895
- Rejestracja: 08 listopada 2005, 12:11
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Okolice 3-city .
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Przeróbka FWB mod.103 (PCA) na napęd CO2
Ostatnio zmieniony 08 stycznia 2017, 13:17 przez Pykacz, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 1895
- Rejestracja: 08 listopada 2005, 12:11
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Okolice 3-city .
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Przeróbka FWB mod.103 (PCA) na napęd CO2
Dziwne nie można edytować postu w dziale wiatrówki ?
W każdym razie chciałem zapytać czy ktoś kto posiada FWb mod.103 zechciałby odkręcić 2 śruby i pokazać jak wygląda zespół "cylindra" od strony zaworu ? Ewentualnie wykonać kilka pomiarów ? Bo zdaje się jest to trochę inne niż w mod C10/C20 (adaptery kartuszy z tych pistoletów nie wchodzą do systemu 103 ze względu na wystający kołnierz dociskający uszczelkę do systemu (w systemie nie ma podtoczenia pod ten kołnierz)). Prośba do posiadaczy mod .103 o pokazanie jak wygląda sposób uszczelnienia w tym miejscu .
W każdym razie chciałem zapytać czy ktoś kto posiada FWb mod.103 zechciałby odkręcić 2 śruby i pokazać jak wygląda zespół "cylindra" od strony zaworu ? Ewentualnie wykonać kilka pomiarów ? Bo zdaje się jest to trochę inne niż w mod C10/C20 (adaptery kartuszy z tych pistoletów nie wchodzą do systemu 103 ze względu na wystający kołnierz dociskający uszczelkę do systemu (w systemie nie ma podtoczenia pod ten kołnierz)). Prośba do posiadaczy mod .103 o pokazanie jak wygląda sposób uszczelnienia w tym miejscu .
-
- Reactions:
- Posty: 5
- Rejestracja: 13 grudnia 2015, 01:29
- Tematy: 0
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Przeróbka FWB mod.103 (PCA) na napęd CO2
Po części możesz napisać do Incorsy (sklep@incorsa.pl). Podaj im nr. części i do jakiego sprzętu chcesz, oraz poproś o podanie ich ceny i dostępność. Ja w ten sposób zamawiałem kilka części do FWB 603, wszystko poszło bezproblemowo.
- mirek123
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 1736
- Rejestracja: 10 kwietnia 2009, 13:16
- Tematy: 0
- Lokalizacja: scyzorownia
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Przeróbka FWB mod.103 (PCA) na napęd CO2
Incorsa to go zgoli jak za węgiel w sezonie grzewczym
Co tam potrzebujesz do napisz do Hexera - jak go znam to pomoże albo cuś podpowie
Co tam potrzebujesz do napisz do Hexera - jak go znam to pomoże albo cuś podpowie
FEG GPM-01
- mildot
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 1398
- Rejestracja: 01 września 2011, 12:35
- Tematy: 44
- Lokalizacja: Bemowo
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Przeróbka FWB mod.103 (PCA) na napęd CO2
Powiem szczerze, że nie widzę sensu takiej przeróbki. Znacz nie łatwiej będzie dać ogłoszenie sprzedaży FWB103 i uzyskaną tym sposobem gotówkę przenaczamy na C10? Jeszcze łatwiej ogłoszenie zamiany...
Po sprzedaży 103 może wystarczyć nawet na P34... sensu dodatkowego wkładania pieniędzy w przeróbkę nie ma za grosz.
Po sprzedaży 103 może wystarczyć nawet na P34... sensu dodatkowego wkładania pieniędzy w przeróbkę nie ma za grosz.
Strzelam... bo lubię.
- fusz
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 1412
- Rejestracja: 03 lutego 2009, 11:40
- Tematy: 9
- Lokalizacja: GD/NO
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Przeróbka FWB mod.103 (PCA) na napęd CO2
Ale Pykacz nie ma kompletnego pistoletu, tylko część systemu.
SG3M, SKS Ardea, a zabawki różne, małe i duże...
- mildot
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 1398
- Rejestracja: 01 września 2011, 12:35
- Tematy: 44
- Lokalizacja: Bemowo
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Przeróbka FWB mod.103 (PCA) na napęd CO2
OK. Sorry, umknęła mi ta informacja.
Niestety moje FWB103 ma od kilku dni nowego właściciela więc już nie mam jak pomóc.
Niestety moje FWB103 ma od kilku dni nowego właściciela więc już nie mam jak pomóc.
Strzelam... bo lubię.
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 1895
- Rejestracja: 08 listopada 2005, 12:11
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Okolice 3-city .
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Przeróbka FWB mod.103 (PCA) na napęd CO2
Jest jak pisze Fusz.
Chciałbym z niego zrobić pistolet do tarczy napędzany CO2 bo najtaniej. Do tego mam już C10 (ta przejściówka nie pasuje do 103-ki) . Ponadto bardzo mi odpowiada napęd CO2 w pistoletach nawet do strzelań na odległość powyżej 10m (20-25) . Jest tanio a strzałów w "pip" z jednego ładowania i nie potrzebny mi żaden pistolet PCP (no chyba żeby się zbliżyć do FAC) wiem bo miałem już z 8-9 lat temu FWB P56 chyba (takie pięciostrzałowe) pistolety PCP od Hammerli itd. CO2 to jest to czego mi potrzeba i większości ale o tym nie wiedzą , nie chcą wiedzieć lub wmawiają sobie że potrzebują czegoś więcej niż rzeczywiście potrzebują Generalnie to potrzebuje tylko zobaczyć jak wygląda zespół pompki a w zasadzie cylinder z 103-ki w miejscu dokręcania do reszty pistoletu i jestem w domu . Jak nie kupię tej części z C10/C20 ( podejrzewam tylko małą przeróbkę ale muszę się upewnić) to ewentualnie zlecę komuś dorobienie i po kłopocie. Szkoda tylko że nie ma ludków którzy mogliby rozebrać i pokazać jak to wygląda (ewentualnie zrobić kilka pomiarów) bo że przynajmniej jeden taki pistolet na forum jest to już napisałeś (sprzedałeś komuś) . Możesz napisać do tego człowieka by się odezwał lub podać do kogo pisać (jeśli nie zastrzegł sobie podawania danych)?
U Hexera to w dziale części tylko Walther do FWB nie widziałem części . Gdzie jeszcze to można by było szukać tej części (przejściówka od FWB C10/C20) do połączenia kartusza z pistoletem (za wyjątkiem Incorsy)?
Chciałbym z niego zrobić pistolet do tarczy napędzany CO2 bo najtaniej. Do tego mam już C10 (ta przejściówka nie pasuje do 103-ki) . Ponadto bardzo mi odpowiada napęd CO2 w pistoletach nawet do strzelań na odległość powyżej 10m (20-25) . Jest tanio a strzałów w "pip" z jednego ładowania i nie potrzebny mi żaden pistolet PCP (no chyba żeby się zbliżyć do FAC) wiem bo miałem już z 8-9 lat temu FWB P56 chyba (takie pięciostrzałowe) pistolety PCP od Hammerli itd. CO2 to jest to czego mi potrzeba i większości ale o tym nie wiedzą , nie chcą wiedzieć lub wmawiają sobie że potrzebują czegoś więcej niż rzeczywiście potrzebują Generalnie to potrzebuje tylko zobaczyć jak wygląda zespół pompki a w zasadzie cylinder z 103-ki w miejscu dokręcania do reszty pistoletu i jestem w domu . Jak nie kupię tej części z C10/C20 ( podejrzewam tylko małą przeróbkę ale muszę się upewnić) to ewentualnie zlecę komuś dorobienie i po kłopocie. Szkoda tylko że nie ma ludków którzy mogliby rozebrać i pokazać jak to wygląda (ewentualnie zrobić kilka pomiarów) bo że przynajmniej jeden taki pistolet na forum jest to już napisałeś (sprzedałeś komuś) . Możesz napisać do tego człowieka by się odezwał lub podać do kogo pisać (jeśli nie zastrzegł sobie podawania danych)?
U Hexera to w dziale części tylko Walther do FWB nie widziałem części . Gdzie jeszcze to można by było szukać tej części (przejściówka od FWB C10/C20) do połączenia kartusza z pistoletem (za wyjątkiem Incorsy)?
Ostatnio zmieniony 15 stycznia 2017, 11:56 przez Pykacz, łącznie zmieniany 2 razy.