Witam wszystkich problem z reklamacja
Moderator: Moderatorzy wiatrówkowi
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 21
- Rejestracja: 11 października 2011, 20:21
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Bydgoszc
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Wystarczy że po strzelaniu nie wytarłeś do sucha lub nawet schowałeś do pokrowca kiedy była mocno wychłodzona. Po przeniesieniu do ciepła mogła się pojawić odrobina rosy, w pokrowcu nie ma przewiewu... Lub pokrowiec złapał wilgoć. Były takie przypadki na Forum.
Nie Ty pierwszy...
Zrozum, kartusz i lufa wykonywane są odrębnie i z różnych materiałów. Sam policz sobie prawdopodobieństwo wystąpienia podwójnej wady. Fakt mogło się zdarzyć iż wiatrówka została by obita po złożeniu, ale myślę ze kontrola jakości by nie puściła, albo Ty przy zakupie zwrócił byś uwagę.
ps. na Forum używamy dużych liter
Nie Ty pierwszy...
Zrozum, kartusz i lufa wykonywane są odrębnie i z różnych materiałów. Sam policz sobie prawdopodobieństwo wystąpienia podwójnej wady. Fakt mogło się zdarzyć iż wiatrówka została by obita po złożeniu, ale myślę ze kontrola jakości by nie puściła, albo Ty przy zakupie zwrócił byś uwagę.
ps. na Forum używamy dużych liter
- daras
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 932
- Rejestracja: 07 czerwca 2007, 12:37
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Swarzędz
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
- Kontakt:
Właśnie oksyduję płaszcz do FWB 65 i specjalnie, do testu wziąłem kawałek rurki z "rudą". Wyczyściłem ją delikatnie, ale nie "do żywego". Po oksydowaniu został ślad.
Kolego, zrozum, nikt nie pisze ci "na złość", czy żeby zrobić Ci przykrość (przynajmniej ja).
Ale staram się być uczciwy
Bez urazy.
Jak by Ci nie przyjęli reklamacji, daj znać, coś poradzimy
Kolego, zrozum, nikt nie pisze ci "na złość", czy żeby zrobić Ci przykrość (przynajmniej ja).
Ale staram się być uczciwy
Bez urazy.
Jak by Ci nie przyjęli reklamacji, daj znać, coś poradzimy
- Militaria.pl
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 111
- Rejestracja: 09 września 2005, 10:38
- Tematy: 0
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
- Kontakt:
Witam w piękny poniedziałek!
Jak już napisałem w PW do kolegi roki11 karabin popłynął na Wyspy i czekamy na jakąś opinię. Niestety, w chwili obecnej w AA wszystko się dzieje wolniej i ja się w ogóle temu nie dziwię...
Oczywiście niezależnie od tego, zajmujemy się sprawą, choć od razu uczciwie przyznałem, że nie jestem w stanie niczego przyspieszyć. Cierpliwości, jak mawiał mistrz Yoda.
Jak już napisałem w PW do kolegi roki11 karabin popłynął na Wyspy i czekamy na jakąś opinię. Niestety, w chwili obecnej w AA wszystko się dzieje wolniej i ja się w ogóle temu nie dziwię...
Oczywiście niezależnie od tego, zajmujemy się sprawą, choć od razu uczciwie przyznałem, że nie jestem w stanie niczego przyspieszyć. Cierpliwości, jak mawiał mistrz Yoda.
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 21
- Rejestracja: 11 października 2011, 20:21
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Bydgoszc
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
- Baba1234
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 641
- Rejestracja: 17 kwietnia 2009, 19:24
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Kielce
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Na pocieszenie powiem Ci że nie jesteś sam..Ja wysyłałem do Czech laptopa (wiem co innego, ale..) i wszystko trwało 2 miesiące...Nie da rady czasami przyspieszyć naprawy, bo czasami braknie jakiejś części czy coś i wiadomo że człowiek sobie z gardła jej nie wyjmie.
Możesz próbować zabiegać o jakąś rekompensatę za przeciąganie naprawy, ja wydusiłem lepszą konfigurację laptopa Nie zawsze każdy chce nas zrobić w bamboleo, po prostu to nie jest zależne od nich..Prawo-prawem, gwarancja-gwarancją ale bogami nie są
Zalecam poczekać, wysłać jakiegoś maila do Air Armsa z grzecznym zapytaniem...Zwykle to skutkuje
Możesz próbować zabiegać o jakąś rekompensatę za przeciąganie naprawy, ja wydusiłem lepszą konfigurację laptopa Nie zawsze każdy chce nas zrobić w bamboleo, po prostu to nie jest zależne od nich..Prawo-prawem, gwarancja-gwarancją ale bogami nie są
Zalecam poczekać, wysłać jakiegoś maila do Air Armsa z grzecznym zapytaniem...Zwykle to skutkuje
KRGS
PCP gumka od majtek kaliber 20 mm
PCP gumka od majtek kaliber 20 mm
- janfelix
- R.I.P
- Reactions:
- Posty: 1870
- Rejestracja: 12 lipca 2010, 07:03
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Polska
- Grupa: RIP
Niby wszystko cacy - "karabin popłynął na Wyspy". ale czy Militaria mogą potwierdzić, że dopłynął?. Bo fakt, że go wysłali to żadna informacja dla klienta...
Qui proficit in artibus et deficit in moribus, plus deficit quam proficit...
(Kto posiadł wiedzę kosztem obyczajów - więcej stracił niż zyskał...)
(Kto posiadł wiedzę kosztem obyczajów - więcej stracił niż zyskał...)
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 21
- Rejestracja: 11 października 2011, 20:21
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Bydgoszc
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 21
- Rejestracja: 11 października 2011, 20:21
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Bydgoszc
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 21
- Rejestracja: 11 października 2011, 20:21
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Bydgoszc
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
- Militaria.pl
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 111
- Rejestracja: 09 września 2005, 10:38
- Tematy: 0
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
- Kontakt:
Uprzejmie prosimy
Cieszę się, że sprawa została załatwiona pomyślnie, dziękuję za okazaną cierpliwość i przepraszam, że tyle to zajęło. Myślę, że AA też należą się podziękowania za załatwienie sprawy, która była ewidentnym zaniedbaniem, w ramach gwarancji, choć wcale nie musiało.
Oczywiście, też wolałbym aby takie akcje tyle nie trwały. Wolałbym też, aby głód, niedola i globalne ochłodzenie/ocieplenie (jak kto woli) nie miały miejsca, ale nikt mnie o to nie pyta.
Pozdrawiam i życzę udanego sezonu!
kuba
Cieszę się, że sprawa została załatwiona pomyślnie, dziękuję za okazaną cierpliwość i przepraszam, że tyle to zajęło. Myślę, że AA też należą się podziękowania za załatwienie sprawy, która była ewidentnym zaniedbaniem, w ramach gwarancji, choć wcale nie musiało.
Oczywiście, też wolałbym aby takie akcje tyle nie trwały. Wolałbym też, aby głód, niedola i globalne ochłodzenie/ocieplenie (jak kto woli) nie miały miejsca, ale nikt mnie o to nie pyta.
Pozdrawiam i życzę udanego sezonu!
kuba
- pszczelacz
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 21
- Rejestracja: 16 kwietnia 2012, 13:59
- Tematy: 0
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
co wy z tym prawem konsumenckim, nie ma czegos takiego.nethobbit pisze:Prawo konsumenckie określa że jeśli towar jest niezgodny z umowa to sprzedawca ma 14 dni roboczych na usunięcie wady.Jeśli nie, przysługuje Ci zwrot pieniędzy lub nowy towar.
Co do rdzy to efekt niewłaściwej eksploatacji więc się ciesz że w ogóle Ci ją przyjęli.Ja bym nie robił rabanu tylko czekał a potem wyciągnął bym wnioski na przyszłość.