Witam wszystkich problem z reklamacja
Moderator: Moderatorzy wiatrówkowi
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 21
- Rejestracja: 11 października 2011, 20:21
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Bydgoszc
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Witam wszystkich problem z reklamacja
Witam Kupiłem w styczniu 25 nowego AA 410F w militaria po 26 dniach zabawy z nowym nabytkiem zaczeły pokazywać się wżery rdza na lufie kartuszu pojechałem oddać na reklamacje przyjęli bez problemu po około 10 dniach zadzwonił pan serwisant ze wiatrówka jedzie do producenta czyli wysyłają do Angli czekam już ponad miesiąc zero odzewu dzwoniłem mówią ze nie maja żadnych informacji
moje pytanie jaki maja czas żeby zakończyć reklamacje
Czekam na odp
moje pytanie jaki maja czas żeby zakończyć reklamacje
Czekam na odp
aa S410F + hawke sport ic 4-12x50
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 213
- Rejestracja: 13 grudnia 2006, 22:13
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 28
- Rejestracja: 19 sierpnia 2009, 20:49
- Tematy: 0
- Lokalizacja: warszawa
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
-
- Reactions:
- Posty: 3
- Rejestracja: 05 marca 2007, 22:35
- Tematy: 0
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Każda firma handlowa musi okręslic sie w ciągu 14 dni kalendarzowych co do zgłoszonej reklamacji. Takie jest prawo konumenta i taka jest ustawa w Polsce. Nie istotne jaki to producent i gdzie jest jego zakład. Reklamacja skłądana jest do firmy, kóra Ci sprzedała wadliwy towar i ta firma odpowiada Ci na reklamacje a nie producent.
- drLecter
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 472
- Rejestracja: 08 kwietnia 2009, 11:36
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Malmö
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 268
- Rejestracja: 01 marca 2009, 18:11
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Busko-Zdrój
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Zaraz , piszesz że wżery i rdza zaczęła się pokazywać na kartuszu i lufie po 26 dniach użytkowania karabinka , czyli że np. po trzech dniach używania rdzy nie było ? ani po dziesięciu czy 18 dniach ? dopiero po dwudziestu sześciu .... czyli że ta rdza była na nim od początku tylko ukryta pod oksydą i to na lufie i na kartuszu jednocześnie ... bardzo dziwny przypadek .
Ostatnio zmieniony 23 marca 2012, 13:13 przez leszczu62, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 52
- Rejestracja: 02 lutego 2006, 21:37
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
reklamacja
Witam kolego napisz im listem poleconym ze temat ciągnie się za długo i żądasz wymiany karabinka na nowy albo zwrotu gotówki daj im 14 dni .W moim przypadku to poskutkowało.
Ale przecież, jeśli rdza się pokazała po takim czasie, nie jest efektem wady, a złej eksploatacji karabinka. Niedoczyszczenia czy pozostawienia wilgotnego.
Też tak miałem na świeżo wytoczonym i oksydowanym elemencie - wystarczyło raz nie wytrzeć dokładnie i pozostawić na kilka dni w pokrowcu.
Rozumiem że mogła to być wada materiałowa, czy inna ukryta gdyby wystąpiła na jednym elemencie, ale nie na kilku. Co do czasu naprawy, w przepisach jest określenie "niezwłocznie", ale co to oznacza, określa firma.
Też tak miałem na świeżo wytoczonym i oksydowanym elemencie - wystarczyło raz nie wytrzeć dokładnie i pozostawić na kilka dni w pokrowcu.
Rozumiem że mogła to być wada materiałowa, czy inna ukryta gdyby wystąpiła na jednym elemencie, ale nie na kilku. Co do czasu naprawy, w przepisach jest określenie "niezwłocznie", ale co to oznacza, określa firma.
- nethobbit
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 31
- Rejestracja: 13 stycznia 2012, 20:21
- Tematy: 0
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Prawo konsumenckie określa że jeśli towar jest niezgodny z umowa to sprzedawca ma 14 dni roboczych na usunięcie wady.Jeśli nie, przysługuje Ci zwrot pieniędzy lub nowy towar.
Co do rdzy to efekt niewłaściwej eksploatacji więc się ciesz że w ogóle Ci ją przyjęli.Ja bym nie robił rabanu tylko czekał a potem wyciągnął bym wnioski na przyszłość.
Co do rdzy to efekt niewłaściwej eksploatacji więc się ciesz że w ogóle Ci ją przyjęli.Ja bym nie robił rabanu tylko czekał a potem wyciągnął bym wnioski na przyszłość.
NIE DLA ACTA!
- Mietek5
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 882
- Rejestracja: 16 października 2009, 13:59
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Szczecin
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Kiedyś (ale nie tak strasznie dawno jakby wskazywał na to mój staż wiekowy) -jakiś k...s od audycji motoryzacyjnych w Anglii nakręcił i popularyzował przeprowadzone z wielką pompą niszczenie Poloneza. Oczywiście z wyraźnym przesłaniem, ze ta dewastacja dotyczy polskiego szmelcu.
Prawda jest, że po odebraniu autka z Polmozbytu, niekiedy już w drodze do domu zaczynały się dziać dziwne rzeczy, a po kilku-kilkunastu dniach to niekiedy nawet działy się horrory, w których wychodzenie rdzy było nawet taka bardziej łagodną postacią postępującej autodestrukcji. Oczywiście - podkreślam, że nie zawsze, tylko niekiedy.
Nawiązuję do tego angielskiego filmiku, bo oni sami też niekiedy odstawiają lipę, którą demonstracyjnie potrafią wytykać innym. Potwierdzam że fabryka Air Armsa jest jedną z tych które właśnie wypuszczają buble, chyba że...
szczerze mówiąc na sama myśl się wzdrygam, ale jest całkiem możliwe, ze jesteśmy po prostu odbiorcą odrzutów po kontroli jakości.
Wiatrówki są ładne i to jest ich niekwestionowana zaleta. Konkurencja Hatsana okazała się jednak niezbyt znacząca, bo wszystkie PCP nawet z markowymi lufami wymiękają przez AA. I dlatego AA nadal stara się nadążać za popytem.
A czas naprawy... jak w dokumencie gwarancyjnym. Nie mniej nie więcej, czyli w ostatecznym rozrachunku może być nawet bardzo długo. No i oczywiście terminem i sposobem załatwiania reklamacji buduje sobie markę firma dystrybutor, która jednakowoż nie ma konkurencji. I koło się zamyka
Prawda jest, że po odebraniu autka z Polmozbytu, niekiedy już w drodze do domu zaczynały się dziać dziwne rzeczy, a po kilku-kilkunastu dniach to niekiedy nawet działy się horrory, w których wychodzenie rdzy było nawet taka bardziej łagodną postacią postępującej autodestrukcji. Oczywiście - podkreślam, że nie zawsze, tylko niekiedy.
Nawiązuję do tego angielskiego filmiku, bo oni sami też niekiedy odstawiają lipę, którą demonstracyjnie potrafią wytykać innym. Potwierdzam że fabryka Air Armsa jest jedną z tych które właśnie wypuszczają buble, chyba że...
szczerze mówiąc na sama myśl się wzdrygam, ale jest całkiem możliwe, ze jesteśmy po prostu odbiorcą odrzutów po kontroli jakości.
Wiatrówki są ładne i to jest ich niekwestionowana zaleta. Konkurencja Hatsana okazała się jednak niezbyt znacząca, bo wszystkie PCP nawet z markowymi lufami wymiękają przez AA. I dlatego AA nadal stara się nadążać za popytem.
A czas naprawy... jak w dokumencie gwarancyjnym. Nie mniej nie więcej, czyli w ostatecznym rozrachunku może być nawet bardzo długo. No i oczywiście terminem i sposobem załatwiania reklamacji buduje sobie markę firma dystrybutor, która jednakowoż nie ma konkurencji. I koło się zamyka
)><))))*> dobry paprykarz jest szczeciński )><))))*> a dobry pistolet jest austriacki :-)
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 21
- Rejestracja: 11 października 2011, 20:21
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Bydgoszc
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
- Tuco Benedico
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 108
- Rejestracja: 27 lutego 2008, 20:16
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
- Kontakt:
Wg ustawy jest 14 dni na decyzję sklepu w sprawie reklamacji (czy zostanie przyjęta i w jakim trybie) a nie na usuniecie samej usterki. Jeżeli nie było innego zapisu w umowie kupna/sprzedaży temat jest otwarty i wszystko zależy od dobrej woli sklepu. Często naprawa wymaga kilku dodatkowych zabiegów, oczekiwania na części a to wszystko niestety trwa. Oczywiście zawsze można próbować nakłonić sklep do zwrotu wpłaty lub wymiany sprzętu na nowy ale zwykle na próbowaniu się kończy.
Jeżeli zareklamowałeś pojawiająca się rdzę na karabinku to tak jak pisali koledzy siedź cichutko i czekaj na pozytywne zakończenie sprawy bo to nie jest usterka podlegająca reklamacji!
Jeżeli zareklamowałeś pojawiająca się rdzę na karabinku to tak jak pisali koledzy siedź cichutko i czekaj na pozytywne zakończenie sprawy bo to nie jest usterka podlegająca reklamacji!
HW 100S, DOT 4-16x42AO MD, Remington 1858 New Army .44, Alamo .45, Smith .50
- Tuco Benedico
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 108
- Rejestracja: 27 lutego 2008, 20:16
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
- Kontakt:
A wydawało mi się że do zakupu wiatrówki trzeba być pełnoletnim - a tu proszę jaka niespodzianka...roki11 pisze:ja na razie czekam bo co mam zrobić ale kolega chciał kupić tez w militaria AA4110F
to mu odradziłem i na razie czeka ja prawdo podobnie już tam nic nie kupie, chyba ze w miarę szybko rozwiążę się problem reklamacji pozdrawiam kolegów
Chłopie zniszczyłeś sobie sprzęt, firma podjęła się reklamacji - choć nie musiała, wysłała do Anglii, pewnie opisując to tak by przeszło u nich (koszty i renoma firmy), a Ty strzelasz im focha - Kolego, jeśli był bym sprzedawcą u Nich, umieścił bym Twoje zdjęcie na tablicy "tych klientów nie obsługujemy" ...
@Mietek5, analogia nie do końca trafna, w samochodzie masz powłokę pod którą może być rdza a w przypadku oksydy, nic się nie ukryje...