Mój "drugi" karabinek, czyli prośba o pomoc w rozpoczęciu przygody ze strzelectwem :)

Co kupić ? Co do czego i z czym....

Moderator: Moderatorzy wiatrówkowi

rocket222
Zarejestrowany użytkownik
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Mój "drugi" karabinek, czyli prośba o pomoc w rozpoczęciu przygody ze strzelectwem :)

Postautor: rocket222 » 2017-05-06, 23:45

Czołem Panowie (i Panie :) )
Chociaż to nie jest mój pierwszy post na forum, to jednak te pierwsze były tak dawno (jakim ja byłem wtedy gówniarzem :D ) i były tak bezsensowne, że jestem winien Wam przedstawienie się :)

Otóż mam na imię Kacper, jestem studentem, mieszkam przy granicy opolsko-śląsko-czeskiej, moją pasją jest tenis stołowy, który czynnie uprawiam ;) Pierwsze kroki z wiatrówką stawiałem już w wieku kilku lat na wiatrówce dziadka w mieszkaniu, następnie w wieku kilkunastu lat na naszej działce, również z dziadkowej Slavii 631 produkcji Czechosłowackiej, miała/ma ona dobre 30 lat jak nie więcej. Dziadek, jako, że zna się mniej więcej na działaniu wiatrówek to powymieniał sprężynę na silniejszą, trochę pomajstrował, ale to wszystko nie miało wiele wspólnego z tym, co robią tutaj prawdziwi magicy. W dodatku była zepsuta regulacja spustu i był dość twardawy wg mnie ;) Niestety, wiatrówka parę lat temu została podarowana wujkowi, a ja tymczasem nabrałem ochoty do strzelania (i dziadek w sumie też, bo to on przypomniał mi ostatnio o tym, że postrzelałoby się ;) ).