Drodzy Użytkownicy działu Strzelectwo Pneumatyczne,

W dziale "Zawody, imprezy, zloty, spotkania" został wprowadzony regulamin dotyczący zakładania nowych tematów.
Prosimy się z nimi zapoznać.

LINK

Dziękujemy.
Administracja Forum.

Pierwsze PCP? Pomocy!

Co kupić ? Co do czego i z czym....

Moderator: Moderatorzy wiatrówkowi

Piecia123
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Pierwsze PCP? Pomocy!

Postautor: Piecia123 » 2017-01-08, 01:20

Witam szanowne grono strzelców!
To mój pierwszy post, choć zarejestrowany jestem od dawna, więc wypadałoby się pewnie przedstawić. Na imię mam Piotrek, lat 24, aktualnie studiuję, Mieszkam w Nowej Soli, woj. Lubuskie.
Swoją "wiatrówkową przygodę" rozpocząłem od chińskiej repliki na BBs'y, dalej było i jest aktualnie, także azjatyckie, QB78 (Które dzięki obszernemu tematowi na forum i odrobinie "chcenia" udało mi się jako-tako usprawnić) oraz otrzymany w prezencie:)) Kandar CP1.
Pomyślnym zrządzeniem losu, udało mi się odłożyć trochę nadprogramowych pieniążków z pracy wakacyjnej za granicą.
Lubię to hobby, strzelanie sprawia mi dużo frajdy, więc moje myśli powędrowały w stronę zakupu jakiegoś PCP...
Nie są to dla mnie tanie rzeczy, bardzo nie chcę wtopić pieniążków, dlatego zdecydowałem się prosić o pomoc.
Budżet na zestaw to od 3500-4000pln.