Drodzy Użytkownicy,

Od dnia 25 maja 2018 r. wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, określane jako RODO.

W związku z tym poniżej regulaminu forum zostały zamieszczone wytyczne związane z tym rozporządzeniem.

Bardzo proszę poświęcić chwilkę i wczytać się w te przepisy, nie jest tego dużo.

Regulamin i rozporządzenie

Pozdrawiamy,
Administracja forum

Regulamin - konurencje pozaregulaminowe

Forum PSSH

Moderator: Moderatorzy CP

Awatar użytkownika
sas88
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 5502
Rejestracja: 2005-07-29, 10:38
Lokalizacja: środek Polski
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Postautor: sas88 » 2012-03-07, 00:00

Tu sie strzela, tylko co ma do tego regulamin NSSA?
Przyznam, że nie nadążam za huraganem Twych myśli.
“Put your trust in God; but mind to keep your powder dry!”


Awatar użytkownika
Willie357
Moderator
Moderator
Posty: 2819
Rejestracja: 2006-12-10, 16:15
Lokalizacja: Śląsk
Grupa: Moderatorzy CP
Status: Offline

Postautor: Willie357 » 2012-03-07, 05:46

Nic nie ma regulamin NSSA, to z kolei sylwetkowy BPCR
CZARNE I NITRO,>18 , moturki , G 4x4 Bundeswehr ,T3 Bundesheer, za młodu kobietki.
TAK dla eutanazji kretynów


VALDI
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 3450
Rejestracja: 2003-10-24, 14:36
Lokalizacja: Polska
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Postautor: VALDI » 2012-03-07, 12:04

:shock:
Proponuję przyjrzeć się propozycji Rusznika i zejść na ziemię :) .
To co zaproponował Rusznik, zaczyna być spójne i realne do wykonania w warunkach Naszego Polskiego Grajdołka, jakim jest niestety w tej chwili i przez kilka kolejnych lat pozostanie strzelectwo CP.
Mierzmy siły na zamiary, lepsze to co możemy już dziś zrobić, niż marzenia o amerykańskich strzelaniach i strzelnicach CP :cry: .

Pozdrawiam
Waldek
Żyć to nie znaczy czekać aż burza przejdzie, ..... ale nauczyć się tańczyć w deszczu.


Awatar użytkownika
sas88
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 5502
Rejestracja: 2005-07-29, 10:38
Lokalizacja: środek Polski
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Postautor: sas88 » 2012-03-07, 14:59

Propozycja Rusznika eliminuje jedyne odtylcówki, które jeszcze, gdzieniegdzie, na zawodach strzelają, czyli Kammerladery.
“Put your trust in God; but mind to keep your powder dry!”


Awatar użytkownika
sas88
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 5502
Rejestracja: 2005-07-29, 10:38
Lokalizacja: środek Polski
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Postautor: sas88 » 2012-03-07, 15:09

Ano dlatego, że kammerladera nie ładuje się gotowym patronem, tylko tak jak zwyczajny odprzodowy karabin. Róznica taka, ze nie do lufy, a do komory. W kazdym razie trwa to niemal równie długo.
“Put your trust in God; but mind to keep your powder dry!”


VALDI
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 3450
Rejestracja: 2003-10-24, 14:36
Lokalizacja: Polska
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Postautor: VALDI » 2012-03-07, 17:00

sas88 napisał:
jedyne odtylcówki, które jeszcze, gdzieniegdzie, na zawodach strzelają,

Paweł faktycznie teraz to pojechałeś po bandzie :-D .
A kto zabiera odtylcówki na zawody, jak z nich nie można było strzelać, a już na pewno nie być sklasyfikowanym w takich zawodach.
Większość strzelców zabiera broń dla konkurencji które chce strzelić w ramach przepisów MLAIC, i to nie wszystkie udaje się ogarnąć czasowo :cry: .
Kammerladerów jest w Polsce z 10 szt, a samych Sharpsów ponad 100-ka, Smitów, czy Gallagerów nie wspominam, a jest ich kilkadziesiąt, znam ludzi co mają je wszystkie :-D równo w szafie ustawione.

Pozdrawiam
Waldek
Żyć to nie znaczy czekać aż burza przejdzie, ..... ale nauczyć się tańczyć w deszczu.


Awatar użytkownika
marekp
Moderator
Moderator
Posty: 7253
Rejestracja: 2003-01-06, 20:13
Lokalizacja: Warszawa
Grupa: Moderatorzy CP
Status: Offline

Postautor: marekp » 2012-03-08, 14:48

Cos mu przyszlo do glowy. Jezdzi nas na zawody ok. 50 sztuk. Konkurencji w MLAIC jest ok. 20. To mozna jeszcze troche dolozyc i kazdy strzelec bedzie mial swoja konkurencje! A co. Wiec chyba dyskusja idzie na manowce. Mozna napisac regulamin do strzelan sylwetkowych. Mozna i SASS. Jesli ktos umie i ma chec niech napisze.

MarekP


kumat
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 1004
Rejestracja: 2004-03-20, 21:23
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Postautor: kumat » 2012-03-08, 15:14

marekp pisze:Cos mu przyszlo do glowy. Jezdzi nas na zawody ok. 50 sztuk. Konkurencji w MLAIC jest ok. 20. To mozna jeszcze troche dolozyc i kazdy strzelec bedzie mial swoja konkurencje! A co.

MarekP


A niech ma ;laughing: ja strzelałem przeważnie po 6 konkurencji na zawodach, raz nawet 7. No ale ręka wysiadła i nie wiem czy będę krótką strzelał.
DOMAGAM SIĘ NOWYCH KONKURENCJI Z BRONI DŁUGIEJ!!

Pozdrawiam tych co dużo piszą a bardzo mało strzelają.


Awatar użytkownika
stangret
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 1457
Rejestracja: 2010-02-15, 15:07
Lokalizacja: Wielka Brytwanna
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Postautor: stangret » 2012-03-08, 16:43

kumat pisze:DOMAGAM SIĘ NOWYCH KONKURENCJI Z BRONI DŁUGIEJ!!



Mówisz i masz. Na Pucharze Beldonka będzie "Powstanie Styczniowe" w ciekawej formule :)
"And don't forget. That isn't your Martini you have. It belonged to others before you and will belong to others after you are gone. Look after it, and pass it on with pride. It deserves it." Malcolm Cobb, The Martini Henry Note-book


kumat
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 1004
Rejestracja: 2004-03-20, 21:23
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Postautor: kumat » 2012-03-08, 16:52

Wróćmy do konkurencji poza MLAIC.
Bardzo się napaliłem na Burnside Carbine, ale jak nie ma uregulowań na temat konkurencji z takiej lub podobnej broni, zakup traci sens.
Uważam że niektórzy koledzy nie chcą wiedzieć, że są u nas w nawet oryginały z których nie da się postrzelać z powodu ograniczeń regulaminowych. Ja mam MLAIC w d....pie!
Lubię strzelać z broni historycznej i robię to.


kumat
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 1004
Rejestracja: 2004-03-20, 21:23
Lokalizacja: Bielsk Podlaski
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Postautor: kumat » 2012-03-08, 16:55

stangret pisze:
kumat pisze:DOMAGAM SIĘ NOWYCH KONKURENCJI Z BRONI DŁUGIEJ!!



Mówisz i masz. Na Pucharze Beldonka będzie "Powstanie Styczniowe" w ciekawej formule :)


Postaram się być, w zeszłym roku żałowałem bardzo.


Awatar użytkownika
Willie357
Moderator
Moderator
Posty: 2819
Rejestracja: 2006-12-10, 16:15
Lokalizacja: Śląsk
Grupa: Moderatorzy CP
Status: Offline

Postautor: Willie357 » 2012-03-08, 17:37

Mam regulaminy NSSA, zrobię krótkie streszczenie,dodam trochę własnych przemyśleń i zamieszczę.(ale za jakiś czas, bo mam teraz pilniejsze sprawy na głowie)Akurat zaadaptowanie do naszych warunków będzie bardzo proste, broni też jest dostatek.Długich strzelnic nie będziemy potrzebować, z armat i takich tam innych też strzelać nie musimy.Mundurów kupować nie trzeba .I spokojnie będzie można mieć przy tych strzelaniach MLAIC bądz to w poważaniu, bądz w .......a zabawa będzie przednia.Element rywalizacji jest w tych przepisach bardzo istotny, a a zasady proste, kto szybciej lub więcej celów zestrzelił,lub kto miał więcej na tarczy.
Kwestia pomysłu jaką cezurę daty co do broni przyjmiemy.


A co do CAS, to wpierw chłopcy załatwcie papierki,a potem kupcie sobie zabawki , i dopiero potem do piaskownicy.Tu regulamin jest jeden dla całej planety.
CZARNE I NITRO,>18 , moturki , G 4x4 Bundeswehr ,T3 Bundesheer, za młodu kobietki.

TAK dla eutanazji kretynów


Awatar użytkownika
marekp
Moderator
Moderator
Posty: 7253
Rejestracja: 2003-01-06, 20:13
Lokalizacja: Warszawa
Grupa: Moderatorzy CP
Status: Offline

Postautor: marekp » 2012-03-09, 09:27

Bym podyskutowal na temat regulaminy CAS. Wedlug mnie jest konkurencja jesli sa chetni strzelania. I to jest zawarte w regulaminie. Tak ze to jest tam bardzo luzne. Wlodek Luczynski moze wiecej powiedziec albo Cereus. Wiec mozemy strzelac i z broni skalkowej. Moze na tym polega istota zabawy? Ze niekoniecznie Peacemaker 44 LC ale moze byc i cos innego. Wiec jesli sie znajda chetni to mozemy sobie zrobic taka konkurencje. Co zreszta bylo robione juz. I na powaznych zawodach strzelalismy z broni odprzodowej i nikogo to nie dziwilo ani nie bulwersowalo. Taki jest regulami ze mona cos sobie dolozyc. Tak samo jest regulamin MLAIC. Ja bym powiedzial - strzelan precyzyjnych. Mozna tam sobie dopisac konkurencje inne niz zaproponowane. Mozna tez strzelac np. 15 razy i oceniac 12. Pisze to po to, zeby uzmyslowic nam wszystkim ze to nie rzecz w formalizacji (choc i ta jest potrzebna) ale w checi uczestniczenia w zawodach. Wlodek powtarzal - nie pytaj mnie o regulamin ale wez co masz i bedziesz strzelal. Poniewaz wszyscy go za takie podejscie tepili to przestal tu pisac i szkoda. Wiec jesli sa zawody to mozna zrobic jakie sie chce konkurencje. To co zostalo opracowane to jest raczej dla tych ktorzy chca np. pojechac gdzies a i moze jakies pieniadze na wyjazd z PZSS dostac. Kto z Was strzlea olimpijske 60 strzalow z broni malokalibrowej? Przeciez nie o to chodzi. Regulamin powstal i jest bardzo dobry. A co bedzie wiecej zalezy od nas i to niekoniecznie tutaj ale raczej na strzelnicy.

Dobrym przykladem jest Plock i np. strzelanie belta :-). Dla tych ktorzy nie byli to jest strzelanie z kuszy i byly liczone wyniki i ktos wygral. Wiec Marek nie musial budowac regulaminu sprecjalnego. Poprosil kolegow o udostepnienie kusz i jako konkurencje dodatkowa zrobil "strzelanie belta". I co to ma z MLAIC? Wszystkie konkurencje byly MLAIC i z obserwatorem z PZSS i bylo tez strzelanie z kuszy. Wiec nie bardzo rozumiem o co chodzi? Po prostu - dopisac do regulaminy ZAWODOW cos sie chce i juz. :-)


MarekP


Awatar użytkownika
tadeusz45
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 745
Rejestracja: 2007-11-24, 14:57
Lokalizacja: warszawa
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Postautor: tadeusz45 » 2012-03-09, 12:21

Jarku (Willy) są ludzie dla których broń CP nie jest etapem przejściowym do scalonej. Znasz mnie wiele lat i wiesz że nie jest moim celem przejscie do broni scalonej ale zabawa w historię a ta nie pamięta aby w czasach pionierskich były naboje scalone. Bardzo boleję nad kurczącą się bracią CP i jeżeli będzie trzeba to zostanę w domu a regulaminy w rozumieniu MLAiC są potrzebne do strzelań w typie sportowym natomiast na strzelnicy prowadzący spotkanie oznajmia jakie są zasady i koniec. Bardzo jasno wyłożył to Marek. Pozdrawiam Tadeusz


Awatar użytkownika
sas88
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 5502
Rejestracja: 2005-07-29, 10:38
Lokalizacja: środek Polski
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Postautor: sas88 » 2012-03-09, 13:21

Paweł faktycznie teraz to pojechałeś po bandzie .
A kto zabiera odtylcówki na zawody, jak z nich nie można było strzelać, a już na pewno nie być sklasyfikowanym w takich zawodach.


Przepraszam Cię Waldziu, ale na ilu zawodach byłeś w zeszłym roku? Bo tak mi się zdaje, że mówisz o życiu pszczół, ale ula nie widziałeś.

W Warce i Krasnymstawie można strzelać z odtylcówek zarówno Vetterli jak I Lamamrmorę. Czyli kazdy rodzaj kapiszonowej odtylcówki może być użyty. W Warce strzełała oszołamiająca liczba sztuk jeden, a w Krasnymstawie liczba ta uległa jeszcze podwojeniu.
W Jaworznie zaś, organizatorzy zrezygnowali z konkurencji Sharps, bo tłumy chętnych groziły stratowaniem innych strzelców.
“Put your trust in God; but mind to keep your powder dry!”



Wróć do „ Polskie Stowarzyszenie Strzelectwa Historycznego”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Colt i 1 gość