Zmienię sprężynę na mocniejszą i już nie będzie FWBSenio pisze:Zrobiłeś sobie takie solidnie wzmocnione FWB300S . Jak by to była D-54 jeszcze anty odrzut byś miał.61gaw pisze:Ja zmieniłem w D48 średnicę cylindra i tłoka, co za tym idzie masę będącą w ruchu i kopnięcie jest na poziomie AA TX, energia spadła z 17 na 13,5J
Diana 54 Air-King demontaż montaż i poprawienie fabryki
Moderator: Moderatorzy wiatrówkowi
- 61gaw
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 1053
- Rejestracja: 24 czerwca 2004, 14:22
- Tematy: 33
- Lokalizacja: Trudno powiedzieć
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Nie każda próba kończy się sukcesem
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 67
- Rejestracja: 16 listopada 2004, 23:36
- Tematy: 0
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Proszę o informacje dotyczącą przesmarowania diany 54.
Powiedzmy Rozebrałem wiatrówkę i wymyłem ją benzyna odtłusicłem.
Posiadam tłok z pierscieniem slizgowym pawie identyczny bo chyba jak pamietam wykonany przez Ciebie Hogan. Kolor żółty.
Cylinder jest ruchomy to całą tuleje zewnetrzną cylindra smaruje cienko, oraz cały wewnętrzny korpus wiatrówki po którym przsuwa sie tłok przesmarowuje az do samego tyłu pod sam spust..
Następnie wwnętrz cylindra tylko nawilżoną szmatką z olejem spręzarkowym. Tlok wytarty do sucha i tylko nawilżon. Kropelka na uszczelke i palcem przesmarowana.
Teraz nie wiem jak z koncowka tłoka który ma ślizg i czy musze go smarować. I właśnie.. ta końcówka tłoka ślizga się po tylniej części korpusu ktora jak pisałem wczesniej została przesmarowana az do samego tyłu wiatrówki. Czy to poprawne czy jednak tam za tłokiem z tyłu ma byc suchy korpus aby ślizg chodził "na sucho" a nie nazbierał od razu troszke smaru.
Po czymś takim bo juz to robiłem (testuje srezyny i nadal niewiem jaka sobie zostawic)Wiatrowka z 3-5 strzałow dobi diesla tzn jak z broni palnej i srut chyba wtedy ze znaczna siła strzela bo przebił mi ksiązke 400stron 2,x :D Potem jest ok. Ale dymy puszcza dosyc długo powiedzmy do 20srzałow i specyficzny fajny zapach
Powiedzmy Rozebrałem wiatrówkę i wymyłem ją benzyna odtłusicłem.
Posiadam tłok z pierscieniem slizgowym pawie identyczny bo chyba jak pamietam wykonany przez Ciebie Hogan. Kolor żółty.
Cylinder jest ruchomy to całą tuleje zewnetrzną cylindra smaruje cienko, oraz cały wewnętrzny korpus wiatrówki po którym przsuwa sie tłok przesmarowuje az do samego tyłu pod sam spust..
Następnie wwnętrz cylindra tylko nawilżoną szmatką z olejem spręzarkowym. Tlok wytarty do sucha i tylko nawilżon. Kropelka na uszczelke i palcem przesmarowana.
Teraz nie wiem jak z koncowka tłoka który ma ślizg i czy musze go smarować. I właśnie.. ta końcówka tłoka ślizga się po tylniej części korpusu ktora jak pisałem wczesniej została przesmarowana az do samego tyłu wiatrówki. Czy to poprawne czy jednak tam za tłokiem z tyłu ma byc suchy korpus aby ślizg chodził "na sucho" a nie nazbierał od razu troszke smaru.
Po czymś takim bo juz to robiłem (testuje srezyny i nadal niewiem jaka sobie zostawic)Wiatrowka z 3-5 strzałow dobi diesla tzn jak z broni palnej i srut chyba wtedy ze znaczna siła strzela bo przebił mi ksiązke 400stron 2,x :D Potem jest ok. Ale dymy puszcza dosyc długo powiedzmy do 20srzałow i specyficzny fajny zapach
- hogan
- Ekspert Wiatrówki
- Reactions:
- Posty: 2289
- Rejestracja: 04 stycznia 2004, 20:11
- Tematy: 21
- Lokalizacja: śląsk
- Grupa: Ekspert Wiatrówki
- Kontakt:
Myślę że chyba wszystko wytłumaczyłem e-mailowo.SnickerS pisze:Proszę o informacje dotyczącą przesmarowania diany 54.
Powiedzmy Rozebrałem wiatrówkę i wymyłem ją benzyna odtłusicłem.
Posiadam tłok z pierscieniem slizgowym pawie identyczny bo chyba jak pamietam wykonany przez Ciebie Hogan.
Pozdrawiam Waldemar.
www.airgunservice.pl
www.airgunservice.pl
-
- Reactions:
- Posty: 2
- Rejestracja: 17 września 2016, 09:12
- Tematy: 0
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Diana 54 Air-King demontaż montaż i poprawienie fabryki
Wiem, ze temat już kilkuletni, ale jeżeli kolega dysponuje zdjęciami demontażu Diany 54 (nie są wyświetlane), to będę wdzięczny. Muszę wymienić uszczelki, a nie chcę kombinować. Z góry dziękuję.
- Senio
- Moderator globalny
- Reactions:
- Posty: 9728
- Rejestracja: 16 października 2004, 00:39
- Tematy: 310
- Lokalizacja: Koło.wlkp
- Grupa: Moderatorzy globalni
Re: Diana 54 Air-King demontaż montaż i poprawienie fabryki
Niestety po awarii serwera część zdjęć zniknęła i nie jest do odzyskania. Z czasem może uda się zrobić nowe i uzupełnić temat.
4.5 .44 .45 www.airgunservice.pl
-
- Reactions:
- Posty: 2
- Rejestracja: 17 września 2016, 09:12
- Tematy: 0
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Diana 54 Air-King demontaż montaż i poprawienie fabryki
Szkoda. Będę próbował sam i może sfotografuję. Jeżeni uda mi się złożyć z powrotem, to będzie to nowa instrukcja, a jak nie, to będzie przestroga, jak tego nie robić
- hogan
- Ekspert Wiatrówki
- Reactions:
- Posty: 2289
- Rejestracja: 04 stycznia 2004, 20:11
- Tematy: 21
- Lokalizacja: śląsk
- Grupa: Ekspert Wiatrówki
- Kontakt:
Re: Diana 54 Air-King demontaż montaż i poprawienie fabryki
Jak coś pisz proszę na PW pomogę.
Pozdrawiam Waldemar.
www.airgunservice.pl
www.airgunservice.pl
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 595
- Rejestracja: 25 lutego 2016, 10:34
- Tematy: 4
- Lokalizacja: Okolice Wrocławia
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy