Diana 54 Air-King demontaż montaż i poprawienie fabryki

Warsztat wiatrówkowy

Moderator: Moderatorzy wiatrówkowi

Awatar użytkownika
61gaw
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 1053
Rejestracja: 24 czerwca 2004, 14:22
Tematy: 33
Lokalizacja: Trudno powiedzieć
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: 61gaw »

Senio pisze:
61gaw pisze:Ja zmieniłem w D48 średnicę cylindra i tłoka, co za tym idzie masę będącą w ruchu i kopnięcie jest na poziomie AA TX, energia spadła z 17 na 13,5J
Zrobiłeś sobie takie solidnie wzmocnione FWB300S :). Jak by to była D-54 jeszcze anty odrzut byś miał.
Zmienię sprężynę na mocniejszą i już nie będzie FWB :-D
Nie każda próba kończy się sukcesem
SnickerS
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 67
Rejestracja: 16 listopada 2004, 23:36
Tematy: 0
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: SnickerS »

Proszę o informacje dotyczącą przesmarowania diany 54.

Powiedzmy Rozebrałem wiatrówkę i wymyłem ją benzyna odtłusicłem.
Posiadam tłok z pierscieniem slizgowym pawie identyczny bo chyba jak pamietam wykonany przez Ciebie Hogan. Kolor żółty.
Obrazek

Cylinder jest ruchomy to całą tuleje zewnetrzną cylindra smaruje cienko, oraz cały wewnętrzny korpus wiatrówki po którym przsuwa sie tłok przesmarowuje az do samego tyłu pod sam spust.. Obrazek
Następnie wwnętrz cylindra tylko nawilżoną szmatką z olejem spręzarkowym. Tlok wytarty do sucha i tylko nawilżon. Kropelka na uszczelke i palcem przesmarowana.

Teraz nie wiem jak z koncowka tłoka który ma ślizg i czy musze go smarować. I właśnie.. ta końcówka tłoka ślizga się po tylniej części korpusu ktora jak pisałem wczesniej została przesmarowana az do samego tyłu wiatrówki. Czy to poprawne czy jednak tam za tłokiem z tyłu ma byc suchy korpus aby ślizg chodził "na sucho" a nie nazbierał od razu troszke smaru.

Po czymś takim bo juz to robiłem (testuje srezyny i nadal niewiem jaka sobie zostawic)Wiatrowka z 3-5 strzałow dobi diesla tzn jak z broni palnej i srut chyba wtedy ze znaczna siła strzela bo przebił mi ksiązke 400stron 2,x :D Potem jest ok. Ale dymy puszcza dosyc długo powiedzmy do 20srzałow i specyficzny fajny zapach :)
Awatar użytkownika
hogan
Ekspert Wiatrówki
Ekspert Wiatrówki
Reactions:
Posty: 2289
Rejestracja: 04 stycznia 2004, 20:11
Tematy: 21
Lokalizacja: śląsk
Grupa: Ekspert Wiatrówki
Kontakt:

Post autor: hogan »

SnickerS pisze:Proszę o informacje dotyczącą przesmarowania diany 54.

Powiedzmy Rozebrałem wiatrówkę i wymyłem ją benzyna odtłusicłem.
Posiadam tłok z pierscieniem slizgowym pawie identyczny bo chyba jak pamietam wykonany przez Ciebie Hogan.
Myślę że chyba wszystko wytłumaczyłem e-mailowo.
Pozdrawiam Waldemar.
www.airgunservice.pl
gmikucki
Reactions:
Posty: 2
Rejestracja: 17 września 2016, 09:12
Tematy: 0
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Diana 54 Air-King demontaż montaż i poprawienie fabryki

Post autor: gmikucki »

Wiem, ze temat już kilkuletni, ale jeżeli kolega dysponuje zdjęciami demontażu Diany 54 (nie są wyświetlane), to będę wdzięczny. Muszę wymienić uszczelki, a nie chcę kombinować. Z góry dziękuję.
Awatar użytkownika
Senio
Moderator globalny
Moderator globalny
Reactions:
Posty: 9728
Rejestracja: 16 października 2004, 00:39
Tematy: 310
Lokalizacja: Koło.wlkp
Grupa: Moderatorzy globalni

Re: Diana 54 Air-King demontaż montaż i poprawienie fabryki

Post autor: Senio »

Niestety po awarii serwera część zdjęć zniknęła i nie jest do odzyskania. Z czasem może uda się zrobić nowe i uzupełnić temat.
gmikucki
Reactions:
Posty: 2
Rejestracja: 17 września 2016, 09:12
Tematy: 0
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Diana 54 Air-King demontaż montaż i poprawienie fabryki

Post autor: gmikucki »

Szkoda. Będę próbował sam i może sfotografuję. Jeżeni uda mi się złożyć z powrotem, to będzie to nowa instrukcja, a jak nie, to będzie przestroga, jak tego nie robić :-?
Awatar użytkownika
hogan
Ekspert Wiatrówki
Ekspert Wiatrówki
Reactions:
Posty: 2289
Rejestracja: 04 stycznia 2004, 20:11
Tematy: 21
Lokalizacja: śląsk
Grupa: Ekspert Wiatrówki
Kontakt:

Re: Diana 54 Air-King demontaż montaż i poprawienie fabryki

Post autor: hogan »

Jak coś pisz proszę na PW pomogę.
Pozdrawiam Waldemar.
www.airgunservice.pl
rokasa58
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 595
Rejestracja: 25 lutego 2016, 10:34
Tematy: 4
Lokalizacja: Okolice Wrocławia
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Diana 54 Air-King demontaż montaż i poprawienie fabryki

Post autor: rokasa58 »

--
ONE SHOOT ONE MOMMENT NO MISS
ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Warsztat - Wiatrówki”