Co do tej uszczelki czy ja wymieniłeś czy tylko wyprostowałeś ?
Co do uszczelki to będzie pasować od Slavi 634 lub Gamo 440 jak kogo stać to od AA TX200
A tak na marginesie !
Najistotniejsze zmiany jakie trzeba zrobić w AirMasterze żeby go troszkę ucywilizować to :
-wymiana usczelki tłoka na bardziej miękką od Slavi634, Gamo440, AA TX200
-usuniecie ostrych krawędzi które podczas wkładanie tłoka z uszczelką mogły by ją uszkodzić !
-polerka cylindra i krawędzi tłoka jeśli są porysowane
-dobra sprężyna najlepiej Oteva ja takich używam
przekrój drutu 3,0-3,2mm grubszy drut np 3,55-3,6mm szkoda pieniędzy i roboty. Efekt i komfort obsługi mizerny. Prawidłowe obrobienie końców sprężyn i polerka końców.
-na koniec sprężyny który jest w tłoku - dorobienie dociążnika tłoka ze stali brązu lub mosiądzu, ewentualnie korek z poliamidu + podkładka z twardej stali brązu lub mosiądzu.
-podkładka z twardej stali brązu lub mosiądzu na drugi koniec sprężyny który wchodzi na prowadnicę. Między tą podkładkę a korek nalezy dorobić podkładkę z teflonu lub poliamidu ewentualnie nawet wystarczy z PET (wycisza)
-spasowanie prowadnicy sprężyny do posiadanej sprężyny. Najprościej zastosować koszulkę termokurczliwa na prowadnicę ( dobrze się spisuje )
-polecam wypełnienie pianka do okien prowadnicy sprężyny i zastosowanie osłony PET do wnętrza tłoka skutecznie wycisza pracę systemu !
-smarowanie sprężyny i prowadnicy smarem z dodatkiem molibdenu
-dociążenie kolby jakieś 500gram
I to chyba tyle no warto jeszcze poprawić
-spust
-skrócić lufę o 10cm
-koniecznie zrobić koronę lufy !
Ale te poprawki zajmują więcej czasu.
ps. osobiście posiadam sprężyny do AirMastera z OTEVY 70SC długie i krótkie tak wiec jak będziesz potrzebował daj znać
Powodzenia