CROSMAN rewolwer 3576

Warsztat wiatrówkowy

Moderator: Moderatorzy wiatrówkowi

mechanik75
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 38
Rejestracja: 15 lutego 2009, 09:37
Tematy: 0
Lokalizacja: Łódź
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: mechanik75 »

EvilsSensei pisze: Byłbym wdzięczny za jeszcze jakieś wskazówki od bardziej doświadczonych co jeszcze można przerobić w tym crosie by go ulepszyć
Korona lufy i coś pokombinować przy spuście (sprężynki(a), polerka, smar miedziowy żeby go zmiękczyć jakoś).
EvilsSensei
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 20
Rejestracja: 15 sierpnia 2010, 23:53
Tematy: 0
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: EvilsSensei »

koronowanie już zrobione dałem do zrobienia ojca koledze który ma sklep z wiatrówkami więc chyba jest w porządku się okaże :P co do spustu chodzi jak na razie dość ciężko czyli luzów nie ma więc nie wiem co przy nim dokładnie jeszcze zrobić a polerka ok ale co wypolerować xD i zmiękczyć?? nie kapuje xD smaru to na razie użyłem na śrucie żeby lepiej pielęgnować lufę i całość a i celność odrobinę wzrosła
Awatar użytkownika
LukaszMag
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 30
Rejestracja: 13 lipca 2010, 13:46
Tematy: 0
Lokalizacja: Białystok
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: LukaszMag »

Witam!

Ja swego Crosmana rozbieram stosunkowo często- co 2-3 strzelania /strzelam 1-2 / tydzień /. Mycie części i smarowanie smarem grafitowym. Uszczelki olej silikonowy 2-3godz. przed strzelaniem, po oczyszczeniu po strzelaniu i profilaktycznie co kilka dni. Oczywiście odpowiednio dbam też o przewód lufy!

Cros działa bez zarzutu!
Pozdrawiam, Łukasz
Awatar użytkownika
Saperek_PL
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 32
Rejestracja: 22 lipca 2008, 13:01
Tematy: 0
Lokalizacja: Płock
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: Saperek_PL »

Wczoraj wypolerowałem mechanizm spustowy, dałem smar grafitowy i czuć poprawę. Jeszcze muszę pokombinować ze sprężynką od jakiegoś długopisu :-D
Crosman 357, Łucznik 87.
mechanik75
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 38
Rejestracja: 15 lutego 2009, 09:37
Tematy: 0
Lokalizacja: Łódź
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: mechanik75 »

LukaszMag pisze:Witam!

Ja swego Crosmana rozbieram stosunkowo często- co 2-3 strzelania /strzelam 1-2 / tydzień /. Mycie części i smarowanie smarem grafitowym. Uszczelki olej silikonowy 2-3godz. przed strzelaniem, po oczyszczeniu po strzelaniu i profilaktycznie co kilka dni. Oczywiście odpowiednio dbam też o przewód lufy!

Cros działa bez zarzutu!
Fachowcy doradzają kropelkę oleju silikonowego na kapsułę Co2(ja na wystrzelonych przez rok 30-40 kapsuł nie smarowałem żadnej). Raz rozbierałem. I ze względu na kraj pochodzenia produktu nie zaryzykuję wkładania czegoś innego do lufy niż ołów (no może przecierak filcowy) i nie widzę różnicy.
EvilsSensei pisze: co do spustu chodzi jak na razie dość ciężko czyli luzów nie ma więc nie wiem co przy nim dokładnie jeszcze zrobić a polerka ok ale co wypolerować xD
Wypolerować powierzchnie które trą o siebie.
Awatar użytkownika
LukaszMag
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 30
Rejestracja: 13 lipca 2010, 13:46
Tematy: 0
Lokalizacja: Białystok
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: LukaszMag »

Zawsze daję nieco oleju silikonowego na baniaczek z CO2!

Lubię dbać o takie drobiazgi, dzięki temu mam jakąś tam pewność, że dany przedmiot będzie mi służył. Nauczyłem się tego przy pracy nad motocyklami, szczególnie poradzieckimi. Tam poprawianie fabryki i pilnowanie oleju to codzienność ;-)
Pozdrawiam, Łukasz
EvilsSensei
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 20
Rejestracja: 15 sierpnia 2010, 23:53
Tematy: 0
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: EvilsSensei »

mała prośba bo zapomniałem się pytać kolesia który koronował mi lufę xD wiem teraz wyjdę na idiotę ale jak rozłożyć część przednią crosa tam gdzie lufa na części pierwsze??
qbetka
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 146
Rejestracja: 29 września 2009, 15:16
Tematy: 0
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: qbetka »

A co tam skomplikowanego? Metalowa lufa siedzi luźno, wyciąga się ją do tyłu, trzeba tylko przytrzymywać blaszkę zaczepu, żeby nie skręcała się, bo wtedy blokuje lufę. Jak wyciągniesz lufę, to blaszka wyjdzie do góry. Możesz jeszcze ściągnąć szynę - też jest na wcisk.
EvilsSensei
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 20
Rejestracja: 15 sierpnia 2010, 23:53
Tematy: 0
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: EvilsSensei »

co do szyny to wiesz siedzi tak ciasno ze balem sie jej nie połamać :P a potrzebuję rozebrać to wszystko na części pierwsze by dać to koledze który mi zrobi odlew z aluminium
qbetka
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 146
Rejestracja: 29 września 2009, 15:16
Tematy: 0
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: qbetka »

Pociągnij mocno - to dość wytrzymały plastik jest.
EvilsSensei
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 20
Rejestracja: 15 sierpnia 2010, 23:53
Tematy: 0
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: EvilsSensei »

Poszło ^_^ ale musiałem się trochę nasiłować sąsiad przyszedł ze swoim crosem także :p u niego to wszystko ładnie gładko wychodzi a u mnie dosłownie spasowane na ścisk xD aha teraz tak jeszcze jedno pytanie kojarzy ktoś smar w sprayu CX-80?? co sądzicie czy nada się do przesmarowania części czy tylko specjalny olej jakiś ?? Vo sąsiad właśnie tym czymś swojego crosa traktował czekam na wasze odpowiedzi :p
Awatar użytkownika
LukaszMag
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 30
Rejestracja: 13 lipca 2010, 13:46
Tematy: 0
Lokalizacja: Białystok
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: LukaszMag »

Ja bym nie stosował tego CX'a /rozumiem, że chodzi o preparat konserwująco coś tam w aerozolu?/. W sumie dziwny preparat- konserwuje, czyści, penetruje, gotuje, prasuje, sprząta... Nie lubię takich kombajnów. Czyścisz jednym, odrdzewiasz drugim, oksydujesz trzecim, a smarujesz dwudziestym ósmym. :-) Jednak jak bardzo chcesz, to firma CX-80 ma puszkowany smar litowy, który na pewno świetnie będzie poprawiał działanie mechanizmów Crosa. Smar silikonowy na uszczelki też mają :-)
Pozdrawiam, Łukasz
EvilsSensei
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 20
Rejestracja: 15 sierpnia 2010, 23:53
Tematy: 0
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: EvilsSensei »

ewentualnie jakieś porady jakich smarów i tym podobnych rzeczy używać?

P,S,
jakieś sposoby na odzyskiwanie większości śrutu bądź własną mini produkcję dla własnych użytków ale tanim nakładem kasy do ołowiu mam duży dostęp

Kurde chyba będę tego posta edytował z kilka razy xD
za dużo pytań mam ale ok po kolei
-single action po odciągnięciu kurka spust cofa się prawie całkowicie do tyłu to normalne??
- wzmocnienie siły strzału a zużycie części
- sposoby na pozbycie się problemu z co2 i skąd je w łatwy i tani sposób pozyskać


i masz babo placek:/ zacząłem oliwić wszystko silikonowym w środku no i wpadł bratanek z wrzaskiem pech chciał ze pistolet spadł no i szlak mnie trafia bo nie mogę poskładać części spustu tak jak były :/ ma ktoś może schemacik albo foty jak co idzie??
cbanan
Reactions:
Posty: 8
Rejestracja: 26 listopada 2008, 13:38
Tematy: 0
Lokalizacja: Warszawa
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: cbanan »

EvilsSensei pisze: -single action po odciągnięciu kurka spust cofa się prawie całkowicie do tyłu to normalne??
- normalne
EvilsSensei pisze: - sposoby na pozbycie się problemu z co2 i skąd je w łatwy i tani sposób pozyskać
jeśli chodzi ci o przeróbkę na jakieś tańsze źródło co2 to tutaj masz duuużo na ten temat
Przeróbka 3576
EvilsSensei pisze: i masz babo placek:/ zacząłem oliwić wszystko silikonowym w środku no i wpadł bratanek z wrzaskiem pech chciał ze pistolet spadł no i szlak mnie trafia bo nie mogę poskładać części spustu tak jak były :/ ma ktoś może schemacik albo foty jak co idzie??
A tu masz fotki rozebranego crosa
Rozbiórka 3576
Slavia 630+SuperHiperMegaTascoBazar 3-9x40;)
Sharp Innova 1210 wood+PP4-12x42AO
Awatar użytkownika
LukaszMag
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 30
Rejestracja: 13 lipca 2010, 13:46
Tematy: 0
Lokalizacja: Białystok
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: LukaszMag »

Śrutu nie odzyskasz! Jest on trwale "uszkadzany" podczas strzału nie mówiąc już o trafieniach.

W domowych warunkach myślę, że ciężko będzie amatorsko odlać dobre peletki.

Smary, na różne powierzchnie inny. W Crosie 357 wystarczy Ci olej silikonowy do uszczelek oraz np. popularny smar ŁT-43, czy grafitowy, czy litowy do smarowania mechanizmów.


W kwestii CO2 to jedynie bombiczki 12g lub zestaw mały majsterkowicz pt. przerabiam zasilanie gazowe mego Crosa wg wskazówek znalezionych na forum :) /jest piękny wątek o tym jak zrobić żeby było tanio i dobrze/.

Wzmocnienie mocy Crosa 357 także jeden z Kolegów forumowiczów ładnie opisał. Czytałem, że próbował, ale wrócił do normy. Zużycie części zależne od użytych materiałów i oczywiście nowej szmocy :-)
Pozdrawiam, Łukasz
ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Warsztat - Wiatrówki”