Tuning Crosmana 2100
Moderator: Moderatorzy wiatrówkowi
- lesny_dziadek
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 333
- Rejestracja: 26 sierpnia 2008, 15:23
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
- kometes
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 1316
- Rejestracja: 13 marca 2008, 19:06
- Tematy: 75
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Najlepiej wyciąć z cienkiej dętki rowerowej (można ją wcześniej zeszlifować na szlifierce, tak niecały 1mm u mnie optimum) i podłożyć pod oryginalną uszczelkę. Jeśli chodzi o śrut, to Crosman pointed często ma odskoki po kilka cm, generalnie jest słabszy.
CP od .31 do .44. Slavia, Łuczniki i inne strzeladła
Uszczelki skórzane na zamówienie - wszystkie typy i średnice - info na PW
Uszczelki skórzane na zamówienie - wszystkie typy i średnice - info na PW
- lesny_dziadek
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 333
- Rejestracja: 26 sierpnia 2008, 15:23
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
- lesny_dziadek
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 333
- Rejestracja: 26 sierpnia 2008, 15:23
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Wiele czasu nie mialem w ten weekend ale udalo mi sie zrobic test na 25m niestety pozycja nie idealna bo siedzaca troche podparta. Moze jak bedzie ladniejsza pogoda uda mi sie zrobic z innej pozycji. Nie bede zamieszczal tu zdjec bo temat nie za bardzo pasuje ale krotkie podsumowanie wyglada tak ze: Srut Umarexu (Grzybek plaski plaszcz moletowany) jest do d... i lata jak chce nadaje sie do trafienia w cel minimum 15x15 cm na tym dystansie. Nejlepiej wyszedl tak jak kometes radzil Crosman Wadcutter 2,5x2,5 cm. Crosman pointed wyszedl tak sobie 6x7cm. Tomitex Diabolo Molet wypadl na drugi najlepszy srut ze skupieniem 4x5,5cm. Na koniec dodam ze srut nie byl selekcjonowany, bralem jak leci z pudelka
Musze przyznać ze ten śrut crosmana poprawił mi humor :diabel:
Ps. Zastanawia mnie co jest nie tak z tym Umarexem na pierwszy rzut oka śrut jest wykonany ok, ale dlaczego lata jak chce to nie wiem.
Musze przyznać ze ten śrut crosmana poprawił mi humor :diabel:
Ps. Zastanawia mnie co jest nie tak z tym Umarexem na pierwszy rzut oka śrut jest wykonany ok, ale dlaczego lata jak chce to nie wiem.
AA EV2 MK4
- kometes
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 1316
- Rejestracja: 13 marca 2008, 19:06
- Tematy: 75
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
- lesny_dziadek
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 333
- Rejestracja: 26 sierpnia 2008, 15:23
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
- kometes
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 1316
- Rejestracja: 13 marca 2008, 19:06
- Tematy: 75
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
- lesny_dziadek
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 333
- Rejestracja: 26 sierpnia 2008, 15:23
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
- kometes
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 1316
- Rejestracja: 13 marca 2008, 19:06
- Tematy: 75
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Musi to wyglądać jak dziura z wkręconym głęboko wkrętem na imbus. Jakby go nie było, lufa wyleciałaby Ci z portu ładowania Powietrze może i tam ucieka, ale połączenie gwintowane chyba uszczelnia. A może się mylę Większe straty masz na połączeniu lufa-port ładowania.
CP od .31 do .44. Slavia, Łuczniki i inne strzeladła
Uszczelki skórzane na zamówienie - wszystkie typy i średnice - info na PW
Uszczelki skórzane na zamówienie - wszystkie typy i średnice - info na PW
- lesny_dziadek
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 333
- Rejestracja: 26 sierpnia 2008, 15:23
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
cos tam w srodku jest ale nie widzialem imbusa do wykrecenia.
Natomiast odkrylem ze kolki wystajace z portu ladowania (te ktore wchodza w obudowe po jednej i drugiej stronie) maja luzy w obudowie. Drobne moze z 0.5 mm ale jak sie wlozy to da sie delikatnie poruszac goura dol. Nie wiem czy moze miec to wplyw na precyzje strzalu, ale na wszelki wypadek nawinelem na nie troche tasmy klejacej tak aby ciasniej wchodzily na swoje miejsce
Natomiast odkrylem ze kolki wystajace z portu ladowania (te ktore wchodza w obudowe po jednej i drugiej stronie) maja luzy w obudowie. Drobne moze z 0.5 mm ale jak sie wlozy to da sie delikatnie poruszac goura dol. Nie wiem czy moze miec to wplyw na precyzje strzalu, ale na wszelki wypadek nawinelem na nie troche tasmy klejacej tak aby ciasniej wchodzily na swoje miejsce
AA EV2 MK4
- lesny_dziadek
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 333
- Rejestracja: 26 sierpnia 2008, 15:23
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
- kometes
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 1316
- Rejestracja: 13 marca 2008, 19:06
- Tematy: 75
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Od strony zbijaka zaworu wypychasz zawór czymś długim. Ciasno siedzi. Przed wkładaniem go z powrotem koniecznie ograduj ostre krawędzie (pilnik iglak, potem papier ścierny) - na początku pompki, tam gdzie te otwory. Inaczej pokaleczysz oring przy wkładaniu zaworu.
CP od .31 do .44. Slavia, Łuczniki i inne strzeladła
Uszczelki skórzane na zamówienie - wszystkie typy i średnice - info na PW
Uszczelki skórzane na zamówienie - wszystkie typy i średnice - info na PW
- lesny_dziadek
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 333
- Rejestracja: 26 sierpnia 2008, 15:23
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Dzieki kometes wyszedl
W takim razie mam kolejne pytanie jak rozebrac ten zbiorniczek z zaworem? Musze go chyba przeczyscic bo po ostatnim smarowaniu tloka chyba olej dostal sie do srodka i teraz zawor nie trzyma powietrza w srodku. Jak napompuje troche i odchyle pomke kolejny raz to powietrze ucieka ::
W takim razie mam kolejne pytanie jak rozebrac ten zbiorniczek z zaworem? Musze go chyba przeczyscic bo po ostatnim smarowaniu tloka chyba olej dostal sie do srodka i teraz zawor nie trzyma powietrza w srodku. Jak napompuje troche i odchyle pomke kolejny raz to powietrze ucieka ::
AA EV2 MK4
- kometes
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 1316
- Rejestracja: 13 marca 2008, 19:06
- Tematy: 75
- Lokalizacja: Ostrowiec Św.
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Rozkręcony zawór wygląda tak:
jego korpus chwyć delikatnie w imadło, a kombi-nerkami (tą częścią półokrągłą z ząbkami, jeśli takie masz) odkręć delikatnie zawór. Bebechy umyj w benzynie ekstrakcyjnej. Po skręceniu, usuń ewentualne zadziory na gnieździe oringu. Zawór jest zabezpieczony przed rozkręceniem jakimś klejem, ja polecam taśmę teflonową do uszczelnień wodkanowych (koszt 1zł) - nawiń jej solidnie i skręć zawór. Jak nie skręcisz do końca, niczym się nie przejmuj, ważne żeby nawinąć jej sporo i żeby było szczelne.
jego korpus chwyć delikatnie w imadło, a kombi-nerkami (tą częścią półokrągłą z ząbkami, jeśli takie masz) odkręć delikatnie zawór. Bebechy umyj w benzynie ekstrakcyjnej. Po skręceniu, usuń ewentualne zadziory na gnieździe oringu. Zawór jest zabezpieczony przed rozkręceniem jakimś klejem, ja polecam taśmę teflonową do uszczelnień wodkanowych (koszt 1zł) - nawiń jej solidnie i skręć zawór. Jak nie skręcisz do końca, niczym się nie przejmuj, ważne żeby nawinąć jej sporo i żeby było szczelne.
CP od .31 do .44. Slavia, Łuczniki i inne strzeladła
Uszczelki skórzane na zamówienie - wszystkie typy i średnice - info na PW
Uszczelki skórzane na zamówienie - wszystkie typy i średnice - info na PW
- lesny_dziadek
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 333
- Rejestracja: 26 sierpnia 2008, 15:23
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy