AA s400 - oringi - wkręty - śruby
Moderator: Moderatorzy wiatrówkowi
- Wierzbin
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 2739
- Rejestracja: 30 sierpnia 2005, 18:55
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
- Blondiseba1
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 234
- Rejestracja: 26 maja 2008, 07:07
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Poznań
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 593
- Rejestracja: 28 września 2006, 07:07
- Tematy: 0
- Lokalizacja: ok. Dębicy
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
- Blondiseba1
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 234
- Rejestracja: 26 maja 2008, 07:07
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Poznań
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 593
- Rejestracja: 28 września 2006, 07:07
- Tematy: 0
- Lokalizacja: ok. Dębicy
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
ciężko coś zdiagnozować na odległość :039:Blondiseba1 pisze:hmmmm to rozmawialem z Orionem i mowi ze w swojej mial... to gdzie ucieka mi powietrze:/
S
a jak znaleźć gdzie ucieka to poczytaj tu:
http://forum-bron.pl/viewtopic.php?t=50893
co do zakładania oringu na trzpień pod zbijak to były takie próby aby zniwelować podwójne otwarcie zaworu (czy takowe jest to :039:) - ale nic to nie uszczelnia i czy niweluje to też :039:
AA s400 Classic / DOT 4-16x42
- PawelK
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 33
- Rejestracja: 29 czerwca 2008, 13:55
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Sulejówek
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Witam, mam takie pytanie. Gdzie i czy w ogóle można kupić u nas kartusz do s400 i port ładowania? Dziękuję za informacje.
PS. Mam jeszcze takie pytanko. W moim obecnym zamku jedna śruba nie ma główki. Nie można jej odkręcić ale też nie widać żeby ta śruba była ukręcona. Macie jakieś pomysły co z tym zrobić?
PS. Mam jeszcze takie pytanko. W moim obecnym zamku jedna śruba nie ma główki. Nie można jej odkręcić ale też nie widać żeby ta śruba była ukręcona. Macie jakieś pomysły co z tym zrobić?
na razie nic...
- Arnie
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 4852
- Rejestracja: 26 sierpnia 2005, 15:41
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Warszawa - Włochy
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
- Kontakt:
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 692
- Rejestracja: 14 października 2008, 14:54
- Tematy: 0
- Lokalizacja: warszawa
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
U nas to chyba tylko używane, ale czemu nie tu?: http://www.gunspares.co.uk/shopdisplayp ... 8&cat=S400
dotrze w parę dni. Albo u producenta - napisz do allana denisa AlanDennis@air-arms.co.uk
dotrze w parę dni. Albo u producenta - napisz do allana denisa AlanDennis@air-arms.co.uk
Wow! niedługo wyjmą w ogóle sprężyne zbijaka, żeby "nie kombinować";)Masz nowa wersję, robią to specjalnie, żeby nie kombinowac z energią
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 593
- Rejestracja: 28 września 2006, 07:07
- Tematy: 0
- Lokalizacja: ok. Dębicy
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Małe uzupełnienie tematu
Do mechanizmu spustu przychodzi 3 oringi:
2,9x1,78 – 1szt
1,78x1,78 – 2szt
Tak więc w s400 mamy w sumie 15 szt. oringów
11 – znaczących i 4 mniej
AA s400 - oringi:
24 x 3,5 - 2szt - korki kartusza
12 x 2 - 2szt - końcówka do ładowania
12 x 1,5 - 2szt - ósemka / korpus zaworu do ładowania względem korka
4,5 x 1,8 - 2szt - port ładowania / manometr (wkręt)
6 x 1 - 2szt - kanał powietrzny / manometr (podstawa)
9 x 1,8 - 1szt. - między manometr a jego podstawę
8 x 1,25 - 1szt - pod dźwignię naciągu (lub 7 x 1,5 itp.)
2,9 x 1,78 - 1szt - mechanizm spustu (oś zaczepu)
1,78x1,78 - 2szt - mechanizm spustu
Do ósemki stosuję 11,11 x 1,78 – jest jeszcze ciaśniej, a do portu do ładowania 4,47 x 1,78 jest ok.
Do mechanizmu spustu przychodzi 3 oringi:
2,9x1,78 – 1szt
1,78x1,78 – 2szt
Tak więc w s400 mamy w sumie 15 szt. oringów
11 – znaczących i 4 mniej
AA s400 - oringi:
24 x 3,5 - 2szt - korki kartusza
12 x 2 - 2szt - końcówka do ładowania
12 x 1,5 - 2szt - ósemka / korpus zaworu do ładowania względem korka
4,5 x 1,8 - 2szt - port ładowania / manometr (wkręt)
6 x 1 - 2szt - kanał powietrzny / manometr (podstawa)
9 x 1,8 - 1szt. - między manometr a jego podstawę
8 x 1,25 - 1szt - pod dźwignię naciągu (lub 7 x 1,5 itp.)
2,9 x 1,78 - 1szt - mechanizm spustu (oś zaczepu)
1,78x1,78 - 2szt - mechanizm spustu
Do ósemki stosuję 11,11 x 1,78 – jest jeszcze ciaśniej, a do portu do ładowania 4,47 x 1,78 jest ok.
Ostatnio zmieniony 13 sierpnia 2009, 16:37 przez Jande, łącznie zmieniany 2 razy.
AA s400 Classic / DOT 4-16x42
- efendi_rekin
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 1065
- Rejestracja: 15 marca 2008, 15:35
- Tematy: 0
- Lokalizacja: KKST Kraków
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
- Kontakt:
Jande
Pamiętasz na ostatnich zawodach w Sieprawiu oglądaliśmy oryginalny zestaw uszczelek sprowadzany z UK i tam była taka uszczelka metalowo gumowa. Czy wiesz już może gdzie ona jest w karabinku. Musi być gdzieś gdzie jest wysokie ciśnienie (całkiem możliwe że gdzieś w okolicach szybko złącza do ładowania, które były w starszych wersjach AA s400) Na szczęście znalazłem ostatnio taka uszczelkę w sklepie.
Pamiętasz na ostatnich zawodach w Sieprawiu oglądaliśmy oryginalny zestaw uszczelek sprowadzany z UK i tam była taka uszczelka metalowo gumowa. Czy wiesz już może gdzie ona jest w karabinku. Musi być gdzieś gdzie jest wysokie ciśnienie (całkiem możliwe że gdzieś w okolicach szybko złącza do ładowania, które były w starszych wersjach AA s400) Na szczęście znalazłem ostatnio taka uszczelkę w sklepie.
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 593
- Rejestracja: 28 września 2006, 07:07
- Tematy: 0
- Lokalizacja: ok. Dębicy
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
W s400 jest 15 oringów – zapomniałem o oringu - pod samym manometrem a jego korpusem – dopisane.
A co do uszczelki metalowo gumowej, to w moim karabinku jej nie ma – a rozebrałem w karabinku wszystko co tylko możliwe do rozebrania, (i to nie jeden raz).
Możliwe, że w starszych wersjach złącze do ładowania było na wcisk, i w tym złączu mogło by być coś takiego, bo w samym karabinku nie widzę miejsca gdzie by to upchnąć.
o w takim
http://airgunbuyer.com/makeBig.asp?ID=2568&pic=0
Na schemacie: BS011
http://www.gunspares.co.uk/showcatimage.asp?id=24238
Jest to tylko przypuszczenie, bo nie miałem z nim do czynienia.
A co do uszczelki metalowo gumowej, to w moim karabinku jej nie ma – a rozebrałem w karabinku wszystko co tylko możliwe do rozebrania, (i to nie jeden raz).
Możliwe, że w starszych wersjach złącze do ładowania było na wcisk, i w tym złączu mogło by być coś takiego, bo w samym karabinku nie widzę miejsca gdzie by to upchnąć.
o w takim
http://airgunbuyer.com/makeBig.asp?ID=2568&pic=0
Na schemacie: BS011
http://www.gunspares.co.uk/showcatimage.asp?id=24238
Jest to tylko przypuszczenie, bo nie miałem z nim do czynienia.
AA s400 Classic / DOT 4-16x42
- Bert_2
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 494
- Rejestracja: 23 lutego 2007, 10:09
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 593
- Rejestracja: 28 września 2006, 07:07
- Tematy: 0
- Lokalizacja: ok. Dębicy
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
- efendi_rekin
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 1065
- Rejestracja: 15 marca 2008, 15:35
- Tematy: 0
- Lokalizacja: KKST Kraków
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
- Kontakt:
Dokładnie tak, widać ją z prawej strony pomiędzy redukcją gwintoą z 1/4" na 1/8" a korpusem szybko złącza.Jande pisze: A co do uszczelki metalowo gumowej, to w moim karabinku jej nie ma – a rozebrałem w karabinku wszystko co tylko możliwe do rozebrania, (i to nie jeden raz).
Możliwe, że w starszych wersjach złącze do ładowania było na wcisk, i w tym złączu mogło by być coś takiego, bo w samym karabinku nie widzę miejsca gdzie by to upchnąć.
o w takim
http://airgunbuyer.com/makeBig.asp?ID=2568&pic=0
http://lh6.ggpht.com/_nOd0ivS3lbo/SoQBW ... onn600.jpg