HW90 opis i budowa wewnętrzna
Moderator: Moderatorzy wiatrówkowi
- Kiersnowski Artur
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 381
- Rejestracja: 22 sierpnia 2006, 15:33
- Tematy: 8
- Lokalizacja: Błonie
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
No właśnie ja chciałbym zminimalizować/skasować drogę jałową w swojej Hw-usi. Ale w spuście od nowości jest tylko otwór na śrubę. Więc jaki wymiar ma ta śrubka wkręcana w spust, zaznaczę że te które dodawane są do gałek zmiany biegów też na imbus 2mm nie pasują, mają większą średnicę. Więc gdzie zadobyć tak śrubkę. W sklepie ze śrubami ich nie ma. Dodam że ta śruba od regulacji twardości spustu, jak dla mnie regulacja niewyczuwalna jest czy śruba dokręcona czy odkręcona spust chodzi tak samo.radecek pisze:Druga śrubka jest w języku spustowym. Do regulacji potrzebny jest imbus 2mm.
Łam karabinek - trzymaj mocno lufę, reguluj i naciskaj język spustowy do uzyskania żądanego efektu.
Najmniejsze odchylenia POI uzyskuję przy wrażliwym spuście, bez wyczuwalnego 2-go stopnia.
Slavia 631 + Blog 3,5-10X40 SFE
Remik .44
Remik .44
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 1516
- Rejestracja: 05 grudnia 2005, 15:36
- Tematy: 39
- Lokalizacja: Szczecin
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
- tytus
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 92
- Rejestracja: 24 sierpnia 2008, 13:02
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Czewa
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
W HW90 w języku spustowym jest śruba na imbus 2mm , gwint M4.
Śrubka występuje w handlu pod nazwą "wkręt ustalający" lub "śruba dociskowa"
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fa1 ... ab290.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/502 ... de4de.html
Śrubka występuje w handlu pod nazwą "wkręt ustalający" lub "śruba dociskowa"
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fa1 ... ab290.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/502 ... de4de.html
LG 300 ALUTEC + BN
CZEWA
CZEWA
- smolar
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 152
- Rejestracja: 12 lutego 2008, 18:38
- Tematy: 0
- Lokalizacja: wrocław
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
- pershi
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 894
- Rejestracja: 06 lipca 2009, 22:45
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Gorce-Okolice
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: smarowanie wnętrza gas-ram w HW 90
Witam.winds pisze:Fajnie, że temat na górze, bo mam pytanie:
po rozebraniu i dokładnym umyciu systemu,
co dokładnie i czym trzeba przesmarować?
Mam HW 90 od niedawna, i jeszcze nie do końca
wszystko wiem.
pozdrawiam
Sebastian
Przeczytałem temat i nie zauważyłem odpowiedzi na pytanie Kolegi.
Znalazłem informacje, że do oringów Molycote 55, a co do reszty?
- pershi
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 894
- Rejestracja: 06 lipca 2009, 22:45
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Gorce-Okolice
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Znalazłem dzisiaj w K/S w/w wpis.Jak w temacie kupie oringi uszczelniające do hw-90 najlepiej komplet.
Odpowiedź jednego z użytkowników była żeby zakupić w Incorsie.
A moje pytanie jest takie, czy w zwykłym sklepie nie dobierze odpowiednich oringów.
Z góry dziękuje za ewentualne odpowiedzi.
Ostatnio zmieniony 05 sierpnia 2010, 15:20 przez pershi, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 213
- Rejestracja: 15 marca 2009, 22:40
- Tematy: 1
- Lokalizacja: Myślenice
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
No właśnie też sie nad tym zastanawiałem i sądze że rozmiarowo na pewno sie dobierze tylko trzeba poszukać, nie wiem natomiast jak z jakością materiału z którego jest wykonany oryginalny o ring i jego parametrami. Możliwe ze jest jakaś tolerancja parametrów tej gumy ale jakie to są własności to nie wiem.
Poczekajmy, może wypowie sie ktoś bardziej kompetentny w tej sprawie
Poczekajmy, może wypowie sie ktoś bardziej kompetentny w tej sprawie