HW90 opis i budowa wewnętrzna

Warsztat wiatrówkowy

Moderator: Moderatorzy wiatrówkowi

Awatar użytkownika
tytus
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 92
Rejestracja: 24 sierpnia 2008, 13:02
Tematy: 0
Lokalizacja: Czewa
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: tytus »

Tak. Wkręcając śrubę zwiększasz nacisk sprężyny i siłą rzeczy spust robi się twardszy.
LG 300 ALUTEC + BN

CZEWA
Awatar użytkownika
Kiersnowski Artur
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 381
Rejestracja: 22 sierpnia 2006, 15:33
Tematy: 8
Lokalizacja: Błonie
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: Kiersnowski Artur »

radecek pisze:Druga śrubka jest w języku spustowym. Do regulacji potrzebny jest imbus 2mm.
Łam karabinek - trzymaj mocno lufę, reguluj i naciskaj język spustowy do uzyskania żądanego efektu.

Najmniejsze odchylenia POI uzyskuję przy wrażliwym spuście, bez wyczuwalnego 2-go stopnia.
No właśnie ja chciałbym zminimalizować/skasować drogę jałową w swojej Hw-usi. Ale w spuście od nowości jest tylko otwór na śrubę. Więc jaki wymiar ma ta śrubka wkręcana w spust, zaznaczę że te które dodawane są do gałek zmiany biegów też na imbus 2mm nie pasują, mają większą średnicę. Więc gdzie zadobyć tak śrubkę. W sklepie ze śrubami ich nie ma. Dodam że ta śruba od regulacji twardości spustu, jak dla mnie regulacja niewyczuwalna jest czy śruba dokręcona czy odkręcona spust chodzi tak samo.
Slavia 631 + Blog 3,5-10X40 SFE
Remik .44
czester78
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 1516
Rejestracja: 05 grudnia 2005, 15:36
Tematy: 39
Lokalizacja: Szczecin
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: czester78 »

to nie imbus, to Torx rozmiar T09. wkręcając ją skracasz pierwszą i a póżniej drugą jak pierwszą skręcisz na maxa. Regulujesz przy złamanym karabinku i odbezpieczonym, oczywiście trzymając pewnie za lufę !
Obrazek
Awatar użytkownika
tytus
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 92
Rejestracja: 24 sierpnia 2008, 13:02
Tematy: 0
Lokalizacja: Czewa
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: tytus »

W HW90 w języku spustowym jest śruba na imbus 2mm , gwint M4.
Śrubka występuje w handlu pod nazwą "wkręt ustalający" lub "śruba dociskowa"


http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fa1 ... ab290.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/502 ... de4de.html
LG 300 ALUTEC + BN

CZEWA
Awatar użytkownika
smolar
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 152
Rejestracja: 12 lutego 2008, 18:38
Tematy: 0
Lokalizacja: wrocław
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: smolar »

Czy udało się wam Panowie ustawić spust w hw90 na "prawie pierdnięcie komara" bo ze względy na masę tłoka i napięcie wstępne oraz wielkość zaczepu tłoka na "pierdnięcie komara" się chyba nie da.
hw90 LP ClassicT+ tłumik Hogan prodakszyn + BL 5-15x40
czester78
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 1516
Rejestracja: 05 grudnia 2005, 15:36
Tematy: 39
Lokalizacja: Szczecin
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: czester78 »

ICE CUBE ma spust na dosłownie położenie palca na języku
Obrazek
Awatar użytkownika
smolar
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 152
Rejestracja: 12 lutego 2008, 18:38
Tematy: 0
Lokalizacja: wrocław
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: smolar »

Ale czy coś polerował ?
Muszę pokręcić.
pzdr 8-)
hw90 LP ClassicT+ tłumik Hogan prodakszyn + BL 5-15x40
Awatar użytkownika
tytus
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 92
Rejestracja: 24 sierpnia 2008, 13:02
Tematy: 0
Lokalizacja: Czewa
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: tytus »

Nic tam nie poleruj! :-D Nie ma potrzeby.
Jak dobrze wyregulujesz to będziesz zadowolony.
LG 300 ALUTEC + BN

CZEWA
Awatar użytkownika
smolar
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 152
Rejestracja: 12 lutego 2008, 18:38
Tematy: 0
Lokalizacja: wrocław
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: smolar »

a nie nie nic nie zamierzam polerować tak tylko pytam
hw90 LP ClassicT+ tłumik Hogan prodakszyn + BL 5-15x40
Awatar użytkownika
pershi
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 894
Rejestracja: 06 lipca 2009, 22:45
Tematy: 0
Lokalizacja: Gorce-Okolice
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: smarowanie wnętrza gas-ram w HW 90

Post autor: pershi »

winds pisze:Fajnie, że temat na górze, bo mam pytanie:

po rozebraniu i dokładnym umyciu systemu,
co dokładnie i czym trzeba przesmarować?
Mam HW 90 od niedawna, i jeszcze nie do końca
wszystko wiem.



pozdrawiam
Sebastian
Witam.

Przeczytałem temat i nie zauważyłem odpowiedzi na pytanie Kolegi.

Znalazłem informacje, że do oringów Molycote 55, a co do reszty?
Awatar użytkownika
witboj
R.I.P
R.I.P
Reactions:
Posty: 6036
Rejestracja: 02 sierpnia 2007, 22:12
Tematy: 158
Lokalizacja: Łódź
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: witboj »

Mlykote o-ring grease do gas-sramu a na tłok / cylinder coś z dwusiarczkiem molibdenu, np. Molykote BR2 Plus.
Awatar użytkownika
pershi
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 894
Rejestracja: 06 lipca 2009, 22:45
Tematy: 0
Lokalizacja: Gorce-Okolice
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: pershi »

Dziękuje serdecznie za pomoc.
Awatar użytkownika
pershi
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 894
Rejestracja: 06 lipca 2009, 22:45
Tematy: 0
Lokalizacja: Gorce-Okolice
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: pershi »

Jak w temacie kupie oringi uszczelniające do hw-90 najlepiej komplet.
Znalazłem dzisiaj w K/S w/w wpis.
Odpowiedź jednego z użytkowników była żeby zakupić w Incorsie.

A moje pytanie jest takie, czy w zwykłym sklepie nie dobierze odpowiednich oringów.

Z góry dziękuje za ewentualne odpowiedzi.
Ostatnio zmieniony 05 sierpnia 2010, 15:20 przez pershi, łącznie zmieniany 1 raz.
mat_16v
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 213
Rejestracja: 15 marca 2009, 22:40
Tematy: 1
Lokalizacja: Myślenice
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: mat_16v »

No właśnie też sie nad tym zastanawiałem i sądze że rozmiarowo na pewno sie dobierze tylko trzeba poszukać, nie wiem natomiast jak z jakością materiału z którego jest wykonany oryginalny o ring i jego parametrami. Możliwe ze jest jakaś tolerancja parametrów tej gumy ale jakie to są własności to nie wiem.
Poczekajmy, może wypowie sie ktoś bardziej kompetentny w tej sprawie ;)
mat_16v
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 213
Rejestracja: 15 marca 2009, 22:40
Tematy: 1
Lokalizacja: Myślenice
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: mat_16v »

Panowie, nikt nie wie co z tymi o-ringami?
ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Warsztat - Wiatrówki”