HW90 opis i budowa wewnętrzna

Warsztat wiatrówkowy

Moderator: Moderatorzy wiatrówkowi

akas
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 644
Rejestracja: 14 października 2004, 21:05
Tematy: 0
Lokalizacja: z podlasia
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: akas »

Ja narazie wyjołem orginalny zaworek i wkreciłem zwykły samochodowy , zaobaczymy jak będzie sie spisywał w dłuzszym czasie. Jednak cisnienia 15bar a 50 to duża róznica.
Awatar użytkownika
winds
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 250
Rejestracja: 04 lipca 2006, 11:39
Tematy: 0
Lokalizacja: z Krakowa
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

HW-90

Post autor: winds »

@jarek65w:
masz racje, inni też czekają na HW-90 z wiadomego sklepu, mam nadzieję, że jest sens czekać...
c'est la Vie
Awatar użytkownika
gregor
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 297
Rejestracja: 21 stycznia 2004, 17:43
Tematy: 18
Lokalizacja: CHOJNA
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: gregor »

Opiś świetny :)
Trochę mnie uprzedziłeś :) , fotki miałem już porobione i zabierałem się do opisu a tu proszę :).
Ale to nic, jako że 90-ka którą rozbierałem jest po przejściach a dodatkowo jeden ze starszych modeli zamieszczę zdjęcia dla porównania :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Tak się dzieje gdy się przesadzi z pompowaniem!

Obrazek

To by było na tyle :)

P.S. Szukam kawałka materiału nadającego się na wytoczenie nowej lepszej :) uszczelki.
Awatar użytkownika
jarek65w
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 460
Rejestracja: 20 lutego 2006, 13:22
Tematy: 0
Lokalizacja: Łódź
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: jarek65w »

Gregor, to na ile napompowałeś :roll: .Dalej mam dylemat 4,5-5,5 sprzęcik ma być do zabawy na 50-100m.Nie chcę problemów więc raczej w limicie, no jak się znajdzie absolutnie bezpieczne miejsce to na chwilę można dopompować.W 5,5 martwi mnie opad , już w 97 (4,5)na 100m strzelam niżej dotów(kręcić nie lubię).Liczę na teściki z Waszej strony strzelania "dystansowego".pozdro
.177 .20 - bawi mnie strzelanie , wiec strzelam z kim i kiedy chcę.
Ostatnio prawie wcale :-(
Awatar użytkownika
gregor
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 297
Rejestracja: 21 stycznia 2004, 17:43
Tematy: 18
Lokalizacja: CHOJNA
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: gregor »

jarek65w pisze:Gregor, to na ile napompowałeś
To nie ja pompowałem, sprzecik jest kolegi a pompowany był kiedyś chyba do granic mozliwości :roll: . Takiego miał ponoć kopa że muszka zjechała ścinajac swoje frezy :shock:
Geezer
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 64
Rejestracja: 19 kwietnia 2006, 13:58
Tematy: 0
Lokalizacja: UK
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: Geezer »

Ostatnio zmieniony 06 lutego 2007, 22:36 przez Geezer, łącznie zmieniany 1 raz.
Darek O_ski
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 119
Rejestracja: 09 listopada 2004, 22:52
Tematy: 0
Lokalizacja: 018
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: Darek O_ski »

gregor pisze: Ale to nic, jako że 90-ka którą rozbierałem jest po przejściach a dodatkowo jeden ze starszych modeli zamieszczę zdjęcia dla porównania :)
Ja mam chyba jeszcze starszą, w języku spustowym nie mam widocznej dziury i nie mam widocznej na w Waszych zdjęciach sprężyny w tylnej części mechanizmu spustowego, może pamiętacie do czego ona służy? tak z ciekawości pytam, to może przy okazji jeszcze, po co jest ta dziura w języku spustowym?

Ps. Gratuluję świetnego opisu.
akas
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 644
Rejestracja: 14 października 2004, 21:05
Tematy: 0
Lokalizacja: z podlasia
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: akas »

Dziura w jezyku spustowym odpowiada za droge spustu.
Co do sprężyny to jeszcze nie wiem.
Darek O_ski
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 119
Rejestracja: 09 listopada 2004, 22:52
Tematy: 0
Lokalizacja: 018
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: Darek O_ski »

akas pisze:Dziura w jezyku spustowym odpowiada za droge spustu.
Co do sprężyny to jeszcze nie wiem.
Czyli w tej dziurze jest śróbka, a czy oprócz tej jest jeszcze inna śróbka do regulacji?
W moim jest tylko za językiem spustowym i kręcąc nią wydłużam lub skracam drogę spustu 1-go stopnia.
dzik
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 44
Rejestracja: 01 grudnia 2002, 20:02
Tematy: 4
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: dzik »

Bardzo fajny opis.
Ile mozna J wyciagnac z HW-90? Moj ma narazie okolice 30J w 5,5 i seryjnie napompowany.
Graffiti
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 144
Rejestracja: 26 listopada 2002, 01:42
Tematy: 1
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: Graffiti »

dzik pisze:Bardzo fajny opis.
Ile mozna J wyciagnac z HW-90? Moj ma narazie okolice 30J w 5,5 i seryjnie napompowany.
405m/s na tomiteksie, wychodzi ok 40 J. Mierzone 10 strzałów na Combro.
Dało się jeszcze w jednego naciągnąć :D
Pozdrówka Graffiti
dzik
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 44
Rejestracja: 01 grudnia 2002, 20:02
Tematy: 4
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: dzik »

Graffiti pisze:
dzik pisze:Bardzo fajny opis.
Ile mozna J wyciagnac z HW-90? Moj ma narazie okolice 30J w 5,5 i seryjnie napompowany.
405m/s na tomiteksie, wychodzi ok 40 J. Mierzone 10 strzałów na Combro.
Dało się jeszcze w jednego naciągnąć :D
Nie mam czym pompowac bo bym sprawdzil, ciekawe czy na 5,5 wyjdzie wiecej.
yacol
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 486
Rejestracja: 30 lipca 2005, 22:54
Tematy: 0
Lokalizacja: Poznań
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Kontakt:

Post autor: yacol »

dzik pisze:Bardzo fajny opis.
Ile mozna J wyciagnac z HW-90? Moj ma narazie okolice 30J w 5,5 i seryjnie napompowany.
W kalibrze 5.5mm podają, ze max. prędkość to jakieś 260 m/s.
Czyli na śrucie powiedzmy 1 gram da to jakieś 34J. Przyznam, że
bałbym się "dodmuchać" więcej :)
Falcon PF25 BB & BS 3-9x32
HW-30s, HW-40
EdwardCichy
Gość
Gość
Reactions:
Tematy: 
Grupa: Goście

Re: HW90 opis i budowa wewnętrzna

Post autor: EdwardCichy »

akas pisze:wzbudza mój podziw precyzją wykonania czółenka napinacza
Ciekawe, że zwróciłeś na to uwagę. W moim sprzęcie ta dźwignia ma pewien luz - zarówno w wycięciu tłoka jak i na osi w kostce lufy. A że ma pewną masę...
W każdym razie dzięki -fajny i treściwy temat.
Geezer
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 64
Rejestracja: 19 kwietnia 2006, 13:58
Tematy: 0
Lokalizacja: UK
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: Geezer »

Ostatnio zmieniony 06 lutego 2007, 22:37 przez Geezer, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Warsztat - Wiatrówki”