Crosman Remington Vantage

Wiatrówki chińskie i inny sprzęt na tym poziomie

Moderator: Moderatorzy wiatrówkowi

witeg
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 453
Rejestracja: 17 sierpnia 2005, 15:54
Tematy: 0
Lokalizacja: okolice w-wy
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: witeg »

Wiesz co ? Jak trafiasz w tarczę, to daj na razie spokój z zerowaniem, kup wiadro śrutu i strzelaj. Dopiero jak za każdym razem, każdym strzelaniem, śrut będzie leciał w to samo miejsce wyzeruj. Możesz dać komuś do sprawdzenia, czy z karabinkiem i celownikiem jest wszystko w porządku, przyda się poczytanie o celowaniu i technice strzelania, ale jeśli śrut leci raz w prawo, raz w lewo, a celownik nie kolebie się na karabinku, to jednak najprawdopodobniej winny jest operator sprzętu. Piszę o tym z doświadczenia. :wink:
Awatar użytkownika
seba13
Reactions:
Posty: 8
Rejestracja: 14 sierpnia 2012, 22:33
Tematy: 0
Lokalizacja: Lbn
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: seba13 »

Witam
Jakiś czas nie pisałem tutaj, ale mam pewną zagwozdkę. Ostatnio zrobiłem mały serwis Crosmanowi, przesmarowałem jak należy i ... , no właśnie pojawił się pewien problem.
Jak używam Exacta to pojawia się "diesel", nie za każdym razem, powiedzmy od 1 do max. 3 razy na 10 strzałów, jeżeli używam "bardziej szczelnego" śrutu np. Crosman`a Premier`a czy inne Gamo mogę oddać po kiladziesiąt strzałów i "diesla" niema. Jeżeli ktoś wie gdzie jest przyczyna i chciałby się zemną podzielić informacją to chętnie "mądrego" posłucham :-D
Awatar użytkownika
kakis_cro
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 142
Rejestracja: 22 września 2009, 11:26
Tematy: 0
Lokalizacja: Mazowieckie
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: kakis_cro »

seba13 pisze:Witam
Jakiś czas nie pisałem tutaj, ale mam pewną zagwozdkę. Ostatnio zrobiłem mały serwis Crosmanowi, przesmarowałem jak należy i ... , no właśnie pojawił się pewien problem.
Jak używam Exacta to pojawia się "diesel", nie za każdym razem, powiedzmy od 1 do max. 3 razy na 10 strzałów, jeżeli używam "bardziej szczelnego" śrutu np. Crosman`a Premier`a czy inne Gamo mogę oddać po kiladziesiąt strzałów i "diesla" niema. Jeżeli ktoś wie gdzie jest przyczyna i chciałby się zemną podzielić informacją to chętnie "mądrego" posłucham :-D
A zrobiłeś osłonę PET? Jeśli nie, to twój smar ze sprężyny przedostaje się poprzez nacięcie na napinacz w ściance tłoka do komory sprężenia i masz gotowy ''diesel''

Na lżejszych śrutach (albo odwrotnie na cięższych) sprężyna strzepuje więcej smaru, dlatego na tym drugich śrutach ''diesla'' nie ma
AATX200, HW95 łucznik wz 70'
Do renowacji: Stare Gamo hunter i Tex Mod3
Awatar użytkownika
seba13
Reactions:
Posty: 8
Rejestracja: 14 sierpnia 2012, 22:33
Tematy: 0
Lokalizacja: Lbn
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: seba13 »

kakis_cro pisze: A zrobiłeś osłonę PET? ...
No własnie nie, nie mogłem dobrać tworzywa :(, wszystko co miałem było za grube i mocno tarło o sprężynę :(, dlatego zrezygnowałem i dałem troszkę mniej smaru :)
Awatar użytkownika
kakis_cro
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 142
Rejestracja: 22 września 2009, 11:26
Tematy: 0
Lokalizacja: Mazowieckie
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: kakis_cro »

Ja robiłem z butleki po oranżadzie helenie, albo z koli z biedronki. Ale wiadomo, każda spężyna się różni, jedna szersza, inna węższa.
AATX200, HW95 łucznik wz 70'
Do renowacji: Stare Gamo hunter i Tex Mod3
Awatar użytkownika
seba13
Reactions:
Posty: 8
Rejestracja: 14 sierpnia 2012, 22:33
Tematy: 0
Lokalizacja: Lbn
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: seba13 »

kakis_cro pisze:Ja robiłem z butleki po oranżadzie helenie....
THX, poszukam jeszcze , może coś się znajdzie, lecz nurtuje mnie, czy aby to tylko to, czy to nie jest też oznaka padającej uszczelki ? Niby uszczelka nie wygląda na "zjechaną" ale też nie jest nowa.
Awatar użytkownika
kakis_cro
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 142
Rejestracja: 22 września 2009, 11:26
Tematy: 0
Lokalizacja: Mazowieckie
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: kakis_cro »

seba13 pisze:
kakis_cro pisze:Ja robiłem z butleki po oranżadzie helenie....
THX, poszukam jeszcze , może coś się znajdzie, lecz nurtuje mnie, czy aby to tylko to, czy to nie jest też oznaka padającej uszczelki ? Niby uszczelka nie wygląda na "zjechaną" ale też nie jest nowa.
Nie. Najwyżej to oznaka źle przesmarowanej uszczelki.
AATX200, HW95 łucznik wz 70'
Do renowacji: Stare Gamo hunter i Tex Mod3
Awatar użytkownika
seba13
Reactions:
Posty: 8
Rejestracja: 14 sierpnia 2012, 22:33
Tematy: 0
Lokalizacja: Lbn
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: seba13 »

kakis_cro pisze:Nie. Najwyżej to oznaka źle przesmarowanej uszczelki.
Raczej nie przesadzałem ze smarem, no i diesel nie za każdym razem jest, czyli jednak trzeba będzie poszukać czegoś naprawdę cienkiego na peta :-D
green_thunder
R.I.P
R.I.P
Reactions:
Posty: 1622
Rejestracja: 09 kwietnia 2006, 21:53
Tematy: 0
Lokalizacja: z Mokotowa
Grupa: RIP

Post autor: green_thunder »

Ja używam na "pety" gładkiej, równej folii do bindowania, czyli robienia obwolut.
Vz.47, jakieś długie, pośrednie, parę pistoletów
Awatar użytkownika
Eres_
Użytkownik komercyjny
Użytkownik komercyjny
Reactions:
Posty: 124
Rejestracja: 16 sierpnia 2009, 20:57
Tematy: 0
Lokalizacja: Pabianice
Grupa: Użytkownik komercyjny
Kontakt:

Post autor: Eres_ »

Jak koledzy pisali wyżej ....butelka od coli z Biedronki. Zrobiłem już kilkanaście Crosów i w żadnym nie było kłopotu ze zmieszczeniem peta.
Awatar użytkownika
seba13
Reactions:
Posty: 8
Rejestracja: 14 sierpnia 2012, 22:33
Tematy: 0
Lokalizacja: Lbn
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: seba13 »

Eres_ pisze:Jak koledzy pisali wyżej ....butelka od coli z Biedronki. Zrobiłem już kilkanaście Crosów i w żadnym nie było kłopotu ze zmieszczeniem peta.
Mam nieoryginalną sprężynę (wymienioną przez serwis na gwarancji) i tutaj upatruję problemu, ostatnio nie miałem czasu zająć się tym tematem ale przynajbiższej okazji zaopatrzę się w stosowne napoje i będę testował. Jeszcze jedno pytanko czy robiąc peta tworzywo docinam tak aby krawędzie po włożeniu się stykały czy też trzeba robić na zakładkę (jak oczywiście jest miejsce) ?
Awatar użytkownika
Eres_
Użytkownik komercyjny
Użytkownik komercyjny
Reactions:
Posty: 124
Rejestracja: 16 sierpnia 2009, 20:57
Tematy: 0
Lokalizacja: Pabianice
Grupa: Użytkownik komercyjny
Kontakt:

Post autor: Eres_ »

muszą się stykać...
Awatar użytkownika
dietmara
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 56
Rejestracja: 21 października 2009, 22:09
Tematy: 0
Lokalizacja: Kwidzyn
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

re

Post autor: dietmara »

Witam.
U mnie już drugi PET wykonany z butli po koli z Biedronki. Wycinam pasek 60 x 122 + ok. 5 mm dokładam na "ząbki" trzymane przez kapelusz. Po zwinięciu i wsunięciu w tłok szef folii układa się na styk, a oryginalna sprężyna wsuwa się bez zbędnego luzu bocznego.
Ponadto w końcówce popychacza tłoka tuż pod łebkiem(również oszlifowanym i wygładzonym) chodzącym w rowku tłoka wywierciłem otwór fi 3,5, w którym umieściłem bolec z czarnego teflonu(akurat takie tworzywo miałem) o długości równej szerokości szczeliny w cylindrze. Dało to stabilizację ruchu popychacza wzdłuż szczeliny(brak chybotania na boki) i tarcia metal o metal, słyszalnego jako "szuranie" podczas naciągania. Jest cichutko jak w .... lepszym sprzęcie :-)
Slavhogan 634 + Leapers 3-9x32
Łucznik 87 i WZ 1970
CR Vantage + CP 4-16×42
AA S400F + Vortex Diamondback HP 4-16×42
andrzej m
Reactions:
Posty: 3
Rejestracja: 10 listopada 2013, 19:44
Tematy: 0
Lokalizacja: Gdynia
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: andrzej m »

Wiarus pisze: załóż peta ( osłona przeciw smarowa ) do wnętrza tłoka a problem zniknie .
Witam. Jako laik mam pytanie na które nie znalazłem odpowiedzi.
Czy ten ''pet'' ma być w jakiś sposób sklejony ?
Tłok polerujemy a czy cylinder też polerować na lustro ?
Awatar użytkownika
Jacek T
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 535
Rejestracja: 06 maja 2004, 18:00
Tematy: 0
Lokalizacja: zak. opcja niem.
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: Jacek T »

Nim zapytałeś, mogłeś przeczytać choć jeden post.
Ten wyżej.
I pytania by pewnie nie było.
ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „"Najlepsze, najszybsze, najtańsze"”