Crosman Remington Vantage
Moderator: Moderatorzy wiatrówkowi
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 453
- Rejestracja: 17 sierpnia 2005, 15:54
- Tematy: 0
- Lokalizacja: okolice w-wy
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Wiesz co ? Jak trafiasz w tarczę, to daj na razie spokój z zerowaniem, kup wiadro śrutu i strzelaj. Dopiero jak za każdym razem, każdym strzelaniem, śrut będzie leciał w to samo miejsce wyzeruj. Możesz dać komuś do sprawdzenia, czy z karabinkiem i celownikiem jest wszystko w porządku, przyda się poczytanie o celowaniu i technice strzelania, ale jeśli śrut leci raz w prawo, raz w lewo, a celownik nie kolebie się na karabinku, to jednak najprawdopodobniej winny jest operator sprzętu. Piszę o tym z doświadczenia.
- seba13
- Reactions:
- Posty: 8
- Rejestracja: 14 sierpnia 2012, 22:33
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Lbn
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Witam
Jakiś czas nie pisałem tutaj, ale mam pewną zagwozdkę. Ostatnio zrobiłem mały serwis Crosmanowi, przesmarowałem jak należy i ... , no właśnie pojawił się pewien problem.
Jak używam Exacta to pojawia się "diesel", nie za każdym razem, powiedzmy od 1 do max. 3 razy na 10 strzałów, jeżeli używam "bardziej szczelnego" śrutu np. Crosman`a Premier`a czy inne Gamo mogę oddać po kiladziesiąt strzałów i "diesla" niema. Jeżeli ktoś wie gdzie jest przyczyna i chciałby się zemną podzielić informacją to chętnie "mądrego" posłucham
Jakiś czas nie pisałem tutaj, ale mam pewną zagwozdkę. Ostatnio zrobiłem mały serwis Crosmanowi, przesmarowałem jak należy i ... , no właśnie pojawił się pewien problem.
Jak używam Exacta to pojawia się "diesel", nie za każdym razem, powiedzmy od 1 do max. 3 razy na 10 strzałów, jeżeli używam "bardziej szczelnego" śrutu np. Crosman`a Premier`a czy inne Gamo mogę oddać po kiladziesiąt strzałów i "diesla" niema. Jeżeli ktoś wie gdzie jest przyczyna i chciałby się zemną podzielić informacją to chętnie "mądrego" posłucham
- kakis_cro
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 142
- Rejestracja: 22 września 2009, 11:26
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
A zrobiłeś osłonę PET? Jeśli nie, to twój smar ze sprężyny przedostaje się poprzez nacięcie na napinacz w ściance tłoka do komory sprężenia i masz gotowy ''diesel''seba13 pisze:Witam
Jakiś czas nie pisałem tutaj, ale mam pewną zagwozdkę. Ostatnio zrobiłem mały serwis Crosmanowi, przesmarowałem jak należy i ... , no właśnie pojawił się pewien problem.
Jak używam Exacta to pojawia się "diesel", nie za każdym razem, powiedzmy od 1 do max. 3 razy na 10 strzałów, jeżeli używam "bardziej szczelnego" śrutu np. Crosman`a Premier`a czy inne Gamo mogę oddać po kiladziesiąt strzałów i "diesla" niema. Jeżeli ktoś wie gdzie jest przyczyna i chciałby się zemną podzielić informacją to chętnie "mądrego" posłucham
Na lżejszych śrutach (albo odwrotnie na cięższych) sprężyna strzepuje więcej smaru, dlatego na tym drugich śrutach ''diesla'' nie ma
AATX200, HW95 łucznik wz 70'
Do renowacji: Stare Gamo hunter i Tex Mod3
Do renowacji: Stare Gamo hunter i Tex Mod3
- seba13
- Reactions:
- Posty: 8
- Rejestracja: 14 sierpnia 2012, 22:33
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Lbn
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
- kakis_cro
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 142
- Rejestracja: 22 września 2009, 11:26
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
- seba13
- Reactions:
- Posty: 8
- Rejestracja: 14 sierpnia 2012, 22:33
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Lbn
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
- kakis_cro
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 142
- Rejestracja: 22 września 2009, 11:26
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Mazowieckie
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Nie. Najwyżej to oznaka źle przesmarowanej uszczelki.seba13 pisze:THX, poszukam jeszcze , może coś się znajdzie, lecz nurtuje mnie, czy aby to tylko to, czy to nie jest też oznaka padającej uszczelki ? Niby uszczelka nie wygląda na "zjechaną" ale też nie jest nowa.kakis_cro pisze:Ja robiłem z butleki po oranżadzie helenie....
AATX200, HW95 łucznik wz 70'
Do renowacji: Stare Gamo hunter i Tex Mod3
Do renowacji: Stare Gamo hunter i Tex Mod3
- seba13
- Reactions:
- Posty: 8
- Rejestracja: 14 sierpnia 2012, 22:33
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Lbn
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
-
- R.I.P
- Reactions:
- Posty: 1622
- Rejestracja: 09 kwietnia 2006, 21:53
- Tematy: 0
- Lokalizacja: z Mokotowa
- Grupa: RIP
- Eres_
- Użytkownik komercyjny
- Reactions:
- Posty: 124
- Rejestracja: 16 sierpnia 2009, 20:57
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Pabianice
- Grupa: Użytkownik komercyjny
- Kontakt:
- seba13
- Reactions:
- Posty: 8
- Rejestracja: 14 sierpnia 2012, 22:33
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Lbn
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Mam nieoryginalną sprężynę (wymienioną przez serwis na gwarancji) i tutaj upatruję problemu, ostatnio nie miałem czasu zająć się tym tematem ale przynajbiższej okazji zaopatrzę się w stosowne napoje i będę testował. Jeszcze jedno pytanko czy robiąc peta tworzywo docinam tak aby krawędzie po włożeniu się stykały czy też trzeba robić na zakładkę (jak oczywiście jest miejsce) ?Eres_ pisze:Jak koledzy pisali wyżej ....butelka od coli z Biedronki. Zrobiłem już kilkanaście Crosów i w żadnym nie było kłopotu ze zmieszczeniem peta.
- Eres_
- Użytkownik komercyjny
- Reactions:
- Posty: 124
- Rejestracja: 16 sierpnia 2009, 20:57
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Pabianice
- Grupa: Użytkownik komercyjny
- Kontakt:
- dietmara
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 56
- Rejestracja: 21 października 2009, 22:09
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Kwidzyn
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
re
Witam.
U mnie już drugi PET wykonany z butli po koli z Biedronki. Wycinam pasek 60 x 122 + ok. 5 mm dokładam na "ząbki" trzymane przez kapelusz. Po zwinięciu i wsunięciu w tłok szef folii układa się na styk, a oryginalna sprężyna wsuwa się bez zbędnego luzu bocznego.
Ponadto w końcówce popychacza tłoka tuż pod łebkiem(również oszlifowanym i wygładzonym) chodzącym w rowku tłoka wywierciłem otwór fi 3,5, w którym umieściłem bolec z czarnego teflonu(akurat takie tworzywo miałem) o długości równej szerokości szczeliny w cylindrze. Dało to stabilizację ruchu popychacza wzdłuż szczeliny(brak chybotania na boki) i tarcia metal o metal, słyszalnego jako "szuranie" podczas naciągania. Jest cichutko jak w .... lepszym sprzęcie :-)
U mnie już drugi PET wykonany z butli po koli z Biedronki. Wycinam pasek 60 x 122 + ok. 5 mm dokładam na "ząbki" trzymane przez kapelusz. Po zwinięciu i wsunięciu w tłok szef folii układa się na styk, a oryginalna sprężyna wsuwa się bez zbędnego luzu bocznego.
Ponadto w końcówce popychacza tłoka tuż pod łebkiem(również oszlifowanym i wygładzonym) chodzącym w rowku tłoka wywierciłem otwór fi 3,5, w którym umieściłem bolec z czarnego teflonu(akurat takie tworzywo miałem) o długości równej szerokości szczeliny w cylindrze. Dało to stabilizację ruchu popychacza wzdłuż szczeliny(brak chybotania na boki) i tarcia metal o metal, słyszalnego jako "szuranie" podczas naciągania. Jest cichutko jak w .... lepszym sprzęcie :-)
Slavhogan 634 + Leapers 3-9x32
Łucznik 87 i WZ 1970
CR Vantage + CP 4-16×42
AA S400F + Vortex Diamondback HP 4-16×42
Łucznik 87 i WZ 1970
CR Vantage + CP 4-16×42
AA S400F + Vortex Diamondback HP 4-16×42
-
- Reactions:
- Posty: 3
- Rejestracja: 10 listopada 2013, 19:44
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Gdynia
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy