Qb 78 problem

Wiatrówki chińskie i inny sprzęt na tym poziomie

Moderator: Moderatorzy wiatrówkowi

Nygas89
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Reactions:
Posty: 7
Rejestracja: 15 lutego 2017, 00:56
Tematy: 0
Grupa: Nowo zarejestrowani użytkownicy

Qb 78 problem

Post autor: Nygas89 »

Witam.

To Mój pierwszy post na szybko, wiem że było masę tematów związanych z qbeta, ale nie mogę się doczytać czegoś co rozwialo by mi wątpliwości. Mam do kupienia qb 78 przerobiona na pcp z kartuszem i ogólnie masa innych poprawek. Problem w tym że gdzieś puszcza powietrze i z tego co się dowiedziałem trzeba uszczelnic transferport . Jako iż jestem zielony w tych sprawach proszę was drodzy koledzy o pomoc. Czy da się to zrobić bez problemów czy nie pchać się w to i szukać czegoś innego? Jeśli się da to w jaki sposób to uczynić wać Panowie?

Jeśli temat umieściłem nie tam gdzie trzeba proszę o przeniesienie. Z góry dziękuję i z góry przepraszam jeśli pisze nie tutaj gdzie trzeba. :wink:
Nygas89
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Reactions:
Posty: 7
Rejestracja: 15 lutego 2017, 00:56
Tematy: 0
Grupa: Nowo zarejestrowani użytkownicy

Re: Qb 78 problem

Post autor: Nygas89 »

Nikt nic nie wie w tym temacie? W dalszym ciągu czekam na konkretne odpowiedzi.
Mariusz 1984
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 23
Rejestracja: 16 marca 2012, 17:37
Tematy: 0
Lokalizacja: Warszawa
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Qb 78 problem

Post autor: Mariusz 1984 »

Podejrzewam, że wiem o którą chodzi. Widziałem na olx i allegro. Jak chcesz to podaj na PW link do aukcji (dla pewności) to się skontaktuję ze sprzedającym i dowiem się o co chodzi a później dam Ci znać.
Hw97
Hw45
Awatar użytkownika
bosh6
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 162
Rejestracja: 29 maja 2012, 14:32
Tematy: 3
Lokalizacja: Stalowa Wola
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Qb 78 problem

Post autor: bosh6 »