REGULAMIN ZAKŁADANIA TEMATÓW (AKTUALIZACJA 22.08.2017)

Moderator: Moderatorzy WBP

Awatar użytkownika
montrala
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 5431
Rejestracja: 29 sierpnia 2005, 16:01
Tematy: 0
Lokalizacja: z Azji
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Kontakt:

REGULAMIN ZAKŁADANIA TEMATÓW (AKTUALIZACJA 22.08.2017)

Post autor: montrala »

AKTUALIZACJA (22.08.2017): Decyzją Administracji Forum w dziale wolno zamieszczać WYŁĄCZNIE informacje o zawodach strzeleckich oraz imprezach strzeleckich (pikniki strzeleckie, wystawy, zloty). Ogłoszenia o szkoleniach nie będą dopuszczane do publikacji.

AKTUALIZACJA (23.03.2016): Tematu wątku nie piszemy kapitalikami (czyli wyłącznie dużymi literami) tylko normalnie, zgodnie z zasadami polskiej pisowni.

AKTUALIZACJA (17.09.2015): Ze względu na zmianę silnika forum datę i miejsce imprezy należy podawać w temacie.

AKTUALIZACJA (6.07.2015): Widzę że nie wszyscy doczytują informacje do końca: każda impreza mająca swoją datę to oddzielny wątek. Czyli jak są zawody w cyklu, to każde wydanie zawodów ma swój nowy wątek, przypisany do daty danego wydarzenia.

W celu ułatwienia użytkownikom poruszania się po informacjach wprowadza się sformalizowane zasady dodawania informacji o imprezach.

Temat zakładanego wątku powinien wyglądać tak:

TEMAT: ["rodzaj imprezy"] "nazwa imprezy", "data imprezy", "miejscowość"

Przykład:

[Zawody IPSC] Lato u Bogdana, 32-34 lipca 2099, Bogdanowo Górne

albo:

[Szkolenie] Nauka strzelania u Bogdana, 36-40 lipca 2099, Bodganowo Górne

etc.

UWAGA: Tematu wątku nie piszemy kapitalikami (czyli wyłącznie dużymi literami) tylko normalnie, zgodnie z zasadami polskiej pisowni.

W treści pierwszego postu muszą być powtórzone informacje z tematu i opisu tematu. Ponadto należy przedstawić regulamin (lub wskazać link do regulaminu) o ile ma zastosowanie, ograniczenia i/lub inne wymogi dla uczestnictwa oraz informacje czy udział w imprezie jest odpłatny (jak tak to w jakiej wysokości) czy nie oraz jakie strzelania lub konkurencje są planowane.

Zmiany wchodzą w życie z dniem ogłoszenia, ale do końca czerwca 2015 moderatorzy nie usuwają nowych wątków nie spełniających wskazanych zasad.

UWAGA: Każde nowe wydarzenie (nowa edycja, etc.) to nowy wątek, tylko dla tego wydarzenia. Proszę nie dopisywać nowych ogłoszeń do istniejących wątków.[/b]
Ostatnio zmieniony 22 sierpnia 2017, 16:42 przez montrala, łącznie zmieniany 2 razy.
Używam broni marki HK od Heckler&Koch i Cenzin, używam optyki od firmy Kahles, strzelam ze strzelby Typhoon Defence F12 od Omega Military Poland oraz używam amunicji Hornady od firmy Hubertus Pro Hunting.

Wróć do „Zawody i imprezy strzeleckie - Informacje WBP”