Drodzy Użytkownicy,

Od dnia 25 maja 2018 r. wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, określane jako RODO.

W związku z tym poniżej regulaminu forum zostały zamieszczone wytyczne związane z tym rozporządzeniem.

Bardzo proszę poświęcić chwilkę i wczytać się w te przepisy, nie jest tego dużo.

Regulamin i rozporządzenie

Pozdrawiamy,
Administracja forum

Pas strzelecki

Moderator: Moderatorzy CP

Awatar użytkownika
marekp
Moderator
Moderator
Posty: 7255
Rejestracja: 2003-01-06, 20:13
Lokalizacja: Warszawa
Grupa: Moderatorzy CP
Status: Offline

Pas strzelecki

Postautor: marekp » 2012-09-18, 11:26

Szukam i nie moge znalezc. Pisza ze moze byc pas. Ale mnie sie wydaje ze jest dopuszczany pas jednopunktowy. Czy ktos ma przed oczami odpowiedni fragment regulaminu MLAIC?

MarekP

Juz znalazlem.

1) Slings must be original or a reproduction of a contemporary type. Modern adjustable target type slings, including single-point slings, are not permitted.
2) Only military style slings are permitted in competitions Nos. 1, 3, 9, 10, and 37. Slings may only be attached to proper original sling swivels.
3) Carrying slings are permitted on original target rifles without sling attachments, providing attachment is by straps or string. The addition of sling swivels is not permitted.
4) Slings – are not permitted on matchlock long arms.

Czyli nie moze byc jednopunktowy pas. Choc bylem pewnien ze na jakis zawodach widzialem ze odczepiali pasy od kurtki. Moze Grand Prix Austri


Awatar użytkownika
sas88
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 5509
Rejestracja: 2005-07-29, 10:38
Lokalizacja: środek Polski
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Postautor: sas88 » 2012-09-18, 11:48

Widocznie nikt nie sprawdził.
Pasy są też zakazane w lontówkach.

Tyle, że to regulamin sprzed tegorocznych MŚ. Były propozycje zmian odnośnie pasów, na razie strona MLAIC nie jest zaktualizowana.
“Put your trust in God; but mind to keep your powder dry!”


Vindix
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 42
Rejestracja: 2017-09-24, 18:56
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Pas strzelecki

Postautor: Vindix » 2018-01-20, 15:43

Witam, potrzebuje porady co do pasa. Pas będzie służył docelowo tylko na strzelnicę i poki co nie bedzie uzywany do zadnyh zawodow i początkowo będzie na nim pistolet z kabura plus 2 ładownicę dodatkowo będą 2 lub 4 ładownicę do karabinku i jakis worek zrzutów. Fajnie byłoby żeby pas "wolny" czyli nie na szlufki i tez fajnie byłoby żeby nic samo się nie przemieszczało. Pomożecie? Jesli potrzebujecie jakichś informacji ode mnie to pytajcie. Pozdrawiam


LARPAK
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 5276
Rejestracja: 2011-12-05, 16:26
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Pas strzelecki

Postautor: LARPAK » 2018-01-20, 15:48

Vindix pisze:Witam, potrzebuje porady co do pasa. Pas będzie służył docelowo tylko na strzelnicę i poki co nie bedzie uzywany do zadnyh zawodow i początkowo będzie na nim pistolet z kabura plus 2 ładownicę dodatkowo będą 2 lub 4 ładownicę do karabinku i jakis worek zrzutów. Fajnie byłoby żeby pas "wolny" czyli nie na szlufki i tez fajnie byłoby żeby nic samo się nie przemieszczało. Pomożecie? Jesli potrzebujecie jakichś informacji ode mnie to pytajcie. Pozdrawiam



Kolego, pomyliłeś działy - pytasz w CP, a większość postów masz z WBP (jak nie wszystkie) - odpowiedni temat na forum już jest - szukaj pod "oporządzenie do 3GUN" itp.
W wyszukiwarce zaznaczaj odpowiedni dział forum.


Vindix
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 42
Rejestracja: 2017-09-24, 18:56
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Pas strzelecki

Postautor: Vindix » 2018-01-20, 18:55

Ok, dzięki, sugerowałem się tytułem z wyszukiwarki :)



Wróć do „MLAIC”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość