Remington Carbine za słabe napięcie kurka?

Moderator: Moderatorzy CP

Rovan
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Reactions:
Posty: 12
Rejestracja: 02 września 2017, 18:36
Tematy: 0
Grupa: Nowo zarejestrowani użytkownicy

Remington Carbine za słabe napięcie kurka?

Post autor: Rovan »

Dzisiaj wybrałem się przestrzelać niedawno zakupiony Remington Revolving Carbibe 1858 .44 Uberti.
Egzemplarz tuningowany (korona lufy, regulowany spust i kurek - chodzą bardzo miękko)

Strzelało się generalnie bardzo fajnie, ale zauważyłem dwa problemy:
1. Po strzale rozerwane kapiszony mają tendencję do wchodzenia między bęben a ramę i utrudniają (czasem nawet blokują) kolejny obrót bębna.
Nie wiem - może to jest normalne w tej broni? Nie mam dużego doświadczenia z CP, posiadam również rewolwer Remington i w nim ten problem nie występuje.
Jeśli są na forum inni użytkownicy tego karabinka, to czy mieliście podobne doświadczenia w tym względzie?

2. Problem ze zbijaniem kapiszonów. Wcześniej (w rewolwerze) zdarzało mi się sporadycznie, że za pierwszym razem kapiszon nie odpalił, jednak najdalej za drugim podejściem następował strzał.\
Strzelając z karabinka zauważyłem znacznie częstsze "niewypały" kapiszonów, co więcej czasem odpalały dopiero za 3-4 razem. W pierwszej chwili podejrzewałem, że problem leży w kapiszonach (po raz pierwszy użyłem RWS 1075, wcześniej w rewolwerze stosowałem wzmocnione RWS 1075 +). Jednak po namyśle sądzę, że problem może leżeć w zbyt słabym napięciu sprężyny kurka. Jak wspomniałem karabinek jest tuningowany - być może podczas regulacji kurka (chodzi zdecydowanie lżej niż w rewolwerze) zbytnio poluzowano sprężynę?

W każdym razie przechodząc do sedna - Czy ktoś z was wie gdzie w tym karabinku znajduje się śrubka regulująca napięcie sprężyny kurka?

W rewolwerze wiem gdzie jest ale w karabinku nie mogę jej znaleźć.

Przy okazji - gdyby okazało się, że to jednak nie wina sprężyny - macie pomysł jakie jeszcze mogą być przyczyny problemów ze zbijaniem kapiszonów?