TRZEBIEŻ 2010

podforum Szczecin i okolice

Moderator: Moderatorzy wiatrówkowi

Awatar użytkownika
MASZOT
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 2546
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 15:29
Tematy: 53
Lokalizacja: Stargard
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Kontakt:

TRZEBIEŻ 2010

Post autor: MASZOT »

Witam

Po naszych ostatnich niezwykle pasjonujących dyskusjach nadszedł czas aby zejść na ziemię i po prosu brać się do roboty z organizacją zawodów w TRZEBIEŻY.
W tym temacie proszę wpisywać wszelkie uwagi i sugestie dotyczące organizacji "naszej imprezy".
W pierwszej kolejności trzeba przygotować temat w dziale "Zawody, imprezy, zloty, spotkania" ze wszelkimi niezbędnymi informacjami dotyczącymi zawodów oraz formularzem zgłoszeniowym.
Formularz jest już wstępnie przygotowany:
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY - TRZEBIEŻ 2010
Jest to oczywiście wstępna propozycja i konieczne będzie jego sprecyzowanie i wybór istotnych informacji jakie nam będą potrzebne.

Co jak najszybciej musimy ustalić:
1. Opłaty za uczestnictwo – oddzielnie za:
- start w zawodach – stawka za każdy dzień
- start w nHFT
- opłaty za konkurencje dodatkowe (silhouette)
2. Koszty całodobowego wyżywienia na osobę (śniadanie, obiad, kolacja).
- kartki na posiłki?
3. Zakwaterowanie - koszt noclegu (cały domek, pokój, łóżko).
4. Formularz zgłoszeniowy (projekt już zrobiony).
5. Numer konta do wpłat.
6. Dokładny plan zlotu.
7. Dodatkowe informacje:
- najbliższe hotele (wizytówki z orientacyjnymi cenami)
- ....

Sprawami podziału zadań zajmiemy się zaraz po ustaleniu powyższych kwestii.
Ja osobiście zajmę się przygotowaniem tematu na forum.
Proponuje ostateczny termin przygotowania i uruchomienia ogłoszenia zawodów na 21.03.2010 (zaraz po finale "Pucharu Wikingów").

P.S. Naszego moderatora proszę o przesuniecie tego tematu do "Ważnych".
Ostatnio zmieniony 08 marca 2010, 14:34 przez MASZOT, łącznie zmieniany 2 razy.
Wszyscy wiedzą, że są rzeczy niemożliwe do zrobienia, aż znajdzie się taki, co o tym nie wie i je czyni.
Awatar użytkownika
diaderny
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 1645
Rejestracja: 04 maja 2008, 09:39
Tematy: 18
Lokalizacja: Szczecin
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Kontakt:

Post autor: diaderny »

Ze swojej strony oferuję pomoc do dyspozycji mam;
komputer, drukarka laserowa i inne takie pierdoły więc mogę wydrukować wszystko, posiadam plastiki na identyfikatory (zawsze to jakaś pamiątka),
co mogę w swojej gestii pomóc na pewno pomogę.
Obrazek.
HW100
Awatar użytkownika
Krauser
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 1506
Rejestracja: 28 marca 2008, 16:45
Tematy: 0
Lokalizacja: Szczecin
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Kontakt:

Post autor: Krauser »

Bardzo ładne.
Tomku..zmień tło,za mocno daje po oczach kontrast.
Obrazek
They always come around.
Awatar użytkownika
MASZOT
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 2546
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 15:29
Tematy: 53
Lokalizacja: Stargard
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Kontakt:

Post autor: MASZOT »

zmień tło,za mocno daje po oczach
Zrobione.
Wszyscy wiedzą, że są rzeczy niemożliwe do zrobienia, aż znajdzie się taki, co o tym nie wie i je czyni.
Awatar użytkownika
Artkor
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 1610
Rejestracja: 27 lutego 2007, 10:47
Tematy: 25
Lokalizacja: Ostrowite
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: Artkor »

Doświadczenia w organizacji takich imprez nie mam żadnego, ale jeśli przydzielicie mi jakieś zadanie(a) to bardzo chętnie pomogę.

Odnośnie formularza rzucił mi się w oczy brak rubryki "Dane dotyczące pistoletu" odnośnie konkurencji Sihouette pistolet. Nie wiem czy to w ogóle potrzebne, może do statystyk późniejszych ?
.177 .22LR .32S&W .38Spec .357Mag 12/76 .45ACP 9x19 7.62x39 .223REM
Awatar użytkownika
Arctic
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 950
Rejestracja: 16 lipca 2004, 00:20
Tematy: 0
Lokalizacja: Szczecin
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: Arctic »

Przyklejam ten temat i oczywiście zgłaszam się do roboty jak zwykle.

Mały temat do przemyślenia:
W Dobieszczynie na strzelnicy Stowarzyszenia "Grajcar" strzelają także FT w tym Niemcy z BDS. Mają nawet zawody FT wpisane w kalendarz.

Może warto ich zaprosić ? W sensie ludzi z Grajcara i Niemców.
... ... a jak będziecie grzeczni, to nauczę was robić napalm.
Awatar użytkownika
JACEK JOT
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 675
Rejestracja: 14 stycznia 2007, 18:23
Tematy: 0
Lokalizacja: Szczecin
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: JACEK JOT »

Jak dożyję to pomogę :)
Rozmawiałem z LIPSTICKIEM w miarę możliwości pomoże w organizacji.
W ciągu kilku dni dostaniemy z ośrodka aktualny cennik na noclegi i żarełko.
Pogmeram trochę przy figurkach bo jakieś luzy po zimie się pojawiły.
Co do Niemców to czemu nie, zawodników FT zbyt wielu do nas nie przyjeżdża.
WALTHER H.+SZMID&RAWKILL10X40+ MORINI
AA EV-2 + EFR + ROWER
Awatar użytkownika
MASZOT
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 2546
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 15:29
Tematy: 53
Lokalizacja: Stargard
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Kontakt:

Post autor: MASZOT »

W Dobieszczynie na strzelnicy Stowarzyszenia "Grajcar" strzelają także FT w tym Niemcy z BDS. Mają nawet zawody FT wpisane w kalendarz.

Może warto ich zaprosić ? W sensie ludzi z Grajcara i Niemców.
Doskonały pomysł. Do realizacji! :)
Proszę Was aby przeanalizować formularz zgłoszeniowy. Chodzi mi aby na chwilę obecną sprecyzować to co jest możliwe.
1. Czy istotny jest wiek zlotowiczów z punktu widzenia rezerwacji noclegów w ośrodku w Trzebieży (zniżki, próg wiekowy)?
2. Wyżywienie. W jakie dni 01.05 i 02.05 na pewno. Czy 03.05 również (np. samo śniadanko)? Czy koszt posiłków liczymy za cały dzień czy rozbijamy na poszczególne posiłki dla indywidualnych zamówień (osobiście uważam, że opłata za dzień wyżywienia będzie najlepsza - bez rozbijania "na atomy")?
Ostatnio zmieniony 09 marca 2010, 08:18 przez MASZOT, łącznie zmieniany 2 razy.
Wszyscy wiedzą, że są rzeczy niemożliwe do zrobienia, aż znajdzie się taki, co o tym nie wie i je czyni.
Awatar użytkownika
diaderny
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 1645
Rejestracja: 04 maja 2008, 09:39
Tematy: 18
Lokalizacja: Szczecin
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Kontakt:

Post autor: diaderny »

Tomek są rożni malkontenci jeżeli można to rozbijmy im to na śniadanie, obiad, kolacja, grill, znowu znajdą się tacy co przywiozą ze sobą kanapki a będą chcieli tylko obiad. Tu wszystko zależy od szefa kuchni bo jak będzie miał zgłoszenia z wyprzedzeniem to rozplanuje sobie ilość przygotowanych porcji. A przecież jak to u nas bywa i sam wiesz to mogę porobić kartki na posiłki :-D
Obrazek.
HW100
Awatar użytkownika
MASZOT
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 2546
Rejestracja: 13 grudnia 2006, 15:29
Tematy: 53
Lokalizacja: Stargard
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Kontakt:

Post autor: MASZOT »

Tomku. Najpierw pozwólmy wypowiedzieć się tym co już to w Trzebieży robili. Wbrew pozorom nie jest to takie proste.

Wstępna propozycja zadań na zlot:
1. Skarbnik - kasjer (ustalenie konta).
2. Przygotowanie figurek, stojaki do Silhouette, paliki, znaczniki, taśmy itp.
3. Przygotowanie wyposażenia grup. Podkładki, długopisy, stopery, gwizdki.
4. Przygotowanie dyplomów.
5. Zakup nagród.
6. Bezpieczeństwo: ratownik medyczny, kamizelki, apteczki.
7. Przygotowanie wzoru oświadczenia o zapoznaniu się z warunkami bezpieczeństwa, zasad odpowiedzialności.
8. Zabezpieczenie medialne.
9. Zaproszenia władz lokalnych.
10. In-processing/out-processing - czyli przyjmowanie i odprawianie przyjeżdżających zawodników, kwaterowanie, aktualizacja listy, zapoznawanie z warunkami bezpieczeństwa, płatności, wydawanie kartek na posiłki.
11. Przygotowanie "0 Range".
12. Przygotowanie torów FT, HFT.
13. Przygotowanie toru Silhouette Karabin.
14. Przygotowanie toru pod "Nocnik".
15. Przygotowanie toru Silhouette pistolet.
16. Sędziowanie konkurencji.
17. Podliczanie wyników, wypisanie dyplomów.
18. Przygotowanie imprezy integracyjnej.
19. Zwijanie sprzętu z terenu.
20. Poprowadzenie odpraw przed FT, HFT, nHFT.
21. Rozdanie nagród - prowadzący.
22. Sprzątanie.
23. Publikacja wyników na iweb.

Proszę o weryfikację, i uzupełnienie bądź sprecyzowanie listy zadań tak aby łatwo można było je podzielić. Powiem krótko. Robimy "twardy" podział zadań, ustalamy termin przygotowania i realizacji i rozliczamy. Jak ktoś się nie wywiąże to wpi.....ol! Demokracji nie będzie! :)
Wszyscy wiedzą, że są rzeczy niemożliwe do zrobienia, aż znajdzie się taki, co o tym nie wie i je czyni.
Awatar użytkownika
JACEK JOT
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 675
Rejestracja: 14 stycznia 2007, 18:23
Tematy: 0
Lokalizacja: Szczecin
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: JACEK JOT »

Poniżej rozpiska z poprzedniego roku, zobaczymy czy uda się utrzymać ceny na tamtym poziomie.
Jeśli chodzi o rozbijanie opłat to jestem za, panie w kuchni wdają posiłki za okazaniem "kartki".
Dobrze by było gdyby pojawiły się zniżki dla dzieciaków lub nawet zwolnienie z opłat ale to dopiero po analizie kosztów.

Termin: 1 - 3 maja 2009 r.

Miejsce:
GMINNE CENTRUM EDUKACJI i REKREACJI, Trzebież, ul. Leśna 15.

Koszty:
Nocleg – 25 zł / dobę od osoby.
Opłaty za nocleg należy wnieść przed zawodami do dnia 17.04.2009.

Wyżywienie (piątek, sobota):
Śniadanie – 10 zł/osobę.
Obiad – 13 zł/osobę.
Kolacja – 10 zł/osobę.
Całodzienne wyżywienie – 27 zł / od osoby (zawiera śniadanie, obiad, kolacja)
W niedzielę tylko śniadanie w cenie – 10 zł / osobę
Opłaty za wyżywienie należy wnieść przed zawodami do dnia 17.04.2009.

Opłaty startowe:
Udział w zawodach pucharowych PFTA - FT – 30 zł/osoby (członkowie PFTA 25 zł/osoby)
Udział w zawodach pucharowych PFTA - HFT – 30 zł/osoby (członkowie PFTA 25 zł/osoby)
Opłaty za udział w powyższych konkurencjach należy wnieść przed zawodami do dnia 17.04.2009.

Rozegrane zostaną także zawody zlotowe Siluette w kategorii Karabin i Pistolet. NHFT (nocnik) oraz konkurencje niespodzianki – opłata startowa 5 zł od osoby za konkurencję. Opłaty za konkurencje zlotowe będą wnoszone na miejscu u sędziego.
Na podstawie wyników w konkurencjach zlotowych zostaną wyłonieni zwycięzcy zlotu. Przewidywane atrakcyjne nagrody.
Do wyników zlotu nie będą wliczane zawody FT i HFT.

Można wykupić nocleg bez wyżywienia.
Można wykupić tylko wyżywienie bez noclegu.
Można wnieść tylko opłaty startowe bez noclegu i wyżywienia.


Przewidywany terminarz:
30 kwietnia – Czwartek, od 15.00 zakwaterowanie

01 maja – Piątek – Zawody FT, Siluette karabin, zawody zlotowe, NHFT (Nocnik)
7.00-9.00 Zero Range
8.00-9.00 Śniadanie.
9.30 Oprawa
10.00 Rozpoczęcie zawodów FT
Około 15.00 Obiad.
Około 16.00 Rozpoczęcie zawodów Siluette Karabin, oraz zawody w konkurencjach zlotowych,
19.00 Kolacja
Około 21.00 Odprawa przed zawodami NHFT
Około 21.30 Rozpoczęcie zawodów NHFT

02 maja – Sobota – Zawody HFT, Siluette pistolet, zawody zlotowe,
7.00-9.00 Zero Range
8.00-9.00 Śniadanie.
9.30 Oprawa
10.00 Rozpoczęcie zawodów HFT
Około 15.00 Obiad.
Około 16.00 Rozpoczęcie zawodów Siluette Pistolet, oraz zawody w konkurencjach zlotowych,
19.00 Kolacja
Po kolacji ogłoszenie wyników, rozdanie nagród.
Impreza integracyjna, ognisko, grill itp.

03 maja – Niedziela – strzelanie o „Złote kalesony” oraz inne atrakcje.
9.00-9.30 Śniadanie
Po śniadaniu – konkurencje rozrywkowe.


Rezerwacja miejsc noclegowych:
W czasie zlotu tylko poprzez organizatorów zlotu.
Gdyby ktoś chciał przyjechać wcześniej lub zostać dłużej rezerwacji należy dokonać bezpośrednio w ośrodku : tel/fax /091/ 312 83 13.

Zgłoszenie uczestnictwa:
Zgłoszenie z rezerwacją noclegów i wyżywienia tylko na e-mail: forte@police.art.pl
Termin przyjmowania zgłoszeń upływa dnia 17 kwietnia 2009 roku.


Zgłoszenie powinno zawierać:
Imię i Nazwisko
Nick
Noclegi (od kiedy, do kiedy).
Wyżywienie (od kiedy, do kiedy, ewentualnie dokładnie rozpisać)
Konkurencje pucharowe PFTA (FT, HFT) z podaniem klasy.
Typ i Model karabinka – podaniem klasy (energia, PCP, PCA, CO2, Sprężyna itp.)
Typ i Model Lunety.

BARDZO PROSZĘ O PODAWANIE W ZGŁOSZENIU PRZYNALEŻNOŚCI DO PFTA

Zgłoszenia grupowe i rodzinne powinny zawierać odpowiednią ilość razy powtórzone informacje tak by było jasne kto ile dni śpi ile je i co strzela.
Jeśli więcej niż jedna osoba strzela z tego samego karabinka należy to zaznaczyć.

Wnoszenie opłat:
W przypadku rezerwacji opłaty należy wnieść przelewem po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia uczestnictwa. Brak wniesionej opłaty będzie traktowany jako rezygnacja z rezerwacji. Konto do wpłat i kwota zostanie podana w potwierdzeniu przyjęcia zgłoszenia.

Opłaty za wyżywienie, noclegi oraz opłaty startowe FT i HFT można wnieść tylko przelewem i tylko do dnia 17 kwietnia 2009 roku.

Osoby nie nocujące i nie „jedzące” mogą wnieść opłatę startową przelewem lub gotówką przed startem.
WALTHER H.+SZMID&RAWKILL10X40+ MORINI
AA EV-2 + EFR + ROWER
Awatar użytkownika
diaderny
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 1645
Rejestracja: 04 maja 2008, 09:39
Tematy: 18
Lokalizacja: Szczecin
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Kontakt:

Post autor: diaderny »

Punk 6
ilu tych ratowników i czy kamizelki żółte odblaskowe mogą być? z napisem regulacja ruchu?
Obrazek.
HW100
Awatar użytkownika
luc4s
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 82
Rejestracja: 22 września 2008, 14:02
Tematy: 0
Lokalizacja: Police
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: luc4s »

jesli chodzi o ratownikow - temat w 2009 nie zostal "zapięty".
Co do organizacji to oczywiście zglaszam chec pomocy i moge zajac sie tym co rok temu, z malymi poprawkami (przez male bledy mialem wiecej roboty). mam tez kilka pomyslow co do drobnych zmian organizacyjnych - ale to juz chyba na jakims walnym zebraniu :)
STEYR LG 100 FT +LS 4.5X14X44
Awatar użytkownika
NEO
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 2772
Rejestracja: 21 grudnia 2008, 16:10
Tematy: 0
Lokalizacja: Szczecin
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: NEO »

Co do przydziałów to mogę ogarnąć skarbonkę i zgłoszenia mailowe od chętnych jeśli nikt z poprzedników nie będzie zainteresowany.
"A ja tam nie zrezygnuję, za 45 zł czy ile tam składka wynosi to kupię jeden bilet na jakiś kabaret, a tu mam prenumeratę roczną." - NEO
Awatar użytkownika
luc4s
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 82
Rejestracja: 22 września 2008, 14:02
Tematy: 0
Lokalizacja: Police
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Post autor: luc4s »

wlasnie tym sie zajmowalem rok temu - decyzja nalezy do 'starszyzny"
STEYR LG 100 FT +LS 4.5X14X44
Zablokowany Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Szczecin - SKPST LOK WIKING”