TRZEBIEŻ 2010
Moderator: Moderatorzy wiatrówkowi
- MASZOT
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 2546
- Rejestracja: 13 grudnia 2006, 15:29
- Tematy: 53
- Lokalizacja: Stargard
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
- Kontakt:
TRZEBIEŻ 2010
Witam
Po naszych ostatnich niezwykle pasjonujących dyskusjach nadszedł czas aby zejść na ziemię i po prosu brać się do roboty z organizacją zawodów w TRZEBIEŻY.
W tym temacie proszę wpisywać wszelkie uwagi i sugestie dotyczące organizacji "naszej imprezy".
W pierwszej kolejności trzeba przygotować temat w dziale "Zawody, imprezy, zloty, spotkania" ze wszelkimi niezbędnymi informacjami dotyczącymi zawodów oraz formularzem zgłoszeniowym.
Formularz jest już wstępnie przygotowany:
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY - TRZEBIEŻ 2010
Jest to oczywiście wstępna propozycja i konieczne będzie jego sprecyzowanie i wybór istotnych informacji jakie nam będą potrzebne.
Co jak najszybciej musimy ustalić:
1. Opłaty za uczestnictwo – oddzielnie za:
- start w zawodach – stawka za każdy dzień
- start w nHFT
- opłaty za konkurencje dodatkowe (silhouette)
2. Koszty całodobowego wyżywienia na osobę (śniadanie, obiad, kolacja).
- kartki na posiłki?
3. Zakwaterowanie - koszt noclegu (cały domek, pokój, łóżko).
4. Formularz zgłoszeniowy (projekt już zrobiony).
5. Numer konta do wpłat.
6. Dokładny plan zlotu.
7. Dodatkowe informacje:
- najbliższe hotele (wizytówki z orientacyjnymi cenami)
- ....
Sprawami podziału zadań zajmiemy się zaraz po ustaleniu powyższych kwestii.
Ja osobiście zajmę się przygotowaniem tematu na forum.
Proponuje ostateczny termin przygotowania i uruchomienia ogłoszenia zawodów na 21.03.2010 (zaraz po finale "Pucharu Wikingów").
P.S. Naszego moderatora proszę o przesuniecie tego tematu do "Ważnych".
Po naszych ostatnich niezwykle pasjonujących dyskusjach nadszedł czas aby zejść na ziemię i po prosu brać się do roboty z organizacją zawodów w TRZEBIEŻY.
W tym temacie proszę wpisywać wszelkie uwagi i sugestie dotyczące organizacji "naszej imprezy".
W pierwszej kolejności trzeba przygotować temat w dziale "Zawody, imprezy, zloty, spotkania" ze wszelkimi niezbędnymi informacjami dotyczącymi zawodów oraz formularzem zgłoszeniowym.
Formularz jest już wstępnie przygotowany:
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY - TRZEBIEŻ 2010
Jest to oczywiście wstępna propozycja i konieczne będzie jego sprecyzowanie i wybór istotnych informacji jakie nam będą potrzebne.
Co jak najszybciej musimy ustalić:
1. Opłaty za uczestnictwo – oddzielnie za:
- start w zawodach – stawka za każdy dzień
- start w nHFT
- opłaty za konkurencje dodatkowe (silhouette)
2. Koszty całodobowego wyżywienia na osobę (śniadanie, obiad, kolacja).
- kartki na posiłki?
3. Zakwaterowanie - koszt noclegu (cały domek, pokój, łóżko).
4. Formularz zgłoszeniowy (projekt już zrobiony).
5. Numer konta do wpłat.
6. Dokładny plan zlotu.
7. Dodatkowe informacje:
- najbliższe hotele (wizytówki z orientacyjnymi cenami)
- ....
Sprawami podziału zadań zajmiemy się zaraz po ustaleniu powyższych kwestii.
Ja osobiście zajmę się przygotowaniem tematu na forum.
Proponuje ostateczny termin przygotowania i uruchomienia ogłoszenia zawodów na 21.03.2010 (zaraz po finale "Pucharu Wikingów").
P.S. Naszego moderatora proszę o przesuniecie tego tematu do "Ważnych".
Ostatnio zmieniony 08 marca 2010, 14:34 przez MASZOT, łącznie zmieniany 2 razy.
Wszyscy wiedzą, że są rzeczy niemożliwe do zrobienia, aż znajdzie się taki, co o tym nie wie i je czyni.
- diaderny
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 1645
- Rejestracja: 04 maja 2008, 09:39
- Tematy: 18
- Lokalizacja: Szczecin
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
- Kontakt:
- Krauser
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 1506
- Rejestracja: 28 marca 2008, 16:45
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Szczecin
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
- Kontakt:
- MASZOT
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 2546
- Rejestracja: 13 grudnia 2006, 15:29
- Tematy: 53
- Lokalizacja: Stargard
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
- Kontakt:
- Artkor
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 1610
- Rejestracja: 27 lutego 2007, 10:47
- Tematy: 25
- Lokalizacja: Ostrowite
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Doświadczenia w organizacji takich imprez nie mam żadnego, ale jeśli przydzielicie mi jakieś zadanie(a) to bardzo chętnie pomogę.
Odnośnie formularza rzucił mi się w oczy brak rubryki "Dane dotyczące pistoletu" odnośnie konkurencji Sihouette pistolet. Nie wiem czy to w ogóle potrzebne, może do statystyk późniejszych ?
Odnośnie formularza rzucił mi się w oczy brak rubryki "Dane dotyczące pistoletu" odnośnie konkurencji Sihouette pistolet. Nie wiem czy to w ogóle potrzebne, może do statystyk późniejszych ?
.177 .22LR .32S&W .38Spec .357Mag 12/76 .45ACP 9x19 7.62x39 .223REM
- Arctic
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 950
- Rejestracja: 16 lipca 2004, 00:20
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Szczecin
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Przyklejam ten temat i oczywiście zgłaszam się do roboty jak zwykle.
Mały temat do przemyślenia:
W Dobieszczynie na strzelnicy Stowarzyszenia "Grajcar" strzelają także FT w tym Niemcy z BDS. Mają nawet zawody FT wpisane w kalendarz.
Może warto ich zaprosić ? W sensie ludzi z Grajcara i Niemców.
Mały temat do przemyślenia:
W Dobieszczynie na strzelnicy Stowarzyszenia "Grajcar" strzelają także FT w tym Niemcy z BDS. Mają nawet zawody FT wpisane w kalendarz.
Może warto ich zaprosić ? W sensie ludzi z Grajcara i Niemców.
... ... a jak będziecie grzeczni, to nauczę was robić napalm.
- JACEK JOT
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 675
- Rejestracja: 14 stycznia 2007, 18:23
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Szczecin
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Jak dożyję to pomogę
Rozmawiałem z LIPSTICKIEM w miarę możliwości pomoże w organizacji.
W ciągu kilku dni dostaniemy z ośrodka aktualny cennik na noclegi i żarełko.
Pogmeram trochę przy figurkach bo jakieś luzy po zimie się pojawiły.
Co do Niemców to czemu nie, zawodników FT zbyt wielu do nas nie przyjeżdża.
Rozmawiałem z LIPSTICKIEM w miarę możliwości pomoże w organizacji.
W ciągu kilku dni dostaniemy z ośrodka aktualny cennik na noclegi i żarełko.
Pogmeram trochę przy figurkach bo jakieś luzy po zimie się pojawiły.
Co do Niemców to czemu nie, zawodników FT zbyt wielu do nas nie przyjeżdża.
WALTHER H.+SZMID&RAWKILL10X40+ MORINI
AA EV-2 + EFR + ROWER
AA EV-2 + EFR + ROWER
- MASZOT
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 2546
- Rejestracja: 13 grudnia 2006, 15:29
- Tematy: 53
- Lokalizacja: Stargard
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
- Kontakt:
Doskonały pomysł. Do realizacji!W Dobieszczynie na strzelnicy Stowarzyszenia "Grajcar" strzelają także FT w tym Niemcy z BDS. Mają nawet zawody FT wpisane w kalendarz.
Może warto ich zaprosić ? W sensie ludzi z Grajcara i Niemców.
Proszę Was aby przeanalizować formularz zgłoszeniowy. Chodzi mi aby na chwilę obecną sprecyzować to co jest możliwe.
1. Czy istotny jest wiek zlotowiczów z punktu widzenia rezerwacji noclegów w ośrodku w Trzebieży (zniżki, próg wiekowy)?
2. Wyżywienie. W jakie dni 01.05 i 02.05 na pewno. Czy 03.05 również (np. samo śniadanko)? Czy koszt posiłków liczymy za cały dzień czy rozbijamy na poszczególne posiłki dla indywidualnych zamówień (osobiście uważam, że opłata za dzień wyżywienia będzie najlepsza - bez rozbijania "na atomy")?
Ostatnio zmieniony 09 marca 2010, 08:18 przez MASZOT, łącznie zmieniany 2 razy.
Wszyscy wiedzą, że są rzeczy niemożliwe do zrobienia, aż znajdzie się taki, co o tym nie wie i je czyni.
- diaderny
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 1645
- Rejestracja: 04 maja 2008, 09:39
- Tematy: 18
- Lokalizacja: Szczecin
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
- Kontakt:
Tomek są rożni malkontenci jeżeli można to rozbijmy im to na śniadanie, obiad, kolacja, grill, znowu znajdą się tacy co przywiozą ze sobą kanapki a będą chcieli tylko obiad. Tu wszystko zależy od szefa kuchni bo jak będzie miał zgłoszenia z wyprzedzeniem to rozplanuje sobie ilość przygotowanych porcji. A przecież jak to u nas bywa i sam wiesz to mogę porobić kartki na posiłki
.
HW100
HW100
- MASZOT
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 2546
- Rejestracja: 13 grudnia 2006, 15:29
- Tematy: 53
- Lokalizacja: Stargard
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
- Kontakt:
Tomku. Najpierw pozwólmy wypowiedzieć się tym co już to w Trzebieży robili. Wbrew pozorom nie jest to takie proste.
Wstępna propozycja zadań na zlot:
1. Skarbnik - kasjer (ustalenie konta).
2. Przygotowanie figurek, stojaki do Silhouette, paliki, znaczniki, taśmy itp.
3. Przygotowanie wyposażenia grup. Podkładki, długopisy, stopery, gwizdki.
4. Przygotowanie dyplomów.
5. Zakup nagród.
6. Bezpieczeństwo: ratownik medyczny, kamizelki, apteczki.
7. Przygotowanie wzoru oświadczenia o zapoznaniu się z warunkami bezpieczeństwa, zasad odpowiedzialności.
8. Zabezpieczenie medialne.
9. Zaproszenia władz lokalnych.
10. In-processing/out-processing - czyli przyjmowanie i odprawianie przyjeżdżających zawodników, kwaterowanie, aktualizacja listy, zapoznawanie z warunkami bezpieczeństwa, płatności, wydawanie kartek na posiłki.
11. Przygotowanie "0 Range".
12. Przygotowanie torów FT, HFT.
13. Przygotowanie toru Silhouette Karabin.
14. Przygotowanie toru pod "Nocnik".
15. Przygotowanie toru Silhouette pistolet.
16. Sędziowanie konkurencji.
17. Podliczanie wyników, wypisanie dyplomów.
18. Przygotowanie imprezy integracyjnej.
19. Zwijanie sprzętu z terenu.
20. Poprowadzenie odpraw przed FT, HFT, nHFT.
21. Rozdanie nagród - prowadzący.
22. Sprzątanie.
23. Publikacja wyników na iweb.
Proszę o weryfikację, i uzupełnienie bądź sprecyzowanie listy zadań tak aby łatwo można było je podzielić. Powiem krótko. Robimy "twardy" podział zadań, ustalamy termin przygotowania i realizacji i rozliczamy. Jak ktoś się nie wywiąże to wpi.....ol! Demokracji nie będzie!
Wstępna propozycja zadań na zlot:
1. Skarbnik - kasjer (ustalenie konta).
2. Przygotowanie figurek, stojaki do Silhouette, paliki, znaczniki, taśmy itp.
3. Przygotowanie wyposażenia grup. Podkładki, długopisy, stopery, gwizdki.
4. Przygotowanie dyplomów.
5. Zakup nagród.
6. Bezpieczeństwo: ratownik medyczny, kamizelki, apteczki.
7. Przygotowanie wzoru oświadczenia o zapoznaniu się z warunkami bezpieczeństwa, zasad odpowiedzialności.
8. Zabezpieczenie medialne.
9. Zaproszenia władz lokalnych.
10. In-processing/out-processing - czyli przyjmowanie i odprawianie przyjeżdżających zawodników, kwaterowanie, aktualizacja listy, zapoznawanie z warunkami bezpieczeństwa, płatności, wydawanie kartek na posiłki.
11. Przygotowanie "0 Range".
12. Przygotowanie torów FT, HFT.
13. Przygotowanie toru Silhouette Karabin.
14. Przygotowanie toru pod "Nocnik".
15. Przygotowanie toru Silhouette pistolet.
16. Sędziowanie konkurencji.
17. Podliczanie wyników, wypisanie dyplomów.
18. Przygotowanie imprezy integracyjnej.
19. Zwijanie sprzętu z terenu.
20. Poprowadzenie odpraw przed FT, HFT, nHFT.
21. Rozdanie nagród - prowadzący.
22. Sprzątanie.
23. Publikacja wyników na iweb.
Proszę o weryfikację, i uzupełnienie bądź sprecyzowanie listy zadań tak aby łatwo można było je podzielić. Powiem krótko. Robimy "twardy" podział zadań, ustalamy termin przygotowania i realizacji i rozliczamy. Jak ktoś się nie wywiąże to wpi.....ol! Demokracji nie będzie!
Wszyscy wiedzą, że są rzeczy niemożliwe do zrobienia, aż znajdzie się taki, co o tym nie wie i je czyni.
- JACEK JOT
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 675
- Rejestracja: 14 stycznia 2007, 18:23
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Szczecin
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Poniżej rozpiska z poprzedniego roku, zobaczymy czy uda się utrzymać ceny na tamtym poziomie.
Jeśli chodzi o rozbijanie opłat to jestem za, panie w kuchni wdają posiłki za okazaniem "kartki".
Dobrze by było gdyby pojawiły się zniżki dla dzieciaków lub nawet zwolnienie z opłat ale to dopiero po analizie kosztów.
Termin: 1 - 3 maja 2009 r.
Miejsce:
GMINNE CENTRUM EDUKACJI i REKREACJI, Trzebież, ul. Leśna 15.
Koszty:
Nocleg – 25 zł / dobę od osoby.
Opłaty za nocleg należy wnieść przed zawodami do dnia 17.04.2009.
Wyżywienie (piątek, sobota):
Śniadanie – 10 zł/osobę.
Obiad – 13 zł/osobę.
Kolacja – 10 zł/osobę.
Całodzienne wyżywienie – 27 zł / od osoby (zawiera śniadanie, obiad, kolacja)
W niedzielę tylko śniadanie w cenie – 10 zł / osobę
Opłaty za wyżywienie należy wnieść przed zawodami do dnia 17.04.2009.
Opłaty startowe:
Udział w zawodach pucharowych PFTA - FT – 30 zł/osoby (członkowie PFTA 25 zł/osoby)
Udział w zawodach pucharowych PFTA - HFT – 30 zł/osoby (członkowie PFTA 25 zł/osoby)
Opłaty za udział w powyższych konkurencjach należy wnieść przed zawodami do dnia 17.04.2009.
Rozegrane zostaną także zawody zlotowe Siluette w kategorii Karabin i Pistolet. NHFT (nocnik) oraz konkurencje niespodzianki – opłata startowa 5 zł od osoby za konkurencję. Opłaty za konkurencje zlotowe będą wnoszone na miejscu u sędziego.
Na podstawie wyników w konkurencjach zlotowych zostaną wyłonieni zwycięzcy zlotu. Przewidywane atrakcyjne nagrody.
Do wyników zlotu nie będą wliczane zawody FT i HFT.
Można wykupić nocleg bez wyżywienia.
Można wykupić tylko wyżywienie bez noclegu.
Można wnieść tylko opłaty startowe bez noclegu i wyżywienia.
Przewidywany terminarz:
30 kwietnia – Czwartek, od 15.00 zakwaterowanie
01 maja – Piątek – Zawody FT, Siluette karabin, zawody zlotowe, NHFT (Nocnik)
7.00-9.00 Zero Range
8.00-9.00 Śniadanie.
9.30 Oprawa
10.00 Rozpoczęcie zawodów FT
Około 15.00 Obiad.
Około 16.00 Rozpoczęcie zawodów Siluette Karabin, oraz zawody w konkurencjach zlotowych,
19.00 Kolacja
Około 21.00 Odprawa przed zawodami NHFT
Około 21.30 Rozpoczęcie zawodów NHFT
02 maja – Sobota – Zawody HFT, Siluette pistolet, zawody zlotowe,
7.00-9.00 Zero Range
8.00-9.00 Śniadanie.
9.30 Oprawa
10.00 Rozpoczęcie zawodów HFT
Około 15.00 Obiad.
Około 16.00 Rozpoczęcie zawodów Siluette Pistolet, oraz zawody w konkurencjach zlotowych,
19.00 Kolacja
Po kolacji ogłoszenie wyników, rozdanie nagród.
Impreza integracyjna, ognisko, grill itp.
03 maja – Niedziela – strzelanie o „Złote kalesony” oraz inne atrakcje.
9.00-9.30 Śniadanie
Po śniadaniu – konkurencje rozrywkowe.
Rezerwacja miejsc noclegowych:
W czasie zlotu tylko poprzez organizatorów zlotu.
Gdyby ktoś chciał przyjechać wcześniej lub zostać dłużej rezerwacji należy dokonać bezpośrednio w ośrodku : tel/fax /091/ 312 83 13.
Zgłoszenie uczestnictwa:
Zgłoszenie z rezerwacją noclegów i wyżywienia tylko na e-mail: forte@police.art.pl
Termin przyjmowania zgłoszeń upływa dnia 17 kwietnia 2009 roku.
Zgłoszenie powinno zawierać:
Imię i Nazwisko
Nick
Noclegi (od kiedy, do kiedy).
Wyżywienie (od kiedy, do kiedy, ewentualnie dokładnie rozpisać)
Konkurencje pucharowe PFTA (FT, HFT) z podaniem klasy.
Typ i Model karabinka – podaniem klasy (energia, PCP, PCA, CO2, Sprężyna itp.)
Typ i Model Lunety.
BARDZO PROSZĘ O PODAWANIE W ZGŁOSZENIU PRZYNALEŻNOŚCI DO PFTA
Zgłoszenia grupowe i rodzinne powinny zawierać odpowiednią ilość razy powtórzone informacje tak by było jasne kto ile dni śpi ile je i co strzela.
Jeśli więcej niż jedna osoba strzela z tego samego karabinka należy to zaznaczyć.
Wnoszenie opłat:
W przypadku rezerwacji opłaty należy wnieść przelewem po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia uczestnictwa. Brak wniesionej opłaty będzie traktowany jako rezygnacja z rezerwacji. Konto do wpłat i kwota zostanie podana w potwierdzeniu przyjęcia zgłoszenia.
Opłaty za wyżywienie, noclegi oraz opłaty startowe FT i HFT można wnieść tylko przelewem i tylko do dnia 17 kwietnia 2009 roku.
Osoby nie nocujące i nie „jedzące” mogą wnieść opłatę startową przelewem lub gotówką przed startem.
Jeśli chodzi o rozbijanie opłat to jestem za, panie w kuchni wdają posiłki za okazaniem "kartki".
Dobrze by było gdyby pojawiły się zniżki dla dzieciaków lub nawet zwolnienie z opłat ale to dopiero po analizie kosztów.
Termin: 1 - 3 maja 2009 r.
Miejsce:
GMINNE CENTRUM EDUKACJI i REKREACJI, Trzebież, ul. Leśna 15.
Koszty:
Nocleg – 25 zł / dobę od osoby.
Opłaty za nocleg należy wnieść przed zawodami do dnia 17.04.2009.
Wyżywienie (piątek, sobota):
Śniadanie – 10 zł/osobę.
Obiad – 13 zł/osobę.
Kolacja – 10 zł/osobę.
Całodzienne wyżywienie – 27 zł / od osoby (zawiera śniadanie, obiad, kolacja)
W niedzielę tylko śniadanie w cenie – 10 zł / osobę
Opłaty za wyżywienie należy wnieść przed zawodami do dnia 17.04.2009.
Opłaty startowe:
Udział w zawodach pucharowych PFTA - FT – 30 zł/osoby (członkowie PFTA 25 zł/osoby)
Udział w zawodach pucharowych PFTA - HFT – 30 zł/osoby (członkowie PFTA 25 zł/osoby)
Opłaty za udział w powyższych konkurencjach należy wnieść przed zawodami do dnia 17.04.2009.
Rozegrane zostaną także zawody zlotowe Siluette w kategorii Karabin i Pistolet. NHFT (nocnik) oraz konkurencje niespodzianki – opłata startowa 5 zł od osoby za konkurencję. Opłaty za konkurencje zlotowe będą wnoszone na miejscu u sędziego.
Na podstawie wyników w konkurencjach zlotowych zostaną wyłonieni zwycięzcy zlotu. Przewidywane atrakcyjne nagrody.
Do wyników zlotu nie będą wliczane zawody FT i HFT.
Można wykupić nocleg bez wyżywienia.
Można wykupić tylko wyżywienie bez noclegu.
Można wnieść tylko opłaty startowe bez noclegu i wyżywienia.
Przewidywany terminarz:
30 kwietnia – Czwartek, od 15.00 zakwaterowanie
01 maja – Piątek – Zawody FT, Siluette karabin, zawody zlotowe, NHFT (Nocnik)
7.00-9.00 Zero Range
8.00-9.00 Śniadanie.
9.30 Oprawa
10.00 Rozpoczęcie zawodów FT
Około 15.00 Obiad.
Około 16.00 Rozpoczęcie zawodów Siluette Karabin, oraz zawody w konkurencjach zlotowych,
19.00 Kolacja
Około 21.00 Odprawa przed zawodami NHFT
Około 21.30 Rozpoczęcie zawodów NHFT
02 maja – Sobota – Zawody HFT, Siluette pistolet, zawody zlotowe,
7.00-9.00 Zero Range
8.00-9.00 Śniadanie.
9.30 Oprawa
10.00 Rozpoczęcie zawodów HFT
Około 15.00 Obiad.
Około 16.00 Rozpoczęcie zawodów Siluette Pistolet, oraz zawody w konkurencjach zlotowych,
19.00 Kolacja
Po kolacji ogłoszenie wyników, rozdanie nagród.
Impreza integracyjna, ognisko, grill itp.
03 maja – Niedziela – strzelanie o „Złote kalesony” oraz inne atrakcje.
9.00-9.30 Śniadanie
Po śniadaniu – konkurencje rozrywkowe.
Rezerwacja miejsc noclegowych:
W czasie zlotu tylko poprzez organizatorów zlotu.
Gdyby ktoś chciał przyjechać wcześniej lub zostać dłużej rezerwacji należy dokonać bezpośrednio w ośrodku : tel/fax /091/ 312 83 13.
Zgłoszenie uczestnictwa:
Zgłoszenie z rezerwacją noclegów i wyżywienia tylko na e-mail: forte@police.art.pl
Termin przyjmowania zgłoszeń upływa dnia 17 kwietnia 2009 roku.
Zgłoszenie powinno zawierać:
Imię i Nazwisko
Nick
Noclegi (od kiedy, do kiedy).
Wyżywienie (od kiedy, do kiedy, ewentualnie dokładnie rozpisać)
Konkurencje pucharowe PFTA (FT, HFT) z podaniem klasy.
Typ i Model karabinka – podaniem klasy (energia, PCP, PCA, CO2, Sprężyna itp.)
Typ i Model Lunety.
BARDZO PROSZĘ O PODAWANIE W ZGŁOSZENIU PRZYNALEŻNOŚCI DO PFTA
Zgłoszenia grupowe i rodzinne powinny zawierać odpowiednią ilość razy powtórzone informacje tak by było jasne kto ile dni śpi ile je i co strzela.
Jeśli więcej niż jedna osoba strzela z tego samego karabinka należy to zaznaczyć.
Wnoszenie opłat:
W przypadku rezerwacji opłaty należy wnieść przelewem po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia uczestnictwa. Brak wniesionej opłaty będzie traktowany jako rezygnacja z rezerwacji. Konto do wpłat i kwota zostanie podana w potwierdzeniu przyjęcia zgłoszenia.
Opłaty za wyżywienie, noclegi oraz opłaty startowe FT i HFT można wnieść tylko przelewem i tylko do dnia 17 kwietnia 2009 roku.
Osoby nie nocujące i nie „jedzące” mogą wnieść opłatę startową przelewem lub gotówką przed startem.
WALTHER H.+SZMID&RAWKILL10X40+ MORINI
AA EV-2 + EFR + ROWER
AA EV-2 + EFR + ROWER
- diaderny
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 1645
- Rejestracja: 04 maja 2008, 09:39
- Tematy: 18
- Lokalizacja: Szczecin
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
- Kontakt:
- luc4s
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 82
- Rejestracja: 22 września 2008, 14:02
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Police
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
jesli chodzi o ratownikow - temat w 2009 nie zostal "zapięty".
Co do organizacji to oczywiście zglaszam chec pomocy i moge zajac sie tym co rok temu, z malymi poprawkami (przez male bledy mialem wiecej roboty). mam tez kilka pomyslow co do drobnych zmian organizacyjnych - ale to juz chyba na jakims walnym zebraniu
Co do organizacji to oczywiście zglaszam chec pomocy i moge zajac sie tym co rok temu, z malymi poprawkami (przez male bledy mialem wiecej roboty). mam tez kilka pomyslow co do drobnych zmian organizacyjnych - ale to juz chyba na jakims walnym zebraniu
STEYR LG 100 FT +LS 4.5X14X44
- NEO
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 2772
- Rejestracja: 21 grudnia 2008, 16:10
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Szczecin
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy