ZJAZDY-ZLOTY-ZAWODY
Moderator: Moderatorzy wiatrówkowi
- jurajski
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 683
- Rejestracja: 01 maja 2004, 12:31
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Szczecin
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
ZJAZDY-ZLOTY-ZAWODY
Za namową Jacka zakładam temat dot. wszelkiej maści wyjazdów na zawody.
Tym razem sprawa dotyczy wyjazdu do Chrcynna. Zarezerwowałem dzisiaj pokoje w hotelu w Pułtusku. Z dotychczasowych informacji wynika, że wybiera się siedem osób, więc zaklepałem jedną czwórkę i jedną trójkę. Trójka na prośbę Krausera jest zarezerwowana od piątku na dwie noce.
Koszty noclegu to:
# pokój 3-osobowy - 150 zł
# pokój 4-osobowy - 180 zł
Śniadanie w cenie. Koszt parkingu to 10 zł za auto.
Jak widać ceny przyzwoite.
Gdyby okazało się, że wybiera się jeszcze jedna osoba to istnieje możliwość dostawienia jeszcze jednego łóżka do trójki, przy czym cena trójki wzrośnie o 30 zł.
Namiary na hotel
Hotel Baltazar
06-100 Pułtusk, ul. Baltazara 41
tel.: (+48-23) 692 04 75
Więcej informacji na stronie www.hotel-baltazar.com.pl
Tym razem sprawa dotyczy wyjazdu do Chrcynna. Zarezerwowałem dzisiaj pokoje w hotelu w Pułtusku. Z dotychczasowych informacji wynika, że wybiera się siedem osób, więc zaklepałem jedną czwórkę i jedną trójkę. Trójka na prośbę Krausera jest zarezerwowana od piątku na dwie noce.
Koszty noclegu to:
# pokój 3-osobowy - 150 zł
# pokój 4-osobowy - 180 zł
Śniadanie w cenie. Koszt parkingu to 10 zł za auto.
Jak widać ceny przyzwoite.
Gdyby okazało się, że wybiera się jeszcze jedna osoba to istnieje możliwość dostawienia jeszcze jednego łóżka do trójki, przy czym cena trójki wzrośnie o 30 zł.
Namiary na hotel
Hotel Baltazar
06-100 Pułtusk, ul. Baltazara 41
tel.: (+48-23) 692 04 75
Więcej informacji na stronie www.hotel-baltazar.com.pl
Ostatnio zmieniony 12 marca 2013, 18:29 przez jurajski, łącznie zmieniany 1 raz.
Walther Hunter + DOT MD
- JACEK JOT
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 675
- Rejestracja: 14 stycznia 2007, 18:23
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Szczecin
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
- Krauser
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 1506
- Rejestracja: 28 marca 2008, 16:45
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Szczecin
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
- Kontakt:
Witam.
W związku z brakiem miejsc noclegowych padła propozycja aby jechać w niedzielę rano pociągiem.Sprawdziłem rozkład i nie wygląda to za wesoło.
Widok przeglądowy WcześniejWcześniej | PóźniejPóźniej
Szczegóły Stacja/przystanek Data Czas Czas podróży przes. Środki komunikacji
Szczecin Główny
Poznań Główny
11.10.08
12.10.08 odj
przyj 23:15
02:00 2:45 0 TLK83706
Szczecin Główny
Poznań Główny
12.10.08
odj
przyj 05:55
08:35 2:40 0 P 86104
Szczecin Główny
Poznań Główny
12.10.08
odj
przyj 06:07
09:17 3:10 1 P 8210287128
Jak widać jest jeden sensowny pociąg.W Poznaniu o 8:35,zostaje 25 minut aby na Chemiczną dojechać na czas.
Jeśli na Malcie nie ma miejsc noclegowych to może warto poszukać gdzieś indziej?
W związku z brakiem miejsc noclegowych padła propozycja aby jechać w niedzielę rano pociągiem.Sprawdziłem rozkład i nie wygląda to za wesoło.
Widok przeglądowy WcześniejWcześniej | PóźniejPóźniej
Szczegóły Stacja/przystanek Data Czas Czas podróży przes. Środki komunikacji
Szczecin Główny
Poznań Główny
11.10.08
12.10.08 odj
przyj 23:15
02:00 2:45 0 TLK83706
Szczecin Główny
Poznań Główny
12.10.08
odj
przyj 05:55
08:35 2:40 0 P 86104
Szczecin Główny
Poznań Główny
12.10.08
odj
przyj 06:07
09:17 3:10 1 P 8210287128
Jak widać jest jeden sensowny pociąg.W Poznaniu o 8:35,zostaje 25 minut aby na Chemiczną dojechać na czas.
Jeśli na Malcie nie ma miejsc noclegowych to może warto poszukać gdzieś indziej?
They always come around.
- JACEK JOT
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 675
- Rejestracja: 14 stycznia 2007, 18:23
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Szczecin
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
- MAZIDOLO
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 415
- Rejestracja: 03 października 2006, 19:50
- Tematy: 6
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 1748
- Rejestracja: 12 listopada 2005, 15:11
- Tematy: 0
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
- Kontakt:
- MAZIDOLO
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 415
- Rejestracja: 03 października 2006, 19:50
- Tematy: 6
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Zdobędę jakieś nr. do korporacji i dojeżdżając do Poznania zadzwonimy. Może uda się zamówić kombiaka i unikniemy zdzieraczy (takich jak u nas, chyba ze tam jest inaczej).JACEK JOT pisze:TAXI nam pomoże.
5:55 odjazd, cena biletu podana w informacji Dąbie 35zł, na Głównym 39zł.
Powrotne:
odjazd Poznań - przyjazd Sz. Główny
12:07 - 14:39 "TLK"
13:45 - 16:17 "TLK"
14:59 - 17:36 pośpieszny
17:05 - 19:45 pośpieszny
19:02 - 21:39 pośpieszny
"TLK" - Tanie Linie Kolejowe, cena biletu 42zł, pośpieszny z miejscówką
- Krauser
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 1506
- Rejestracja: 28 marca 2008, 16:45
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Szczecin
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
- Kontakt:
- Krauser
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 1506
- Rejestracja: 28 marca 2008, 16:45
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Szczecin
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
- Kontakt:
Dobra Bracia Vikingowie! W Polskę nie pojechaliśmy więc zawalczymy w Szczecinie.
Na tą niedzielę czyli 26.10 szykujcie się na wewnętrzne rozgrywki.Medale już są :D
Jak widać na fotkach są medale z wizerunkami pistoletu i karabinka.W planach jest rozegranie 5 (pięciu!!!) konkurencji
-HFT---tor z 30 figurek X 2 przejścia
-silhuette karabinek
-silhuette pistolet
-tarcze pistolet
-3 postawy karabinek
Plan dnia
1.W związku z tym,że przestawiamy z 25 na 26 czas(i dzionek nam się skróci) proponuję zamknięcie listy zawodników do HFT o godzinie 9:30.Na godzinę 10:00 przewiduję wyjście na tor.
2.W przerwie między turami(15-20 minut) jakiś posiłek(kanapki,"gorące kubki")
3.Dokończenie HFT
4.Gorące jedzonko-bigos,gulasz,żurek-max 30minut
5.Silhuette-na dwóch torach-po jednym na karabinek i pistolet.W sierpniu sprawdziła się opcja "po dwa stoliki" na 5 minut i myślę,że teraz też byłaby optymalna
6.Podczas rozgrywek silhuette nie biorący w nich udziału zawodnicy będą strzelać pistolet i karabinek do tarcz
7.Zakończenie zawodów (musimy się wyrobić do 16:30 ze względu na zapadające ciemności) i wręczenie medali i nagród.
8.Ognisko(jak nie będzie padać...na wypadek opadów przygotujemy jakąś alternatywną atrakcję),kiełbaski i ogólnie pojęta integracja :D
Teraz przejdźmy do pracy.No...trzeba ustawić tor do HFT.Najlepiej w sobotę od rana, może od południa zabrać się za to.Na ten czas zadeklarowali się ICE CUBE i JACEK JOT.Jeśli ktoś ma czas i chęci to proszę o kontakt na PW lub 512 276 318.
Wczoraj na strzelnicy byli:ARIELCOLOR,Bartek z Kasię,ICE CUBE,JACEK JOT,jurajski,LIPSTICK,Kolekcjoner,Tomislav,arturio111 (niestety wyjechał dzisiaj do pracy więc na zawodach go nie będzie)) i ja.Jeśli kogoś pominąłem to przepraszam.Wymieniłem tych strzelców bo padła propozycja składki w wysokości 30zł na to spotkanie i nikt co do jej wysokości nie zgłosił sprzeciwu.Tak więc przyjmuję,że taka pozostanie.Gdyby ktoś miał inną propozycję to niech pisze.
Dotychczasowe koszty to zakup medali w ilości 5 kompletów za kwotę 102 zł.
Termin zgłoszeń--najlepiej jak najszybciej ale taki ostateczny to proponuję sobotę do godziny 21:00.Chodzi o dopracowania harmonogramu w czasie i zakup wyżywienia.
Koszty imprezy zostaną rozliczone na podstawie faktur i paragonów(do wglądu u komisarza zawodów :D czyli u mnie ).Ewentualna nadwyżka(oby taka była) zostanie zwrócona lub wykorzystana na wskazany przez uczestników cel.
Koledzy Strzelcy Wiatrówkowi!! Przybywajcie licznie na spotkanie aby strzelać,trenować,uczyć się i zacieśniać związki międzyludzkie a to wszystko KU CHWALE przyszłych sukcesów Vikinków na zawodach ogólnokrajowych w roku 2009!!!
(czasami żałuję,że nie wyrobiłem się wiekowo by wstąpić do PZPR :diabel: )
Pamiętajcie!!! Im więcej strzelacie podczas jednej rywalizacji tym lepiej będziecie strzelać na następnej.
Zapraszam serdecznie do uczestnictwa.
P.S. brak graweru na medalach...koszt 150-200% samych medali...wydatek mija się z celem
Na tą niedzielę czyli 26.10 szykujcie się na wewnętrzne rozgrywki.Medale już są :D
Jak widać na fotkach są medale z wizerunkami pistoletu i karabinka.W planach jest rozegranie 5 (pięciu!!!) konkurencji
-HFT---tor z 30 figurek X 2 przejścia
-silhuette karabinek
-silhuette pistolet
-tarcze pistolet
-3 postawy karabinek
Plan dnia
1.W związku z tym,że przestawiamy z 25 na 26 czas(i dzionek nam się skróci) proponuję zamknięcie listy zawodników do HFT o godzinie 9:30.Na godzinę 10:00 przewiduję wyjście na tor.
2.W przerwie między turami(15-20 minut) jakiś posiłek(kanapki,"gorące kubki")
3.Dokończenie HFT
4.Gorące jedzonko-bigos,gulasz,żurek-max 30minut
5.Silhuette-na dwóch torach-po jednym na karabinek i pistolet.W sierpniu sprawdziła się opcja "po dwa stoliki" na 5 minut i myślę,że teraz też byłaby optymalna
6.Podczas rozgrywek silhuette nie biorący w nich udziału zawodnicy będą strzelać pistolet i karabinek do tarcz
7.Zakończenie zawodów (musimy się wyrobić do 16:30 ze względu na zapadające ciemności) i wręczenie medali i nagród.
8.Ognisko(jak nie będzie padać...na wypadek opadów przygotujemy jakąś alternatywną atrakcję),kiełbaski i ogólnie pojęta integracja :D
Teraz przejdźmy do pracy.No...trzeba ustawić tor do HFT.Najlepiej w sobotę od rana, może od południa zabrać się za to.Na ten czas zadeklarowali się ICE CUBE i JACEK JOT.Jeśli ktoś ma czas i chęci to proszę o kontakt na PW lub 512 276 318.
Wczoraj na strzelnicy byli:ARIELCOLOR,Bartek z Kasię,ICE CUBE,JACEK JOT,jurajski,LIPSTICK,Kolekcjoner,Tomislav,arturio111 (niestety wyjechał dzisiaj do pracy więc na zawodach go nie będzie)) i ja.Jeśli kogoś pominąłem to przepraszam.Wymieniłem tych strzelców bo padła propozycja składki w wysokości 30zł na to spotkanie i nikt co do jej wysokości nie zgłosił sprzeciwu.Tak więc przyjmuję,że taka pozostanie.Gdyby ktoś miał inną propozycję to niech pisze.
Dotychczasowe koszty to zakup medali w ilości 5 kompletów za kwotę 102 zł.
Termin zgłoszeń--najlepiej jak najszybciej ale taki ostateczny to proponuję sobotę do godziny 21:00.Chodzi o dopracowania harmonogramu w czasie i zakup wyżywienia.
Koszty imprezy zostaną rozliczone na podstawie faktur i paragonów(do wglądu u komisarza zawodów :D czyli u mnie ).Ewentualna nadwyżka(oby taka była) zostanie zwrócona lub wykorzystana na wskazany przez uczestników cel.
Koledzy Strzelcy Wiatrówkowi!! Przybywajcie licznie na spotkanie aby strzelać,trenować,uczyć się i zacieśniać związki międzyludzkie a to wszystko KU CHWALE przyszłych sukcesów Vikinków na zawodach ogólnokrajowych w roku 2009!!!
(czasami żałuję,że nie wyrobiłem się wiekowo by wstąpić do PZPR :diabel: )
Pamiętajcie!!! Im więcej strzelacie podczas jednej rywalizacji tym lepiej będziecie strzelać na następnej.
Zapraszam serdecznie do uczestnictwa.
P.S. brak graweru na medalach...koszt 150-200% samych medali...wydatek mija się z celem
Ostatnio zmieniony 20 października 2008, 19:05 przez Krauser, łącznie zmieniany 1 raz.
They always come around.
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 1516
- Rejestracja: 05 grudnia 2005, 15:36
- Tematy: 39
- Lokalizacja: Szczecin
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
- JACEK JOT
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 675
- Rejestracja: 14 stycznia 2007, 18:23
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Szczecin
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
- JACEK JOT
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 675
- Rejestracja: 14 stycznia 2007, 18:23
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Szczecin
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
- Domano
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 384
- Rejestracja: 27 grudnia 2003, 12:24
- Tematy: 19
- Lokalizacja: Szczecin
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy