Drodzy Użytkownicy,

Od dnia 25 maja 2018 r. wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, określane jako RODO.

W związku z tym poniżej regulaminu forum zostały zamieszczone wytyczne związane z tym rozporządzeniem.

Bardzo proszę poświęcić chwilkę i wczytać się w te przepisy, nie jest tego dużo.

Regulamin i rozporządzenie

Pozdrawiamy,
Administracja forum

Dziwna praktyka

Ciekawe i mniej ciekawe dyskusje, które nie pasują do żadnego innego działu.

Moderatorzy: Moderatorzy CP, Moderatorzy WBP, Moderatorzy wiatrówkowi

Awatar użytkownika
Olecki75
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: 2006-09-16, 21:00
Lokalizacja: Katowice
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Dziwna praktyka

Postautor: Olecki75 » 2019-01-31, 02:06

Od dawna w Militaria.pl są praktyki tego typu, że jak chce się zamówić internetowo karabinek do jednego z ich salonów to nie można płacić przy odbiorze tylko jedyną formą jest przedpłata??? Kogoś tam sromotnie pogięło. Kupowanie kota w worku. Zapłacę i na przykład z powodu jakiej rysy czy innego uszkodzenia nie będę chciał odebrać to wyślą mnie na drzewo bo kasa będzie już u nich. "Fajne" podejście do klienta :evil: :evil: :evil: . Chciałem zamówić u nich drugie S400 i chyba sobie podaruje interes z tą firmą choć chciałem kupić u dystrybutora. Dziwi mnie to bo jeszcze w żadnym sklepie się z czymś takim nie spotkałem. Rozumiem, że może nie chcą by w razie czego towar im w sklepie leżał ale bez przesady.
AA S400F Classic + Vortex CrossFire II 4-12x40
Gamo Hunter 440

DSSR


Awatar użytkownika
biper
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 1523
Rejestracja: 2015-01-20, 09:28
Lokalizacja: okolice 3city
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Dziwna praktyka

Postautor: biper » 2019-01-31, 07:03

Z drugiej strony może mieć to swoje plusy.
Kupując (płacąc) w sklepie masz tylko gwarancję i rękojmię.
Kupując przez internet (płatność w trakcie zamawiania online) masz dodatkowo 14 dni na zwrot towaru bez podawania przyczyny. A kasę i tak odzyskasz. Moim zdaniem - to lepsze wyjście.
Ogólnopolska Giełda Wymiany Magazynków Do Broni Kolekcjonerskiej - wpisz czego szukasz lub pomóż innym znaleźć ich trofea.
SKS Ardea || Pomorskie Stowarzyszenie Strzelecko-Kolekcjonerskie "DO BRONI"


Awatar użytkownika
Olecki75
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 374
Rejestracja: 2006-09-16, 21:00
Lokalizacja: Katowice
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Dziwna praktyka

Postautor: Olecki75 » 2019-01-31, 13:14

Może i tak, choć z tymi zwrotami też różnie bywa. Kolega chciał oddać Prosporta bo doszukał się po kilku dniach posiadania, pęknięcia osady. W sklepie od razu to wykumali (tak jak by wiedzieli) i ze zwrotem były problemy. Z karabinka nawet strzału nie oddał bo jeszcze czekał na szkło, jedyne co to wyciągnął kilka razy z pudełka. Ogólnie może to lepsze rozwiązanie ale narzucone. Szkoda, że nie ma wyboru. Nigdzie się jeszcze nie spotkałem, że nie można zapłacić za zamówiony internetowo towar gotówką w salonie.
AA S400F Classic + Vortex CrossFire II 4-12x40
Gamo Hunter 440

DSSR


Awatar użytkownika
Borek56
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 117
Rejestracja: 2014-10-19, 11:44
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Dziwna praktyka

Postautor: Borek56 » 2019-01-31, 15:29

EEE to jeszcze nic, kiedyś zamówiłem u nich lunetę na PCP (nową) a przyszła używana z widocznymi śladami użytkowania, liczne otarcia maźnięte pędzlem i wyblakniętą farba na tubusie( montaż tak samo), od tamtej pory omijam ich szerokim łukiem. :516:



Wróć do „Pozatematyczny”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości