Pawel,
He, he... to auto "perspektywicznego" klienta... ani dla niego ani tym bardziej dla mnie nie robi roznicy ilosc turbo pod maska
Jesli sie dogadamy to ten Ford /bedzie dla mojego uzytku/ i tak sie nie liczy w stosunku do tego co gosc ma w garazu... tj. 6-cio stanowiskowym garazu...
Moze nadazy sie okazja potestowac prawdziwe "egzotyki" jak: Porsche Panamera Hybrid, Mercedes S V12, czarne Ferrari GTC4Lusso T - to sa te auta ktore widzialem a z tych ktorych nie widzialem to wiem, ze jest wlascicielem bodajze jedynego w NY McLaren F1 z pakietem dociskowym
Poki co jestem zadowolony z mojej 3-letniej Corolli...
Guns have two enemies politicians and rust. Not sure, which is worst...
Mam traumatyczne przeżycia z jazdy testowej Fordem Mondeo R3 1.0 EcoBoost. To auto dla samobójców, a właściwie jego silnik: jeden litr, trzy cylindry i ponoć 125 KM......Miałem wrażenie, że jadę z zaciągniętym ręcznym.
----------------------------------------
Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie, zapytaj, czy mógłby tego nie robić
... wiec nie ma co porownywac do jakies "popierdulki" o 3-ch cylindrach...
Chociaz masz o tyle racje, ze trend do "downsizingu" przemieszcza sie rowniez do USA, przyklady:
- 2018 Honda CRV silnik 1.5 turbo
- 2018 Chevy Malibu /wielkosci Camry/ silnik 1.5 turbo /sa jeszcze dwa inne do wyboru/
- wiecej nie szukam...
Wniosek chyba taki plynie, ze za pare lat posiadanie auta z silnikiem 6-cylindrowym bedzie "ekscesem" oraz ekstrawagancja a na V8 czy V12 tylko najbogatsi beda mogli sobie pozwolic...
Guns have two enemies politicians and rust. Not sure, which is worst...
All sam przyznasz, że 3.5 w TAKIM samochodzie to .... popierdułka. Miałem Forda Taurusa II z V6 3.0. Bardziej kulturalnego silnika nie miałem. Co z tego, że dwa zawory na cylinder jak silnik nieśmiertelny. Ten Explorer zachował ładną, klasyczną linię i to jest plus. Byłoby fajnie gdybyśmy wrócili do dobrych, wytrzymałych silników.
Ostatnio zmieniony 25 maja 2018, 06:03 przez PawelW, łącznie zmieniany 2 razy.
----------------------------------------
Nie pytaj, co rząd może zrobić dla ciebie, zapytaj, czy mógłby tego nie robić
PawelW pisze:Byłoby fajnie gdybyśmy wrócili do dobrych, wytrzymałych silników.
Teraz wszystko ma być jak w tym dowcipie więc po co ?
Właściciel warsztatu naprawy samochodów namawia 94-letniego kierowcę,
aby zainstalował rurę wydechową ze stali nierdzewnej z 25-letnią
gwarancją.
- Panie, ja to już nawet zielonych bananów nie kupuję!
odpowiada staruszek.
Mam traumatyczne przeżycia z jazdy testowej Fordem Mondeo R3 1.0 EcoBoost. To auto dla samobójców, a właściwie jego silnik: jeden litr, trzy cylindry i ponoć 125 KM......Miałem wrażenie, że jadę z zaciągniętym ręcznym.
Jak na europejskie warunki spory samochód, a silnik od kosiarki. Żeby jakkolwiek tym jeździć poza miastem będzie piłowany do bólu. To musi się źle skończyć.
“He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man.” - Dr. Johnson
PawelW pisze:All sam przyznasz, że 3.5 w TAKIM samochodzie to .... popierdułka.
..... i dlatego Ford "wlozyl" dwa "turba" - jedno skonfigurowane, zeby ciagnelo od dolu a drugie "od gory" i... jakos to jezdzi ale czy wytrzyma 500 tys. mil ? .... ooo, cii lepiej nie gadajmy na ten temat...
To takie podejscie psychologiczne... Klient - ja to bym chcial duuuze auto ale zeby jedzilo "o kropelce" ... no to koncerny jeden po drugim bawia sie w "spelnienie marzen"... a reszte doskonale oddaje dowcip Senia...
Senio pisze:
Właściciel warsztatu naprawy samochodów namawia 94-letniego kierowcę,
aby zainstalował rurę wydechową ze stali nierdzewnej z 25-letnią
gwarancją.
- Panie, ja to już nawet zielonych bananów nie kupuję!
odpowiada staruszek.
Po prostu... genialne
Guns have two enemies politicians and rust. Not sure, which is worst...
adnikauto pisze:Klient - ja to bym chcial duuuze auto ale zeby jedzilo "o kropelce"[/i] ... no to koncerny jeden po drugim bawia sie w "spelnienie marzen"...
Tylko że to nie ma żadnego odniesienia do tych założeń. Mała napompowana kosiarka spali więcej niż duży wolnossący silnik o podobnej mocy. Do tego ten duży będzie się kręcił 500.000 km na luzie, a ten napompowany ułamek tego. Przykładem niech tylko będzie M52b28 oznaczony jako 2.8i i jego obecny następca też oznaczony 2.8i który potrafi się przemielić na materiał do huty po 50.000km.
Super sportowyFord Fiesta ST ... moc 200 KM; moment obrotowy o wartości 290 Nm w bardzo szerokim zakresie obrotów.... zaraz... ale czy dobrze widze
..."Po raz pierwszy do sportowego hatchbacka trafił 3-cylindrowy silnik z rodziny EcoBoost. Ma 1,5 l pojemności, ale dzięki turbosprężarce o małej inercji rozwija moc"....
No to chyba poczekam jeszcze jak "obetna" jeden cylinder - moj "maluszek" tez mial tylko dwa i potrafil sie bujnac w 4 osoby "setke" - tylko dluuuuga prosta potrzebowalem, tylko z "kierownikem" "grzal" nawet 115 km/h - wrazenie jakbym sie mial od drogi oderwac i... pofrunac
Ja jestem innego wyznania. Wierzę, że dużą pojemność skokową można zastąpić tylko jeszcze większą pojemnością
Niestety nawet w NASCAR nowoczesność trafiła pod maski... wyobraźcie sobie - wtryski paliwa zaczęli montować, V6... Ostatni bastion się chwieje w posadach.
“He who makes a beast of himself gets rid of the pain of being a man.” - Dr. Johnson
Jak moj sasiad swoja kosiarke spalinowa do trawy odpali - to brzmi duuuzo lepiej niz to "cudo" a fuj
3 cylindry - 230 KM ... czyzby konstrukorzy mieszkali w Stanie w ktorym zalegalizowano "maryche" pewnie tak i cale dni na "haju" chodza... tylko tak to mozna wytlumaczyc...
Guns have two enemies politicians and rust. Not sure, which is worst...