Drodzy Użytkownicy,

Od dnia 25 maja 2018 r. wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, określane jako RODO.

W związku z tym poniżej regulaminu forum zostały zamieszczone wytyczne związane z tym rozporządzeniem.

Bardzo proszę poświęcić chwilkę i wczytać się w te przepisy, nie jest tego dużo.

Regulamin i rozporządzenie

Pozdrawiamy,
Administracja forum

Dostawa z Brownells.pl

Moderator: Moderatorzy WBP

Mateu.sz
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 26
Rejestracja: 2017-11-02, 14:44
Lokalizacja: Internety
Grupa: Nowo zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Dostawa z Brownells.pl

Postautor: Mateu.sz » 2018-12-27, 12:09

Amerykanie mają hopla na punkcie eksportu i re-eksportu bardzo wielu technologii. ITAR to tylko wierzchołek góry lodowej.

Z mojego zawodowego podwórka - jeżeli coś wykorzystuje technologie kryptograficzne (nawet mocno przestarzałe) albo ma dużą moc obliczeniową i jest kompaktowe (np. FPGA) to podlega pod amerykańską kontrolę eksportu jako urządzenie podwójnego zastosowania. Czyli u nas zrobią z tego dekoder TV/ konsolę do gier, a gdzieś na półwyspie koreańskim sterownik do rakiety balistycznej.

Zamawiając jakąś pierdołę za 20$ muszę wypełnić stos dokumentów, że nie spróbuję za pomocą tego ustrojstwa o wymiarach 5x5 cm wymazać USA z powierzchni ziemi i nie sprzedam tego do <i tutaj lista krajów>.
Strasznie to upierdliwe, ale cóż...taki mają tam klimat ;)
Jak mawiał trener Piechniczek „Jeśli chcesz grać w piłkę, musisz myśleć jak piłka”.


Awatar użytkownika
lto
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 1077
Rejestracja: 2014-11-29, 14:00
Lokalizacja: Warszawa
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Dostawa z Brownells.pl

Postautor: lto » 2019-01-01, 14:53

BrownellsPL pisze:Istotne części broni od Stycznia. Przynajmniej takie są plany i rokowania.


I jak, wystartowaliście z istotnymi częściami broni?


stalker77
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 601
Rejestracja: 2006-05-07, 15:13
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Dostawa z Brownells.pl

Postautor: stalker77 » 2019-01-01, 19:26

Na początek to niech może ogarną burdel z przesyłkami z listopada, bo to już dwa miesiące mijają a towaru jak nie było tak nie ma, a klientów mają gdzieś. Chyba starają się ugryźć więcej niż mogą połknąć.
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.


Wilek1
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 366
Rejestracja: 2017-08-30, 11:03
Lokalizacja: okolice Warszawy
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Dostawa z Brownells.pl

Postautor: Wilek1 » 2019-01-03, 08:34

Zamowilem/zaplacilem 30.11 a do dzis ani paczki ani informacji. Cierpliwie czekam, rozumiem, ze daleko...

Ale na stronie informacja mowi o 7+7+5+3 = jak dla mnie max 22 dni + daje tydzien opoznienia, to i tak mi wychodzi ze juz powinno byc.

I zadne tam 'istotne' czy czary z ITAR - dwa proste elementy... Slabo to widze.
Ostatnio zmieniony 2019-01-03, 08:36 przez Wilek1, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Severin
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 392
Rejestracja: 2010-08-25, 00:01
Lokalizacja: Knurów
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Dostawa z Brownells.pl

Postautor: Severin » 2019-01-03, 08:54

Moje zamówione w listopadzie dostałem jeszcze przed świętami, więc nie było najgorzej. Niestety nie jesteśmy w temacie handlu hameryką, więc nie liczmy na szybką dostawę.

BTW1: to jednak druga strona świata - jeszcze 20 lat temu przesyłka szła, i szła, i szła ...., zawsze pojawi się argument że teraz szybciej, ale mało kto dodaje, że wzrosły transferowane obroty, a to też zatyka system.
BTW2: w hameryce, też mieli święta, i jak znam życie to ich priorytetem jest rynek lokalny, a nie jakiś mały sklepik w zlokalizowanej na krawędzi świata europie ....

A poza tym, to Wszystkiego Dobrego w Nowym Yorku
Różne takie co dają radość :)


KG92RS
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 1251
Rejestracja: 2016-12-29, 06:51
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Dostawa z Brownells.pl

Postautor: KG92RS » 2019-01-03, 09:40

Severin pisze:BTW2: w hameryce, też mieli święta, i jak znam życie to ich priorytetem jest rynek lokalny, a nie jakiś mały sklepik w zlokalizowanej na krawędzi świata europie ....


Jak można zobaczyć w historii statusu zamówienia, problemem nie jest czas "obróbki" w hameryce (bo wysyłają zwykle w ciągu jednego dnia)... Problemem są durni celnicy na "naszej krawędzi świata"...


Wilek1
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 366
Rejestracja: 2017-08-30, 11:03
Lokalizacja: okolice Warszawy
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Dostawa z Brownells.pl

Postautor: Wilek1 » 2019-01-03, 13:29

Wilek1 pisze:Zamowilem/zaplacilem 30.11 a do dzis ani paczki ani informacji. Cierpliwie czekam, rozumiem, ze daleko...
Ale na stronie informacja mowi o 7+7+5+3 = jak dla mnie max 22 dni + daje tydzien opoznienia, to i tak mi wychodzi ze juz powinno byc.
I zadne tam 'istotne' czy czary z ITAR - dwa proste elementy... Slabo to widze.


musze powiedziec ze wlasnie dzis dostalem info o nadanej paczce, czyli nie jest jednak tak zle (uzwgledniajac swieta) ! OK !


stalker77
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 601
Rejestracja: 2006-05-07, 15:13
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Dostawa z Brownells.pl

Postautor: stalker77 » 2019-01-03, 13:33

Cała Europa jakoś bez problemu wyrabia się w podawanych na stronie terminach, tylko u nas jak zwykle "czynnik ludzki" kładzie wszystko na łopatki. I nie ma to nic wspólnego z przerwą świąteczną, bo zamówiłem przez znajomego z Niemiec na początku grudnia parę rzeczy w niemieckim Brownellsie i przed nowym rokiem miałem już to w domu ! Więc Niemcy mogą, Czesi, Norwedzy i cała reszta też, tylko my, Polacy, jak zwykle nie potrafimy zrobić czegoś w cywilizowany sposób. I powtórzę się - uważam, że największą winę ponosi polski Brownells, nie potrafią problemu rozwiązać w normalny sposób, tylko "januszują", co dobitnie świadczy o tym jak u nas traktowany jest klient i jak firma traktuje tych z których żyje.
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.


NieTakT
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 13
Rejestracja: 2018-07-31, 17:20
Grupa: Nowo zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Dostawa z Brownells.pl

Postautor: NieTakT » 2019-01-03, 15:32



Awatar użytkownika
GreenHeart
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: 2017-03-13, 11:46
Lokalizacja: Poznań
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Dostawa z Brownells.pl

Postautor: GreenHeart » 2019-01-04, 07:55

Severin pisze:Moje zamówione w listopadzie dostałem jeszcze przed świętami, więc nie było najgorzej. Niestety nie jesteśmy w temacie handlu hameryką, więc nie liczmy na szybką dostawę.

BTW1: to jednak druga strona świata - jeszcze 20 lat temu przesyłka szła, i szła, i szła ...., zawsze pojawi się argument że teraz szybciej, ale mało kto dodaje, że wzrosły transferowane obroty, a to też zatyka system.
BTW2: w hameryce, też mieli święta, i jak znam życie to ich priorytetem jest rynek lokalny, a nie jakiś mały sklepik w zlokalizowanej na krawędzi świata europie ....

A poza tym, to Wszystkiego Dobrego w Nowym Yorku


Rozumiem że towary związane z bronią ale z bronią to większość z nich niewiele ma wspólnego, także specjalne traktowanie przesyłek to zawdzięczamy tylko lewackim hoplofobom z UE.

26 paź 2018 zamówiłem lunete do ASG od myfriendów a to chyba nieco dalej do Polski niż z Usa. Towar doszedł 07 grudnia a i to było już spoooro czasu. Zwykle dostaje towar od nich w ciagu 2 tyg. Także nie wiem dlaczego tyle to trwa ale tłumaczenie sie odległością jest chyba nie na miejscu.


Igorski
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 43
Rejestracja: 2016-11-08, 17:50
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Dostawa z Brownells.pl

Postautor: Igorski » 2019-01-04, 08:19

A ja do dzisiaj nie dostałem zamówienia z 31.10.2018 r. Elegancko nie :mad:


Awatar użytkownika
Mariusz888
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 292
Rejestracja: 2016-03-24, 18:05
Lokalizacja: Kraków
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Dostawa z Brownells.pl

Postautor: Mariusz888 » 2019-01-04, 19:12

Była jaką informacja że w pierwszym tygodniu stycznia ma się rozpocząć prawdopodobnie rozsyłanie towaru który utknął i na razie lipa... zero informacji czy coś się ruszyło czy nie bo towaru zamówionego nadal nie mam.
Ostatnio zmieniony 2019-01-04, 19:13 przez Mariusz888, łącznie zmieniany 1 raz.


pojke123
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 25
Rejestracja: 2017-11-23, 14:41
Grupa: Nowo zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Dostawa z Brownells.pl

Postautor: pojke123 » 2019-01-04, 19:44

Z tego co dostałem na maila to towar z pierwszego zamówienia jeszcze lezy w Holandii... Zamowiłbym drugi raz ale już ceny poszły w górę i nie mam zamiaru dopłacać za ich błędy.


Qba
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 129
Rejestracja: 2004-04-19, 15:41
Lokalizacja: Warszawa
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Dostawa z Brownells.pl

Postautor: Qba » 2019-01-04, 19:55

Pisałem dzisiaj z nimi - utrzymują, że do 8 stycznia dostaniemy nasze zamówienia.


slaw2
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 102
Rejestracja: 2018-09-02, 17:02
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Dostawa z Brownells.pl

Postautor: slaw2 » 2019-01-04, 23:20

Globalizacja, promocja i kredyt to taka współczesna odmiana prawa Darwina. Zamówiłem wycior bo był 0.25 zł tańszy (dwadzieścia pięć groszy ) :wink:

Moim zdaniem te paczki powinny przyjść w marcu. Może poprzez konieczność przemyślenia w dalekiej przyszłości ....uratuje to kilka istnień. Wierzących w Globalizację, promocję i kredyt :piwo:



Wróć do „Broń i amunicja - WBP”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: DBRrrr, Heniek75, just, miras, mmc, strk i 12 gości