Dostawa z Brownells.pl
Moderator: Moderatorzy WBP
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 426
- Rejestracja: 14 stycznia 2008, 15:03
- Tematy: 17
- Lokalizacja: RSA
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Moment, moment.
Sklep chce oddać pieniądze, żeby klient miał je w ręce od razu, a nie za kolejny miesiąc, jeśli się coś jeszcze przedłuży. Jak dla mnie +.
Do tego jeśli za 2 tygodnie jednak towar dojdzie to informują mnie czy dalej chcę towar i jeśli tak to przelewam kasę. No spoko, też na +.
Właśnie dlatego chcą oddać kasę już teraz, żeby ktoś nie pomyślał, że za jego zamówienie goście obrócili 20 razy kasą. No bo przecież oni dostali towar za darmo :D
Sklep chce oddać pieniądze, żeby klient miał je w ręce od razu, a nie za kolejny miesiąc, jeśli się coś jeszcze przedłuży. Jak dla mnie +.
Do tego jeśli za 2 tygodnie jednak towar dojdzie to informują mnie czy dalej chcę towar i jeśli tak to przelewam kasę. No spoko, też na +.
Właśnie dlatego chcą oddać kasę już teraz, żeby ktoś nie pomyślał, że za jego zamówienie goście obrócili 20 razy kasą. No bo przecież oni dostali towar za darmo :D
Wiatr, CP, Nitro.
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 40
- Rejestracja: 13 lutego 2018, 03:31
- Tematy: 0
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
A nie łatwiej jest skontaktować się ze sprzedawcą i zapytać czy cena będzie bez zmian zamiast robić shitstorm na forum?
- Dexter
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 2010
- Rejestracja: 11 lutego 2006, 18:00
- Tematy: 8
- Lokalizacja: Kraków
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
A ja dalej nie wiem więc zapytam ponownie: oni sprzedawali towar którego nie mają? Czyli Ty "kupujesz" w Polsce a oni dopiero wtedy to ściągają zza oceanu? Bo jeśli tak to pojawia się drugie pytanie: czy klient decydując się na zakup wie, że to de facto dropshiping a nie "normalne zakupy w sklepie"? Bo jeśli klient o tym wie i tak z założenia funkcjonuje sklep to jeszcze pół biedy. Gorzej jak sklep sprzedaje niby "normalnie" towar który rzekomo ma a w praktyce jest to dropshiping. To jest nieuczciwe w stosunku do kupującego...
- AlphaStr
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 269
- Rejestracja: 17 maja 2017, 22:33
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Sklep sprzedaje rzeczy, które dopiero ściągnie na zamówienie z oferty Brownellsa US i każdy o tym wie.Dexter pisze:A ja dalej nie wiem więc zapytam ponownie: oni sprzedawali towar którego nie mają? Czyli Ty "kupujesz" w Polsce a oni dopiero wtedy to ściągają zza oceanu? Bo jeśli tak to pojawia się drugie pytanie: czy klient decydując się na zakup wie, że to de facto dropshiping a nie "normalne zakupy w sklepie"? Bo jeśli klient o tym wie i tak z założenia funkcjonuje sklep to jeszcze pół biedy. Gorzej jak sklep sprzedaje niby "normalnie" towar który rzekomo ma a w praktyce jest to dropshiping. To jest nieuczciwe w stosunku do kupującego...
9x19 / 7,62x39 / 5,45x39 / .223 / 12/76
- biper
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 3241
- Rejestracja: 20 stycznia 2015, 09:28
- Tematy: 18
- Lokalizacja: okolice 3city
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
@Dexter
To dokłanie jest opisane. Nie pamiętam teraz czy przy każdym produkcie, czy na stronie głównej, czy przy składaniu zamówienia. W każdym bądź razie na informację, że towar będzie szedł ze Stanów i jak długo (w założeniu) nadziałem się więcej razy, niż na zdrowaśki w Radiu Maryja przerzucając stacje radiowe.
Także od tej strony sklep gra uczciwie.
To dokłanie jest opisane. Nie pamiętam teraz czy przy każdym produkcie, czy na stronie głównej, czy przy składaniu zamówienia. W każdym bądź razie na informację, że towar będzie szedł ze Stanów i jak długo (w założeniu) nadziałem się więcej razy, niż na zdrowaśki w Radiu Maryja przerzucając stacje radiowe.
Także od tej strony sklep gra uczciwie.
SKS Ardea || Pomorskie Stowarzyszenie Strzelecko-Kolekcjonerskie "DO BRONI"
- Dexter
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 2010
- Rejestracja: 11 lutego 2006, 18:00
- Tematy: 8
- Lokalizacja: Kraków
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 376
- Rejestracja: 20 listopada 2011, 19:07
- Tematy: 0
- Lokalizacja: 3 Miasto
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Zamawiałem 2 paczki Pociski Hornady 6,5mm (.264) ELD-Match 147gr . Nie wygląda to tak aby chcieli zrealizować zamówienie w cenie jaką podawali prędzej i jaką im zapłaciłem.
Ostatnio zmieniony 29 listopada 2018, 21:01 przez piotrjub, łącznie zmieniany 1 raz.
222; 223; 243; 308; 30-06; 8x57JRS; 9,3x62; 375H&H; 12/70; 16; 20; 22 LR; 6,35; 7,65; 9 Para; 9 Makarov; 38 Special; 6BR; 30BR; 6,5x47; 284; 6mmAR; 6.5 SLR; 416Barrett;
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 136
- Rejestracja: 19 kwietnia 2004, 15:41
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Zrobiłem zamówienie 9. listopada, a dzisiaj dostałem od nich takiego maila:
Dla mnie sklep prezentuje dobre podejście do klienta - so far so good.Twoje zamówienie jest już w drodze.
Mamy potwierdzony przylot towaru na 30 listopada. Zakładamy, że 3 grudnia powinna zacząć się odprawa. Szacujemy, że najpóźniej 10 grudnia towar będzie u nas i możemy go rozsyłać do odbiorców. Oznacza to, że termin doręczenia powinien przypaść na 12-13 grudnia.
- AlphaStr
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 269
- Rejestracja: 17 maja 2017, 22:33
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Problem dotyczy tylko pierwszych klientów, zamówienia z listopada mają przyjść normalnie (i są droższe).
9x19 / 7,62x39 / 5,45x39 / .223 / 12/76
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 136
- Rejestracja: 19 kwietnia 2004, 15:41
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Rzecz, którą zamówiłem, o czym wcześniej pisałem, staniała i to sporo w momencie kiedy inne masowo podrożały.
Piszesz, że problem tyczy pierwszych klientów a z listopadowymi zamówieniami nie ma problemu. Co rozumiesz przez pierwszych klientów? Z tego co wiem, to brownells.pl ruszył 29 października więc wynika z tego, że problem dotyczy zamówień złożonych w piewszych trzech dniach. Tak?
Piszesz, że problem tyczy pierwszych klientów a z listopadowymi zamówieniami nie ma problemu. Co rozumiesz przez pierwszych klientów? Z tego co wiem, to brownells.pl ruszył 29 października więc wynika z tego, że problem dotyczy zamówień złożonych w piewszych trzech dniach. Tak?
- biper
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 3241
- Rejestracja: 20 stycznia 2015, 09:28
- Tematy: 18
- Lokalizacja: okolice 3city
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
AlphaStr pisze:Problem dotyczy tylko pierwszych klientów, zamówienia z listopada mają przyjść normalnie (i są droższe).
No to będzie to niezły test na rzetelność firmy.
Bo skoro zamówienia z listopada (po korekcie) dotrą pod koniec listopada, to znaczy, że i ta pierwsza partia towaru powinna dotrzeć..
Jeśli sklep nie kombinuje, aby sprzedać te pierwsze zamówienia drożej, to powinno być ok.
Swoją drogą ciekawe ile było i na jaką sumę tych zamówień po super-cenach?
Ja pierwsze zamówienie składałem 30.X (to zatrzymane ponoć w Holandii) i numer zamówienia kończył się w okolicach 20 (np.xxx0021), drugie zamówienie z czarnego piątku to numer nieco ponad xxx00300.
SKS Ardea || Pomorskie Stowarzyszenie Strzelecko-Kolekcjonerskie "DO BRONI"
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 136
- Rejestracja: 19 kwietnia 2004, 15:41
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Ja kupiłem 9. listopada o 12:47 i miałem numer 220. Informacja o wzroście cen pojawiła się na forum tego dnia półtorej godziny wcześniej. Obstawiam, że przed podwyżką cen mieli około 200 zamówień.
- AlphaStr
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 269
- Rejestracja: 17 maja 2017, 22:33
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Moje zamówienie jest z pierwszego dnia, tj 29 października i ma numer 16. Za kwotę nieco ponad 1200pln
9x19 / 7,62x39 / 5,45x39 / .223 / 12/76
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 43
- Rejestracja: 26 sierpnia 2017, 14:17
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Ja złożyłem zamówienie 1.11.2018 i do mnie przyszło info nt. zwrotu wpłaty.
Przedmioty które zamówiłem za zaledwie ok. 350 zł, teraz sa 7% droższe.
Wygląda to tak, że można podejrzewać, że z tym zatrzymaniem w Holandii to ściema, tzn. że ten ładunek już jest w drodze do Polski, ale panom z Brownells Polska nie pasuje, że przyjęli 100-200 zamówień w cenach, których nie umieli poprawnie podać na stronie albo nie potrafili dobrze wyrachować.
Tak jedynie podejrzewam i mam nadzieję że się mylę.
Przedmioty które zamówiłem za zaledwie ok. 350 zł, teraz sa 7% droższe.
Wygląda to tak, że można podejrzewać, że z tym zatrzymaniem w Holandii to ściema, tzn. że ten ładunek już jest w drodze do Polski, ale panom z Brownells Polska nie pasuje, że przyjęli 100-200 zamówień w cenach, których nie umieli poprawnie podać na stronie albo nie potrafili dobrze wyrachować.
Tak jedynie podejrzewam i mam nadzieję że się mylę.
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 136
- Rejestracja: 19 kwietnia 2004, 15:41
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
A zaproponowali coś innego poza zwrotem kasy?