Dostawa z Brownells.pl

Moderator: Moderatorzy WBP

Revolut
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 426
Rejestracja: 14 stycznia 2008, 15:03
Tematy: 17
Lokalizacja: RSA
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Revolut »

Moment, moment.


Sklep chce oddać pieniądze, żeby klient miał je w ręce od razu, a nie za kolejny miesiąc, jeśli się coś jeszcze przedłuży. Jak dla mnie +.

Do tego jeśli za 2 tygodnie jednak towar dojdzie to informują mnie czy dalej chcę towar i jeśli tak to przelewam kasę. No spoko, też na +.

Właśnie dlatego chcą oddać kasę już teraz, żeby ktoś nie pomyślał, że za jego zamówienie goście obrócili 20 razy kasą. No bo przecież oni dostali towar za darmo :D
Wiatr, CP, Nitro.
EyraCk
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 40
Rejestracja: 13 lutego 2018, 03:31
Tematy: 0
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: EyraCk »

A nie łatwiej jest skontaktować się ze sprzedawcą i zapytać czy cena będzie bez zmian zamiast robić shitstorm na forum?
Awatar użytkownika
Dexter
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 2010
Rejestracja: 11 lutego 2006, 18:00
Tematy: 8
Lokalizacja: Kraków
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Dexter »

A ja dalej nie wiem więc zapytam ponownie: oni sprzedawali towar którego nie mają? Czyli Ty "kupujesz" w Polsce a oni dopiero wtedy to ściągają zza oceanu? Bo jeśli tak to pojawia się drugie pytanie: czy klient decydując się na zakup wie, że to de facto dropshiping a nie "normalne zakupy w sklepie"? Bo jeśli klient o tym wie i tak z założenia funkcjonuje sklep to jeszcze pół biedy. Gorzej jak sklep sprzedaje niby "normalnie" towar który rzekomo ma a w praktyce jest to dropshiping. To jest nieuczciwe w stosunku do kupującego...
Awatar użytkownika
AlphaStr
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 269
Rejestracja: 17 maja 2017, 22:33
Tematy: 0
Lokalizacja: Warszawa
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: AlphaStr »

Dexter pisze:A ja dalej nie wiem więc zapytam ponownie: oni sprzedawali towar którego nie mają? Czyli Ty "kupujesz" w Polsce a oni dopiero wtedy to ściągają zza oceanu? Bo jeśli tak to pojawia się drugie pytanie: czy klient decydując się na zakup wie, że to de facto dropshiping a nie "normalne zakupy w sklepie"? Bo jeśli klient o tym wie i tak z założenia funkcjonuje sklep to jeszcze pół biedy. Gorzej jak sklep sprzedaje niby "normalnie" towar który rzekomo ma a w praktyce jest to dropshiping. To jest nieuczciwe w stosunku do kupującego...
Sklep sprzedaje rzeczy, które dopiero ściągnie na zamówienie z oferty Brownellsa US i każdy o tym wie.
9x19 / 7,62x39 / 5,45x39 / .223 / 12/76
Awatar użytkownika
biper
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 3241
Rejestracja: 20 stycznia 2015, 09:28
Tematy: 18
Lokalizacja: okolice 3city
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: biper »

@Dexter
To dokłanie jest opisane. Nie pamiętam teraz czy przy każdym produkcie, czy na stronie głównej, czy przy składaniu zamówienia. W każdym bądź razie na informację, że towar będzie szedł ze Stanów i jak długo (w założeniu) nadziałem się więcej razy, niż na zdrowaśki w Radiu Maryja przerzucając stacje radiowe.

Także od tej strony sklep gra uczciwie.
SKS Ardea || Pomorskie Stowarzyszenie Strzelecko-Kolekcjonerskie "DO BRONI"
Awatar użytkownika
Dexter
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 2010
Rejestracja: 11 lutego 2006, 18:00
Tematy: 8
Lokalizacja: Kraków
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Dexter »

Dzięki :).
piotrjub
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 376
Rejestracja: 20 listopada 2011, 19:07
Tematy: 0
Lokalizacja: 3 Miasto
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: piotrjub »

Zamawiałem 2 paczki Pociski Hornady 6,5mm (.264) ELD-Match 147gr . Nie wygląda to tak aby chcieli zrealizować zamówienie w cenie jaką podawali prędzej i jaką im zapłaciłem.
Ostatnio zmieniony 29 listopada 2018, 21:01 przez piotrjub, łącznie zmieniany 1 raz.
222; 223; 243; 308; 30-06; 8x57JRS; 9,3x62; 375H&H; 12/70; 16; 20; 22 LR; 6,35; 7,65; 9 Para; 9 Makarov; 38 Special; 6BR; 30BR; 6,5x47; 284; 6mmAR; 6.5 SLR; 416Barrett;
Qba
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 136
Rejestracja: 19 kwietnia 2004, 15:41
Tematy: 0
Lokalizacja: Warszawa
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Qba »

Zrobiłem zamówienie 9. listopada, a dzisiaj dostałem od nich takiego maila:
Twoje zamówienie jest już w drodze.

Mamy potwierdzony przylot towaru na 30 listopada. Zakładamy, że 3 grudnia powinna zacząć się odprawa. Szacujemy, że najpóźniej 10 grudnia towar będzie u nas i możemy go rozsyłać do odbiorców. Oznacza to, że termin doręczenia powinien przypaść na 12-13 grudnia.
Dla mnie sklep prezentuje dobre podejście do klienta - so far so good.
Awatar użytkownika
AlphaStr
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 269
Rejestracja: 17 maja 2017, 22:33
Tematy: 0
Lokalizacja: Warszawa
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: AlphaStr »

Problem dotyczy tylko pierwszych klientów, zamówienia z listopada mają przyjść normalnie (i są droższe).
9x19 / 7,62x39 / 5,45x39 / .223 / 12/76
Qba
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 136
Rejestracja: 19 kwietnia 2004, 15:41
Tematy: 0
Lokalizacja: Warszawa
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Qba »

Rzecz, którą zamówiłem, o czym wcześniej pisałem, staniała i to sporo w momencie kiedy inne masowo podrożały.
Piszesz, że problem tyczy pierwszych klientów a z listopadowymi zamówieniami nie ma problemu. Co rozumiesz przez pierwszych klientów? Z tego co wiem, to brownells.pl ruszył 29 października więc wynika z tego, że problem dotyczy zamówień złożonych w piewszych trzech dniach. Tak?
Awatar użytkownika
biper
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 3241
Rejestracja: 20 stycznia 2015, 09:28
Tematy: 18
Lokalizacja: okolice 3city
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: biper »

AlphaStr pisze:Problem dotyczy tylko pierwszych klientów, zamówienia z listopada mają przyjść normalnie (i są droższe).

No to będzie to niezły test na rzetelność firmy.
Bo skoro zamówienia z listopada (po korekcie) dotrą pod koniec listopada, to znaczy, że i ta pierwsza partia towaru powinna dotrzeć..
Jeśli sklep nie kombinuje, aby sprzedać te pierwsze zamówienia drożej, to powinno być ok.

Swoją drogą ciekawe ile było i na jaką sumę tych zamówień po super-cenach?
Ja pierwsze zamówienie składałem 30.X (to zatrzymane ponoć w Holandii) i numer zamówienia kończył się w okolicach 20 (np.xxx0021), drugie zamówienie z czarnego piątku to numer nieco ponad xxx00300.
SKS Ardea || Pomorskie Stowarzyszenie Strzelecko-Kolekcjonerskie "DO BRONI"
Qba
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 136
Rejestracja: 19 kwietnia 2004, 15:41
Tematy: 0
Lokalizacja: Warszawa
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Qba »

Ja kupiłem 9. listopada o 12:47 i miałem numer 220. Informacja o wzroście cen pojawiła się na forum tego dnia półtorej godziny wcześniej. Obstawiam, że przed podwyżką cen mieli około 200 zamówień.
Awatar użytkownika
AlphaStr
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 269
Rejestracja: 17 maja 2017, 22:33
Tematy: 0
Lokalizacja: Warszawa
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: AlphaStr »

Moje zamówienie jest z pierwszego dnia, tj 29 października i ma numer 16. Za kwotę nieco ponad 1200pln
9x19 / 7,62x39 / 5,45x39 / .223 / 12/76
OlekKru
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 43
Rejestracja: 26 sierpnia 2017, 14:17
Tematy: 0
Lokalizacja: Kraków
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: OlekKru »

Ja złożyłem zamówienie 1.11.2018 i do mnie przyszło info nt. zwrotu wpłaty.
Przedmioty które zamówiłem za zaledwie ok. 350 zł, teraz sa 7% droższe.
Wygląda to tak, że można podejrzewać, że z tym zatrzymaniem w Holandii to ściema, tzn. że ten ładunek już jest w drodze do Polski, ale panom z Brownells Polska nie pasuje, że przyjęli 100-200 zamówień w cenach, których nie umieli poprawnie podać na stronie albo nie potrafili dobrze wyrachować.
Tak jedynie podejrzewam i mam nadzieję że się mylę.
Qba
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 136
Rejestracja: 19 kwietnia 2004, 15:41
Tematy: 0
Lokalizacja: Warszawa
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Qba »

A zaproponowali coś innego poza zwrotem kasy?
ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Broń i amunicja - WBP”