Dostawa z Brownells.pl
Moderator: Moderatorzy WBP
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 47
- Rejestracja: 20 lutego 2018, 09:09
- Tematy: 0
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Dostawa z Brownells.pl
Do mnie też dotarło. Zamówienie z 18.01.2019. prawie dwa miesiące. No cóż, w sumie się tego spodziewałem. Kupować na pewno jeszcze będę, niektóre rzeczy mają niestety tylko tam.
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 20
- Rejestracja: 30 maja 2012, 14:17
- Tematy: 0
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Dostawa z Brownells.pl
Udało się.
Po 135 dniach (prawie 5 miesięcy) otrzymałem moją paczkę testową.
W związku z tym pokuszę się o krótkie podsumowanie całości zamówienia i tego co sądzę o firmie.
Zamówienie złożone 31.10.2018, otrzymane 15.03.2019.
22.11- informacja o opóźnieniu przesyłki.
29.11 - informacja, że opóźnienie ulegnie zwiększeniu. Zaproponowano mi dalsze czekanie lub zwrot środków. Zdecydowałem się czekać. Było to już po podniesieniu cen przez Brownellsa
19.12 - kolejna informacja o opóźnieniu i Amsterdamie
14.01 - info o ponowieniu mojego zamówienia
18.01 - kolejne info o zatrzymanej przesyłce, i że się starają
28.01 - info o ponownej próbie zamówienia
04.03 - mail, że paczka zostanie nadana niebawem i będzie u mnie kurier 08.03
08.03 - kuriera brak
08.03 - info że kurier będzie 14.03
14.03 - kuriera brak
14.03 - mail od DHL że paczka została nadana
15.03 - paczka odebrana
Zamówienie testowe było pierdołą - dwa magi i sprężyna.
Mam bardzo delikatnie mówiąc mieszane uczucia. Niby komunikacja z nimi jest super. Mail na każdym etapie co się dzieje, odbierają bez problemu telefon aby udzielić informacji i od tej strony jest super.
Niestety co z tego, skoro maile i informacje telefoniczne ni jak się mają do rzeczywistości.
Na chwilę obecną, szczególnie po podwyżce cen (do czego oczywiście mają prawo, ich sprawa), nie widzę sensu zamawiania u nich drobiazgów. Już wolę dopłacić te kilkadziesiąt złotych. Ergo, zamawiałbym na chwilę obecną w brownellsie tylko w następujących przypadkach:
1. Znacząco niższa cena oferowanego produktu - dla mnie to od 400 zł w górę.
2. Gdy jest się gotowym czekać pół roku na zamówiony towar.
3. Gdy szukanego towaru nie ogrania nikt inny w polsce/europie.
W każdym innym wypadku uważam, że nie ma się co szczypać i zamówić w innym krajowym sklepie.
Sklep zatem oceniam na 2+ na 5 (dwa z plusem na pięć).
Jeden punkt, że towar jest.
Drugi punkt za obsługę
I plus na zachętę jak mawiają nauczyciele. ;
Po 135 dniach (prawie 5 miesięcy) otrzymałem moją paczkę testową.
W związku z tym pokuszę się o krótkie podsumowanie całości zamówienia i tego co sądzę o firmie.
Zamówienie złożone 31.10.2018, otrzymane 15.03.2019.
22.11- informacja o opóźnieniu przesyłki.
29.11 - informacja, że opóźnienie ulegnie zwiększeniu. Zaproponowano mi dalsze czekanie lub zwrot środków. Zdecydowałem się czekać. Było to już po podniesieniu cen przez Brownellsa
19.12 - kolejna informacja o opóźnieniu i Amsterdamie
14.01 - info o ponowieniu mojego zamówienia
18.01 - kolejne info o zatrzymanej przesyłce, i że się starają
28.01 - info o ponownej próbie zamówienia
04.03 - mail, że paczka zostanie nadana niebawem i będzie u mnie kurier 08.03
08.03 - kuriera brak
08.03 - info że kurier będzie 14.03
14.03 - kuriera brak
14.03 - mail od DHL że paczka została nadana
15.03 - paczka odebrana
Zamówienie testowe było pierdołą - dwa magi i sprężyna.
Mam bardzo delikatnie mówiąc mieszane uczucia. Niby komunikacja z nimi jest super. Mail na każdym etapie co się dzieje, odbierają bez problemu telefon aby udzielić informacji i od tej strony jest super.
Niestety co z tego, skoro maile i informacje telefoniczne ni jak się mają do rzeczywistości.
Na chwilę obecną, szczególnie po podwyżce cen (do czego oczywiście mają prawo, ich sprawa), nie widzę sensu zamawiania u nich drobiazgów. Już wolę dopłacić te kilkadziesiąt złotych. Ergo, zamawiałbym na chwilę obecną w brownellsie tylko w następujących przypadkach:
1. Znacząco niższa cena oferowanego produktu - dla mnie to od 400 zł w górę.
2. Gdy jest się gotowym czekać pół roku na zamówiony towar.
3. Gdy szukanego towaru nie ogrania nikt inny w polsce/europie.
W każdym innym wypadku uważam, że nie ma się co szczypać i zamówić w innym krajowym sklepie.
Sklep zatem oceniam na 2+ na 5 (dwa z plusem na pięć).
Jeden punkt, że towar jest.
Drugi punkt za obsługę
I plus na zachętę jak mawiają nauczyciele. ;
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 183
- Rejestracja: 24 lutego 2017, 16:50
- Tematy: 1
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 206
- Rejestracja: 18 grudnia 2015, 19:15
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Bialystok
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Dostawa z Brownells.pl
Przesylka zamowiona 29.10.2018, dotarla dzis - 14.03.2019.
Spodziewalem sie przynajmniej kuponu na nastepne zakupy w ramach przynajmniej przeprosin. Bo dodawali do tych zamowien ktore przyszluy innym ludziom w styczniu.
Podsumowujac 4 i pol miesiaca.
Spodziewalem sie przynajmniej kuponu na nastepne zakupy w ramach przynajmniej przeprosin. Bo dodawali do tych zamowien ktore przyszluy innym ludziom w styczniu.
Podsumowujac 4 i pol miesiaca.
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 82
- Rejestracja: 21 grudnia 2016, 15:12
- Tematy: 3
- Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Dostawa z Brownells.pl
U mnie jak u kolegi powyżej. Przyszło wszystko co było zamówione po 4,5 miesiącach.
WKS 10 Olsztyn
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 43
- Rejestracja: 26 sierpnia 2017, 14:17
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
- biper
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 3247
- Rejestracja: 20 stycznia 2015, 09:28
- Tematy: 18
- Lokalizacja: okolice 3city
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Dostawa z Brownells.pl
Ja robiłem 2 zamówienia:
1. Zamówione z dnia 30.10.2018 - to pechowe, zatrzymane w Amsterdamie
Propozycja zwrotu kasy przez sklep, lub oczekiwanie na realizację nie wiadomo jak długo. Wybrałem opcję drugą.
Ostatecznie przesyłka doszła, jak u większości ostatnio - 15.03.2019 (piątek).
Ale co najciekawsze, na kopercie pod naklejką z DHL była naklejka jak sądzę naklejona w Stanach. Data nadania: - 11.02.2018, czyli 3 dni po zamówieniu.
Wygląda na to, że gdyby nie nadgorliwi celnicy w Amsterdamie, to przesyłkę miałbym dużo szybciej.
2. Zamówienie z dnia 23.11.2018
Odbiór 20-12-2018
Biorąc pod uwagę, że był to okres przedświąteczny, to spodziewałem się dopiero po świętach, a tu taki fajny prezent pod choinkę przyszedł.
1. Zamówione z dnia 30.10.2018 - to pechowe, zatrzymane w Amsterdamie
Propozycja zwrotu kasy przez sklep, lub oczekiwanie na realizację nie wiadomo jak długo. Wybrałem opcję drugą.
Ostatecznie przesyłka doszła, jak u większości ostatnio - 15.03.2019 (piątek).
Ale co najciekawsze, na kopercie pod naklejką z DHL była naklejka jak sądzę naklejona w Stanach. Data nadania: - 11.02.2018, czyli 3 dni po zamówieniu.
Wygląda na to, że gdyby nie nadgorliwi celnicy w Amsterdamie, to przesyłkę miałbym dużo szybciej.
2. Zamówienie z dnia 23.11.2018
Odbiór 20-12-2018
Biorąc pod uwagę, że był to okres przedświąteczny, to spodziewałem się dopiero po świętach, a tu taki fajny prezent pod choinkę przyszedł.
Ostatnio zmieniony 17 marca 2019, 22:19 przez biper, łącznie zmieniany 1 raz.
SKS Ardea || Pomorskie Stowarzyszenie Strzelecko-Kolekcjonerskie "DO BRONI"
- Ghav
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 22
- Rejestracja: 01 lutego 2016, 20:39
- Tematy: 0
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 20
- Rejestracja: 30 maja 2012, 14:17
- Tematy: 0
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Dostawa z Brownells.pl
Realny termin to najpewniej kwiecień - maj jak z nimi w lutym rozmawiałem.Ghav pisze:Ktoś wie czy można już u nich zamawiać istotne części broni?
Teoretycznie w marcu mają mieć decyzję, ale wiadomo - ministerstwo..bla bla wiec pewnie obsuwa.
- larky
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 205
- Rejestracja: 28 listopada 2016, 23:16
- Tematy: 13
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Dostawa z Brownells.pl
Informacyjnie - zamówienie złożone 6 lutego, dzisiaj dotarło.
Nadwiślańskie Towarzystwo Strzeleckie
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 21
- Rejestracja: 15 czerwca 2015, 22:44
- Tematy: 0
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
- BrownellsPL
- Sponsor Forum
- Reactions:
- Posty: 7
- Rejestracja: 29 października 2018, 12:24
- Tematy: 39
- Grupa: Sponsor Forum
- Kontakt:
Re: Dostawa z Brownells.pl
Szanowni Państwo,
W związku z licznymi komentarzami dotyczącymi dostaw realizowanych przez Brownells Polska pragniemy uzupełnić informacje z naszej strony.
Niestety na początku działalności spotkały nas niespodziewane wydarzenia, takie jak nieuzasadnione i niewyjaśnione zatrzymanie towaru przez celników w Holandii na cztery miesiące, błędne nadanie przesyłki przez spedytora, który nie dopatrzył się baterii wchodzących w skład produktów, mimo, że nasz partner Brownells USA wyraźnie zaznaczył to w dokumentach przewozowych, itd.
Wszystko to sprawiło, że nie byliśmy w stanie wywiązać się z naszych obowiązków i dostarczyć Państwu zakupionych towarów w umówionych terminach za co po raz kolejny przepraszamy.
Zamówienia z końca października (te zatrzymane w Amsterdamie) dotarły dopiero 15 marca.
Zamówienia z pierwszego tygodnia listopada dostarczyliśmy 4 stycznia.
Zamówienia z drugiego tygodnia listopada rozesłaliśmy również 4 stycznia.
Od tego momentu nasze zamówienia realizowane są w większości w terminach przez nas deklarowanych. Przeprowadziliśmy wiele rozmów z naszym spedytorem, aby ustalić co się stało i co zrobić by takie sytuacje nie powtórzyły się w przyszłości.
Zamówienia z 23 listopada (Black Friday) klienci otrzymali 15 grudnia.
Zamówienia z 26 listopada (Cyber Monday) dotarły 20 grudnia.
Zamówienia z pierwszego tygodnia grudnia dotarły również przed 24 grudnia.
Zamówienia z drugiego tygodnia grudnia dostarczyliśmy 4 stycznia.
Z aktualnych zamówień, z pierwszego tygodnia lutego dotarły 15 marca (przepraszamy za parodniowe opóźnienie), ale również te z drugiego tygodnia lutego zostały doręczone 15 marca (terminowo).
Nie oznacza to, że nie będą nam się przydarzać od czasu do czasu drobne opóźnienia z przyczyn od nas niezależnych, zwłaszcza teraz gdy w Europie panuje fobia dotycząca broni, ale mamy przygotowane alternatywne rozwiązania które powinny przyczynić się do skrócenia realnego czasu dostaw do 15-18 dni roboczych (aktualnie deklarowany przez nas termin to 23 dni robocze) i planujemy je wdrożyć do końca kwietnia.
Tymczasem dziękujemy wszystkim za dotychczasowa kooperację, zaufanie i okazane wsparcie. Liczymy na dalszą udaną współpracę.
Pozdrawiamy,
Brownells Polska
W związku z licznymi komentarzami dotyczącymi dostaw realizowanych przez Brownells Polska pragniemy uzupełnić informacje z naszej strony.
Niestety na początku działalności spotkały nas niespodziewane wydarzenia, takie jak nieuzasadnione i niewyjaśnione zatrzymanie towaru przez celników w Holandii na cztery miesiące, błędne nadanie przesyłki przez spedytora, który nie dopatrzył się baterii wchodzących w skład produktów, mimo, że nasz partner Brownells USA wyraźnie zaznaczył to w dokumentach przewozowych, itd.
Wszystko to sprawiło, że nie byliśmy w stanie wywiązać się z naszych obowiązków i dostarczyć Państwu zakupionych towarów w umówionych terminach za co po raz kolejny przepraszamy.
Zamówienia z końca października (te zatrzymane w Amsterdamie) dotarły dopiero 15 marca.
Zamówienia z pierwszego tygodnia listopada dostarczyliśmy 4 stycznia.
Zamówienia z drugiego tygodnia listopada rozesłaliśmy również 4 stycznia.
Od tego momentu nasze zamówienia realizowane są w większości w terminach przez nas deklarowanych. Przeprowadziliśmy wiele rozmów z naszym spedytorem, aby ustalić co się stało i co zrobić by takie sytuacje nie powtórzyły się w przyszłości.
Zamówienia z 23 listopada (Black Friday) klienci otrzymali 15 grudnia.
Zamówienia z 26 listopada (Cyber Monday) dotarły 20 grudnia.
Zamówienia z pierwszego tygodnia grudnia dotarły również przed 24 grudnia.
Zamówienia z drugiego tygodnia grudnia dostarczyliśmy 4 stycznia.
Z aktualnych zamówień, z pierwszego tygodnia lutego dotarły 15 marca (przepraszamy za parodniowe opóźnienie), ale również te z drugiego tygodnia lutego zostały doręczone 15 marca (terminowo).
Nie oznacza to, że nie będą nam się przydarzać od czasu do czasu drobne opóźnienia z przyczyn od nas niezależnych, zwłaszcza teraz gdy w Europie panuje fobia dotycząca broni, ale mamy przygotowane alternatywne rozwiązania które powinny przyczynić się do skrócenia realnego czasu dostaw do 15-18 dni roboczych (aktualnie deklarowany przez nas termin to 23 dni robocze) i planujemy je wdrożyć do końca kwietnia.
Tymczasem dziękujemy wszystkim za dotychczasowa kooperację, zaufanie i okazane wsparcie. Liczymy na dalszą udaną współpracę.
Pozdrawiamy,
Brownells Polska
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 878
- Rejestracja: 02 czerwca 2015, 09:42
- Tematy: 0
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
- BrownellsPL
- Sponsor Forum
- Reactions:
- Posty: 7
- Rejestracja: 29 października 2018, 12:24
- Tematy: 39
- Grupa: Sponsor Forum
- Kontakt:
Re: Dostawa z Brownells.pl
Niestety sprawa się przeciąga. Na szczęście jest bliżej niż dalej. Ostatnio dostaliśmy powiadomienie o terminie zakończenia procedury formalnej umożliwiającej nam sprowadzanie broni i istotnych części w połowie kwietnia. Wydaje nam się, że na 90% jest to termin realny.
Pozdrawiamy,
Pozdrawiamy,
- biper
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 3247
- Rejestracja: 20 stycznia 2015, 09:28
- Tematy: 18
- Lokalizacja: okolice 3city
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Dostawa z Brownells.pl
Dostawy, dostawami..
Ja miałem małego pecha i musiałem przetestować procedurę reklamacji.
Opis tutaj: http://forum-bron.pl/viewtopic.php?f=24 ... 0#p1873114
Muszę przyznać, że jestem w ciężkim szoku, jeśli chodzi o jakość obsługi.
Mam nadzieję, że Brownells.pl mocno pozmienia standardy na naszym rynku!
Ja miałem małego pecha i musiałem przetestować procedurę reklamacji.
Opis tutaj: http://forum-bron.pl/viewtopic.php?f=24 ... 0#p1873114
Muszę przyznać, że jestem w ciężkim szoku, jeśli chodzi o jakość obsługi.
Mam nadzieję, że Brownells.pl mocno pozmienia standardy na naszym rynku!
SKS Ardea || Pomorskie Stowarzyszenie Strzelecko-Kolekcjonerskie "DO BRONI"