Mossberg 590 Mariner - akcesoria

Moderator: Moderatorzy WBP

Awatar użytkownika
Mr.Pete
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 127
Rejestracja: 19 grudnia 2014, 11:23
Tematy: 0
Lokalizacja: Łódź
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Mossberg 590 Mariner - akcesoria

Post autor: Mr.Pete »

Witam,
poszukuję kilku akcesoriów do tytułowej strzelby, które można kupić u nas w kraju. Przeszukałem internet, ale jakoś nic nie znalazłem.
Zdaję sobie sprawę, że to prosty i ubogi model, ale czy da się do niego kupić (jak tak, to gdzie) i zamontować:
-celownik przeziernikowy typu ghost ring?
-zamienić firmową muszkę-koralik mosiężny na coś z wstawką trytową?
-czy istnieje możliwość wymiany czoków?
-jakiś pas dwupunktowy?

Strzelba dokładnie ta: http://www.mossberg.com/product/590-mar ... hot-50299/

Wybaczcie te być może głupie pytania, ale nie znam się za bardzo na tuningu broni i wolę spytać o radę mądrzejszych.
Ostatnio zmieniony 29 marca 2017, 10:53 przez Mr.Pete, łącznie zmieniany 1 raz.
mr_neox
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 148
Rejestracja: 31 sierpnia 2015, 11:18
Tematy: 1
Lokalizacja: LJA
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Mossberg 590 Mariner - akcesoria

Post autor: mr_neox »

Taniej Ci chyba wyjdzie kupic druga 590a1 juz z ghost ringiem i wysoka muszka (tutaj juz mozna ja przerabiac bo jest sie do czego przyczepic)...

Jakie czoki? Musialbys gwintowac lufe - znowu koszta...

Chcesz sprzedac? :one: Mialbym rodzenstwo dla mojego blackwatera
.22LR, 9x18, 9x19, 7.62x25, 7.62x39, 12/76
tribal
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 379
Rejestracja: 09 grudnia 2009, 14:58
Tematy: 11
Lokalizacja: podlaskie
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Mossberg 590 Mariner - akcesoria

Post autor: tribal »

Jak chcesz czoki to khan ma wykręcane.
Awatar użytkownika
Mr.Pete
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 127
Rejestracja: 19 grudnia 2014, 11:23