Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Moderator: Moderatorzy WBP

Poprzedni tematNastępny temat
kurkowy
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 25 października 2019, 23:33

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: kurkowy »

Może by @Leśny się wypowiedział? Chyba jeszcze nikomu tak się tu nie dostało.

KG92RS
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 3470
Rejestracja: 29 grudnia 2016, 06:51

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: KG92RS »

kurkowy pisze:
02 sierpnia 2020, 17:36
Chyba jeszcze nikomu tak się tu nie dostało.
"Im wyżej wejdziesz, z tym większym hukiem spadniesz." :)

Ja mam nadzieję, że się poprawi i wróci do pierwotnej solidności.

Glou
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 219
Rejestracja: 29 sierpnia 2018, 21:01

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Glou »

kurkowy pisze:
02 sierpnia 2020, 17:36
Chyba jeszcze nikomu tak się tu nie dostało.
Myśle, że właśnie dlatego, że nie było u nas rynku jeszcze takiego sklepu, który jest darzony tak ogromnym zaufaniem i poważaniem oraz chwalony rzetelnością.

salve76
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 318
Rejestracja: 30 stycznia 2015, 09:02
Lokalizacja: okolice Gdańska

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: salve76 »

KG92RS pisze:
02 sierpnia 2020, 14:06
STV, to amunicja wojskowa, przepakowywana w Czechach i występująca dalej pod "czeskimi znakami bojowymi", czyli oficjalnie - jest Czeska -> pewnie stąd to nieporozumienie.
Nie, amunicja miała być w "zielonych" łuskach, nie było mowy o nieporozumieniu.
Z mojej strony żadna krucjata, narzekanie itp itd. Temat to "Subiektywne oceny ...." i mój wpis przedstawiał tylko pewien incydent z tym sklepem.

KudrigY
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 509
Rejestracja: 08 stycznia 2017, 13:24
Lokalizacja: ZKS Warszawa

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: KudrigY »

Właśnie na FB mi wyskoczyło coś takiego - trochę wyjaśnia czemu kontakt z Leśnym na tym forum się urwał. Rekomenduję PW na twarzoksiążce :)

Obrazek
.22LR / 9x18 / 9x19 / 7.62x25 / .38 / .357 / .45ACP / 5.45x39 / 7.62x39 / .308 WIN / 7.62x54R / 12GA

Minor
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 91
Rejestracja: 16 sierpnia 2017, 00:43

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Minor »

Ten wpis to raczej optymistyczny nie jest dla osób które kiedyś budowały jakieś biznesy i od razu widzą błąd w założeniu z jego treści płynącym.

Adzyo
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 36
Rejestracja: 11 lutego 2017, 22:38

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Adzyo »

Wtopę zaliczył z M56 Jugoszmajser. No ale kto mógł przewidzieć koronaświrusa i dostawy nie było. Nauczka na przyszłość nie prać kasy za coś czego się nie ma. Kupiłem też krajowego AKM całkiem przyzwoity jak za 2k to tłuczenia aligancki.

Awatar użytkownika
pajak2444
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 110
Rejestracja: 29 stycznia 2018, 08:01

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: pajak2444 »

Ja po ustaleniach telefonicznych ( jeśli rozmówca o to prosi ) wysyłam maila z opisem: zgodnie z rozmową telefoniczną.... I opisuje po krotce z kim i o czym, więc jeszcze mi się nie zdarzyły żadne wpadki.
2 zastawy od Dziadka zgodnie z ustaleniami +/- poślizg z dostawą, ale dzwonił, że potrzebuje termin przesunąć.
Amo też super.
M76 w 308w miała poprawkę, ale dostałem gratisami za czas oczekiwania i problemy.
Olimp Arms Schmidt Rubin G11, dostawa pod sam dom, więc też ich gorąco polecam. Zasypali mnie zdjęciami, aż musiałem sobie ranking zrobić i wybrałem rodzynka z regulowaną szczerbinką i to w stanie bdb+.

Bastion - mój pierwszy wyjazd, również udany, choć do morza nie dotarłem. Raki że spawanym pinem, DPM nóweczka.

Do Marcina często piszę na komunikatorze, lub dzwonię. Jak nie jest zajęty, to ja mu czas zajmuję, jak jest zajęty, to oficjalnie o tym mówi, że oddzwoni, bo nie może rozmawiać w danej chwili.

Broń to nie bilet na pociąg, który już stoi na peronie i potrzebuje na już teraz natychmiast.

KG92RS
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 3470
Rejestracja: 29 grudnia 2016, 06:51

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: KG92RS »

KudrigY pisze:
02 sierpnia 2020, 22:16
Rekomenduję PW na twarzoksiążce :)
To jest tak samo skuteczne, jak mail, telefon, czy SMS... Problemem nie jest przekazanie informacji "DO" -> problemem jest wywiązanie się z poczynionych ustaleń.

KG92RS
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 3470
Rejestracja: 29 grudnia 2016, 06:51

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: KG92RS »

pajak2444 pisze:
03 sierpnia 2020, 00:42
Broń to nie bilet na pociąg, który już stoi na peronie i potrzebuje na już teraz natychmiast.
To trochę terminów: faktura zaliczkowa i moja płatność miała być 30 kwietnia. Przypomniałem się sms-em 21 maja -> Leśny obiecał poprawę i ... znowu mnie olał. Mail do sklepu: 25 lipca. Odpowiedź i telefon od Leśnego: 28 lipca. Coś znowu obiecał i olał mnie po raz trzeci.

Trzy miesiące -> wg Ciebie, to jest "już teraz natychmiast"?

Awatar użytkownika
pajak2444
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 110
Rejestracja: 29 stycznia 2018, 08:01

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: pajak2444 »

Uuuuuuuuuuu, to tyle cierpliwości to ja bym chyba już nie miał.
Chyba, że czekasz na M56....., które miały wtedy dotrzeć i się sprawa posypała, z przyczyn niezależnych.
Jednak info, że dotarły była chyba 2 tyg temu,

Lecz dziś już 03.08, więc .... Nie mam argumentów na obronę Marcina.

cywil19
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 05 października 2017, 16:09

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: cywil19 »

Szanowni Koledzy, szanowny Marcinie,
Opisane tu przez Kolegow przypadki mozna by podzielic na trzy, powiedzmy, kategorie: pierdy, srednie i powazne.
Powaznych nie opisano wielu, srednich kilka, zas pierdow sporo...W przypadku powaznych wpadek Lesny (jestem tego pewien) ma swiadomosc popelnionych bledow... i wyciaga a przynajmniej stara sie wyciagnac wnioski oraz sytuacje naprawic.
Ilu z Kolegow ma doswiadczenia z osobistym prowadzeniem interesu i zatrudnianiem Osob (zupelnie obcych, lecz przez pryzmat pracy tych osob postrzegana jest Firma) ????
Marcin moze stawac na czubku xxxx a niestety cudze bledy zostana Jemu przypisane... Niestey, jest to konsekwencja firmy "niejednoosobowej".
Zeby sie nie rozwijac i nie zapetlac, mysle, ze nalezaloby zacytowac Klasyka: "... Ktokolwiek jest bez winy, niechaj pierwszy rzuci kamieniem..."
Wowczas poleci kilka kamieni ktore mozna ocenic i sie ustosunkowac... Unikniemy zas sypania piaskiem lub tumanow kurzu z "otupanych" butow...
Mam nadzieje, ze w miare czytelnie sie wypowiedzialem.
Pozdrawiam Wszystkich.

Awatar użytkownika
PANPADRE
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 252
Rejestracja: 30 sierpnia 2018, 09:06

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: PANPADRE »

Coraz wyraźniej wyłania się taki obraz, że wszystko przerosło Leśnego Tak się nie da prowadzić biznesu. Nie da się zwłaszcza jednoosobowo. Bo co widzę, tu prowadzenie sklepu, załatwianie wszelakich spraw z dostawą plus jakieś grupony, rusznikarze z przerabianiem broni. Tu osobiste dowożenie broni, tu jakieś strzelnice, prowadzenie ich ??? Tu jakieś wyjazdy na Hel czy gdzieś tam. Co to ma być jakaś szalona partyzantka/wolnoamerykanka. Tak się nie da, no chyba, że do każdej z tych działalności Leśny miałby zaufanego i sprawnego managera. Jednoosobowo tego nie da się pociągnąć. Albo jest biznes, albo bawimy się w jakieś hobbystyczne działalności. Zwłaszcza tam gdzie są zamówienia handlowe i gdzie przepływają pieniądze, to musi być idealnie, słownie, sprawnie i terminowo. Tam gdzie są pieniądze, to zaczynają się święte sprawy w biznesie, sprawy które muszą się perfekcyjnie toczyć. Widać, że Leśny tego aspektu nie rozumie podobnie jak zatrudnieni przez niego ludzie.

Dobór odpowiednich ludzi jest jedną z najważniejszych umiejętności szefa.

klopsinsky
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 28 stycznia 2020, 09:22

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: klopsinsky »

ja w niedzielę dostałem Mojego Yugoszmajsera i nie narzekam to co w opisie zgadzało się ze stanem broni , dowóz nie pod dom , ale zrobić kawałek samochodem to nic, no i ten widok jak jedziesz sobie i widzisz 3 kolesi przy samochodzie, a 2 z nich trzyma i sprawdza swoją broń - bezcenny :502: :) więc jak najbardziej mogę polecić - ja stosuję prostą metodę zdrowego rozsądku wiadomo są jakieś małe problemy to luzik plus czasami można dostać coś w gratisie, ale jak przeginają to kasa idzie do konkurencji.

KG92RS
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 3470
Rejestracja: 29 grudnia 2016, 06:51

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: KG92RS »

pajak2444 pisze:
03 sierpnia 2020, 07:33
Uuuuuuuuuuu, to tyle cierpliwości to ja bym chyba już nie miał.
Chyba, że czekasz na M56.....,
Pisałem, że jestem cierpliwy i bardzo trzeba się napracować, żeby mnie do siebie zrazić.
Nie, na nic nie czekałem (poza Marcinem, oczywiście) - rzecz od początku do końca dotyczyła broni dostępnej natychmiast. Najpierw jednej sztuki, potem czterech.

Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Broń i amunicja - WBP”