Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Moderator: Moderatorzy WBP
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 5
- Rejestracja: 25 października 2019, 23:33
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Może by @Leśny się wypowiedział? Chyba jeszcze nikomu tak się tu nie dostało.
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Posty: 3470
- Rejestracja: 29 grudnia 2016, 06:51
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Posty: 219
- Rejestracja: 29 sierpnia 2018, 21:01
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Posty: 318
- Rejestracja: 30 stycznia 2015, 09:02
- Lokalizacja: okolice Gdańska
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Nie, amunicja miała być w "zielonych" łuskach, nie było mowy o nieporozumieniu.
Z mojej strony żadna krucjata, narzekanie itp itd. Temat to "Subiektywne oceny ...." i mój wpis przedstawiał tylko pewien incydent z tym sklepem.
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Posty: 509
- Rejestracja: 08 stycznia 2017, 13:24
- Lokalizacja: ZKS Warszawa
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Właśnie na FB mi wyskoczyło coś takiego - trochę wyjaśnia czemu kontakt z Leśnym na tym forum się urwał. Rekomenduję PW na twarzoksiążce 



.22LR / 9x18 / 9x19 / 7.62x25 / .38 / .357 / .45ACP / 5.45x39 / 7.62x39 / .308 WIN / 7.62x54R / 12GA
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Posty: 91
- Rejestracja: 16 sierpnia 2017, 00:43
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Ten wpis to raczej optymistyczny nie jest dla osób które kiedyś budowały jakieś biznesy i od razu widzą błąd w założeniu z jego treści płynącym.
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Posty: 36
- Rejestracja: 11 lutego 2017, 22:38
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Wtopę zaliczył z M56 Jugoszmajser. No ale kto mógł przewidzieć koronaświrusa i dostawy nie było. Nauczka na przyszłość nie prać kasy za coś czego się nie ma. Kupiłem też krajowego AKM całkiem przyzwoity jak za 2k to tłuczenia aligancki.
- pajak2444
- Zarejestrowany użytkownik
- Posty: 110
- Rejestracja: 29 stycznia 2018, 08:01
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Ja po ustaleniach telefonicznych ( jeśli rozmówca o to prosi ) wysyłam maila z opisem: zgodnie z rozmową telefoniczną.... I opisuje po krotce z kim i o czym, więc jeszcze mi się nie zdarzyły żadne wpadki.
2 zastawy od Dziadka zgodnie z ustaleniami +/- poślizg z dostawą, ale dzwonił, że potrzebuje termin przesunąć.
Amo też super.
M76 w 308w miała poprawkę, ale dostałem gratisami za czas oczekiwania i problemy.
Olimp Arms Schmidt Rubin G11, dostawa pod sam dom, więc też ich gorąco polecam. Zasypali mnie zdjęciami, aż musiałem sobie ranking zrobić i wybrałem rodzynka z regulowaną szczerbinką i to w stanie bdb+.
Bastion - mój pierwszy wyjazd, również udany, choć do morza nie dotarłem. Raki że spawanym pinem, DPM nóweczka.
Do Marcina często piszę na komunikatorze, lub dzwonię. Jak nie jest zajęty, to ja mu czas zajmuję, jak jest zajęty, to oficjalnie o tym mówi, że oddzwoni, bo nie może rozmawiać w danej chwili.
Broń to nie bilet na pociąg, który już stoi na peronie i potrzebuje na już teraz natychmiast.
2 zastawy od Dziadka zgodnie z ustaleniami +/- poślizg z dostawą, ale dzwonił, że potrzebuje termin przesunąć.
Amo też super.
M76 w 308w miała poprawkę, ale dostałem gratisami za czas oczekiwania i problemy.
Olimp Arms Schmidt Rubin G11, dostawa pod sam dom, więc też ich gorąco polecam. Zasypali mnie zdjęciami, aż musiałem sobie ranking zrobić i wybrałem rodzynka z regulowaną szczerbinką i to w stanie bdb+.
Bastion - mój pierwszy wyjazd, również udany, choć do morza nie dotarłem. Raki że spawanym pinem, DPM nóweczka.
Do Marcina często piszę na komunikatorze, lub dzwonię. Jak nie jest zajęty, to ja mu czas zajmuję, jak jest zajęty, to oficjalnie o tym mówi, że oddzwoni, bo nie może rozmawiać w danej chwili.
Broń to nie bilet na pociąg, który już stoi na peronie i potrzebuje na już teraz natychmiast.
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Posty: 3470
- Rejestracja: 29 grudnia 2016, 06:51
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Posty: 3470
- Rejestracja: 29 grudnia 2016, 06:51
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
To trochę terminów: faktura zaliczkowa i moja płatność miała być 30 kwietnia. Przypomniałem się sms-em 21 maja -> Leśny obiecał poprawę i ... znowu mnie olał. Mail do sklepu: 25 lipca. Odpowiedź i telefon od Leśnego: 28 lipca. Coś znowu obiecał i olał mnie po raz trzeci.
Trzy miesiące -> wg Ciebie, to jest "już teraz natychmiast"?
- pajak2444
- Zarejestrowany użytkownik
- Posty: 110
- Rejestracja: 29 stycznia 2018, 08:01
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Uuuuuuuuuuu, to tyle cierpliwości to ja bym chyba już nie miał.
Chyba, że czekasz na M56....., które miały wtedy dotrzeć i się sprawa posypała, z przyczyn niezależnych.
Jednak info, że dotarły była chyba 2 tyg temu,
Lecz dziś już 03.08, więc .... Nie mam argumentów na obronę Marcina.
Chyba, że czekasz na M56....., które miały wtedy dotrzeć i się sprawa posypała, z przyczyn niezależnych.
Jednak info, że dotarły była chyba 2 tyg temu,
Lecz dziś już 03.08, więc .... Nie mam argumentów na obronę Marcina.
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 7
- Rejestracja: 05 października 2017, 16:09
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Szanowni Koledzy, szanowny Marcinie,
Opisane tu przez Kolegow przypadki mozna by podzielic na trzy, powiedzmy, kategorie: pierdy, srednie i powazne.
Powaznych nie opisano wielu, srednich kilka, zas pierdow sporo...W przypadku powaznych wpadek Lesny (jestem tego pewien) ma swiadomosc popelnionych bledow... i wyciaga a przynajmniej stara sie wyciagnac wnioski oraz sytuacje naprawic.
Ilu z Kolegow ma doswiadczenia z osobistym prowadzeniem interesu i zatrudnianiem Osob (zupelnie obcych, lecz przez pryzmat pracy tych osob postrzegana jest Firma) ????
Marcin moze stawac na czubku xxxx a niestety cudze bledy zostana Jemu przypisane... Niestey, jest to konsekwencja firmy "niejednoosobowej".
Zeby sie nie rozwijac i nie zapetlac, mysle, ze nalezaloby zacytowac Klasyka: "... Ktokolwiek jest bez winy, niechaj pierwszy rzuci kamieniem..."
Wowczas poleci kilka kamieni ktore mozna ocenic i sie ustosunkowac... Unikniemy zas sypania piaskiem lub tumanow kurzu z "otupanych" butow...
Mam nadzieje, ze w miare czytelnie sie wypowiedzialem.
Pozdrawiam Wszystkich.
Opisane tu przez Kolegow przypadki mozna by podzielic na trzy, powiedzmy, kategorie: pierdy, srednie i powazne.
Powaznych nie opisano wielu, srednich kilka, zas pierdow sporo...W przypadku powaznych wpadek Lesny (jestem tego pewien) ma swiadomosc popelnionych bledow... i wyciaga a przynajmniej stara sie wyciagnac wnioski oraz sytuacje naprawic.
Ilu z Kolegow ma doswiadczenia z osobistym prowadzeniem interesu i zatrudnianiem Osob (zupelnie obcych, lecz przez pryzmat pracy tych osob postrzegana jest Firma) ????
Marcin moze stawac na czubku xxxx a niestety cudze bledy zostana Jemu przypisane... Niestey, jest to konsekwencja firmy "niejednoosobowej".
Zeby sie nie rozwijac i nie zapetlac, mysle, ze nalezaloby zacytowac Klasyka: "... Ktokolwiek jest bez winy, niechaj pierwszy rzuci kamieniem..."
Wowczas poleci kilka kamieni ktore mozna ocenic i sie ustosunkowac... Unikniemy zas sypania piaskiem lub tumanow kurzu z "otupanych" butow...
Mam nadzieje, ze w miare czytelnie sie wypowiedzialem.
Pozdrawiam Wszystkich.
- PANPADRE
- Zarejestrowany użytkownik
- Posty: 252
- Rejestracja: 30 sierpnia 2018, 09:06
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Coraz wyraźniej wyłania się taki obraz, że wszystko przerosło Leśnego Tak się nie da prowadzić biznesu. Nie da się zwłaszcza jednoosobowo. Bo co widzę, tu prowadzenie sklepu, załatwianie wszelakich spraw z dostawą plus jakieś grupony, rusznikarze z przerabianiem broni. Tu osobiste dowożenie broni, tu jakieś strzelnice, prowadzenie ich ??? Tu jakieś wyjazdy na Hel czy gdzieś tam. Co to ma być jakaś szalona partyzantka/wolnoamerykanka. Tak się nie da, no chyba, że do każdej z tych działalności Leśny miałby zaufanego i sprawnego managera. Jednoosobowo tego nie da się pociągnąć. Albo jest biznes, albo bawimy się w jakieś hobbystyczne działalności. Zwłaszcza tam gdzie są zamówienia handlowe i gdzie przepływają pieniądze, to musi być idealnie, słownie, sprawnie i terminowo. Tam gdzie są pieniądze, to zaczynają się święte sprawy w biznesie, sprawy które muszą się perfekcyjnie toczyć. Widać, że Leśny tego aspektu nie rozumie podobnie jak zatrudnieni przez niego ludzie.
Dobór odpowiednich ludzi jest jedną z najważniejszych umiejętności szefa.
Dobór odpowiednich ludzi jest jedną z najważniejszych umiejętności szefa.
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 7
- Rejestracja: 28 stycznia 2020, 09:22
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
ja w niedzielę dostałem Mojego Yugoszmajsera i nie narzekam to co w opisie zgadzało się ze stanem broni , dowóz nie pod dom , ale zrobić kawałek samochodem to nic, no i ten widok jak jedziesz sobie i widzisz 3 kolesi przy samochodzie, a 2 z nich trzyma i sprawdza swoją broń - bezcenny
więc jak najbardziej mogę polecić - ja stosuję prostą metodę zdrowego rozsądku wiadomo są jakieś małe problemy to luzik plus czasami można dostać coś w gratisie, ale jak przeginają to kasa idzie do konkurencji.


-
- Zarejestrowany użytkownik
- Posty: 3470
- Rejestracja: 29 grudnia 2016, 06:51
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Pisałem, że jestem cierpliwy i bardzo trzeba się napracować, żeby mnie do siebie zrazić.
Nie, na nic nie czekałem (poza Marcinem, oczywiście) - rzecz od początku do końca dotyczyła broni dostępnej natychmiast. Najpierw jednej sztuki, potem czterech.