Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Moderator: Moderatorzy WBP

Poprzedni tematNastępny temat
Spyderco
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 294
Rejestracja: 15 listopada 2018, 10:27
Lokalizacja: Opole

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Spyderco »

Kolejny raz pochwalę Bażanta - kupowałem Shadow 1 w baaardzo dobrej cenie i BN .223 w równie dobrej, jak zawsze miła obsługa. Do zobaczenia następnym razem :-D
.223, 9x19, 12GA

Awatar użytkownika
V@A
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 128
Rejestracja: 30 grudnia 2018, 18:09
Lokalizacja: CANADA - EAST COAST

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: V@A »

Bedac przez kilka dni w Warszawie udalo mi sie zachaczyc o sklep M.K.Szuster na Saskiej Kepie.
Pomimo iz powierzchniowo dosyc maly sklep w porownaniu do tutejszych ( Cabelas , Sail ) ale za to bardzo przytulny i z przemila profesjonalna obsluga.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Nawet cos dla naszych ( nie zawsze tolerancyjnych ;) ) malzonek mozna znalesc :)

Obrazek
.. cos tam lezy w szafie , pod lozkiem .... jakis karabin , gun ... sam juz nie wiem co ;)

repo
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 54
Rejestracja: 02 października 2014, 20:07

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: repo »

Gunmonkey.pl.


Po dzisiejszej wizycie powiem jedno:szlag mnie trafił.Specjalnie zjechałem z trasy,aby kupić Striboga A2.Oczywiście cena internetowa,a w sklepie to dwie różne rzeczy,ale to nic.Broń okazała się wybrakowana-niesprawna.Brak przełącznika zabezpieczenia.Ponoć był uszkodzony.Wszystko rozumię,ale wystawianie broni na sprzedaż która jest niesprawny to kpina.Dobrze,że nie kliknąłem,, Do koszyka"bo pewnie w ten sposób kupując musiałbym za nią zapłacić.Chociaż zrobiłem jeden błąd:mogłem rządać zwrotu pieniędzy za przejazd od sklepu za wprowadzanie klienta w błąd.Ale niestety mam miękkie serce.Jeśli sprzedający byłby ok.to zaproponowałby,że dowiecie mi broń naprawioną w umówione miejsce.Byłoby po sprawie a tak mówiąc w prostych żołnierskich słowach:Dno i metr mułu.

wandzolor
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 208
Rejestracja: 25 marca 2013, 20:58

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: wandzolor »

Miałem podobny przypadek w ubiegłym roku. Zamówiłem Bergare, po tygodniu była do odbioru (sprowadzali z Incorsy). Odbierałem w Sobotę, byłem na otwarciu sklepu bo na 12 do roboty wiec mi się spieszyło. W trakcie wypisywania kwitów szybki rzut oka na bron czy jest kompletna, potem z powrotem do pudła i heja do domu. Następnego dnia (Nd) dokładnie oblukałem broń i wtedy wyszły kwiatki: porysowany i uszczerbiony zamek, komora nabojowa wyglądała jakby miała przebieg co najmniej kilkuset kulek, dół lufy od zewnątrz był wytarty jakby na czymś był dużo razy opierany i przewód lufy również w środku wytarty/uszkodzony ciężko mi to opisać.
W Pn znowu na Katowice reklamować z tytułu rękojmi, kolesie robią gały bo dopiero co broń kupiłem i nawet nie było kiedy jechać na strzelnice, wysłuchali, rękojmie przyjęli i kazali "czakać" na stanowisko Incorsy. Po 14 dniach czyli w ostatnim ustawowym dniu po mojej interwencji szanownie odpisali, że rękojmia przyjęta i mam do wyboru parę opcji, wybrałem nowy karabin ale znowu "czakać" na sprowadzenie. I tak czekałem kilka miesięcy i się doczekałem nowego karabinu. W międzyczasie zrobiłem mały wywiad i okazało się, że sprzedali karabin powystawowy, który objechał większość wystaw w Polsce, stąd wytarta lufa na zewnątrz od stojaka i od wewnątrz od pręta. Kolesie jednak nie byli mi w stanie wytłumaczyć skąd zużycie komory nabojowej i stan zamka...wiadomo skąd ale tematu już nie drążyłem.
Reasumując kupiłem nowy karabin, który okazał się jednak nie nowy a co najmniej powystawowy ;laughing: miałem dodatkowe 6 wyjazdów do Katowic czyli w moim przypadku dodatkowo jakieś 600km i stracony czas plus urlop, plus kilka miesięcy zamrożoną kasę i możliwość strzelania. Przy odbiorze karabinu kolesie stwierdzili, że czasami tak się zdarza i dali mi do zrozumienia, żebym już raczej się u nich nie zaopatrywał do czego się oczywiście stosuje i wydaje moje tysiaki u konkurencji (od tego czasu poszło na zabawki jakieś 50 patoli).
Wniosek jaki mi się nasuwa to tylko jeden, niektórym sklepom po prostu odje...o.

kelvinpiotr
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 228
Rejestracja: 23 kwietnia 2017, 09:31

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: kelvinpiotr »

Niestety Incorsa jest nierówna, ale wydaje mi się zależy to od człowieka na którego się trafi . Zamawiałem w zeszłym roku rękojeść do MG , bez problemu przysłali za pobraniem , była nie ta odesłałem, zwrócili błyskawicznie kasę , przysłali z zamówienia następną dobrą . Świetny kontakt i chęć wyjścia mi naprzeciw. W tym roku chciałem zamówić parę drobiazgów do MG , magazynek , zderzaki , nic co by nie było elementem eksploatacyjnym . Człowiek, już inny, przysyła, że chcą 50% zaliczki ;-) ;-) Jaja jakieś, przy 50 % to mogą sobie spokojnie pracować i olewać zamówienie bo i tak już zarobili swoje .. Zaproponowałem max 20 % ( w przypływie dobrego serca ;-) normalnie wpłacam 10 %) i.... cisza , zero odzewu. Całe szczęście , było to w lutym, bo teraz z Włoch nic nie dochodzi i mógłbym "pisać na Berdyczów " . Rozumiem, że sprzedający chce się zabezpieczyć zamawiając towar ..ale 50 % ???? ( choć kwota nieduża )
Ostatnio zmieniony 24 marca 2020, 19:09 przez kelvinpiotr, łącznie zmieniany 1 raz.

Nixt44
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 15
Rejestracja: 03 maja 2017, 08:23

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Nixt44 »

Chciałbmy bardzo podziękować Januszowi z 4shooter.com. Wspracie dla produktów Tanfoglio w 4shooter jest 200%. Janusz nie tylko dysponuje stockiem pistoletów i części zamiennych od ręki, ale wspiera wszystkich posiadaczy Tanfo niezależnie od tego gdzie i kiedy były kupione. W moim przypadku w 48 h zrealizował gwarancyjną naprawę Stock II, co nie byłoby niczym szczególnym, gdyby nie fakt, że pistolet został kupiony w kaliber.pl, a kaliber.pl nie miał części zamiennych Tanfo. i nie wiedział kiedy będzie miał, więc de facto nie był wstanie wywiązać się z gwarancji.
Imo jeśli kupować Tanfo to tylko w 4shooter.com.

KG92RS
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 2978
Rejestracja: 29 grudnia 2016, 06:51

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: KG92RS »

Nixt44 pisze:
23 maja 2020, 12:21
W moim przypadku w 48 h zrealizował gwarancyjną naprawę Stock II, co nie byłoby niczym szczególnym, gdyby nie fakt, że pistolet został kupiony w kaliber.pl, a kaliber.pl nie miał części zamiennych Tanfo.
I tak się właśnie buduje markę. Szczególne, jak się z tym porówna BestHuneters i ich stwierdzenie o utracie gwarancji z powodu wymiany kompensatora...

m2c
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 996
Rejestracja: 17 maja 2007, 12:52
Lokalizacja: Warszawa

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: m2c »

Wow, 4shooter ma już dwóch zadowolonych klientów. Reszta zawsze trafia na zły dzień :P
CZ P09, AKM Jack, Savage Recon, Mossberg Maverick, Mossberg 930 JM, S&W 17-4 .22lr, Bul 1911 CG .45, Tikka T3X Varmint .223, Fabarm STF12 11", Husqvarna Dubbelbössa 12/65, Pietta S. A. 1873 .45 Colt, Winchester 1873 .357

Idaho
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 166
Rejestracja: 19 listopada 2015, 00:43
Lokalizacja: Warszawa

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Idaho »

Trzech. Wprawdzie byłem tam tylko raz, ale wrażenia bardzo pozytywne.
.22 / .223 / 7,62x39 / 9x18 / 9x19 / 12GA

Awatar użytkownika
Ziemo
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 73
Rejestracja: 30 sierpnia 2018, 20:18
Lokalizacja: Poznań Nowe Miasto

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Ziemo »

Nixt44 pisze:
23 maja 2020, 12:21
zrealizował gwarancyjną naprawę Stock II, co nie byłoby niczym szczególnym, gdyby nie fakt, że pistolet został kupiony w kaliber.pl, a kaliber.pl nie miał części zamiennych Tanfo
Kolego, może to będzie dla Ciebie zaskoczeniem, ale serwis ZARABIA na naprawie gwarancyjnej. To nie jest tak, że oni za części użyte do naprawy zapłacili z własnej kieszeni, a robocizna była za free. Ty miałeś bezpłatną usługę w ramach gwarancji, ale serwis obciąży za tę naprawę producenta. To nie jest tak, że serwis robi łaskę czy uprzejmość, że serwisuje sprzęt zakupiony gdzie indziej. Serwisowi zależy, żeby serwisować wszystko jak leci, bo na tym zarabia.

Oczywiście na plus, że mieli części do broni "od ręki", a nie musiałeś czekać aż sprowadzą. To może świadczy o dobrym zaopatrzeniu, co się ceni.

LongTom
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 1200
Rejestracja: 21 maja 2012, 22:00

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: LongTom »

Ponownie kupiłem broń do kolekcji w sklepie Polarms z Kołobrzegu.
Broń bardzo dobrze ukazana na fotografiach w ogłoszeniu, cena ze stolicą Maroka, dostawa pod dom, i co też ważne luśnia bardzo dobrze zapakowana!!! (a nie jest to powszechne).
Polecam
PSSK Do broni
SSK Olimp
trochę nieprzypominającej broni wojskowej WBP, trochę wiatru, CP i BB

Awatar użytkownika
ImTheOne
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 873
Rejestracja: 29 maja 2012, 22:10
Lokalizacja: KS Garda

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: ImTheOne »

m2c pisze:
23 maja 2020, 19:51
Wow, 4shooter ma już dwóch zadowolonych klientów. Reszta zawsze trafia na zły dzień :P
Może nawet czterech :) Czasami robię zakupy w 4shooter i informacje o złym humorze sprzedawcy chyba można już między bajki włożyć. Albo czyta forum i wyciaga wnioski. Ja tam zastrzeżeń nie mam.

m2c
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 996
Rejestracja: 17 maja 2007, 12:52
Lokalizacja: Warszawa

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: m2c »

Dobrze by było, pracuję obok i chętnie robiłbym tam zakupy ale tak mnie wk***wił (bo inaczej się tego nazwać nie da) że wolę jechać gdzie indziej żeby mi nerwy nie puściły. Może jak będę miał wyjątkowo dobry humor to dam mu szansę ;)
CZ P09, AKM Jack, Savage Recon, Mossberg Maverick, Mossberg 930 JM, S&W 17-4 .22lr, Bul 1911 CG .45, Tikka T3X Varmint .223, Fabarm STF12 11", Husqvarna Dubbelbössa 12/65, Pietta S. A. 1873 .45 Colt, Winchester 1873 .357

Awatar użytkownika
pchor
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 105
Rejestracja: 15 marca 2016, 10:04
Lokalizacja: Z Polski

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: pchor »

Polecam wszystkim użytkownikom Centrum Łowieckie BARDO,
Zakupowałem tam AKM po atrakcyjnej cenie z #wincyjniebędzie. Do sklepu miałem 180 km w jedną stronę, była to sobota dzień wolny to i klientów było kilku przede mną, gdy przyszedł czas na mnie zostałem elegancko obsłużony, przyniesiono mi tyle egzemplarzy ile tylko chciałem, moją perełkę znalazłem po 6 egzemplarzu, nie było z tym żadnych problemów że "wybrzydzam". Gdy już wybrałem zapytałem się czy można zajrzeć co tam ciekawego na magazynie jeszcze leży. Szybka zgoda i już oglądałem egzemplarze z magazynu i Pan odpowiadał na wszelkie moje pytania.
Więc ocena na 5+ gdy będę miał jakąś wolną promeskę i trafi się ciekawy temat na pewno wybiorę się ponownie do nich.
P.S. W dobie koronoświrusa nie było problemu by skorzystać z toalety i umyć ręce upaćkane od smaru na broni :) a pewnie gdyby i nie natłok klientów to i kawa byłaby :D
Ruger AR 556, Glock 17, Winchester SXP Defender, AKM, Beretta 92 Wilson Combat ;)

Awatar użytkownika
Wedymin
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 254
Rejestracja: 21 września 2015, 09:51
Lokalizacja: Warszawa

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Wedymin »

Mam dwa zakupy zdalne (w sensie - dowozowe) w Bardo, ammo plus broń.
O ile do broni i obsługi nie mam większych uwag (no, może poza „paniką” pod ZKS w Wawie; „pan się nie wychyla!”, to po ch.j się tam umawiacie? :evil: ) to przebitka na ammo 9x17 mm pt. „razy dwa, bo to Geco” mnie nieco odstręczyła... ;|
I dlatego - tadam! - zarobił Stef-Mar, w przyjemnej atmosferze, taniej, spokojniej, a jeszcze człowiek szwedzkiego Kulsprute Gevär m/1921 na żywo zobaczył... Polecam! :one:
"A gun by itself is worthless if you don’t know how to use it." Frank Castle

Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Broń i amunicja - WBP”