Drodzy Użytkownicy,

Od dnia 25 maja 2018 r. wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, określane jako RODO.

W związku z tym poniżej regulaminu forum zostały zamieszczone wytyczne związane z tym rozporządzeniem.

Bardzo proszę poświęcić chwilkę i wczytać się w te przepisy, nie jest tego dużo.

Regulamin i rozporządzenie

Pozdrawiamy,
Administracja forum

Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Moderator: Moderatorzy WBP

Awatar użytkownika
LgN
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 2018-09-24, 10:52
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Grupa: Nowo zarejestrowani użytkownicy
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: LgN » 2020-01-08, 14:07

Kolejne miesiące zabawy przyniosły mi dalsze (chyba już ostatnie) doświadczenia z lokalnym sklepem w Bielsku.

Przemogłem się po ich wcześniejszej wtopie z Fedarmem i postanowiłem raz jeszcze zrobić drobne zakupy w Ponowie z Bielska-Białej - chodziło o strzelbę Maverick 88. Informacja na stronie internetowej wskazywała na dostępność jednej sztuki w cenie X. Wybrałem się tam i faktycznie, pompa była na miejscu.

Co się jednak okazało, cena ze strony internetowej nie była poprawna, strzelba kosztowała wspomniane X + 20%. Na moje pytanie o rozbieżność usłyszałem, że "ta jest z innej dostawy" i temu jest droższa.

Okej, bez zbędnego wdawania się w temat, kulturalnie podziękowałem, obróciłem się na pięcie i wyszedłem.

Po krótkiej kwerendzie w internetowej bibliotece Google, trafiłem na wybraną przeze mnie zabawkę kilkanaście kilometrów dalej - w sklepie Hetman w Czechowicach-Dziedzicach. Zadzwoniłem, by dowiedzieć się czy jest dostępna: nie, ale będzie w ciągu tygodnia.

Ostatecznie okazało się, że była dostępna w ciągu dwóch tygodni. Kiedy przyszły, dostałem od obsługi sklepu powiadomienie. Przy pierwszej wizycie, na miejscu spotkałem się z bardzo miłą atmosferą. W żadnym momencie nie czułem się tam intruzem, co było miłą odmianą. Doradzono mi w sprawie czyszczenia, w sprawie amunicji, a nawet załapałem się na delikatną zniżkę od i tak już dobrej ceny. Wszystko z uśmiechem na twarzy.

Od tamtej pory byłem jeszcze dwukrotnie na miejscu w celu drobnych zakupów - amunicja, akcesoria. Wrażenia niezmiennie dobre, ceny także przyjemne dla oka. Z czystym sumieniem polecam sklep Hetman w Czechowicach-Dziedzicach.

PS: Nie pytałem o kawę, czy o toaletę ;).
KS Skaut: 2017-2018
KS Amator: 2018-2020
RQS Team: 2007-2020


Mikun
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 222
Rejestracja: 2016-08-21, 21:02
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: Mikun » 2020-01-08, 14:30

Byłem ostatnio w Atena Gun w Warszawie, miła rodzinna atmosfera,była kawa,ciasto... kibelek też był :) Kupiłem FN 150 w dobrej cenie, dokupiłem amo do pistoletu,karabinu w dobrej cenie . Bardzo polecam, rozgadałem się z właścicielem o wszystkim i o niczym... Przemiły człowiek :one:
HW 100 FSB. FX WILDCAT. KANDAR CP1 :-D Daystate Pulsar


SzachMat
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 4
Rejestracja: 2019-12-17, 16:42
Grupa: Nowo zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: SzachMat » 2020-01-08, 16:28

Krakowską Atene Gun odwiedzałem regularnie, gdy była przy Pasterniku. W nowej (starej) siedzibie jeszcze nie byłem. Kupiłem u nich kilka sztuk broni, w tym jedną zamawiając. Wszystko było w porządku, żadnych zastrzeżeń. Nigdy nie poczułem się u nich niemiło, nawet wtedy, gdy pierwsze wizyty wpadałem na świeżaka. Polecam.
Polecam również Gunmonkey w Katowicach. Żadnych zastrzeżeń i problemów nie odnotowałem.


Awatar użytkownika
Gash
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 63
Rejestracja: 2016-06-05, 19:37
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: Gash » 2020-01-08, 16:57

Revolut pisze: Szykuje mi się jeszcze kolejna opinia o Best Hunters - nie będzie raczej pozytywna :090: czekam na rozwiązanie problemu do końca. Mam nadzieję, że nastąpi to w lutym. Akurat minie pół roku od jego wystąpienia :D


hahahah
Nie dziwię się, że nie będzie pozytywna.
Za pierwszym razem poczułem się tam jak intruz, chociaż chyba w pewnym sensie za każdym razem tak się czuję.
Nawet jak coś jest na stronie jako "dostępne" to nie znaczy, że jest w sklepie - parę razy się już naciąłem - do tego stopnia, że już nie biorę pod uwagę zakupów tam i nawet nie sprawdzam.

I jest to jedyny sklep, w którym się spotkałem z tym, że przy zakupie amunicji dociekają "pod jakim adresem broń jest przechowywana".

Ogólnie... mało przyjemnie i szkoda czasu, bo nigdy nic nie ma. :P


matysz
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 47
Rejestracja: 2016-12-28, 10:54
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: matysz » 2020-01-08, 17:03

Ale jak to? Pytali się kupującego gdzie przechowuje broń? Wow


KG92RS
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 2409
Rejestracja: 2016-12-29, 06:51
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: KG92RS » 2020-01-10, 10:26

Kolejny "kwiatek" (za FB) związany z Best Hunters.

Obrazek


m2c
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 916
Rejestracja: 2007-05-17, 12:52
Lokalizacja: Warszawa
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Online

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: m2c » 2020-01-10, 13:31

Eh, Besthunters. Kupuję tam spłonki i amunicję do strzelby ale trochę się tego wstydzę ;)
CZ P09, AKM Jack, Savage Recon, Mossberg Maverick, Mossberg 930 JM, S&W 17-4 .22lr, Bajkał MP-27, Bul 1911 CG .45, Tikka T3X Varmint .223, Fabarm STF12 11"


Awatar użytkownika
ubejane
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: 2017-05-23, 02:36
Lokalizacja: LDZ
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: ubejane » 2020-01-10, 13:34

Gash pisze:
Revolut pisze: Szykuje mi się jeszcze kolejna opinia o Best Hunters - nie będzie raczej pozytywna :090: czekam na rozwiązanie problemu do końca. Mam nadzieję, że nastąpi to w lutym. Akurat minie pół roku od jego wystąpienia :D


hahahah
Nie dziwię się, że nie będzie pozytywna.
Za pierwszym razem poczułem się tam jak intruz, chociaż chyba w pewnym sensie za każdym razem tak się czuję.
Nawet jak coś jest na stronie jako "dostępne" to nie znaczy, że jest w sklepie - parę razy się już naciąłem - do tego stopnia, że już nie biorę pod uwagę zakupów tam i nawet nie sprawdzam.
(...)
Ogólnie... mało przyjemnie i szkoda czasu, bo nigdy nic nie ma. :P


...przecież ta firma jest znana z tego, że mają na stronie bóg wie co, a w rzeczywistości prawie nic nie ma na stanie. Ja już sobie odpuściłem próby kupowania u nich czegokolwiek.
SP7MM


Awatar użytkownika
koks
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 390
Rejestracja: 2003-05-07, 14:47
Lokalizacja: Gliwice
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: koks » 2020-01-10, 21:04

Cholera chce w besthunters zamówić upper do Ar-15 a tu takie kwiatki :-/
GP-100 .357
Springfield TM 1911 .45
Ar-15


KG92RS
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 2409
Rejestracja: 2016-12-29, 06:51
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: KG92RS » 2020-01-10, 21:12

koks pisze:chce w besthunters zamówić upper do Ar-15


Lepiej nie, bo jeszcze zażądają od Ciebie instalacji lower-a u autoryzowanego rusznikarza... ;laughing:


Awatar użytkownika
koks
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 390
Rejestracja: 2003-05-07, 14:47
Lokalizacja: Gliwice
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: koks » 2020-01-10, 22:21

Lepiej nie, bo jeszcze zażądają od Ciebie instalacji lower-a u autoryzowanego rusznikarza... ;laughing:

O tym nie pomyślałem ;laughing: ;laughing: jednak taki upper dostanę tylko u nich no to kurde będzie trzeba zrobić papiery rusznikarskie :one:
GP-100 .357
Springfield TM 1911 .45
Ar-15


JAC72
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 507
Rejestracja: 2009-09-11, 20:36
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: JAC72 » 2020-01-10, 23:22

Może i trochę za ostro z tymi obwarowaniami w BH, ale gdybyście Koledzy popytali sprzedawców w jakim stanie dociera czasem do nich broń w okresie gwarancji, po jakich tacticool modyfikacjach i z pretensjami typu "Panie, dałem srylion za karabin, a on nie działa!", to z czasem moglibyście dojść do podobnych rozwiązań, chroniąc swój biznes.
Rozmowa zwykle dalej przebiega jak niżej.
Pytanie sprzedawcy: "Coś było modyfikowane, zmieniane?"
Odpowiedź (klasyczna): "A skąd! Nic nie ruszalem. Tylko zmieniłem brejka na wylocie, a tak to nic a nic. No, trochę spolerowałem zaczep kurka. A poza tym naprawdę nic."
Później okazuje się, że tu coś szlifowane, tam przycięte, tu inna sprężyna, tam taktyczna śrubka itp.
PS. Nie mam nic wspólnego z jakimkolwiek sprzedawcą broni i ammo.
JAC72


Awatar użytkownika
P_iter
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 895
Rejestracja: 2006-10-09, 09:49
Lokalizacja: Warszawa
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: P_iter » 2020-01-10, 23:40

Chyba najprościej i najbezpieczniej powierzyć modyfikacje broni sprzedawcy. Wtedy na pewno nie zakwestionuje przeróbki. I akurat o takie postępowanie BH nie ma co ganić. Większość sprzedawców ma takie zastrzeżenia w swojej gwarancji. Dotyczy to samochodów, elektroniki i kupy innych artykułów.
Pozdrawiam
P_iter


Awatar użytkownika
Spitfire24
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 2407
Rejestracja: 2014-09-20, 18:49
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: Spitfire24 » 2020-01-11, 01:07

P_iter
Tutaj chyba nikt nawet się nie pochylił nad problemem tylko od razu cofnął gwarancję bo dokonano modyfikacji :502: . I nie jest to pierwszy przypadek. Jak wiesz AR to klocki lego a nie rocket science. Możesz wymienić praktycznie wszystko. Więc nawet jeżeli dana modyfikacja miała wpływ na powstanie usterki to trzeba najpierw zająć się problemem i najwyżej nie uznać odpowiedzialności za usterkę, a nie cofać gwarancję na cały karabin. Bo zgodnie z tą logiką jak ci rozlecą się rygle w zamku :) a masz wymienioną kolbę na aftermarketową to też tracisz gwarancję, choć kolba nie miała z awarią nic wspólnego.
I porównanie do samochodów czy elektroniki jest nietrafione.
Ostatnio zmieniony 2020-01-11, 01:17 przez Spitfire24, łącznie zmieniany 1 raz.
Stado baranów prowadzone przez lwa jest groźniejsze niż stado lwów prowadzone przez barana.


m2c
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 916
Rejestracja: 2007-05-17, 12:52
Lokalizacja: Warszawa
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Online

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: m2c » 2020-01-11, 01:40

W takich przypadkach pamiętajmy że gwarancję daje producent a sklep odpowiada z tytułu rękojmi.
CZ P09, AKM Jack, Savage Recon, Mossberg Maverick, Mossberg 930 JM, S&W 17-4 .22lr, Bajkał MP-27, Bul 1911 CG .45, Tikka T3X Varmint .223, Fabarm STF12 11"



Wróć do „Broń i amunicja - WBP”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: alacak, m2c, maniek128, piotrw87, romuch, szczepanl