Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Moderator: Moderatorzy WBP

Awatar użytkownika
Gash
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 64
Rejestracja: 2016-06-05, 19:37
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: Gash » 2020-01-08, 16:57

Revolut pisze: Szykuje mi się jeszcze kolejna opinia o Best Hunters - nie będzie raczej pozytywna :090: czekam na rozwiązanie problemu do końca. Mam nadzieję, że nastąpi to w lutym. Akurat minie pół roku od jego wystąpienia :D


hahahah
Nie dziwię się, że nie będzie pozytywna.
Za pierwszym razem poczułem się tam jak intruz, chociaż chyba w pewnym sensie za każdym razem tak się czuję.
Nawet jak coś jest na stronie jako "dostępne" to nie znaczy, że jest w sklepie - parę razy się już naciąłem - do tego stopnia, że już nie biorę pod uwagę zakupów tam i nawet nie sprawdzam.

I jest to jedyny sklep, w którym się spotkałem z tym, że przy zakupie amunicji dociekają "pod jakim adresem broń jest przechowywana".

Ogólnie... mało przyjemnie i szkoda czasu, bo nigdy nic nie ma. :P


matysz
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 47
Rejestracja: 2016-12-28, 10:54
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: matysz » 2020-01-08, 17:03

Ale jak to? Pytali się kupującego gdzie przechowuje broń? Wow


KG92RS
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 2589
Rejestracja: 2016-12-29, 06:51
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: KG92RS » 2020-01-10, 10:26

Kolejny "kwiatek" (za FB) związany z Best Hunters.

Obrazek


m2c
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 948
Rejestracja: 2007-05-17, 12:52
Lokalizacja: Warszawa
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Online

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: m2c » 2020-01-10, 13:31

Eh, Besthunters. Kupuję tam spłonki i amunicję do strzelby ale trochę się tego wstydzę ;)
CZ P09, AKM Jack, Savage Recon, Mossberg Maverick, Mossberg 930 JM, S&W 17-4 .22lr, Bul 1911 CG .45, Tikka T3X Varmint .223, Fabarm STF12 11", Husqvarna Dubbelbössa 12/65


Awatar użytkownika
ubejane
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 270
Rejestracja: 2017-05-23, 02:36
Lokalizacja: LDZ
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: ubejane » 2020-01-10, 13:34

Gash pisze:
Revolut pisze: Szykuje mi się jeszcze kolejna opinia o Best Hunters - nie będzie raczej pozytywna :090: czekam na rozwiązanie problemu do końca. Mam nadzieję, że nastąpi to w lutym. Akurat minie pół roku od jego wystąpienia :D


hahahah
Nie dziwię się, że nie będzie pozytywna.
Za pierwszym razem poczułem się tam jak intruz, chociaż chyba w pewnym sensie za każdym razem tak się czuję.
Nawet jak coś jest na stronie jako "dostępne" to nie znaczy, że jest w sklepie - parę razy się już naciąłem - do tego stopnia, że już nie biorę pod uwagę zakupów tam i nawet nie sprawdzam.
(...)
Ogólnie... mało przyjemnie i szkoda czasu, bo nigdy nic nie ma. :P


...przecież ta firma jest znana z tego, że mają na stronie bóg wie co, a w rzeczywistości prawie nic nie ma na stanie. Ja już sobie odpuściłem próby kupowania u nich czegokolwiek.
SP7MM


Awatar użytkownika
koks
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 392
Rejestracja: 2003-05-07, 14:47
Lokalizacja: Gliwice
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: koks » 2020-01-10, 21:04

Cholera chce w besthunters zamówić upper do Ar-15 a tu takie kwiatki :-/
GP-100 .357
Springfield TM 1911 .45
Ar-15


KG92RS
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 2589
Rejestracja: 2016-12-29, 06:51
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: KG92RS » 2020-01-10, 21:12

koks pisze:chce w besthunters zamówić upper do Ar-15


Lepiej nie, bo jeszcze zażądają od Ciebie instalacji lower-a u autoryzowanego rusznikarza... ;laughing:


Awatar użytkownika
koks
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 392
Rejestracja: 2003-05-07, 14:47
Lokalizacja: Gliwice
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: koks » 2020-01-10, 22:21

Lepiej nie, bo jeszcze zażądają od Ciebie instalacji lower-a u autoryzowanego rusznikarza... ;laughing:

O tym nie pomyślałem ;laughing: ;laughing: jednak taki upper dostanę tylko u nich no to kurde będzie trzeba zrobić papiery rusznikarskie :one:
GP-100 .357
Springfield TM 1911 .45
Ar-15


JAC72
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 514
Rejestracja: 2009-09-11, 20:36
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: JAC72 » 2020-01-10, 23:22

Może i trochę za ostro z tymi obwarowaniami w BH, ale gdybyście Koledzy popytali sprzedawców w jakim stanie dociera czasem do nich broń w okresie gwarancji, po jakich tacticool modyfikacjach i z pretensjami typu "Panie, dałem srylion za karabin, a on nie działa!", to z czasem moglibyście dojść do podobnych rozwiązań, chroniąc swój biznes.
Rozmowa zwykle dalej przebiega jak niżej.
Pytanie sprzedawcy: "Coś było modyfikowane, zmieniane?"
Odpowiedź (klasyczna): "A skąd! Nic nie ruszalem. Tylko zmieniłem brejka na wylocie, a tak to nic a nic. No, trochę spolerowałem zaczep kurka. A poza tym naprawdę nic."
Później okazuje się, że tu coś szlifowane, tam przycięte, tu inna sprężyna, tam taktyczna śrubka itp.
PS. Nie mam nic wspólnego z jakimkolwiek sprzedawcą broni i ammo.
JAC72


Awatar użytkownika
P_iter
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 896
Rejestracja: 2006-10-09, 09:49
Lokalizacja: Warszawa
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: P_iter » 2020-01-10, 23:40

Chyba najprościej i najbezpieczniej powierzyć modyfikacje broni sprzedawcy. Wtedy na pewno nie zakwestionuje przeróbki. I akurat o takie postępowanie BH nie ma co ganić. Większość sprzedawców ma takie zastrzeżenia w swojej gwarancji. Dotyczy to samochodów, elektroniki i kupy innych artykułów.
Pozdrawiam
P_iter


Awatar użytkownika
Spitfire24
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 2421
Rejestracja: 2014-09-20, 18:49
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: Spitfire24 » 2020-01-11, 01:07

P_iter
Tutaj chyba nikt nawet się nie pochylił nad problemem tylko od razu cofnął gwarancję bo dokonano modyfikacji :502: . I nie jest to pierwszy przypadek. Jak wiesz AR to klocki lego a nie rocket science. Możesz wymienić praktycznie wszystko. Więc nawet jeżeli dana modyfikacja miała wpływ na powstanie usterki to trzeba najpierw zająć się problemem i najwyżej nie uznać odpowiedzialności za usterkę, a nie cofać gwarancję na cały karabin. Bo zgodnie z tą logiką jak ci rozlecą się rygle w zamku :) a masz wymienioną kolbę na aftermarketową to też tracisz gwarancję, choć kolba nie miała z awarią nic wspólnego.
I porównanie do samochodów czy elektroniki jest nietrafione.
Ostatnio zmieniony 2020-01-11, 01:17 przez Spitfire24, łącznie zmieniany 1 raz.
Stado baranów prowadzone przez lwa jest groźniejsze niż stado lwów prowadzone przez barana.


m2c
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 948
Rejestracja: 2007-05-17, 12:52
Lokalizacja: Warszawa
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Online

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: m2c » 2020-01-11, 01:40

W takich przypadkach pamiętajmy że gwarancję daje producent a sklep odpowiada z tytułu rękojmi.
CZ P09, AKM Jack, Savage Recon, Mossberg Maverick, Mossberg 930 JM, S&W 17-4 .22lr, Bul 1911 CG .45, Tikka T3X Varmint .223, Fabarm STF12 11", Husqvarna Dubbelbössa 12/65


Wilek1
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 612
Rejestracja: 2017-08-30, 11:03
Lokalizacja: okolice Warszawy
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: Wilek1 » 2020-01-11, 11:24

to nie zadna reklama ale porownacje podejscie w MU: :piwo:

- moge se zmieniac fedarma jak chce a i tak ma gwarancje (o ile nie modyfikowalem elementu ktory by potencjalnie padl)
- strzelbe oddalem do reklamacji, okazalo sie ze troche z mojej winy i niewiedzy awaria - dostalem spowrotem jak nowa, koszt Zero

ale dla podratowania sytuacji i uczciwego podejscia powiem, ze kupilem w BH pistolet ktory sie zacinal - i przyjeto go spowrotem,
co prawda nie bylo najmilej (testy x2 ale nei na moj koszt) i wymagalo pisemka, ale zakonczylo sie skutecznie... :one:


KG92RS
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 2589
Rejestracja: 2016-12-29, 06:51
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: KG92RS » 2020-01-11, 11:45

Wilek1 pisze:to nie zadna reklama ale porownacje podejscie w MU: :piwo:


Wiesz, tu nie ma czego porównywać -> MU to firma tak odległa od przeciętności, że tylko BARDZO nieliczni są im w stanie dorównać. W moim prywatnym rankingu, na tym samym poziomie są jeszcze tylko dwie: Leśny i Olimp Arms.


wojtas25
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 136
Rejestracja: 2017-02-24, 16:50
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: wojtas25 » 2020-01-11, 12:38

Jak kupowałem galila od Leśnego i prosiłem o rozłożenie karabinka w celu obejrzenia rury gazowej i tłoka to stwierdził, że nie bo nie będzie umiał złożyć ;laughing: , zgodził się na zdjęcie pokrywy komory,oczywiście karabinek po zakupie odwalał numery. Tak ,że w jednym szeregu z MU to na pewno bym Go nie postawił.



Wróć do „Broń i amunicja - WBP”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: alacak, strk