Drodzy Użytkownicy,

Od dnia 25 maja 2018 r. wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, określane jako RODO.

W związku z tym poniżej regulaminu forum zostały zamieszczone wytyczne związane z tym rozporządzeniem.

Bardzo proszę poświęcić chwilkę i wczytać się w te przepisy, nie jest tego dużo.

Regulamin i rozporządzenie

Pozdrawiamy,
Administracja forum

Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Moderator: Moderatorzy WBP

Awatar użytkownika
Spitfire24
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 2237
Rejestracja: 2014-09-20, 18:49
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: Spitfire24 » 2019-05-22, 12:53

monterek pisze:To ja dodam od swojej strony opinie dla Magazynu Uzbrojenia.
W lutym 2018 roku zakupiłem u nich strzelbę ...

A możesz napisać jaką ?
Stado baranów prowadzone przez lwa jest groźniejsze niż stado lwów prowadzone przez barana.


dziki_pl
Użytkownik komercyjny
Użytkownik komercyjny
Posty: 1180
Rejestracja: 2007-09-11, 08:45
Lokalizacja: Warszawa
Grupa: Użytkownik komercyjny
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: dziki_pl » 2019-05-22, 15:27

Gladiator. Podejrzewamy wadę tego egzemplarza lufy, ponieważ nie mieliśmy 101% pewności że to wina klienta to wymieniliśmy broń, a na spokojnie przebadamy lufę.


sprengkapsel
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 253
Rejestracja: 2011-01-06, 15:09
Lokalizacja: śląsk
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: sprengkapsel » 2019-05-22, 19:13

Bardzo niechętnie piszę coś mało fajnego na sklep . Sam także pracuje w handlu i znam problemy także z drugiej strony ,że nie zawsze jest wszystko czarno białe. Tym razem ,kurcze naprawdę coś w mnie pękło.
Best Hunters - od Lutego próbuje u nich kupić konkretnego AEra . Pisze maile na które nie odpowiadają, później dzwonie jak nie mam odpowiedzi na maila i dowiaduje rzeczy które, okazują się powieściami "mchu i paproci"
Na początku nie było dostawy , miała być na przełomie luty/marzec bardziej początek marca , później w połowie kwietnia, następny termin to początek maja i w końcu dotarła w drugiej połowie maja . Gdyby tylko to był problem to to było by ok . Karabiny to nie bułki i logistyka jest trochę bardziej skomplikowana. To co mnie wkurzyło to ilość maili które wysyłałem z pytaniami "czy już są " (za każdym razem kiedy była obiecana dostawa) na które nie otrzymywałem odpowiedzi , do momentu gdzie dzwoniłem i prosiłem o informacje . Zdarzyło mi się nawet zadzwonić - dowiedzieć się "czekamy na dostawę miała być ale...." a kilka dni później pojawia się karabinek o który tyle się wypytuję w sklepie jako oferta outletoowa i oczywiście znika w moment jak sie pokazał. W połowie maja wysyłam znowu pytanie "czy dostawa juz jest i obiecany karabinek" -oczywiście nikt nie reaguje na maila więc pokornie dzwonię z pytaniem czy dostawa jest i tu niespodzianka - miły pan odpowiada -jest przyszła w zeszłym tygodniu.
acha, to doskonale ! myślę sobie, co tam że znowu mnie olali z odpowiedzią na maila, ważne że jest!!! - więc tylko dla upewnienia się a karabinek M4 macie ?
pan odpowiada zaraz sprawdzę - długa chwila napięcia iiiii "przykro mi ale w tej dostawie nie ma go"
A na początku tej "never ending story" padła konkretna informacja że ma być -dlatego tak się dopytywałem zamiast szukać czegoś innego.
panowie z Best Hunters którzy także jesteście na tym forum . Tak się po porostu nie robi . Jak ktoś tyle dzwoni i wypisuje maile to wypada bardziej się zainteresować choćby dla samego spokoju ,żeby już du** klient nie truł , jak ktoś tak wypytuje o konkretny model- to pogrzebie w magazynie bardziej i może okaże się że coś leży na dnie kartonu . A nie tak jak w tym przypadku -dosłownie w 3 dni po moim telefonie wstawiacie broń na sklep , o która ja pytam i jej teoretycznie nie ma. Ręce opadają.


krzH
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 29
Rejestracja: 2014-03-02, 15:46
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: krzH » 2019-05-22, 19:20

Kupowałem karabin w Besthunters. Wpłaciłem zaliczkę. Poczekałem, dostałem mejla z informacją, że już są i odebrałem. Może jest tak, że jeżeli się nie wpłaci zaliczki to klient im "znika" w stosie innych spraw. Pracowałem kiedyś w handlu i dużo było klientów którzy chcieli zaklepać (bez zaliczki, "Panie po co, kupię na pewno"), ale jak co do czego przychodziło to rezygnowali. Szkoda mi było czasu na e-maile i telefony do tych przyszłych niedoszłych klientów. Ani nie usprawiedliwiam, ni nie ganie tutaj Ciebie. Piszę po prostu jak to wygląda z perspektywy innego "handlarza". Pamiętajmy, czas to też pieniądz.


sprengkapsel
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 253
Rejestracja: 2011-01-06, 15:09
Lokalizacja: śląsk
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: sprengkapsel » 2019-05-22, 19:53

Może coś w tym jest . Ale to by wyglądało tak , że w marcu wpłacam zaliczkę po to ,żeby w połowie maja sie dowiedzieć że karabinu nie mają, bo nie było go w dostawie.


boromistrz
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 132
Rejestracja: 2013-08-21, 22:03
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: boromistrz » 2019-05-22, 19:54

Ja wpłaciłem do BH kilka tysi zaliczki na JP, początkowy termin wynosił 3 miesiące, przeciągnął się do ponad 6 miesięcy, nie dostałem odpowiedzi na żadnego maila z zapytaniem o realizacje zamówienia albo jakiś przypuszczalny termin dostawy. W końcu jak dostawa od JP doszła to pocztą pantoflową dowiedziałem się, że mój karabin jest do odbioru, nikt nie zadzwonił więc gdybym się sam nie upomniał to pewnie pogonili by ten karabin komuś innemu. Najlepsze jest to, że chciałem kupić rewolwer S&W za grube tysiaki, dogadałem się ze sprzedawcą żeby dal znać jak pojawi się dostawa i tak czekam już od ponad roku ;laughing: Zdecydowanie nie polecam tego sklepu chyba że ktoś ma dużo cierpliwości i lubi nieoprocentowane lokowanie pieniędzy.


Vindix
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 51
Rejestracja: 2017-09-24, 18:56
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: Vindix » 2019-05-22, 20:43

Z bh miałem taką samą sytuację, zaliczka wpłacona w marcu karabin odebrany w sierpniu. Więcej od nich nic nie kupię. Jak opisałem sytuację u nich na FB to dostałem bana i wszystkie moje posty usunęli, nie usłyszałem nawet przepraszam za opóźniony termin (karabin miał byc na koniec marca). Teraz jak słysze, że ktoś chce u nich kupić cokolwiek to odradzam


dos00
Posty: 11
Rejestracja: 2016-12-16, 20:03
Lokalizacja: Warszawa
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: dos00 » 2019-05-23, 09:24

Panowie i Panie, z tego co obserwuję w związku z rynkiem broni "szczególnie w Warszawie" to wszystko idzie w kierunku odwrócenia normalnej sytuacji handlowej. To klient staje się elementem zabiegającym o skuteczną sprzedaż oraz zachęca sam siebie do korzystania z usług konkretnych sprzedawców. Sprzedawca często robi wielką "przysługę i zaszczyt" dla kupującego odpisując nawet na głupi email a następnie jak to często da się przeczytać, olewa temat i klienta. A wszystko to w moim przekonaniu przez tą cholerną otoczkę ekskluzywności i zajebistości, bo przecież ta broń kupiona tu jest cholernie lepsza niż ta kupiona gdzie indziej, ma LOGO DF czy inne pierdoły a jak wyjmiesz ten sprzęt na strzelnicy to wszyscy się zesrają i będzie sama strzelała tylko dychy na 1000m bo to "Panie jest DF a nie jakiś gówniany Fredek biedaku". Cały rynek stał się jakby ekskluzywny, sprzęty do wypluwania kulek w takiej czy innej formie w cenie auta z nadrukami sloganów reklamowych i logo producenta w każdym wolnym miejscu !! kurcze coś jest z tym wszystkim nie tak jak powinno "w moim przekonaniu" to wyglądać. Sprzedawcom wydaje się że o ekskluzywne zabawki dla dorosłych to klient ma zabiegać i tu widzę problem a na dodatek dodam że sami kupujący stworzyliśmy sobie taki rynek handlu bronią. :090:

A że jest to temat o sprzedawcach to dodam, po kolejnej wizycie Magazyn Uzbrojenia, mega pozytyw, normalne podejście do broni o cenach ammo nie wspomnę. I dodam że mimo opowieści z innych sklepów że Bersa nie ma serwisu, że pewnie jak się zepsuje to nie będzie części itp. kupiłbym sobie właśnie Bersę, gdyby tylko nie ten nie układający się w mojej dłoni chwyt :( Pozdrowienia dla Pana Jakuba z MU za wzorowe podejście do klienta.
ZKS Warszawa


boromistrz
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 132
Rejestracja: 2013-08-21, 22:03
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: boromistrz » 2019-05-23, 09:41

dos00 pisze:...i tu widzę problem a na dodatek dodam że sami kupujący stworzyliśmy sobie taki rynek handlu bronią. :090:
.

Rozwiń proszę tą myśl...


dos00
Posty: 11
Rejestracja: 2016-12-16, 20:03
Lokalizacja: Warszawa
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: dos00 » 2019-05-23, 10:01

Kolego przeczytaj całą wypowiedź, myślę że wstęp jest dobrym rozwinięciem podsumowania które zacytowałeś. Nie chcę wchodzić w dysputę w tym wątku bo to nie jest zgodne z przeznaczeniem tematu. Jeśli temat który poruszyłem a dyskusja wartościowa proszę o wydzielenie do osobnego wątku.
ZKS Warszawa


pulawiak
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 90
Rejestracja: 2017-10-07, 13:14
Lokalizacja: Stolica/UK
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: pulawiak » 2019-05-23, 10:40

Czyli : chcesz kupic broń. Zapisujesz sie w kolejkę, sprzedawca sprzedaje komus na miesjcu. Sami sobie taki 'rynek' załatwilismy? No nie wiem.
9x19=171


Zitar
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 84
Rejestracja: 2014-07-08, 08:50
Lokalizacja: Gliwice
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: Zitar » 2019-05-24, 07:43

A ja znowu pochwalę Leśnego Dziadka i Centrum Myśliwskie Bardo. :)


Awatar użytkownika
Leśny Dziadek
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 1965
Rejestracja: 2012-10-15, 14:01
Lokalizacja: zDolnegoŚląska
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: Leśny Dziadek » 2019-05-24, 09:17

Miło nam ;)
Pozdrawiamy zadowolonego klienta!


Awatar użytkownika
Serex
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 137
Rejestracja: 2015-06-24, 14:42
Lokalizacja: Świebodzin
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: Serex » 2019-05-24, 10:09

pulawiak pisze:Czyli : chcesz kupic broń. Zapisujesz sie w kolejkę, sprzedawca sprzedaje komus na miesjcu. Sami sobie taki 'rynek' załatwilismy? No nie wiem.

Koledze chodzi chyba o to że my sami jako strzelcy pozwalamy na bylejakość w traktowaniu klienta i windowanie cen w kosmos. Zamiast "do Bydgoszczy bede jezdzil a tu nie kupię", zaciskamy zęby i sami przekonujemy się do zakupu, dalej nakręcając ten negatywny dla nas trend. Więc po co sprzedawca ma wychodzić nam naprzeciw, starać się, czy ustalać atrakcyjne ceny, skoro jeśli nawet ja nie kupię to jutro inny jeleń się trafi :583:
Ja rozumiem, że w kraju popyt przewyższa podaż, więc i tak wszystko się sprzedaje, po każdej cenie i z byle jaką obsługą, ale to chyba nie tędy droga. Osobiście jak widzę, że mnie sprzedawca zlewa albo winduje chore ceny to więcej do niego nie jadę. Do to go samego zresztą namawiam kolegów.
Ufff... ulało mi się, ale jak zobaczyłem dzisiaj używanego Winchestera SXP za 2750 pln-ów na stronie Stefmaru to nie zdzierżyłem (dla niezorientowanych: nowy SXP = 1900 :090: ).
I nic tu nie zmienia fakt, że mają miłą i pomocną obsługę, bo takie ceny to zwykłe @#$%&. Dodam tylko, że nie tak dawno startowali w branży z cenami bardziej niż przyzwoitymi. Teraz już wiem, że te wszystkie Gustavy po 4 koła czy Mosiny po 2,5 to jedna wielka bańka spekulacyjna.


Fokat
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 472
Rejestracja: 2017-11-26, 17:16
Lokalizacja: Małopolska
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: Fokat » 2019-05-24, 10:42

Nie wiem, dlaczego wylewacie żale. Takie są prawa popytu i podaży. Jak znajdzie się jeleń co da za mosina 2,5 koła, to tak się sprzeda. Miałem kiedyś aferę z jednym ze sklepów, bo zakwestionowałem cenę 6000plnów za semi auto. W tej chwili, te odrapane cuda są od 3200 do 3900.
We wcześniejszym wątku macie post kolegi Larpak o cenach zakupu używanej broni, bodajże z AMW. Po latach posuchy, niektóre sklepy poszły po bandzie, zgodnie z zasadą "są frajerzy, to ich wydymamy".
Trzeba szukać, negocjować, nie marudzić i korzystać ze sklepów, które będą grały z nami w uczciwy sposób.



Wróć do „Broń i amunicja - WBP”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Heniek75, jkl-83, m2c, mike4356, terminus, utyty, zioman i 18 gości