Drodzy Użytkownicy,

Od dnia 25 maja 2018 r. wchodzi w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych, określane jako RODO.

W związku z tym poniżej regulaminu forum zostały zamieszczone wytyczne związane z tym rozporządzeniem.

Bardzo proszę poświęcić chwilkę i wczytać się w te przepisy, nie jest tego dużo.

Regulamin i rozporządzenie

Pozdrawiamy,
Administracja forum

Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Moderator: Moderatorzy WBP

Awatar użytkownika
oscyp
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: 2016-12-01, 16:23
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: oscyp » 2018-01-29, 22:48

Mam ten sam problem - kolega FunnyB nie logował się na forum przez ponad 2 tygodnie, ale widzę teraz, że jest on-line więc pewnie się odezwie.


Awatar użytkownika
Officer_199
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 1024
Rejestracja: 2006-08-12, 15:33
Lokalizacja: Wrocław
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: Officer_199 » 2018-01-29, 22:50

Ja coś koło 2-3 tyg, ale to było już jakiś czas temu.
Zazwyczaj jednak kontakt telefoniczny był wzorowy- może po prostu zadzwoń i zapytaj.


Awatar użytkownika
oscyp
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: 2016-12-01, 16:23
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: oscyp » 2018-01-29, 23:46

No i odezwał się ;)
Sam stwierdził, że telefonem najłatwiej bo od netu jest czasem odcięty na dłużej.


Awatar użytkownika
AlphaStr
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 199
Rejestracja: 2017-05-17, 22:33
Lokalizacja: Warszawa
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: AlphaStr » 2018-01-30, 00:33

u mnie też już wszystko gra ;)
9x19 / .45 / 5,45x39 / .223 / 12/76


Awatar użytkownika
dazzoth
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 69
Rejestracja: 2018-01-05, 18:08
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: dazzoth » 2018-01-30, 07:58

Czy brał ktoś coś w ostatnim czasie ze sklepu Kaliber 7,62 Zabrze? Strona wygląda archaicznie i jakby nie aktualizowana
Tantal wz.88, Glock 19


Awatar użytkownika
gregor40
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 432
Rejestracja: 2004-04-08, 18:04
Lokalizacja: Miasto stołeczne
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: gregor40 » 2018-01-30, 09:13

AlphaStr pisze:Cześć,
wiele osób poleca tu kabury z kydexu od FunnyB.
Zamówiłem jedną drobną rzecz, rozważałem jeszcze jedną. Niestety, od niemal trzech tygodni nie mam kontaktu ze sprzedającym.
Ile wy zazwyczaj czekaliście na relizację zamówienia?

Pozdrawiam


Ok miesiąca ale Roman ostrzega zazwyczaj że terminy są długie. ZCW że względu na pracę nie może regularnie sprawdzać PW na forum.

Ja czekałem miesiąc. Jestem mega zadowolony. Wykręciła mi się sróbka - na wymianę i zapas dostałem w ciągu 3 dni.


sowiq
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 16
Rejestracja: 2016-09-16, 17:46
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: sowiq » 2018-01-30, 15:39

Jeśli chodzi o Kaliber.pl (Ursynów), to kupowałem tam kilka rzeczy, od broni po amunicję i akcesoria. Obsługa rzeczowa i profesjonalna, ale jak już ktoś napisał - na początku trochę nieufna i mało wylewna. Po 2. czy 3. wizycie byli nastawieni trochę bardziej przyjaźnie.
Kontakt przez profil na FB trochę ograniczony - ciężko zdobyć informacje np. na temat cen.
Strona WWW bardzo słaba i mało aktualna. Ale jak wyjaśniono mi w sklepie - to nowa wersja, która miała być lepsza niż poprzednia, ale ma jeszcze więcej błędów i ogólnie sprawia im same problemy.


Awatar użytkownika
dazzoth
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 69
Rejestracja: 2018-01-05, 18:08
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: dazzoth » 2018-01-30, 16:31

sowiq pisze:Jeśli chodzi o Kaliber.pl (Ursynów), to kupowałem tam kilka rzeczy, od broni po amunicję i akcesoria. Obsługa rzeczowa i profesjonalna, ale jak już ktoś napisał - na początku trochę nieufna i mało wylewna. Po 2. czy 3. wizycie byli nastawieni trochę bardziej przyjaźnie.
Kontakt przez profil na FB trochę ograniczony - ciężko zdobyć informacje np. na temat cen.
Strona WWW bardzo słaba i mało aktualna. Ale jak wyjaśniono mi w sklepie - to nowa wersja, która miała być lepsza niż poprzednia, ale ma jeszcze więcej błędów i ogólnie sprawia im same problemy.


Nie, chodzi mi o kaliber 7,62 z Zabrza, a nie Ursynowa
Tantal wz.88, Glock 19


Awatar użytkownika
larky
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 103
Rejestracja: 2016-11-28, 23:16
Lokalizacja: Warszawa
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: larky » 2018-01-30, 17:21

Kupowałem tam kaburę wysyłkowo, okazała się nie pasować (dużo by wyjaśniać i nie o to chodzi). Nie miałem żadnego problemu ze zwrotem kabury i pieniędzy. Kontakt telefoniczny i sprawa załatwiona. Mowa o Kalibrze z Zabrza oczywiście.
Nadwiślańskie Towarzystwo Strzeleckie


Awatar użytkownika
Mariusz888
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 216
Rejestracja: 2016-03-24, 18:05
Lokalizacja: Kraków
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: Mariusz888 » 2018-01-30, 17:27

Ja w Kalibrze z Zabrza kupowałem kilka razy i zawsze obsługa była super - towar dobrze zapakowany i wysłane praktycznie "od ręki". Ostatnio zamawiałem tam tydzień czy dwa temu i wszystko było równie ok. Jedyną reklamację z nimi przerabiałem końcem roku i też zostało to załatwione tak abym był zadowolony. Strona może nie jest najnowocześniejsza w wyglądzie, ale jak dla mnie to jest przejrzysta i wszystko co jest ma moim zdaniem aktualne stany. Np jak kiedyś chciałem kupić filce do czyszczenia 9mm, to system pozwalał kupić 1 paczkę bo 2 przekraczały stan magazynowy, więc jak coś pisze, że jest to moim zdaniem jest na magazynie :)


Awatar użytkownika
woytas
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 466
Rejestracja: 2015-12-09, 11:19
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: woytas » 2018-01-31, 20:09

Wysyłkowo kupowałem w Kalibrze kilka razy tarcze - błyskawica i wszystko zgodne.
Ścieżka sprawiedliwych wiedzie przez nieprawości samolubnych i tyranię złych ludzi. Błogosławiony ten, co w imię miłosierdzia i dobrej woli prowadzi słabych doliną ciemności, bo on jest stróżem brata swego i znalazcą zagubionych dziatek.


analogowy
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 20
Rejestracja: 2016-10-27, 23:07
Lokalizacja: 20 wiorst o Warszawy
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: analogowy » 2018-01-31, 20:31

Nowy sklep DepartamentUzbrojenia.pl w Małopolu przy trasie S8 ~ 10 km od Radzymina – zakupy to sama przyjemność, ceny OK


Awatar użytkownika
McMonster
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 767
Rejestracja: 2015-03-23, 22:47
Lokalizacja: Wrocław
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: McMonster » 2018-01-31, 23:51

We Wrocławiu przy ul. Oficerskiej 11 otworzył się stacjonarny sklep z bronią. Wcześniej funkcjonował chyba niestacjonarnie, ale nie sprawdzałem. Amunicja jest, trochę nowej broni na miejscu jest, trochę kolekcjonerskich staroci również. Garść akcesoriów też się znajdzie, ale większe dostawy dopiero mają być w nadchodzących tygodniach. Z panami się miło rozmawia. Jest możliwość sprawdzenia kupowanej broni na strzelnicy na Sztabowej. Trzeba się przygotować na brak terminala do kart płatniczych. Sklep strategicznie umiejscowiony w centrum iotwarty do 19:00, gdzie pozostałe do 18:00 i poza jednym na dosłownie krańcach miasta.
Dumny kolekcjoner staroci na amunicję scaloną i pseudosportowiec
Braterstwo, WKS Śląsk


Awatar użytkownika
Stedke
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: 2007-07-01, 17:00
Lokalizacja: ZetGie
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: Stedke » 2018-02-01, 13:16

Serex pisze:DROP Słubice. Jak zwykle super, dobry kontakt, umówiłem się z Michałem już po zamknięciu, podjechał, otworzył sklep, oprócz zakupów 2h gawędy ;) ciekawe ceny, spory wybór pistoletów CZ, dużo rożnej amunicji. Polecam :piwo:

Święte słowa :)
Browning X-Bolt 6,5x55SE,CZ-P09,CZ 550 Lux 30-06+Docter 8x56+Bushnell 1-28,Merkel 12/70


Awatar użytkownika
z99
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 293
Rejestracja: 2016-03-07, 10:55
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: z99 » 2018-02-01, 14:09

Sklep MILICON

Plusy: Szybka realizacja i wysyłka

Minusy: Zbyt rock-and-rollowe podejście do tego co klientowi się wyśle. Mianowicie: zamawiając trzy aluminiowe magazynki ASC (na stronie były czarne, lub ciemnoszare) otrzymałem trzy magazynki JASNOszare, z czego tylko jeden był ASC, dwa pozostałe innej firmy. Innym razem zamówiłem JASNOszary magazynek, żeby pasował już do poprzednich, to otrzymałem czarny. Ręce opadają z takim podejściem... Po prostu sprzedawca wychodzi z założenia, że polski klient i tak musi wziąć co jest, więc się mu wciśnie byle co i będzie git. Żadnego maila, czy telefonu, że "sorry, ale skończyły się takie, czy mogą więc być takie?"

Należy więc informacje oraz zdjęcia zawarte na stronie i w zamówieniu traktować jako zupełnie niezobowiązujące, bo sprzedawca i tak wyśle to co będzie uważał za słuszne. Coś mi się zdaje, że nie tędy droga.



Wróć do „Broń i amunicja - WBP”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: axn, Beret76., coolik, m2c, Maniusel, marianakms, nieczytaty-niepisaty, Reklamacje i 21 gości