Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Moderator: Moderatorzy WBP

Awatar użytkownika
arcus
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 175
Rejestracja: 11 grudnia 2015, 12:42
Tematy: 0
Lokalizacja: Białystok
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: arcus »

Podsumowanie zostało już kiedyś zrobione, własnie na podstawie naszego forum. Nie wiem tylko czy ostatnio było uaktualniane.
salve76
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 317
Rejestracja: 30 stycznia 2015, 09:02
Tematy: 8
Lokalizacja: okolice Gdańska
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: salve76 »

Jak widać konkurencja filii dużego sklepu zza oceanu wymusza radykalne działania naszych rodzimych sprzedawców.
Widać to po nawet armybazar: Ostatnio uaktywnił się Sklep Bażant z Raciborza.
Pan Łukasz Kaczmarczyk postanowił pójść w ślady paru innych sklepów i zalał ten portal 510-cioma ogłoszeniami. A co można? Można, reklama to dźwignia handlu,co nie? Szkoda tylko że administratorzy tego portalu nie "gonią" takich mistrzów marketingu.
KG92RS
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 3741
Rejestracja: 29 grudnia 2016, 06:51
Tematy: 51
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: KG92RS »

salve76 pisze: Pan Łukasz Kaczmarczyk postanowił pójść w ślady paru innych sklepów i zalał ten portal 510-cioma ogłoszeniami. A co można? Można, reklama to dźwignia handlu,co nie? Szkoda tylko że administratorzy tego portalu nie "gonią" takich mistrzów marketingu.
Tylko my możemy ich pogonić -> nogami. "Do Bydgoszczy będę jeździł", ale u takich, jak Bażant, kupował nie będę. Nigdy i niczego, nawet zapałek. O broni nie wspominając.
Awatar użytkownika
Officer_199
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 1153
Rejestracja: 12 sierpnia 2006, 15:33
Tematy: 26
Lokalizacja: Wrocław
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Officer_199 »

Jasne pogonimy...
Zrobią promocję: amunicja tansza o 1gr i się ludzie pozabijają w kolejkach, choćby ich traktowano jako zło konieczne.
Przykładów daleko szukać nie trzeba: Magnum.
tomekwroclawski
Zbanowany
Zbanowany
Reactions:
Posty: 2443
Rejestracja: 14 listopada 2010, 19:39
Tematy: 0
Grupa: Zbanowany

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: tomekwroclawski »

Magnum, jak parę innych sklepów, które były "od zawsze" żyje z przetargów i dostaw do MON, MSW itd...

S ... li muszki, idzie wiosna, będzie trawa pięknie rosła.
Awatar użytkownika
Besthunters.pl
Sponsor Forum
Sponsor Forum
Reactions:
Posty: 18
Rejestracja: 15 kwietnia 2015, 16:25
Tematy: 123
Lokalizacja: Warszawa
Grupa: Sponsor Forum
Kontakt:

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Besthunters.pl »

gregg pisze:W Best Hunters Prawie 2 lata temu kupowałem 2 x AR. Napisałem maila, dostałem odpowiedź że są dostępne modele które mnie interesują. Poprosiłem o rezerwację i fv proformę, bo najwcześniej w Warszawie będę mógł być za ok miesiąc. BH przysłało proformę z dużo niższą ceną niż tą podaną na stronie czy we wcześniejszym mailu. Nie prosiłem się o rabaty z tytułu kupna 2 szt. Sami je dali. Zwróciło się spokojnie za paliwo, obiad i jeszcze zostało.
Można - można...
Staramy się zaskakiwać pozytywnie :) Dziękujemy za dobre słowo. Polecamy się!
kill0l pisze:Sig p226 Legion w BestHunters w Warszawie wszystko OK. Miła atmosfera oraz fajna prezentacja reszty asortymentu, mocno teraz zastanawiam się nad karabinem od JP.
Dziękujemy za wizytę w naszym sklepie oraz dobre słowo. Zapraszamy ponownie! :)
Ostatnio zmieniony 08 listopada 2018, 10:09 przez Besthunters.pl, łącznie zmieniany 1 raz.
Obrazek
Zapraszamy do naszego sklepu internetowego!
Znajdziesz nas na: Facebook, Instagram oraz Twitter. Codziennie nowe informacje i promocje!
Kontakt: 22 873 09 50, sklep@besthunters.pl
my_key
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 52
Rejestracja: 16 kwietnia 2018, 20:40
Tematy: 3
Lokalizacja: Białystok
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: my_key »

Stef-Mar pełen profesjonalizm, sympatyczna obsługa i rabat-niespodzianka! POLECAM
salve76
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 317
Rejestracja: 30 stycznia 2015, 09:02
Tematy: 8
Lokalizacja: okolice Gdańska
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: salve76 »

Polecam zakupy w Magazynie Uzbrojenia. Do kupionego tam FedArma dostałem miły gratis, za co dziękuję.
Cierpliwe odpowiedziano mi na moje pytania. Kolejny raz jestem zadowolony z zakupów w tym sklepie.
Gun-center duży asortyment broni, dość dobre ceny. Nie była wymagana książeczka przy oglądaniu broni. Sprzedający także bardzo kontaktowi. Chętni do prezentowania broni. Atmosfera naprawdę na 5. Polecam odwiedziny tego miejsca.
Awatar użytkownika
Marcin P.
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 256
Rejestracja: 01 lipca 2015, 14:02
Tematy: 19
Lokalizacja: Dzierzgoń
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Marcin P. »

Janczewski Olsztyn. Trafił mi się wadliwy egzemplarz broni. Na szczęście sprawa została załatwiona szybko i bezproblemowo.
Rabaty to nie wszystko, dopiero w takich sytuacjach wychodzi czy sklep dba o klienta.
Duży plus.
„Najbardziej przerażające słowa w języku angielskim to: Jestem z rządu i jestem tutaj, aby pomóc”.
Ronald Reagan
Awatar użytkownika
arcus
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 175
Rejestracja: 11 grudnia 2015, 12:42
Tematy: 0
Lokalizacja: Białystok
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: arcus »

Ja też mam o Janczewskich jak najlepsze zdanie. Nie tyle o sklepie co o rusznikarni. Fachowość na najwyższym poziomie i przystępne ceny. Do tego miła i sprawna obsługa. Jedyna wada, że mam kawałek drogi do Olsztyna, mimo to warto przyjechać nawet z daleka.
rafi2000
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 57
Rejestracja: 11 października 2016, 14:17
Tematy: 0
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: rafi2000 »

Sklep Markowe Militaria z Siedlec i zakup AR-a. Obsługa bardzo miła, rezerwacja z zadatkiem załatwiona przez telefon. Poza tym nieco drożej niż w innych sklepach (i na zniżkę raczej nie ma co liczyć, być może wykorzystali fakt że w okolicy nikt inny już takiego ARa w magazynie nie miał) O cenę amunicji musiałem się też upomnieć - inna w sklepie (wyższa) niż na ich stronie internetowej. Może tylko niedopatrzenie. Ogólne wrażenie OK .
Awatar użytkownika
P_iter
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 769
Rejestracja: 09 października 2006, 09:49
Tematy: 0
Lokalizacja: Warszawa
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: P_iter »

Rafi, Ty ich chwalisz? Bo najpierw drożej, zadatek, brak zniżek, rozbieżności cenowe... Ogólnie OK? Gdzie te OK?
Pozdrawiam
P_iter
rafi2000
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 57
Rejestracja: 11 października 2016, 14:17
Tematy: 0
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: rafi2000 »

Do samej obsługi i formy rezerwacji nie mam żadnych zastrzeżeń - bez najmniejszych problemów. Cena karabinu może i wyższa niż wszędzie indziej, ale takie prawo rynku. Problemem była tylko sprawa ceny amunicji. Dlatego ogolna ocena ok, a każdy sam może podjąć decyzję na ile wpadka z rozbieżnością ceny rzutuje na wizerunek sklepu. Ja ostatecznie kupiłem po cenie internetowej. Zresztą sam tytuł tematu: Subiektywne oceny podejścia do Klienta" sugeruje ocenę obsługi, a ta była w porządku. Do błędu się przyznali. Aje warto mieć to na uwadze robiąc zakupy u nich.
Ostatnio zmieniony 15 listopada 2018, 20:49 przez rafi2000, łącznie zmieniany 1 raz.
maciej_s20
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 31
Rejestracja: 26 kwietnia 2014, 18:45
Tematy: 0
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: maciej_s20 »

Dziś odwiedziłem Strefę Celu. Zadanie: rozpoznać XDM 5.25.
Podejście super. Nie żądają czerwonej książeczki, nie czujesz się jak niechciany intruz jak w wielu innych sklepach.
No i super podejście do klienta, bardzo rozsądne porady. No i raczej XDMa nie kupię a zamiast tego kusi srebrny BUL 1911...

osobiście polecam...
Ostatnio zmieniony 21 listopada 2018, 19:39 przez maciej_s20, łącznie zmieniany 1 raz.
Teroon
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 20
Rejestracja: 30 maja 2012, 14:17
Tematy: 0
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Teroon »

Niestety wątek o Polskim Brownellsie został zamknięty zatem piszę tutaj.

Chciałem pochwalić Polskiego dystrybutora za miłe podejście do klienta. Jakiś czas temu zamówiłem na próbę 2 magi i sprężynki i dziś dostałem taką oto wiadomość.

" Cześć Marcin
Twoje zamówienie 486000083-RO powinno zostać zrealizowane do 22 dni roboczych. Niestety już dziś wiemy, że z przyczyn od nas niezależnych może nam się to nie udać, mimo iż zostało nam jeszcze co najmniej 5 dni roboczych.

Cała nasza przesyłka utknęła na lotnisku w Amsterdamie mimo, że zgodnie z planem powinna być w Warszawie 19ego listopada.

Udało nam się ustalić, że Holendrzy zażyczyli sobie inspekcji towaru gdyż na liście przewozowym znalazły się części broni. Nie powinno być to jednak przyczyną opóźnień. Dokładamy wszelkich starań aby sprawę jak najszybciej wyjaśnić z linią lotniczą i spedytorem.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Będziemy informować na bieżąco o zmianie sytuacji. W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt na info@brownells.pl lub telefonicznie pod numerem 227 83 53 23.

Pozdrawiamy,
Zespół Brownells Polska"

Opóźnienie oczywiście nie jest powodem do radości, ale miło jest być za wczasu poinformowanym na czym się stoi. Doceniam, i pozdrawiam jeśli czyta to Polski dystrybutor. :)
ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Broń i amunicja - WBP”