Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Moderator: Moderatorzy WBP
- radim92
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 2148
- Rejestracja: 01 lutego 2012, 12:34
- Tematy: 8
- Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Polecam sklep Gunner w Gorzowie Wlkp. Miła obsługa trochę sprzętu taktyczneg. Sklep nie dawno otwarty i nie długo powinni mieć na mieć rusznikarnie na miejscu.
CZ 75 SP-01 Shadow 9x19, Mosin wz. 1891/30, Uskon AS16, Kbk AKM "Jack" 7.62x39
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 185
- Rejestracja: 16 lutego 2015, 12:01
- Tematy: 7
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Cenzin w moim odczuciu porażka, pierwszą styczność ze sklepem i pracownikiem miałem podczas zawodów gdzie byli jednym z wystawców. Byłem zainteresowany karabinem z ich oferty, po zapytaniu o cenę ta okazała się dużo niższa niż w sklepie internetowym.Powiedziałem,że na stronie jest dużo droższy na co pracownik odpowiedział zmieszany ,że do cen które opowiada mam sobie doliczyć plus minus 5 tysięcy - PORAŻKA, na konkretne oględziny i potwierdzenie ceny miałem się umówić już na miejscu w siedzibie sklepu, o dziwo cena okazała się identyczna jak w internecie. Pracownik nie miał pojęcia o asortymencie,na zadawane pytania otrzymywałem wymijające odpowiedzi, zmarnowany czas - raczej już tam nie wrócę.
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 183
- Rejestracja: 08 stycznia 2010, 23:10
- Tematy: 15
- Lokalizacja: Giżycko
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Opiszę moje doświadczenie ze sklepem BUOS kupiłem na Black Friday kolimator po interewencji telefoniczne zamówiony produkt dostałem po tygodniu. Musiał być powystawowy bo miał rysy na deklu od baterii ale olałem to bo dobry japoński Sightron za 500zł. 6 grudnia zamówiłem inny model dokonałem płatności i nadal go nie mam. Dziś dzwoniłem mieli poinformowała mnie co z moim zamówieniem ale widocznie jestem za słabym klientem bo mnie olali. Szczerze nie polecam
- lasooch
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 200
- Rejestracja: 12 marca 2017, 14:37
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Pruszków
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
No to ja z kolei opiszę ostatni zakup w Halinka Arms. Potrzebowałem kupić jakiś drobiazg do CZ, zakup za drobną kwotę. Napisałem do sklepu w niedzielę za pośrednictwem facebooka, żeby nie zapomnieć i nawet nie spodziewałem się reakcji, ale konkretną odpowiedź dostałem dosłownie w 5 minut. Towar wysłali mi następnego dnia, jeszcze zanim zdążyłem przelew zrobić. Super obsługa, ekspresowa dostawa, a w paczce jeszcze gratis miły gadżet. Polecam
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 812
- Rejestracja: 03 kwietnia 2011, 11:13
- Tematy: 13
- Lokalizacja: Swarzędz
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Ja dzisiaj odwiedziłem poznański Specshop - możnaby powiedzieć że świeżaka w naszej branży. I o ile samo podejście do obsługi klienta bez zastrzeżeń, o tyle jakoś produktów b. słaba z winy sklepu. Kupiona amunicja Dynamic Slug pordzewiała - na kupione dwa pudełka nie ma ANI JEDNEGO NABOJU BEZ RDZY na okuciu. Rdza "porządna" że aż na kartoniku pozostawiła odbarwienia (więc przetarcie sciereczką z balistolem nie pomoże - to są wżery nie nalot). Nie wiem czy kupili niepełnowartościowy towar przeznaczony do utylizacji i mi go wcisnęli czy też kupili dobry towar a pordzewiał im w magazynie - fakt że im zaufałem i nie otworzyłem pudełka na miejscu (bo to wystarczyłoby aby ujrzeć stan amunicji - nie trzeba było nawet oglądać dokładnie naboi ani wyciągać z pudełka). Wielka szkoda z mojej strony i wielka plama (rdzawa plama) z ich strony.
Idę robić przymiary czy cokolwiek z tego wejdzie i wyjdzie gładko z komory, to może chociaż 10 sprawnych brenek znajdę na niedzielne zawody
Idę robić przymiary czy cokolwiek z tego wejdzie i wyjdzie gładko z komory, to może chociaż 10 sprawnych brenek znajdę na niedzielne zawody
Compro...
- Matrix33
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 731
- Rejestracja: 29 listopada 2009, 22:15
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Nie lubię pisać negatywnych recenzji, ale tym razem to zrobię, bo z tym akurat sklepem być może dzieje się coś złego.
Chodzi o sklep internetowy z akcesoriami i częściami Mildar z Jastrzębia Zdroju. Brałem tam co jakiś czas różne drobiazgi, magazynki etc i było dobrze - ceny ok, terminy dotrzymywane. No i tym razem zdecydowałem się zrobić tam zakupy. Zamówiłem chwyt do AK oraz trzy magazynki 5,45x39. Zamówienie złożyłem 6 grudnia. Po dłuższym czasie milczenia ze strony sklepu spróbowałem bezskutecznie się dodzwonić, 13 grudnia wysłałem e-maila z prośbą o informację na temat statusu realizacji. Brak odpowiedzi, jednak 19 grudnia dostaję info z automatu o przesłaniu mi paczki z zamówieniem. Paczkę otrzymuję 20 do pracy. Jaki było moje zdziwienie po jej otwarciu - zamiast chwytu do AK chwyt skośny do montowania na szynie RIS, zamiast magazynków 5,45x39 magazynki 7,62x39 do... vz.58... Wysłałem od razu e-maila, sms, próbowałem się dodzwonić, ale nic z tego. Sms w ogóle nie dochodzą, telefon wyłączony. Rozumiem święta, nowy rok, ale na stronie sklepu nie ma żadnej informacji o przerwie. Odsyłać bez uprzedniego kontaktu nie chcę, bo boje się, że przedmioty przepadną. I co z tego, że teoretycznie przedmioty, które dostałem mają nieco większa wartość, kiedy nie ma tego, co chciałem. Chwyt skośny jakoś jestem jeszcze w stanie zużytkować w AR, to vz.58 nie mam i nie mam zamiaru kupować. Jak nie będzie kontaktu to przyjdzie to sprzedać, ale wkurza mnie, że przyjdzie tracić czas na sprzedawania niepotrzebnych magazynków i robić zakupy raz jeszcze, co wiązać się pewnie będzie ze stratą finansową. I choć niewielka ona, to wkurza.
Jeżeli ktoś ma zamiar tam coś kupować to doradzam się wstrzymać do czasu wyklarowania się sytuacji z tym sklepem, bo nie mam pewności, czy po prostu nie zwinął interesu.
Chodzi o sklep internetowy z akcesoriami i częściami Mildar z Jastrzębia Zdroju. Brałem tam co jakiś czas różne drobiazgi, magazynki etc i było dobrze - ceny ok, terminy dotrzymywane. No i tym razem zdecydowałem się zrobić tam zakupy. Zamówiłem chwyt do AK oraz trzy magazynki 5,45x39. Zamówienie złożyłem 6 grudnia. Po dłuższym czasie milczenia ze strony sklepu spróbowałem bezskutecznie się dodzwonić, 13 grudnia wysłałem e-maila z prośbą o informację na temat statusu realizacji. Brak odpowiedzi, jednak 19 grudnia dostaję info z automatu o przesłaniu mi paczki z zamówieniem. Paczkę otrzymuję 20 do pracy. Jaki było moje zdziwienie po jej otwarciu - zamiast chwytu do AK chwyt skośny do montowania na szynie RIS, zamiast magazynków 5,45x39 magazynki 7,62x39 do... vz.58... Wysłałem od razu e-maila, sms, próbowałem się dodzwonić, ale nic z tego. Sms w ogóle nie dochodzą, telefon wyłączony. Rozumiem święta, nowy rok, ale na stronie sklepu nie ma żadnej informacji o przerwie. Odsyłać bez uprzedniego kontaktu nie chcę, bo boje się, że przedmioty przepadną. I co z tego, że teoretycznie przedmioty, które dostałem mają nieco większa wartość, kiedy nie ma tego, co chciałem. Chwyt skośny jakoś jestem jeszcze w stanie zużytkować w AR, to vz.58 nie mam i nie mam zamiaru kupować. Jak nie będzie kontaktu to przyjdzie to sprzedać, ale wkurza mnie, że przyjdzie tracić czas na sprzedawania niepotrzebnych magazynków i robić zakupy raz jeszcze, co wiązać się pewnie będzie ze stratą finansową. I choć niewielka ona, to wkurza.
Jeżeli ktoś ma zamiar tam coś kupować to doradzam się wstrzymać do czasu wyklarowania się sytuacji z tym sklepem, bo nie mam pewności, czy po prostu nie zwinął interesu.
- Hoz85
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 626
- Rejestracja: 26 czerwca 2018, 22:33
- Tematy: 10
- Lokalizacja: Gdańsk
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Ostatnio miałem kontakt z poniższymi sklepami:
- Skawiński : bardzo pozytywnie, atrakcyjne ceny, sprzęt zgodny z opisami, na miejscu strzelnica - można przestrzelić broń którą planujemy kupić lub kupiliśmy. Obsługa bardzo miła i zaangażowana. Siedziałem w poczekalni, a osoba mnie obsługująca przynosiła mi giwery do badań organoleptycznych. Na miejscu kawa, herbata.
- Dharel : pozytywnie, mały sklepik, ale rzeczowy i pomocny sprzedawca. Jak czegoś nie mają na stanie sprawnie sprowadzają. Jak na trójmiasto - atrakcyjne ceny.
Czapla : neutralnie, szeroki asortyment, miła obsługa - doradzają i pokazują sprzęt bez marudzenia i krzywego patrzenia się na kupującego. Moje zastrzeżenie to ceny - bardzo wysokie - 10-20% drożej niż np. w Dharel (taka różnica na amunicji 9 mm, .223 i kaburze imi roto). Nie chcieli negocjować.
- Skawiński : bardzo pozytywnie, atrakcyjne ceny, sprzęt zgodny z opisami, na miejscu strzelnica - można przestrzelić broń którą planujemy kupić lub kupiliśmy. Obsługa bardzo miła i zaangażowana. Siedziałem w poczekalni, a osoba mnie obsługująca przynosiła mi giwery do badań organoleptycznych. Na miejscu kawa, herbata.
- Dharel : pozytywnie, mały sklepik, ale rzeczowy i pomocny sprzedawca. Jak czegoś nie mają na stanie sprawnie sprowadzają. Jak na trójmiasto - atrakcyjne ceny.
Czapla : neutralnie, szeroki asortyment, miła obsługa - doradzają i pokazują sprzęt bez marudzenia i krzywego patrzenia się na kupującego. Moje zastrzeżenie to ceny - bardzo wysokie - 10-20% drożej niż np. w Dharel (taka różnica na amunicji 9 mm, .223 i kaburze imi roto). Nie chcieli negocjować.
Ostatnio zmieniony 02 stycznia 2019, 13:57 przez Hoz85, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 165
- Rejestracja: 10 stycznia 2014, 02:22
- Tematy: 10
- Lokalizacja: Kraków
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Atena Gun - kupowałem ostatnio CZ shadow 2. Jak zawsze miła i profesionalna obsługa. Ceny bardzo konkurencyjne, a dostałem dodatkowo rabat Shadowka była na miejscu w sklepie, u konkurencji trzeba było zamawiać i czekać...
.45 ACP / 9x19 / 12GA / .223
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 61
- Rejestracja: 13 października 2015, 09:59
- Tematy: 0
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Kolejne zakupy w Magazynie Uzbrojenia i po raz kolejny wszystko załatwione szybko, sprawnie w wesołej atmosferze.
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 401
- Rejestracja: 01 lutego 2014, 19:10
- Tematy: 0
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Skawiński zdecydowanie POLECAM miło szybko i na szyneczkę świąteczną jeszcze zostało.
Halinka Arms Zdecydowanie na TAK ogromy pozytyw za kredyt zaufania towar był u mnie zanim przelew zrobiłem
edit
KOSMATY bardzo dobry kontakt; fajne ceny i ekspresowa dostawa TEZ polecam a o nim jakoś mało ( chyba bardziej pod myśliwych) Ja znalazłem co chciałem i będę chwalił.
Halinka Arms Zdecydowanie na TAK ogromy pozytyw za kredyt zaufania towar był u mnie zanim przelew zrobiłem
edit
KOSMATY bardzo dobry kontakt; fajne ceny i ekspresowa dostawa TEZ polecam a o nim jakoś mało ( chyba bardziej pod myśliwych) Ja znalazłem co chciałem i będę chwalił.
Ostatnio zmieniony 03 stycznia 2019, 15:38 przez rzufik1, łącznie zmieniany 1 raz.
na wyposażeniu:) .177 ; .22lr ; 9x18 ; 9x19 ; 38SP ; 357MAG ; .223 ; 6.5 x 55 SE; 12x70.... i trochę CP
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 676
- Rejestracja: 18 listopada 2018, 08:05
- Tematy: 7
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 963
- Rejestracja: 07 października 2012, 19:05
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Poznań
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
A ja pochwalę Raj dla myśliwego ze Słupska i ich usługę ściągnięcia broni z Niemczech. Sprawnie, uprzejmie, na każdym kroku wytłumaczone co i jak zrobić; od początku jasno zdefiniowane koszty i terminy. Cenowo (100 EUR + koszt przesłania broni w Niemczech) i czasowo (ok. 1 miesiąc) wychodzi porównywalnie w wysyłką przez kuriera, a odbieramy broń w Polsce i na polską promesę. Odpada UZP i zabawa z tłumaczeniem faktury, a przede wszystkim umożliwia zakup u sprzedawców z "Kein internationaler versand". Gdyby jeszcze byli trochę bliżej Poznania
To nie karabin czy broń palna. To jednosuwowy silnik cieplny spalania wewnętrznego ze swobodnym tłokiem.
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 407
- Rejestracja: 07 maja 2003, 14:47
- Tematy: 24
- Lokalizacja: Gliwice
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Również korzystałem z ich pomocy i jestem zadowolony, bardzo wygodna opcja w przypadku "Kein internationaler versand"A ja pochwalę Raj dla myśliwego ze Słupska i ich usługę ściągnięcia broni z Niemczech.
I do tego fajna wycieczka w lutym ze śląska do słupska
GP-100 .357
Springfield TM 1911 .45
Rem700 DCR .223
Springfield TM 1911 .45
Rem700 DCR .223
- kwaki
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 578
- Rejestracja: 11 sierpnia 2014, 11:29
- Tematy: 0
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Wreszcie dotarła do mnie paczka od Brownells PL, więc mogę podsumować moją "przygodę" z nimi.
Zamówienie było z początku listopada, załapałem się więc na opóźnienie. Zamiast więc zapowiadanych na stronie w sumie do 22 dni roboczych, paczka dotarła do mnie w 39. Za to oczywiście minus, chociaż zdaję sobie sprawę z problemów "rozruchowych" na które natrafili. W czasie oczekiwania dostałem kilka komunikatów o opóźnieniach ze sklepu, więc nie było tak, że czas mija, a ja nic nie wiem. Ostatniego podanego w tej korespondencji terminu prawie udało się dotrzymać, bo poślizg tylko jednego dnia. Na koniec otrzymałem też kod rabatowy na kolejne zakupy - dobre i to, JEŚLI zdecyduję się na takowe.
Ceny - w moim zamówieniu załapałem się jeszcze na stawki przed weryfikacją, więc korzystne. Przeglądając obecną ofertę muszę stwierdzić, że wiele cen jest niekonkurencyjnych dla reszty polskiego rynku.
Plusem na pewno pozostaje spory wybór drobnicy, której albo nie sposób, albo bardzo ciężko dostać w Polsce. Oczywiście można się ratować zamawiając w inny sposób, czy to w zagranicznych sklepach bezpośrednio, czy przez pośredników, ale ja nadal uważam że możliwość "oficjalnego" zamówienia, z kosztem wysyłki jak każde inne zamówienie w Polsce, bez kombinowania, jest zaletą tego sklepu.
Ostatecznie, mimo poślizgu, zamówienie zostało zrealizowane. Jestem skłonny zrzucić je na karb trudności związanych z przecieraniem szlaku, nie przyłączam się więc do forumowej histerii pod tytułem "nigdy więcej nic u nich nie kupię". Tym bardziej, że docierają do mnie informacje o terminowej realizacji późniejszych zamówień.
Podsumowując więc zostawiam im na razie, na podstawie tego pierwszego zamówienia, ocenę neutralną.
Zamówienie było z początku listopada, załapałem się więc na opóźnienie. Zamiast więc zapowiadanych na stronie w sumie do 22 dni roboczych, paczka dotarła do mnie w 39. Za to oczywiście minus, chociaż zdaję sobie sprawę z problemów "rozruchowych" na które natrafili. W czasie oczekiwania dostałem kilka komunikatów o opóźnieniach ze sklepu, więc nie było tak, że czas mija, a ja nic nie wiem. Ostatniego podanego w tej korespondencji terminu prawie udało się dotrzymać, bo poślizg tylko jednego dnia. Na koniec otrzymałem też kod rabatowy na kolejne zakupy - dobre i to, JEŚLI zdecyduję się na takowe.
Ceny - w moim zamówieniu załapałem się jeszcze na stawki przed weryfikacją, więc korzystne. Przeglądając obecną ofertę muszę stwierdzić, że wiele cen jest niekonkurencyjnych dla reszty polskiego rynku.
Plusem na pewno pozostaje spory wybór drobnicy, której albo nie sposób, albo bardzo ciężko dostać w Polsce. Oczywiście można się ratować zamawiając w inny sposób, czy to w zagranicznych sklepach bezpośrednio, czy przez pośredników, ale ja nadal uważam że możliwość "oficjalnego" zamówienia, z kosztem wysyłki jak każde inne zamówienie w Polsce, bez kombinowania, jest zaletą tego sklepu.
Ostatecznie, mimo poślizgu, zamówienie zostało zrealizowane. Jestem skłonny zrzucić je na karb trudności związanych z przecieraniem szlaku, nie przyłączam się więc do forumowej histerii pod tytułem "nigdy więcej nic u nich nie kupię". Tym bardziej, że docierają do mnie informacje o terminowej realizacji późniejszych zamówień.
Podsumowując więc zostawiam im na razie, na podstawie tego pierwszego zamówienia, ocenę neutralną.
Lack of confidence comes from lack of competence.
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 56
- Rejestracja: 13 czerwca 2016, 19:20
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Pomorskie
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Hubertus Pro Hunting. zakup internetowy gratów do czyszczenia broni, wszystko sprawnie. Wysyłka za pośrednictwem kuriera płatne przy odbiorze nr. listu przewozowego na sms, towar zgodny z opisem. polecam
22Lr 9x19 9x18 223Rem 308W 7mm Rem. Mag. 12/76 wz.43 5,45x39 7,65x17