Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Moderator: Moderatorzy WBP

tomek89
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 60
Rejestracja: 2017-06-02, 19:25
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: tomek89 » 2017-12-22, 00:34

Gun-Center Rembertów
Bardzo dobra obsługa, ceny średnie ale da się dogadać, czasem ciekawe egzemplarze, czasem można kupić rzeczy których inni nie mają. Nie ma problemu z krótką rezerwacją na telefon. Na pewno będę wracał.

Gunservis
Genialne rozwiązanie z procesem zamawiania online i dostawą. Tak powinno być wszędzie. Jest towar na stanie, jest na stronie, kupujemy, płacimy i czekamy na dostawę. No właśnie, dostawa - idealny kontakt, na czas co do minuty, błyskawiczne rozliczenie i bardzo dobrze zabezpieczony towar.

Szkoda że tak niewiele sklepów tylko udaje że coś ma na stanie. Potem człowiek dzwoni i dowiaduje się tylko że nie ma, może będzie, jak będzie to będzie, Pan dzwoni... Na dodatek ceny dotrzeć sprzed 2 lat. Ja rozumiem że to jest dodatkowy wysiłek aktualizować stany towaru na stronie, ale jak się robi to dla innego sprzedawanego asortymentu w sklepie internetowym to może można by też dla samej broni.


SzymonW
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 12
Rejestracja: 2017-07-21, 15:33
Grupa: Nowo zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: SzymonW » 2017-12-27, 15:57

Twoja Broń Suchodół. Mam zamówioną i zapłaconą broń, dziś dzwonię zapytać o szczegół, pan zadowolony zaprasza na 4 stycznia i mówi, że na FB jest komunikat o zamknięciu biznesu. Ja nie haker, ale żadnego komunikatu na FB ani Instagramie nie znalazłem. Może sklep dobry i asortyment OK, ale jak wyżej. Po pierwszych dobrych doświadczeniach lekka wtopa. Głośnego roku wszystkim!


rzufik1
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: 2014-02-01, 19:10
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: rzufik1 » 2017-12-27, 18:55

Chłopie koniec roku jest. Co się irytujesz? Ma zamkniete..dał info na drzwi,FB, wybacz mu że nie poinformował ojca dyrektora aby w rozgłośni dał cynk.

Nie chcę być złośliwy ale masz podobne pretensje jak wczoraj grupa 45 "osobników" błądzących na drodze do Morskiego Oka.
na wyposażeniu:) .177 ; .22lr ; 9x18 ; 9x19 ; .223 ; 6.5 x 55 SE; 12x70.... i trochę CP


Hubert
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 1062
Rejestracja: 2005-04-26, 22:39
Lokalizacja: ZKS Warszawa
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: Hubert » 2017-12-27, 19:38

Sklepy z bronią to nie 7eleven czy stacje benzynowe czynne 24h. Normalne, że w okresie świątecznym przy mniejszym ruchu zamykają biznes aby skorzystać z urlopu czy po prostu dokonać inwentaryzacji.
Dajcie ludziom trochę odetchnąć i odpocząć, nacieszyć się okresem świąteczno-noworocznym. Broń, amunicja czy akcesoria to niech chleb niemalże pierwszej potrzeby.
Ostatnio zmieniony 2017-12-27, 19:39 przez Hubert, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
oscyp
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 190
Rejestracja: 2016-12-01, 16:23
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: oscyp » 2018-01-04, 11:40

Czy spotkaliście się może z sytuacją, że sklepy "nie praktykują" poniższego obowiązku wynikającego z KC?

"Art. 561.2. § 1. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą do miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie określono w umowie – do miejsca, w którym rzecz została wydana kupującemu."

Wyjaśnienia sprzedawcy, że "to jest broń i obowiązuje UoBiA" jakoś nie przekonały mnie, że nagle prawo handlowe i cały Kodeks Cywilny nie obowiązuje... :/ Owszem broń to broń i pocztą tego przecież nie wyślę, ale problemu nie robię i zobowiązałem się dostarczyć osobiście - tylko przepisy jasno mówią kto ponosi tego koszt, a tu jakieś cyrki... :/

Na razie nie piszę o kogo chodzi, bo może jednak zaczną praktykować, ale ciekawi mnie Wasze doświadczenie związane z reklamacjami z tytułu rękojmi w sklepach, do których macie daleko.


Awatar użytkownika
Przyjaciel
Zbanowany
Zbanowany
Posty: 138
Rejestracja: 2016-05-22, 07:15
Grupa: Zbanowany
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: Przyjaciel » 2018-01-04, 11:54

tomek89 pisze:Gunservis
Genialne rozwiązanie z procesem zamawiania online i dostawą. Tak powinno być wszędzie. Jest towar na stanie, jest na stronie, kupujemy, płacimy i czekamy na dostawę. No właśnie, dostawa - idealny kontakt, na czas co do minuty, błyskawiczne rozliczenie i bardzo dobrze zabezpieczony towar.


Potwierdzam ;)


Dexter
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 78
Rejestracja: 2006-02-11, 18:00
Lokalizacja: Kraków
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: Dexter » 2018-01-04, 12:07

Oscyp:

Nagminnie. Sklepy w zdecydowanej większości i co do zasady migają się od przestrzegania KC a dawniej Ustawy o szczegółowych warunkach sprzedaży konsumenckiej gdzie tylko mogą, nie tylko w tym punkcie. I nie mówię tu tylko o branży strzelecko-militarnej.

Zasadę mam taką, że jak sklep robi problemy przy reklamacji to kontaktuję się wyłącznie na piśmie i zbieram wszelkie "papierki", od paragonów aż po "zwrotki" o doręczeniu każdego pisma z osobna. Przypominam, że w razie czego możesz skorzystać z pomocy Rzecznika praw konsumenta ALE zazwyczaj wystarczyło pisemne powołanie się na podstawę prawną oraz stwierdzenie, że w razie dalszych problemów będziesz kontaktował się za pośrednictwem Rzecznika (lub PiH czy innych instytucji, zależnie w czyich kompetencjach dana sprawa leży). Różne problemy z reklamacjami miewałem przez lata, za starych przepisów, za obecnych ale za każdym razem dochodziłem swojego. Tylko czasami to trwało kilka miesięcy i było bardzo niemiło :).


Awatar użytkownika
oscyp
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 190
Rejestracja: 2016-12-01, 16:23
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: oscyp » 2018-01-04, 12:16

@Dexter, procedury i łapanie potwierdzeń to mam obcykane z własnych doświadczeń (są podobne jak Twoje, może za wyjątkiem słowa "zawsze"). Sprzedawcy są często wręcz bezczelni (ogólnie), ale ponieważ tutaj specyfika zakupów jest dość unikalna i zwykle jest to dość zwarte i bardzo ograniczone grono osób - to ciekaw byłem doświadczeń ze sklepami z bronią na tle reklamacyjnym. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że człowiek (klient) ani nie chce nikogo oszukać ani się z nikim awanturować, ale nieraz tak jak piszesz musi przez kilka miesięcy tłumaczyć jakie kto ma prawa i obowiązki (a strzelcy to chyba jednak ta grupa ludzi, która bardziej niż przeciętnie prawo chce przestrzegać). No nic, o mojej sprawie napiszę więcej w przyszłym tygodniu jak coś się ruszy, a do tego czasu chętnie poczytam Wasze historie :)

PS rzecznik w moim mieście jest taki sobie - wprowadza tylko trzecią osobę do ping-ponga co wydłuża wszystko jeszcze bardziej, a ze swoich uprawnień nakładania kar - zupełnie nie korzysta. Jedynie jest to plus dalej przed sądem, że obywatel starał się wykorzystać wszelkie dostępne polubowne sposoby.

pozdrówki


Diablo83
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 31
Rejestracja: 2016-04-25, 08:53
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: Diablo83 » 2018-01-05, 22:29

Na razie jeszcze nie z oceną ale informacyjnie, że na strzeleckiej mapie pojawiła się nowa lokalizacja. JM Broń&Amunicja w Warszawie na ul. Lewandów.
Wpadłem na razie tylko sprawdzić czy wzrok mnie nie myli i pod bokiem taki sklep mi powstał i się przywitać. Wystartował na początku roku, na razie dostępna tylko broń krótka od HK i amunicja Fiocchi ale asortyment ma się szybko powiększać (na pewno części do HK). Będę na bieżąco sprawdzał postępy.


Awatar użytkownika
Canis
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 47
Rejestracja: 2013-03-03, 22:47
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: Canis » 2018-01-08, 15:55

Jest możliwość edycji arkusza z pierwszego posta? Jest niekompletny.


Awatar użytkownika
Mariusz888
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 167
Rejestracja: 2016-03-24, 18:05
Lokalizacja: Kraków
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: Mariusz888 » 2018-01-09, 12:31

Kaliber z Zabrza - reklamowałem kaburę DAA Race Master Magnetic, która nie pasowała do mojej CZ Sh2. Ogólnie długa historia w sensie samej kabury, ale sklep zachował się OK - zaproponowali wymianę wkładki i dopasowanie i że jak nie będzie ok to mogę odesłać. Wkładka przyszła ta sama (bo nie dostali z DAA nowych), ale pomimo dopasowania kabura nadal nie działała tak jak powinna. Kabura ostatecznie odesłana, a pieniądze zostały całkiem szybko przelane na moje konto więc sklep polecam tym bardziej, skoro w sytuacji problemowej pozostawia po sobie dobre wrażenie :)


Awatar użytkownika
oscyp
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 190
Rejestracja: 2016-12-01, 16:23
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: oscyp » 2018-01-09, 20:54

Obiecałem, że dokończę historię więc oto i ona:

Kaliber Warszawa - po kilku dniach od rozmów opisanych przeze mnie wyżej po ponownym kontakcie poinformowali mnie, że się dokształcili i owszem koszty dostawy reklamacyjnej pokryją - o ile wyślę im to pocztą. Stwierdzili, że w przypadku osobistego dostarczenia nie mogą mi zwrócić kosztów podróży bo nie bardzo wiedzą jak mieliby to rozliczyć. Ponieważ jednak byłem pełen obaw wysyłania pocztą takich rzeczy - mimo wszystko pojechałem osobiście. Usterka naprawiona dosłownie w 5min, wbita pieczęć z podpisem i datą, że naprawa miała miejsce, oczywiście nie licząc mojej przejażdżki - bezkosztowo.

Ogólnie sprawa załatwiona pozytywnie, choć wymagało to kilku telefonów.

Pozdrawiam pana Pawła który zdecydowanie wykazał chęć pomocy (i pomógł), nawet gdy inne osoby przekierowywały mnie początkowo w próżnię :)


azrael88
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 107
Rejestracja: 2017-06-11, 20:22
Lokalizacja: Kielce
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: azrael88 » 2018-01-10, 12:20

Szanowni,

Jakie są Wasze doświadczenia ze sklepem Rosomak z Warki?


Awatar użytkownika
pikom
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 241
Rejestracja: 2015-04-20, 11:48
Lokalizacja: Gdynia, Gdańsk
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Online

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: pikom » 2018-01-10, 15:10

PWS czyli celowniki.com.pl - sklep internetowy z usług którego wcześniej nie korzystałem, ale pierwszy kontakt z nimi okazał się niezwykle miły i bardzo profesjonalny. Dłuższy czas mam już kolimatorki PWS ko-015 oraz kz-03 i jestem z nich zadowolony. Mogę polecić firmę - i produkty mają przyzwoite i obsługa klienta na najwyższym poziomie.
Pozdrawiam,
Piotr


kriss91
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 52
Rejestracja: 2017-09-18, 16:01
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: kriss91 » 2018-01-10, 16:29

@azrael88
Kupowałem w skelpie Rosomak TT-ke. Z panem Darkiem idzie sie dobrze dogadac. Nie mogłem przyjechac po odbior w dzien wiec umówilismy sie koło 21 w sklepie, niestety po drodze wyszły korki i dojechałem na 22 i nie było z tym żadnego problemu. Na miejscu transakcja w miłej atmosferze a pan Darek bardzo chetnie sam z siebie prezentował zawartośc swojego arsenału. Gdybym nie powiedział że musze jechać to pewnie i do 1 w nocy bysmy tam siedzieli. Generalnie bardzo polecam.



Wróć do „Broń i amunicja - WBP”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: lemuchr, Leśny Dziadek, m2c, pikom, vantv8 i 10 gości