Z wielką przykrością informujemy, że w dniu 1 sierpnia 2017 r. zmarł Jerzy Cieśla (9x19).
Informacje dotyczące spraw pogrzebowych znajdą Państwo w tym temacie.

Z wyrazami szacunku
Administracja Forum.

Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Moderator: Moderatorzy WBP

Awatar użytkownika
Twilight7
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 137
Rejestracja: 2017-03-29, 11:28
Lokalizacja: Gdynia
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: Twilight7 » 2017-08-10, 14:51

Z tą aktualnością oferty w sklepach internetowych jest jak napisałeś... to bardziej reklama w stylu "jak chcesz to potencjalnie jest możliwość sprowadzenia" niż aktualna oferta handlowa :-D
Taki rynek u nas ... podaż regulowana popytem...

BTW jak w praktyce jest ze sklepem VISMAG ? Czytałem tu kilka niepochlebnych opinii. Na moje maile generalnie odpisują.
Potwierdzili, że przywożą zamówiony towar. Pytanie jak wygląda w praktyce płatność i odbiór ? Pytam tutaj, bo od 07 do 15 sierpnia mają urlop.
Planuję złożyć u nich zamówienie, ale trochę obawiam się jak to będzie w przypadku reklamacji... do Lublina z Trójmiasta mam daleko :-/


Awatar użytkownika
Twilight7
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 137
Rejestracja: 2017-03-29, 11:28
Lokalizacja: Gdynia
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: Twilight7 » 2017-08-10, 14:56

Z tą aktualnością oferty w sklepach internetowych jest jak napisałeś... to bardziej reklama w stylu "jak chcesz to potencjalnie jest możliwość sprowadzenia" niż aktualna oferta handlowa :-D
Taki rynek u nas ... podaż regulowana popytem...

BTW jak w praktyce jest ze sklepem VISMAG ? Czytałem tu kilka niepochlebnych opinii. Na moje maile generalnie odpisują.
Potwierdzili, że przywożą zamówiony towar. Pytanie jak wygląda w praktyce płatność i odbiór ? Pytam tutaj, bo od 07 do 15 sierpnia mają urlop.
Planuję złożyć u nich zamówienie, ale trochę obawiam się jak to będzie w przypadku reklamacji... do Lublina z Trójmiasta mam daleko :-/


Awatar użytkownika
POLARMS
Sponsor Forum
Sponsor Forum
Posty: 232
Rejestracja: 2013-10-16, 20:59
Lokalizacja: Kołobrzeg
Grupa: Sponsor Forum
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: POLARMS » 2017-08-10, 15:21

U nas jest aktulna oferta na stronie kropka.
Handel bronią z dowozem do klienta gratis 535612566 513165384
http://www.polarms.pl e-mail allegro@garand.pl
W dniach 5 - 10 wrzesień - TOUR DE POLOGNE czyli wszędzie :) :033:


nazarr
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 74
Rejestracja: 2016-04-24, 14:03
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: nazarr » 2017-08-10, 15:25

Snipper_is pisze:Nazarr
Jako zwykły człowiek powiem Ci że to co zaproponowałeś jest nierealne . Gdyby w Polsce rynek był jak w USA to można tak robić ale u nas sklepy w 90 % mają pojedyncze egzemplarze broni i utrzymanie dla każdego po jednym do strzelania sucho czyli do złomowania ( po 20 latach takiego pstrykania i okazjonalnego strzelania ) bardzo podnosiło by koszty. Bo kto lub za ile kupił by taki złom? Ja na pewno nie. A Ty?


A dlaczego według Ciebie nie może być w Polsce takiej kultury handlu i profesjonalizmu jak w USA, nawet w obrocie bronią?
nie mówmy że to nierealne, to jest zwykły biznes, najzwyklejszy sklep.
Idziesz do sklepu z agd rtv, chcesz kupić tv, włączasz oglądasz, przełączasz funkcje, zmieniasz ustawienia, tak samo jak kupujesz samochód, sprawdzasz, jeździsz, nie ważne nowy czy używany, takie są współczesne realia handlu, to że sprzedawca taki towar zbywa później z obniżona ceną to fakt, ale wkalkuluje to sobie w cenę innych sprzedanych jako nowe towarów, nie ponosi strat, bez obaw. a na towary demonstracyjne, znajdą się tez chętni, bez obaw.
jeszcze 20 lat temu jak patrzyłem na praktyki w polskich sklepach np w zakresie możliwości reklamacji/zwrotu towaru to była załamka, tez porównywałem do USA czy krajów UE, myślałem ze u nas to nierealne ale jak pokazało życie nie można pochopnie mówić to nierealne, trzeba dążyć do poprawy stanu rzeczy, do zmiany na lepsze. Dlaczego mamy sami siebie ograniczać?
i żeby nie było że grymaśny jestem, kupowałem w sklepie broń nowa ale tez i broń używaną,kupowałem też broń używaną od osób prywatnych po wcześniejszych oględzinach i sprawdzeniu ale także tylko na podstawie zdjęć broni i rozmowy ze sprzedającym ale były tez przypadki ze nie kupiłem broni bo właśnie sprawdzenie jej w ręku zweryfikowało zamiary.
naprawdę z całego serca życzę nam wszystkim aby była możliwość profesjonalnego podejścia do klienta, a na pewno zyska tez i sprzedający.


nazarr
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 74
Rejestracja: 2016-04-24, 14:03
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: nazarr » 2017-08-10, 15:40

jeszcze mała uwaga,
jeśli w sklepie jest egzemplarz broni przeznaczony do demonstracji, więc jest to broń przygotowana przez sprzedawcę do użytkowania a nie wyjęta z pudełka zasmarowana albo sucha, tak samo z kwestią zbijaków, w sklepie z bronią powinny być one udostępnione klientowi jesli chce on sprawdzić bron na sucho, tak tak zaraz ktoś powie ze to kolejne koszty, zejdzmy na ziemię, na broni nie zarabia sie przecież 5 pln.
kolejną kwestia jest możliwość sprawdzenia na strzelnicy broni przed jej zakupem.
wrózką nie jestem ale takie sklepy będą miały większy obrót i zarobek.


Awatar użytkownika
Snipper_is
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 1495
Rejestracja: 2008-08-17, 03:20
Lokalizacja: Norwegia
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: Snipper_is » 2017-08-10, 15:49

Kiedyś tu jeden gość zapytał tak
Czemu z pistoletu kal. 9para strzał 1 na strzelnicy kosztuje 1,5 zł skoro nabój kosztował 70 gr ( to było kilka lat temu ). Jakoś trzeba było tłumaczyć że koszt strzelania to jeszcze amortyzacja broni, prąd za światło, opłata za instruktora, i wreszcie haracz czyli podatek. Gdy bym ja prowadził sklep to nie wyobrażam sobie by mieć na stanie ,, broń do testów " z każdego rodzaju lub modelu" bo musiał bym podnieść znacząco cenę tych pistoletów na sprzedaż. Co oczywiście wzbudziło by niezadowolenie kupujących. I jak powtarzam. Kupił byś taki ,,wyklepany" pistolet. Dał byś za niego cenę początkową. Czy zgodnie z prawami handlu oczekiwał byś solidny rabat ( bo przecież pistolet używany ) czyli strata dla sklepu
Ale by być sprawiedliwym. Nie potępiam Twojego myślenia. Sugeruję tylko że w naszych warunkach to jedynie pobożne życzenie. Rozmawiałem z właścicielami takich sklepów. Ich zarobki na czysto nie są takie imponujące jak się niektórym wydaje
Powyższy przykład podaję po to by ktoś zrozumiał że prowadzenie interesu to nie tylko ,, tanio kupić - drożej sprzedać "
Snipper


Awatar użytkownika
Inku
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 164
Rejestracja: 2015-04-20, 10:15
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: Inku » 2017-08-10, 17:12

jacek sygula pisze:Pół godziny Pan sobie sprawdzał-co chciałi ile chciał! przy strzelbie nasz Kolega wyjasnił Panu, dlaczego unikamy przeładowywania "na sucho", tak jak wyjaśniałem, sprzedajemy: "NÓWKI", BROŃ NIE ZUŻYWA SIE PO PARU PACZKACH AMUNICJI-ALE NABIERA CECH BRONI UŻYWANEJ!
jak Pan tego nie rozumie: żegnam!


No i co z tego, że się wyciera? Jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby jakikolwiek sprzedawca zabronił mi przeładować zamek. Jeżeli mam dylemat pomiędzy dwoma modelami, biorę oba do ręki i z jednym wychodzę. Ta sama historia jest ze strzelbą.
Czy to coś dziwnego? Jak kupujesz samochód to sprzedawca zabrania usiąść bo się siedzenie wyciera? To jest coś normalnego w Krakowie?


nazarr
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 74
Rejestracja: 2016-04-24, 14:03
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: nazarr » 2017-08-10, 18:03

Snipper_is pisze:Kiedyś tu jeden gość zapytał tak
Czemu z pistoletu kal. 9para strzał 1 na strzelnicy kosztuje 1,5 zł skoro nabój kosztował 70 gr ( to było kilka lat temu ). Jakoś trzeba było tłumaczyć że koszt strzelania to jeszcze amortyzacja broni, prąd za światło, opłata za instruktora, i wreszcie haracz czyli podatek. Gdy bym ja prowadził sklep to nie wyobrażam sobie by mieć na stanie ,, broń do testów " z każdego rodzaju lub modelu" bo musiał bym podnieść znacząco cenę tych pistoletów na sprzedaż. Co oczywiście wzbudziło by niezadowolenie kupujących. I jak powtarzam. Kupił byś taki ,,wyklepany" pistolet. Dał byś za niego cenę początkową. Czy zgodnie z prawami handlu oczekiwał byś solidny rabat ( bo przecież pistolet używany ) czyli strata dla sklepu
Ale by być sprawiedliwym. Nie potępiam Twojego myślenia. Sugeruję tylko że w naszych warunkach to jedynie pobożne życzenie. Rozmawiałem z właścicielami takich sklepów. Ich zarobki na czysto nie są takie imponujące jak się niektórym wydaje
Powyższy przykład podaję po to by ktoś zrozumiał że prowadzenie interesu to nie tylko ,, tanio kupić - drożej sprzedać "
Snipper

a ja rozmawiałem z wieloma właścicielami sklepów, z różnych branży, z bronią także. Zawsze jest to samo tzn. narzekanie i utyskiwanie jak to u nas nie można zarobić prowadząc sklep. powtarzają to jak mantra a niektórzy wokół już w to uwierzyli. nie zaglądałem nikomu i nie będę zaglądał do zeznań podatkowych ;laughing: ale wiem jedno, jak się biznes nie opłaca to nikt go nie prowadzi, proste.
a przy moich pobożnych życzeniach pozostanę, bo tak jak napisał
Inku pisze:
jacek sygula pisze:Pół godziny Pan sobie sprawdzał-co chciałi ile chciał! przy strzelbie nasz Kolega wyjasnił Panu, dlaczego unikamy przeładowywania "na sucho", tak jak wyjaśniałem, sprzedajemy: "NÓWKI", BROŃ NIE ZUŻYWA SIE PO PARU PACZKACH AMUNICJI-ALE NABIERA CECH BRONI UŻYWANEJ!
jak Pan tego nie rozumie: żegnam!


No i co z tego, że się wyciera? Jeszcze mi się nie zdarzyło, żeby jakikolwiek sprzedawca zabronił mi przeładować zamek. Jeżeli mam dylemat pomiędzy dwoma modelami, biorę oba do ręki i z jednym wychodzę. Ta sama historia jest ze strzelbą.
Czy to coś dziwnego? Jak kupujesz samochód to sprzedawca zabrania usiąść bo się siedzenie wyciera? To jest coś normalnego w Krakowie?


jest to zupełnie normalnie postrzegana rzecz i dążmy do tego aby kupować to co chcemy, czego jesteśmy pewni po sprawdzeniu oraz do tego aby " czuć piniądz" kiedy prowadzimy sprzedaż broni. z pozdrowieniami


Karkolomny
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 10
Rejestracja: 2017-07-09, 13:56
Grupa: Nowo zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: Karkolomny » 2017-08-10, 18:04

POLARMS pisze:U nas jest aktulna oferta na stronie kropka.


To się chwali ;) Pomyślcie jeszcze o sortowaniu wg kilku kryteriów i będzie idealnie.


Awatar użytkownika
POLARMS
Sponsor Forum
Sponsor Forum
Posty: 232
Rejestracja: 2013-10-16, 20:59
Lokalizacja: Kołobrzeg
Grupa: Sponsor Forum
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: POLARMS » 2017-08-10, 20:24

Może będzie to możliwe w przyszłym tygodniu
Handel bronią z dowozem do klienta gratis 535612566 513165384
http://www.polarms.pl e-mail allegro@garand.pl
W dniach 5 - 10 wrzesień - TOUR DE POLOGNE czyli wszędzie :) :033:


zim
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 134
Rejestracja: 2004-02-06, 12:05
Lokalizacja: Gdansk / Warszawa
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: zim » 2017-08-11, 23:14

Kaliber w Warszawie na Kolbego - wpadłem tam pare dni temu popatrzeć na wybrane egzemplarze broni i ku mojemu zdziwieniu pierwsze pytanie sprzedawcy - czy mam pozwolenie.
Nie chciałem wdawać się w jakąś dyskusję, ale myślałem że w tak dużych sklepach pracownicy już wyszli z epoki ciemnogrodu i troszkę się dokształcili w zakresie prawa i odróżniają prezentację broni od udostępnienia/przekazania o którym jest mowa w ustawie.
W innym przypadku wszelkie wystawy, targi broni czy inne pikniki takie jak w Ostródzie, kończyłyby się nalotami Policji i masowymi aresztowaniami...
Jednym słowem - minus, za podejście do klienta...
Peace through superior firepower.


KG92RS
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 111
Rejestracja: 2016-12-29, 06:51
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: KG92RS » 2017-08-11, 23:44

Heniek75 pisze:Magazyn Uzbrojenia - źle wybrałem numer, zamiast do szefa to stacjonarny do sklepu , no i trafiłem na Pana z bardzo wysokim poczuciem humoru. Tak mnie rozbawił swoim poczuciem humoru ze kilka km dalej kupiłem u konkurencji 1000szt 223 o 0,10 pln taniej niż oferta sympatycznego pracownika Magazynu Uzbrojenia. Polecam kontakt tylko z szefem, który szanuje klientów.


Faktycznie, poczucie humoru specyficzne, ale - z racji faktu, iż moje jest kompatybilne - nie mam z tym najmniejszego kłopotu. Zawsze miło, uprzejmie, zabawnie i profesjonalnie. Mogę tylko polecić.

Regiment Warszawa - klasa sama w sobie. Przez kilka miesięcy (zanim się wszystkie papiery "przemieliły") miałem u nich w magazynie własne pudełko z zabawkami :) P O L E C A M! Gigantyczny plus.

Kaliber - Kolbego - kupowałem tam tylko CP. Niby wszystko OK, ale jakoś nie "zabanglało". Nie czuję chęci powrotu -> na tyle, że będąc tuż obok i wiedząc, że mają coś, co chciałem obejrzeć, nie zdecydowałem się na wizytę. Za to byłem na ich strzelnicy (centrum strzeleckie) i w rusznikarni -> to mogę polecić. Sklep internetowy też ok -> wszystko na czas i bez problemów.


Awatar użytkownika
adnikauto
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 822
Rejestracja: 2013-08-20, 19:26
Lokalizacja: Wschodnie Wybrzeze
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: adnikauto » 2017-08-12, 13:22

Snipper_is pisze:Nazarr
Jako zwykły człowiek powiem Ci że to co zaproponowałeś jest nierealne . Gdyby w Polsce rynek był jak w USA to można tak robić ale u nas sklepy w 90 % mają pojedyncze egzemplarze broni i utrzymanie dla każdego po jednym do strzelania sucho czyli do złomowania ( po 20 latach takiego pstrykania i okazjonalnego strzelania ) bardzo podnosiło by koszty. Bo kto lub za ile kupił by taki złom? Ja na pewno nie. A Ty?



Pewnie macie racje.... ale istnieje cos takiego jak specyfika lokalna... w malych miejscowosciach w gorze/Upstate Stanu NY gdzie ludzie maja duzo mniejszy dochod a ogromna czesc z mieszkancow regularnie poluje.... w sklepach razej sklepikach lokalnych z bronia sa cale regaly z bronia uzywana...

Jest wyceniona duzo nizej niz cena fabrycznej i w wiekszosci przypadkow ta wlasnie bron najczesciej jest kupowana, bylem swiadkiem jak facet wstawial do sklepu jeden z wlasnych rifles bo potrzebowal pieniedzy- czesto sklep bierze w komis i placi po sprzedazy danej sztuki lub jesli towar jest chodliwy /wiec na pewno pojdzie a Klient jest znajomy/ placi za bron od reki.

W Polsce prawie nie do pomyslenia.... kazdy chce "nowe" a najmniejsza ryska czy wytarty slad dyskfalifikuje "nowosc"...

/Przyklad osobisty- znajomy wlasciciciel takiego sklepu z bronia wzial w komis jedna z moich customowych wiatrowek :!: cena wywolawcza $500 i co? owszem zainteresowanie bylo ale jak za $350 mozna miec palna w slusznym kalibrze to kto przy zdrowych zmyslach i malych dochodach kupi wiatrowke :?: :) /

Nie udalo sie sprzedac a tez kase potrzebowalem....

Jedna z roznic pomiedzy Polska a USA jest duzo wiekszy obrot bronia zarowno nowa jak i uzywana popyt i sprzedaz jest duzo wieksza.

Jest rowniez nastepna rzecz. ktora odroznia Polske i USA to kupno broni przez internet i odbior jej w lokalnym sklepie... tak wlasnie zakupilem Mossberg MVP LR-T Tactical .308 Bolt Action Rifle za $500.00 w Nevadzie bez ruszania sie z domu... :one:

Nastepna sprawa to obnizki ceny broni... w Polsce o ile sa to raczej symboliczne nie o 50% ceny wyjsciowej bo bron i "tak sie sprzeda"... :)
" LIFE IS TOO SHORT TO SHOOT AN UGLY GUN " Obrazek


kkj
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Posty: 8
Rejestracja: 2016-02-27, 21:49
Lokalizacja: Warszawa
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: kkj » 2017-08-12, 14:34

Nie polecam VISMAGu w lublinie, po dwóch miesiącach czekania na naprawę gwarancyjną i słuchania o tym że to dystrybutor odpowiada za naprawy gwarancyjne ale od paru miesięcy nie ma z nim kontaktu, poszedłem z karabinkiem do BUOSu gdzie naprawili mi go od ręki.


dziki_pl
Użytkownik komercyjny
Użytkownik komercyjny
Posty: 857
Rejestracja: 2007-09-11, 08:45
Lokalizacja: Warszawa
Grupa: Użytkownik komercyjny
Kontaktowanie:
Status: Offline

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Postautor: dziki_pl » 2017-08-12, 14:39

kkj pisze:Nie polecam VISMAGu w lublinie, po dwóch miesiącach czekania na naprawę gwarancyjną i słuchania o tym że to dystrybutor odpowiada za naprawy gwarancyjne ale od paru miesięcy nie ma z nim kontaktu, poszedłem z karabinkiem do BUOSu gdzie naprawili mi go od ręki.


Napisz jakiej marki to broń, takie jaja są od kilku miesięcy z mossbergiem.



Wróć do „Broń i amunicja - WBP”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: CaerMorhen, prokowal i 18 gości