Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Moderator: Moderatorzy WBP
- Mariusz888
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 363
- Rejestracja: 24 marca 2016, 18:05
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Kraków
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Halinka Arms - zamówienie wysyłkowe, ale muszę pochwalić bo wszystko ogarnięte szybko i profesjonalnie. Napisałem również zapytanie o części i sklep sam kontaktował się w sprawie ile i czego potrzebuję - do tego porada rzetelna i uczciwa -> jesteśmy umówieni na wysyłkę po nowym roku (ale to na moją prośbę bo to nic pilnego). Świetny sklep - będę wracał z pewnością jeszcze nie raz.
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 310
- Rejestracja: 06 stycznia 2011, 15:09
- Tematy: 20
- Lokalizacja: śląsk
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Skorzystam z wątku - czy orientujecie się gdzie można kupić amunicję oświetlającą do rakietnicy ?
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 52
- Rejestracja: 08 listopada 2016, 17:50
- Tematy: 6
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Sklep JACK w Jeleniej Górze. Ceny uśrednione, ale dogadać się idzie. Stale poszerzająca się oferta.
Właściciel szybko reaguje na potrzeby klientów.
Właściciel szybko reaguje na potrzeby klientów.
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 272
- Rejestracja: 27 grudnia 2008, 10:34
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Zapytaj w Polarms czy jeszcze mają.sprengkapsel pisze:Skorzystam z wątku - czy orientujecie się gdzie można kupić amunicję oświetlającą do rakietnicy ?
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 310
- Rejestracja: 06 stycznia 2011, 15:09
- Tematy: 20
- Lokalizacja: śląsk
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Nawet jak mają to dowożą dopiero na przełomie stycznia i lutego . Jestem z śląska i trochę daleko ,żeby jechać po nie specjalnie :/sp1der pisze:Zapytaj w Polarms czy jeszcze mają.sprengkapsel pisze:Skorzystam z wątku - czy orientujecie się gdzie można kupić amunicję oświetlającą do rakietnicy ?
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 198
- Rejestracja: 02 czerwca 2017, 19:25
- Tematy: 0
- Lokalizacja: Warszawa
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Gun-Center Rembertów
Bardzo dobra obsługa, ceny średnie ale da się dogadać, czasem ciekawe egzemplarze, czasem można kupić rzeczy których inni nie mają. Nie ma problemu z krótką rezerwacją na telefon. Na pewno będę wracał.
Gunservis
Genialne rozwiązanie z procesem zamawiania online i dostawą. Tak powinno być wszędzie. Jest towar na stanie, jest na stronie, kupujemy, płacimy i czekamy na dostawę. No właśnie, dostawa - idealny kontakt, na czas co do minuty, błyskawiczne rozliczenie i bardzo dobrze zabezpieczony towar.
Szkoda że tak niewiele sklepów tylko udaje że coś ma na stanie. Potem człowiek dzwoni i dowiaduje się tylko że nie ma, może będzie, jak będzie to będzie, Pan dzwoni... Na dodatek ceny dotrzeć sprzed 2 lat. Ja rozumiem że to jest dodatkowy wysiłek aktualizować stany towaru na stronie, ale jak się robi to dla innego sprzedawanego asortymentu w sklepie internetowym to może można by też dla samej broni.
Bardzo dobra obsługa, ceny średnie ale da się dogadać, czasem ciekawe egzemplarze, czasem można kupić rzeczy których inni nie mają. Nie ma problemu z krótką rezerwacją na telefon. Na pewno będę wracał.
Gunservis
Genialne rozwiązanie z procesem zamawiania online i dostawą. Tak powinno być wszędzie. Jest towar na stanie, jest na stronie, kupujemy, płacimy i czekamy na dostawę. No właśnie, dostawa - idealny kontakt, na czas co do minuty, błyskawiczne rozliczenie i bardzo dobrze zabezpieczony towar.
Szkoda że tak niewiele sklepów tylko udaje że coś ma na stanie. Potem człowiek dzwoni i dowiaduje się tylko że nie ma, może będzie, jak będzie to będzie, Pan dzwoni... Na dodatek ceny dotrzeć sprzed 2 lat. Ja rozumiem że to jest dodatkowy wysiłek aktualizować stany towaru na stronie, ale jak się robi to dla innego sprzedawanego asortymentu w sklepie internetowym to może można by też dla samej broni.
-
- Nowy użytkownik
- Reactions:
- Posty: 13
- Rejestracja: 21 lipca 2017, 15:33
- Tematy: 0
- Grupa: Nowo zarejestrowani użytkownicy
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Twoja Broń Suchodół. Mam zamówioną i zapłaconą broń, dziś dzwonię zapytać o szczegół, pan zadowolony zaprasza na 4 stycznia i mówi, że na FB jest komunikat o zamknięciu biznesu. Ja nie haker, ale żadnego komunikatu na FB ani Instagramie nie znalazłem. Może sklep dobry i asortyment OK, ale jak wyżej. Po pierwszych dobrych doświadczeniach lekka wtopa. Głośnego roku wszystkim!
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 401
- Rejestracja: 01 lutego 2014, 19:10
- Tematy: 0
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Chłopie koniec roku jest. Co się irytujesz? Ma zamkniete..dał info na drzwi,FB, wybacz mu że nie poinformował ojca dyrektora aby w rozgłośni dał cynk.
Nie chcę być złośliwy ale masz podobne pretensje jak wczoraj grupa 45 "osobników" błądzących na drodze do Morskiego Oka.
Nie chcę być złośliwy ale masz podobne pretensje jak wczoraj grupa 45 "osobników" błądzących na drodze do Morskiego Oka.
na wyposażeniu:) .177 ; .22lr ; 9x18 ; 9x19 ; 38SP ; 357MAG ; .223 ; 6.5 x 55 SE; 12x70.... i trochę CP
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 1152
- Rejestracja: 26 kwietnia 2005, 22:39
- Tematy: 18
- Lokalizacja: ZKS Warszawa
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Sklepy z bronią to nie 7eleven czy stacje benzynowe czynne 24h. Normalne, że w okresie świątecznym przy mniejszym ruchu zamykają biznes aby skorzystać z urlopu czy po prostu dokonać inwentaryzacji.
Dajcie ludziom trochę odetchnąć i odpocząć, nacieszyć się okresem świąteczno-noworocznym. Broń, amunicja czy akcesoria to niech chleb niemalże pierwszej potrzeby.
Dajcie ludziom trochę odetchnąć i odpocząć, nacieszyć się okresem świąteczno-noworocznym. Broń, amunicja czy akcesoria to niech chleb niemalże pierwszej potrzeby.
Ostatnio zmieniony 27 grudnia 2017, 19:39 przez Hubert, łącznie zmieniany 1 raz.
- oscyp
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 532
- Rejestracja: 01 grudnia 2016, 16:23
- Tematy: 0
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Czy spotkaliście się może z sytuacją, że sklepy "nie praktykują" poniższego obowiązku wynikającego z KC?
"Art. 561.2. § 1. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą do miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie określono w umowie – do miejsca, w którym rzecz została wydana kupującemu."
Wyjaśnienia sprzedawcy, że "to jest broń i obowiązuje UoBiA" jakoś nie przekonały mnie, że nagle prawo handlowe i cały Kodeks Cywilny nie obowiązuje... :/ Owszem broń to broń i pocztą tego przecież nie wyślę, ale problemu nie robię i zobowiązałem się dostarczyć osobiście - tylko przepisy jasno mówią kto ponosi tego koszt, a tu jakieś cyrki... :/
Na razie nie piszę o kogo chodzi, bo może jednak zaczną praktykować, ale ciekawi mnie Wasze doświadczenie związane z reklamacjami z tytułu rękojmi w sklepach, do których macie daleko.
"Art. 561.2. § 1. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą do miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie określono w umowie – do miejsca, w którym rzecz została wydana kupującemu."
Wyjaśnienia sprzedawcy, że "to jest broń i obowiązuje UoBiA" jakoś nie przekonały mnie, że nagle prawo handlowe i cały Kodeks Cywilny nie obowiązuje... :/ Owszem broń to broń i pocztą tego przecież nie wyślę, ale problemu nie robię i zobowiązałem się dostarczyć osobiście - tylko przepisy jasno mówią kto ponosi tego koszt, a tu jakieś cyrki... :/
Na razie nie piszę o kogo chodzi, bo może jednak zaczną praktykować, ale ciekawi mnie Wasze doświadczenie związane z reklamacjami z tytułu rękojmi w sklepach, do których macie daleko.
- Przyjaciel
- Zbanowany
- Reactions:
- Posty: 133
- Rejestracja: 22 maja 2016, 07:15
- Tematy: 0
- Grupa: Zbanowany
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Potwierdzamtomek89 pisze: Gunservis
Genialne rozwiązanie z procesem zamawiania online i dostawą. Tak powinno być wszędzie. Jest towar na stanie, jest na stronie, kupujemy, płacimy i czekamy na dostawę. No właśnie, dostawa - idealny kontakt, na czas co do minuty, błyskawiczne rozliczenie i bardzo dobrze zabezpieczony towar.
- Dexter
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 2018
- Rejestracja: 11 lutego 2006, 18:00
- Tematy: 7
- Lokalizacja: Kraków
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Oscyp:
Nagminnie. Sklepy w zdecydowanej większości i co do zasady migają się od przestrzegania KC a dawniej Ustawy o szczegółowych warunkach sprzedaży konsumenckiej gdzie tylko mogą, nie tylko w tym punkcie. I nie mówię tu tylko o branży strzelecko-militarnej.
Zasadę mam taką, że jak sklep robi problemy przy reklamacji to kontaktuję się wyłącznie na piśmie i zbieram wszelkie "papierki", od paragonów aż po "zwrotki" o doręczeniu każdego pisma z osobna. Przypominam, że w razie czego możesz skorzystać z pomocy Rzecznika praw konsumenta ALE zazwyczaj wystarczyło pisemne powołanie się na podstawę prawną oraz stwierdzenie, że w razie dalszych problemów będziesz kontaktował się za pośrednictwem Rzecznika (lub PiH czy innych instytucji, zależnie w czyich kompetencjach dana sprawa leży). Różne problemy z reklamacjami miewałem przez lata, za starych przepisów, za obecnych ale za każdym razem dochodziłem swojego. Tylko czasami to trwało kilka miesięcy i było bardzo niemiło .
Nagminnie. Sklepy w zdecydowanej większości i co do zasady migają się od przestrzegania KC a dawniej Ustawy o szczegółowych warunkach sprzedaży konsumenckiej gdzie tylko mogą, nie tylko w tym punkcie. I nie mówię tu tylko o branży strzelecko-militarnej.
Zasadę mam taką, że jak sklep robi problemy przy reklamacji to kontaktuję się wyłącznie na piśmie i zbieram wszelkie "papierki", od paragonów aż po "zwrotki" o doręczeniu każdego pisma z osobna. Przypominam, że w razie czego możesz skorzystać z pomocy Rzecznika praw konsumenta ALE zazwyczaj wystarczyło pisemne powołanie się na podstawę prawną oraz stwierdzenie, że w razie dalszych problemów będziesz kontaktował się za pośrednictwem Rzecznika (lub PiH czy innych instytucji, zależnie w czyich kompetencjach dana sprawa leży). Różne problemy z reklamacjami miewałem przez lata, za starych przepisów, za obecnych ale za każdym razem dochodziłem swojego. Tylko czasami to trwało kilka miesięcy i było bardzo niemiło .
- oscyp
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 532
- Rejestracja: 01 grudnia 2016, 16:23
- Tematy: 0
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
@Dexter, procedury i łapanie potwierdzeń to mam obcykane z własnych doświadczeń (są podobne jak Twoje, może za wyjątkiem słowa "zawsze"). Sprzedawcy są często wręcz bezczelni (ogólnie), ale ponieważ tutaj specyfika zakupów jest dość unikalna i zwykle jest to dość zwarte i bardzo ograniczone grono osób - to ciekaw byłem doświadczeń ze sklepami z bronią na tle reklamacyjnym. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że człowiek (klient) ani nie chce nikogo oszukać ani się z nikim awanturować, ale nieraz tak jak piszesz musi przez kilka miesięcy tłumaczyć jakie kto ma prawa i obowiązki (a strzelcy to chyba jednak ta grupa ludzi, która bardziej niż przeciętnie prawo chce przestrzegać). No nic, o mojej sprawie napiszę więcej w przyszłym tygodniu jak coś się ruszy, a do tego czasu chętnie poczytam Wasze historie
PS rzecznik w moim mieście jest taki sobie - wprowadza tylko trzecią osobę do ping-ponga co wydłuża wszystko jeszcze bardziej, a ze swoich uprawnień nakładania kar - zupełnie nie korzysta. Jedynie jest to plus dalej przed sądem, że obywatel starał się wykorzystać wszelkie dostępne polubowne sposoby.
pozdrówki
PS rzecznik w moim mieście jest taki sobie - wprowadza tylko trzecią osobę do ping-ponga co wydłuża wszystko jeszcze bardziej, a ze swoich uprawnień nakładania kar - zupełnie nie korzysta. Jedynie jest to plus dalej przed sądem, że obywatel starał się wykorzystać wszelkie dostępne polubowne sposoby.
pozdrówki
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 38
- Rejestracja: 25 kwietnia 2016, 08:53
- Tematy: 1
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Na razie jeszcze nie z oceną ale informacyjnie, że na strzeleckiej mapie pojawiła się nowa lokalizacja. JM Broń&Amunicja w Warszawie na ul. Lewandów.
Wpadłem na razie tylko sprawdzić czy wzrok mnie nie myli i pod bokiem taki sklep mi powstał i się przywitać. Wystartował na początku roku, na razie dostępna tylko broń krótka od HK i amunicja Fiocchi ale asortyment ma się szybko powiększać (na pewno części do HK). Będę na bieżąco sprawdzał postępy.
Wpadłem na razie tylko sprawdzić czy wzrok mnie nie myli i pod bokiem taki sklep mi powstał i się przywitać. Wystartował na początku roku, na razie dostępna tylko broń krótka od HK i amunicja Fiocchi ale asortyment ma się szybko powiększać (na pewno części do HK). Będę na bieżąco sprawdzał postępy.
-
- Zarejestrowany użytkownik
- Reactions:
- Posty: 53
- Rejestracja: 03 marca 2013, 22:47
- Tematy: 0
- Grupa: Zarejestrowani użytkownicy
Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta
Jest możliwość edycji arkusza z pierwszego posta? Jest niekompletny.