Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Moderator: Moderatorzy WBP

Awatar użytkownika
Mariusz888
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 363
Rejestracja: 24 marca 2016, 18:05
Tematy: 0
Lokalizacja: Kraków
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Mariusz888 »

Halinka Arms - zamówienie wysyłkowe, ale muszę pochwalić bo wszystko ogarnięte szybko i profesjonalnie. Napisałem również zapytanie o części i sklep sam kontaktował się w sprawie ile i czego potrzebuję - do tego porada rzetelna i uczciwa -> jesteśmy umówieni na wysyłkę po nowym roku (ale to na moją prośbę bo to nic pilnego). Świetny sklep - będę wracał z pewnością jeszcze nie raz. :)
sprengkapsel
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 310
Rejestracja: 06 stycznia 2011, 15:09
Tematy: 20
Lokalizacja: śląsk
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: sprengkapsel »

Skorzystam z wątku - czy orientujecie się gdzie można kupić amunicję oświetlającą do rakietnicy ?
Igorski
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 52
Rejestracja: 08 listopada 2016, 17:50
Tematy: 6
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Igorski »

Sklep JACK w Jeleniej Górze. Ceny uśrednione, ale dogadać się idzie. Stale poszerzająca się oferta.
Właściciel szybko reaguje na potrzeby klientów.
sp1der
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 272
Rejestracja: 27 grudnia 2008, 10:34
Tematy: 0
Lokalizacja: Sosnowiec
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: sp1der »

sprengkapsel pisze:Skorzystam z wątku - czy orientujecie się gdzie można kupić amunicję oświetlającą do rakietnicy ?
Zapytaj w Polarms czy jeszcze mają.
sprengkapsel
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 310
Rejestracja: 06 stycznia 2011, 15:09
Tematy: 20
Lokalizacja: śląsk
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: sprengkapsel »

sp1der pisze:
sprengkapsel pisze:Skorzystam z wątku - czy orientujecie się gdzie można kupić amunicję oświetlającą do rakietnicy ?
Zapytaj w Polarms czy jeszcze mają.
Nawet jak mają to dowożą dopiero na przełomie stycznia i lutego . Jestem z śląska i trochę daleko ,żeby jechać po nie specjalnie :/
tomek89
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 198
Rejestracja: 02 czerwca 2017, 19:25
Tematy: 0
Lokalizacja: Warszawa
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: tomek89 »

Gun-Center Rembertów
Bardzo dobra obsługa, ceny średnie ale da się dogadać, czasem ciekawe egzemplarze, czasem można kupić rzeczy których inni nie mają. Nie ma problemu z krótką rezerwacją na telefon. Na pewno będę wracał.

Gunservis
Genialne rozwiązanie z procesem zamawiania online i dostawą. Tak powinno być wszędzie. Jest towar na stanie, jest na stronie, kupujemy, płacimy i czekamy na dostawę. No właśnie, dostawa - idealny kontakt, na czas co do minuty, błyskawiczne rozliczenie i bardzo dobrze zabezpieczony towar.

Szkoda że tak niewiele sklepów tylko udaje że coś ma na stanie. Potem człowiek dzwoni i dowiaduje się tylko że nie ma, może będzie, jak będzie to będzie, Pan dzwoni... Na dodatek ceny dotrzeć sprzed 2 lat. Ja rozumiem że to jest dodatkowy wysiłek aktualizować stany towaru na stronie, ale jak się robi to dla innego sprzedawanego asortymentu w sklepie internetowym to może można by też dla samej broni.
SzymonW
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Reactions:
Posty: 13
Rejestracja: 21 lipca 2017, 15:33
Tematy: 0
Grupa: Nowo zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: SzymonW »

Twoja Broń Suchodół. Mam zamówioną i zapłaconą broń, dziś dzwonię zapytać o szczegół, pan zadowolony zaprasza na 4 stycznia i mówi, że na FB jest komunikat o zamknięciu biznesu. Ja nie haker, ale żadnego komunikatu na FB ani Instagramie nie znalazłem. Może sklep dobry i asortyment OK, ale jak wyżej. Po pierwszych dobrych doświadczeniach lekka wtopa. Głośnego roku wszystkim!
rzufik1
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 401
Rejestracja: 01 lutego 2014, 19:10
Tematy: 0
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: rzufik1 »

Chłopie koniec roku jest. Co się irytujesz? Ma zamkniete..dał info na drzwi,FB, wybacz mu że nie poinformował ojca dyrektora aby w rozgłośni dał cynk.

Nie chcę być złośliwy ale masz podobne pretensje jak wczoraj grupa 45 "osobników" błądzących na drodze do Morskiego Oka.
na wyposażeniu:) .177 ; .22lr ; 9x18 ; 9x19 ; 38SP ; 357MAG ; .223 ; 6.5 x 55 SE; 12x70.... i trochę CP
Hubert
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 1152
Rejestracja: 26 kwietnia 2005, 22:39
Tematy: 18
Lokalizacja: ZKS Warszawa
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Hubert »

Sklepy z bronią to nie 7eleven czy stacje benzynowe czynne 24h. Normalne, że w okresie świątecznym przy mniejszym ruchu zamykają biznes aby skorzystać z urlopu czy po prostu dokonać inwentaryzacji.
Dajcie ludziom trochę odetchnąć i odpocząć, nacieszyć się okresem świąteczno-noworocznym. Broń, amunicja czy akcesoria to niech chleb niemalże pierwszej potrzeby.
Ostatnio zmieniony 27 grudnia 2017, 19:39 przez Hubert, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
oscyp
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 532
Rejestracja: 01 grudnia 2016, 16:23
Tematy: 0
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: oscyp »

Czy spotkaliście się może z sytuacją, że sklepy "nie praktykują" poniższego obowiązku wynikającego z KC?

"Art. 561.2. § 1. Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą do miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie określono w umowie – do miejsca, w którym rzecz została wydana kupującemu."

Wyjaśnienia sprzedawcy, że "to jest broń i obowiązuje UoBiA" jakoś nie przekonały mnie, że nagle prawo handlowe i cały Kodeks Cywilny nie obowiązuje... :/ Owszem broń to broń i pocztą tego przecież nie wyślę, ale problemu nie robię i zobowiązałem się dostarczyć osobiście - tylko przepisy jasno mówią kto ponosi tego koszt, a tu jakieś cyrki... :/

Na razie nie piszę o kogo chodzi, bo może jednak zaczną praktykować, ale ciekawi mnie Wasze doświadczenie związane z reklamacjami z tytułu rękojmi w sklepach, do których macie daleko.
Awatar użytkownika
Przyjaciel
Zbanowany
Zbanowany
Reactions:
Posty: 133
Rejestracja: 22 maja 2016, 07:15
Tematy: 0
Grupa: Zbanowany

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Przyjaciel »

tomek89 pisze: Gunservis
Genialne rozwiązanie z procesem zamawiania online i dostawą. Tak powinno być wszędzie. Jest towar na stanie, jest na stronie, kupujemy, płacimy i czekamy na dostawę. No właśnie, dostawa - idealny kontakt, na czas co do minuty, błyskawiczne rozliczenie i bardzo dobrze zabezpieczony towar.
Potwierdzam ;)
Awatar użytkownika
Dexter
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 2018
Rejestracja: 11 lutego 2006, 18:00
Tematy: 7
Lokalizacja: Kraków
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Dexter »

Oscyp:

Nagminnie. Sklepy w zdecydowanej większości i co do zasady migają się od przestrzegania KC a dawniej Ustawy o szczegółowych warunkach sprzedaży konsumenckiej gdzie tylko mogą, nie tylko w tym punkcie. I nie mówię tu tylko o branży strzelecko-militarnej.

Zasadę mam taką, że jak sklep robi problemy przy reklamacji to kontaktuję się wyłącznie na piśmie i zbieram wszelkie "papierki", od paragonów aż po "zwrotki" o doręczeniu każdego pisma z osobna. Przypominam, że w razie czego możesz skorzystać z pomocy Rzecznika praw konsumenta ALE zazwyczaj wystarczyło pisemne powołanie się na podstawę prawną oraz stwierdzenie, że w razie dalszych problemów będziesz kontaktował się za pośrednictwem Rzecznika (lub PiH czy innych instytucji, zależnie w czyich kompetencjach dana sprawa leży). Różne problemy z reklamacjami miewałem przez lata, za starych przepisów, za obecnych ale za każdym razem dochodziłem swojego. Tylko czasami to trwało kilka miesięcy i było bardzo niemiło :).
Awatar użytkownika
oscyp
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 532
Rejestracja: 01 grudnia 2016, 16:23
Tematy: 0
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: oscyp »

@Dexter, procedury i łapanie potwierdzeń to mam obcykane z własnych doświadczeń (są podobne jak Twoje, może za wyjątkiem słowa "zawsze"). Sprzedawcy są często wręcz bezczelni (ogólnie), ale ponieważ tutaj specyfika zakupów jest dość unikalna i zwykle jest to dość zwarte i bardzo ograniczone grono osób - to ciekaw byłem doświadczeń ze sklepami z bronią na tle reklamacyjnym. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że człowiek (klient) ani nie chce nikogo oszukać ani się z nikim awanturować, ale nieraz tak jak piszesz musi przez kilka miesięcy tłumaczyć jakie kto ma prawa i obowiązki (a strzelcy to chyba jednak ta grupa ludzi, która bardziej niż przeciętnie prawo chce przestrzegać). No nic, o mojej sprawie napiszę więcej w przyszłym tygodniu jak coś się ruszy, a do tego czasu chętnie poczytam Wasze historie :)

PS rzecznik w moim mieście jest taki sobie - wprowadza tylko trzecią osobę do ping-ponga co wydłuża wszystko jeszcze bardziej, a ze swoich uprawnień nakładania kar - zupełnie nie korzysta. Jedynie jest to plus dalej przed sądem, że obywatel starał się wykorzystać wszelkie dostępne polubowne sposoby.

pozdrówki
Diablo83
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 38
Rejestracja: 25 kwietnia 2016, 08:53
Tematy: 1
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Diablo83 »

Na razie jeszcze nie z oceną ale informacyjnie, że na strzeleckiej mapie pojawiła się nowa lokalizacja. JM Broń&Amunicja w Warszawie na ul. Lewandów.
Wpadłem na razie tylko sprawdzić czy wzrok mnie nie myli i pod bokiem taki sklep mi powstał i się przywitać. Wystartował na początku roku, na razie dostępna tylko broń krótka od HK i amunicja Fiocchi ale asortyment ma się szybko powiększać (na pewno części do HK). Będę na bieżąco sprawdzał postępy.
Canis
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 53
Rejestracja: 03 marca 2013, 22:47
Tematy: 0
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Canis »

Jest możliwość edycji arkusza z pierwszego posta? Jest niekompletny.
ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Broń i amunicja - WBP”