Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Moderator: Moderatorzy WBP

Kadeka
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 96
Rejestracja: 09 października 2017, 12:53
Tematy: 0
Lokalizacja: Poznań
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Kadeka »

Astroclassic Poznań - wrażenia z obsługi troszkę powyżej oceny obojętnej. Jak zapytasz to odpowiedzą, jak nie zapytasz to tez się nie odezwą z nadmiernym zapałem ale w oglądaniu i dotykaniu sprzętu nie przeszkadzają.

Sklep/Strzelnica Magnum Poznań - tutaj już wszystko zostało powiedziane. O dziwo jedyny sklep w Poznaniu gdzie można kupić najwięcej rodzajów amunicji różnych producentów. Jeżeli masz tam zostawić pieniądze to zostaniesz miło obsłużony. Czekając w kolejce nie raz naoglądałem się jak byli traktowani niezdecydowani albo zadający za dużo pytań :)
Maniusel
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 812
Rejestracja: 03 kwietnia 2011, 11:13
Tematy: 13
Lokalizacja: Swarzędz
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Maniusel »

Jeśli chodzi o obsługę to oba sklepy są w zbliżonej jakości. Raz jeżdzę do jednego, raz do drugiego, zależy co chce taniej.
Compro...
Swat
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Reactions:
Posty: 6
Rejestracja: 04 grudnia 2017, 16:32
Tematy: 0
Grupa: Nowo zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Swat »

Pawel_5 pisze:Bardzo miło i szybko. Dobra cena na HK SFP9.
http://sklep.jmbron.pl
Na mojego maila sprzed kilku dni o dostępność jednego artykułu jakoś nie kwapią się z odpowiedzią...
Ale może to efekt Wielkanocnej gorączki ;)
Awatar użytkownika
lasooch
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 200
Rejestracja: 12 marca 2017, 14:37
Tematy: 0
Lokalizacja: Pruszków
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: lasooch »

To ja opiszę moją przygodę z firmą Gun-Center z Rembertowa. W dużym skrócie dla osób, którym nie chce się czytać - nie polecam tego sprzedawcy. Używany karabinek sprzedali mi jako nowy, a przez pół roku nie są w stanie nawet naprawić drobnego uszkodzenia. Sprzedawca w końcu przestał nawet odpowiadać na moje próby kontaktu.

Gun-Center Wiesław Woźnica
Al. Gen. A.Chruściela "Montera" 67/69
04-414 Warszawa

W październiku podjechałem do nich po karabinek Diamondback DB15CB. Wiedziałem po co przyjechałem, więc całe oględziny od wejścia do sklepu po magiczne "kupuję" trwały może z 5min. Kupowałem w końcu nową broń, więc nie przyszło mi nawet do głowy rozbierać ją na części pierwsze i oglądać z lupą (błąd nr 1) :090:
Po powrocie do domu zapakowałem AR'a do szafy i następnego dnia wyjechałem na 2 tygodnie w delegację. Powrót do domu, rozebranie karabinka do porządnego wyczyszczenia przed pierwszym strzelaniem i następuje spore zdziwienie... Tak zupełnie nowy to on nie jest. Jakieś drobne rysy, otarcia. Blok gazowy razem z całą lufą i urządzeniem wylotowym obrócone względem łoża i uppera - blok gazowy nie był w pionie, dotykał jedną stroną do łoża. Śruby zaciskające łoże na nakrętce lufy mają rozbite gniazda pod klucz ampulowy. Ewidentnie jakiś specjalista próbował calowe śruby 3/32" odkręcać 2,5mm końcówką. Generalnie kiepska sprawa, bo broń leży u mnie od 2 tygodni i ciężko będzie udowodnić, że taki kupiłem, a nie zepsułem sam. Jednak opisałem całą sprawę w mailu do Gun-Center z prośbą o odniesienie się do problemu. Obstawiałem, że ktoś już ten karabinek kupił, zauważył źle zmontowaną lufę, próbował po partacku naprawić i na koniec zwrócił do sklepu. Pan Wiesław Woźnica dość szybko odpowiedział mi, że po kontakcie z importerem (Cenzin) okazało się, że mój karabinek prawdopodobnie był na targach i stąd ślady. Jednak broń na 100% nie była używana poza 3 łuskami dla policji i na 100% nie była wcześniej kupiona przez innego klienta. Padła propozycja, bym zwrócił karabinek do sklepu, a sklep zwróci go do importera, żebym przypadkiem "nie narobił rabanu w internecie". Szczerze mówiąc opadła mi szczęka, w pozytywny sposób (błąd nr 2) :090:
Zacząłem się zastanawiać jak rozwiązać sprawę. Broń już dawno zarejestrowana, więc trzeba będzie odkręcać zakup w WPA. Do sklepu ładny kawałek drogi, zmarnowany czas i benzyna. Do tego zostanę bez karabinka, bo był to ostatni egzemplarz i cholera wie, kiedy będą kolejne. Z drugiej strony - z paroma śladami da się żyć, z resztą kupiłem go do używania, a nie do oglądania przez szybę, sam bym go zaraz porysował. Przestawić w pion lufę i blok gazowy to 5min roboty. Nie trzeba będzie bujać się z WPA, jeździć po sklepach i czekać znowu nie wiadomo ile na kolejny egzemplarz. A poza tym skoro sprzedawca jest wobec mnie fair, to i ja mogę być fair wobec niego (błąd nr 3) :090:
Zaproponowałem, żeby Gun-Center wysłał mi pocztą nowe 3 śrubki, które ściskają łoże karabinka. Ustawienie bloku gazowego i lufy załatwiłem sam w 5min, a o ryskach zapomnijmy, aż takim estetą nie jestem. Koszt śrubek też jest w praktyce zerowy, ale nie chce mi się szukać teraz calowych ampulowych oksydowanych na czarno śrubek, chyba łatwiej jednak ściągnąć to od producenta. Oczywiście Pan Wiesław Woźnica chętnie na to przystał i obiecał przekazać mi śruby, jak tylko dostanie je razem z najbliższą dostawą od Cenzin.

No i jak się można domyślać, śrub nie otrzymałem do dnia dzisiejszego. Wychodzi, że pomyliłem bycie fair z byciem frajerem. Sprzedawca przez pierwsze tygodnie i miesiące odpisywał mi błyskawicznie, przepraszając za zwłokę i zwalając wszystko na importera. Dostałem nawet informację, że moje śruby są już na lotnisku. Po jakimś czasie w ogóle przestał reagować na moje próby kontaktu. Cenzin oczywiście też nawet nie raczył odpowiedzieć czegokolwiek. Lada chwila minie pół roku od mojego jakże szczęśliwego zakupu :one:

Mam nadzieję, że to będzie przestrogą dla osób planujących zakupy w firmie Gun-Center. Moja naiwność i zaufanie do wątpliwej uczciwości sprzedawcy to jedna sprawa, ale pozostaje drugi temat, chyba ważniejszy. Jeśli sklep nie jest w stanie w ciągu pół roku sprowadzić od producenta trzech głupich śrubek ampulowych, to nie chcę wiedzieć jak wygląda proces ściągania części zamiennych w przypadku jakiejkolwiek poważniejszej awarii, usterki, gwarancyjnej czy co gorsza pogwarancyjnej. Jeśli ktoś dotarł do samego końca to gratuluję wytrwałości i życzę samych udanych zakupów :)
ka91mil
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 18
Rejestracja: 01 maja 2012, 21:10
Tematy: 0
Lokalizacja: Jaworzno
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: ka91mil »

Czy ktoś robił zakupy w sklepie epatriot.pl w Biłgoraju ? Nie mogę znaleźć żadnych opinii o tym sklepie.
ophiuchus
Reactions:
Posty: 10
Rejestracja: 05 kwietnia 2008, 22:11
Tematy: 0
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: ophiuchus »

Sympatyczny i kontaktowy właściciel. Ceny przyzwoite, ale raczej nienegocjowalne. Zakupy trzeba uzgadniać telefonicznie bo w sklepie stacjonarnym od ręki nic nie ma. Nie wiem jak z dowozem w dalsze rejony kraju ponieważ swój zakup odbierałem osobiście.
Slavia 634 + Daisy Powrline 3-9x32
Awatar użytkownika
50BMG
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 32
Rejestracja: 04 stycznia 2018, 15:15
Tematy: 0
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: 50BMG »

Polecam Magazyn uzbrojenia w Warszawie - mega fajna obsługa i pełne pasji podejście do klienta, bez problemu można się zapomnieć i dokupować dodatki :)
Kadeka
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 96
Rejestracja: 09 października 2017, 12:53
Tematy: 0
Lokalizacja: Poznań
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Kadeka »

Omega Military Poland Poznań (właściwie pod Poznaniem) kupione trochę ponad 1000 sztuk amunicji różnego typu z dowozem pod nos. Cena atrakcyjna. Obsługa przemiła. Polecam.

Łuska Śrem tutaj też bez zarzutu. Można dotykać i oglądać. Obsługa cierpliwa pomimo mojego kilkudziesięcio minutowego zastanawiania się nad wyborem broni. Też polecam.
radzyniak
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 60
Rejestracja: 23 stycznia 2011, 11:41
Tematy: 5
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: radzyniak »

Ja chciałem zostawić pozytyw dla sklepu Vismag Lublin. Miła obsługa, ceny w normie, przy większych ilościach amunicji rabat, duży wybór choć polecam dzwonić przed przyjazdem.
Awatar użytkownika
Twilight7
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 450
Rejestracja: 29 marca 2017, 11:28
Tematy: 0
Lokalizacja: Gdynia
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Twilight7 »

Ja też mam dobre doświadczenia z Vismag.

Natomiast sklep "Skawiński", nie przestanie mnie chyba "zadziwiać" swoim chaosem logistycznym :090:

Zadzwonił do mnie pracownik tego sklepu, który zaproponował niższą cenę na karabin oraz przywiezienie do domu :shock:
Miał jeszcze przysłać tego samego dnia kilka fotek, żeby nie było wątpliwości, że to ta wersja, o którą mi chodzi.
Niestety gość zamilkł ( nawet na sms z przypomnieniem nie odpisał). Na drugi dzień sam zadzwoniłem.
Stwierdził tylko, że już nie mają tego karabinu i może będzie za jakieś trzy tygodnie ale już w innej cenie...
A wystarczyło tylko zadzwonić, przeprosić i zapytać czy za trzy tygodnie nadal będę zainteresowany ...

Bazując na kilkukrotnym kontakcie z tym sklepem, stwierdzam, że większość jego pracowników cierpi na bardzo zaawansowaną "pamięć krótkotrwałą" .
W skrócie: olewają ustalenia z klientem, zapominają... nie przekazują sobie informacji itd. Kontakt z nimi to udręka dla klienta.
To ciągłe przypominanie się i opowiadanie wszystkiego od początku strasznie wkurza :090:

@Pracownicy sklepu Skawiński:
Jeżeli chcecie poprawić jakość obsługi, to:
1) Ustalenia z klientem zapisujcie w pliku na kompie, lub zwykłym zeszycie.
2) Prowadźcie historię kontaktu z klientem - krótkie i rzeczowe notatki.
3) Wprowadźcie obowiązek prowadzenia takich notatek (oraz czytania) dla wszystkich pracowników: od sprzedawcy, rusznikarza aż do księgowej.
4) Osoba "prowadząca" klienta niech na początek dnia robi przegląd otwartych tematów.
5) Oddzwaniajcie do klientów zgodnie z obietnicami !!!
Ostatnio zmieniony 12 kwietnia 2018, 10:01 przez Twilight7, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Bleys
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 560
Rejestracja: 02 lutego 2008, 17:12
Tematy: 18
Lokalizacja: Polska
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Bleys »

kaliber.pl - irytuje brak aktualnego asortymentu i cen na stronie. Telefon do sklepu nie bardzo pomógł, tylko informacja, że mają amunicję, która mnie interesuje, ale nie wiedzą ile i nie sprawdzą, bo mają klienta i proszą o telefon za pół godziny. Ponieważ mam do nich 10 minut, to po prostu wsiadłem w samochód i podjechałem. Rzeczywiście mieli, choć nie do końca to co bym chciał. Szkoda, że jako dystrybutor Federala nie mają większego asortymentu, tylko podstawowy. Na pocieszenie mieli nowe zabawki z HK. Ogólnie miła obsługa i z przyjemnością do nich wracam mimo niedociągnięć.

Po drodze do domu postanowiłem zajrzeć do 4shooters na Pasażu Ursynowskim. Wchodzę, witam się i mówię, że chciałbym kupić sobie nowy pistolet. Cisza. Pan nie raczy ruszyć tyłka, albo zapytać do czego ten pistolet ma być - do tarczy czy dynamiki. Zero reakcji, totalna olewka. Po 2 minutach czekania pytam się o jakąś broń w gablocie. Pan łaskawie wstaje i mówi, że poda jak dostanie moje pozwolenie na broń. Podaje mu pozwolenie i wyrażam zdziwienie, że trzeba się legitymować żeby obejrzeć towar. Pan opryskliwie stwierdza, że jego sklep i jego zasady, a jak zamierzam komentować, to on też zacznie. Poprosiłem o zwrot książeczki i zrezygnowałem z oglądania. Takie zachowania sprzedawcy jeszcze w branży nie spotkałem i moja noga w tym sklepie już nie postanie.
lemuchr
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 397
Rejestracja: 10 maja 2017, 08:45
Tematy: 5
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: lemuchr »

w 4shooter byłem 1 raz.
Odczucia bardzo podobne do kolegi wyżej.
Midland Gun 30-06, Mosi OWG .308Win, AKM "strzałka w trójkącie" 1974, S&W MP15 .223Rem, Uzkon AS16 12Ga, Fair Sport 2x12Ga, CZ Brno ZH 301 2x16 Ga.

Szafa na broń jest jak telewizor. Nigdy za duża :D
m2c
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 1109
Rejestracja: 17 maja 2007, 12:52
Tematy: 4
Lokalizacja: Warszawa
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: m2c »

Ja też :D Chyba nie ma gorszego sklepu nie tylko w Warszawie ale i w całym kraju.
k.obrzud@tvn.pl
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 27
Rejestracja: 19 stycznia 2016, 12:45
Tematy: 0
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: k.obrzud@tvn.pl »

No, 4shooter jest dziwnym sklepem. Pewnie da się tam coś kupić jeśli wiesz czego chcesz, wejdziesz, poprosisz o to, zapłacisz i wyjdziesz nie zadając pytań. Absolutnie nie wolno być niezdecydowanym, zadawać pytań, broń boże nie wolno przyjść żeby pooglądać co tam mają itd...
W sumie byłem tam dwa razy (pierwszy i od razu ostatni), po wycieczce do Kalibra po drodze chciałem zobaczyć czy nie ma tam czegoś ciekawego. Najbardziej ciekawe było spotkanie z właścicielem który sprowadził mnie do parteru. No cóż, zadawałem pytania bo uznałem że ktoś kto ma sklep z bronią zna się na tym lepiej i mogę się od niego czegoś dowiedzieć - niestety tam wymaga się żeby klient sam wszystko wiedział.

Na drugim biegunie na przykład jest Magazyn Uzbrojenia do którego wpadam jak tylko jestem w ich okolicy. Nawet jak od razu się przyznaję że nie będę nic kupował, tylko chciałem zobaczyć co jest nowego - to nikomu to nie przeszkadza i chwalą się tym co mają. Nie ma żadnego problemu żeby zadać pytanie, nawet jeśli zdradza się tym swoją ignorancję. W sklepie zazwyczaj wiedzą lepiej, i się tą wiedzą bezproblemowo dzielą. Nie ma żadnego problemu żeby "pomacać" a rozmowa sprawia przyjemność obu stronom.
Ostatnio zmieniony 12 kwietnia 2018, 23:06 przez k.obrzud@tvn.pl, łącznie zmieniany 2 razy.
--
Pozdrawiam
Krzysiek
Heniek75
Zarejestrowany użytkownik
Zarejestrowany użytkownik
Reactions:
Posty: 154
Rejestracja: 18 marca 2015, 07:19
Tematy: 2
Grupa: Zarejestrowani użytkownicy

Re: Sklepy z bronią - subiektywne oceny podejścia do Klienta

Post autor: Heniek75 »

Magazyn Uzbrojenia - szybko sprawnie ceny ammo atrakcyjne
Kolt Krotoszyn - konkurencyjne ceny broni rzekł bym niskie w porównaniu do cen w sklepach Warszawskich, obsługa tez bez zastrzeżeń.
BH - szybko sprawnie, można poogladać i pomacać bron, ale tylko jak jest szef lub szczupły koles w okularach. jak któregoś z Panów brak to , no niestety nie ma po co tam chodzić
4SHOOTER - obsługa w porządku, konkretnie i na temat, ceny ammo przy zakupie większych ilości bardzo dobre, faktem jest, że potencjalny klient z syndromem niedopieszczenia pociechy tam nie znajdzie ;laughing:
ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Broń i amunicja - WBP”